home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173541 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8220: 27 Mar 2011, 14:20 »

Jeg ville ikke have noget i mod at Reina smuttede, hvis bare vi fik en kompetent mand ind den anden vej.. Jeg synes simpelthen ikke Reina tager en fløjtende fis, han er utrolig usikker i luftspillet, og virker ofte tung og uoplagt..

Han virker ikke synderligt motiveret af at spille hos os mere, og sælger vi ham og henter en Lloris ind i stedet ser jeg det som en klar win..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8221: 27 Mar 2011, 14:38 »

Jeg ville ikke have noget i mod at Reina smuttede, hvis bare vi fik en kompetent mand ind den anden vej.. Jeg synes simpelthen ikke Reina tager en fløjtende fis, han er utrolig usikker i luftspillet, og virker ofte tung og uoplagt..

Han virker ikke synderligt motiveret af at spille hos os mere, og sælger vi ham og henter en Lloris ind i stedet ser jeg det som en klar win..

Er ret enig.

Der kómmer ret mange modstrindende meldinger ud om havd Reina vil og ikke vil. MEn der må jo være et eller andet der gør at det hele tiden popper op.

Jeg er stor fan af Reina, men har har ikke været overbevisende de seneste 2 sæsoner som han var i de første år i klubben.
Faktisk vil jeg sige hans niveau er faldet en del, men på den anden side det har hele holdet jo også Wink

Så hvis han vælger at smutte er det fint med mig, jeg håber og tror bare ikke han ender i Man U. Så kommer de til virkelig til at betale for det ihf Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8222: 27 Mar 2011, 19:46 »

Jeg er enig i at Reina er faldet en del i Niveau og nu kun er 3-4 klasser over Almunia.
Jeg tror dog ikke at Lloris er manden til Liverpool - Eller nogen anden stor PL klub. Han er ikke så høj af statur, er usikker på indlæg og laver også drop engang imellem. Han er en god shotstopper, ingen tvivl om det, men han er ikke nok til stede i feltet til at kunne klare sig i PL.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #8223: 27 Mar 2011, 20:25 »

Jeg er enig i at Reina er faldet en del i Niveau og nu kun er 3-4 klasser over Almunia.
Jeg tror dog ikke at Lloris er manden til Liverpool - Eller nogen anden stor PL klub. Han er ikke så høj af statur, er usikker på indlæg og laver også drop engang imellem. Han er en god shotstopper, ingen tvivl om det, men han er ikke nok til stede i feltet til at kunne klare sig i PL.

Reina har ikke været i verdensklasse i denne sæson, men inden vi sælger så skal vi altså holde fokus.... hvem kan vi hente der er bedre ?

Jeg mener vi skal kigge i Tyskland f.eks Neuer.... men jeg tvivler på at han vil til Liverpool.

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #8224: 27 Mar 2011, 21:16 »

Neuer tror jeg ikke vi kan få fat i. Men jeg Syntes vi skal kigge efter Lloris eller Adler i de få kampe jeg har set dem har de været klasse.
Måske Frey eller Akinfeev(Stav) har dog aldrig set dem i virkeligheden

HansenLFC
Gæst

« Svar #8225: 27 Mar 2011, 23:45 »

Reina skal blive hvor han er. Han er en klasse keeper, om han vil eller ej så har vi kontrakt med ham. Kan da godt forstå det er nedtur for ham at han sikkert skal undvære EL og CL i et år. Men nu får vi en god pose penge til indkøb til sommer og jeg håber da vores profiler vil være med til at bakke op omkring det, så når vi med sikkerhed ud i verdenen sæsoen efter.

Ville satme ha det skidt med at en trofast mand igennem mange år og en rigtig stabil og fed person skal stå for hade klubben nummer 1. Jeg har det satme svært ved at hade gamle spillere. Reina ville jeg ikke kunne hade, Torres kan jeg hellere ikke hade, en mand man har holdt så meget af i ufattelig lang tid kan jeg ikke begynde at håbe det værste vil ske. Selvom man kan bande dem langt væk, når deres valg om at skrive under med andre sker. Men så snart tiden går, ja så bliver man også blød om hjertet. Men kunne jo godt li dem.

Reina, bliv ved os til du stopper !

bøvle
Manager

« Svar #8226: 29 Mar 2011, 11:56 »

Mange spændende rygter på dagens rygtebørs:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=78440

JKJ
Gæst

« Svar #8227: 29 Mar 2011, 13:04 »

Mange spændende rygter på dagens rygtebørs:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=78440

Tjaaa både og  Ubeslutsom

Jeg ser bestemt ikke Adam som en afløser for Lucas.  De er imo 2 vidt forskellige spillere med hver deres spidskompetancer.

Adam, er som jeg har forstået det, manden der hos Blackpool skal skabe det offensive spil og selv være en del af det kreative.
Det vil jeg ikke ligefrem påstå er Lucas position og rolle på holdet Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #8228: 29 Mar 2011, 13:43 »

Og hvad med rygtet om Santon, jeg må indrømme jeg intet kender til ham bortset fra FM og det holder jo ik en meter, så er han så god som folket bag spillet mener ?

JKJ
Gæst

« Svar #8229: 29 Mar 2011, 14:14 »

Og hvad med rygtet om Santon, jeg må indrømme jeg intet kender til ham bortset fra FM og det holder jo ik en meter, så er han så god som folket bag spillet mener ?

Hehe tror du har fat i et eller andet her.

Jeg tror vi nogle gange glemmer lidt hvad der er virklighed og hvad der er FM.
Hvor tit hører man ikke om en der er mega begejstret for en eller anden spiller fra en liga der stort set ikke bliver fulgt med i.
Jeg ved ikke hvor mange spillere fra franske klubber feks som bliver præsenteret som en kanon god spiller i div klub tråde. Men hvor mange følger faktisk med i disse ligaer og ser dem uge efter uge?
Man ser måske et klip på youtube, et klip i en målkavalakade på en eller anden kanal og pludselig har man en stjerne ud over det sædvanlige.

Mangler vi, incl jeg selv, lidt realitets sans og glemmer hvad der er virklighed og FM når vi synes den eller den er en fantasttisk spiller, selvom vi kun kender ham fra FM?

Skipper
Gæst

« Svar #8230: 29 Mar 2011, 14:22 »

Min ven der er Inter Fan, siger at Santon gjorde det rigtig godt sidste sæson og at han virkelig er en fremtiden mand. Benitez nægtede dog at bruge ham da han kom til Inter, men det er hvis blevet til nogle kampe under Leonardo, helt klart en mand der er værd at kigge på, syntes dog vi skal finde en venstre back frem for en højre back Hævet Øjenbryn

bøvle
Manager

« Svar #8231: 29 Mar 2011, 14:54 »

Ved heller ikke noget om hvor god Santon er i virkeligheden. Har kun set ham et par kampe, hvor han i den ene var super opløftende, mens han i andre var ganske middelmådig. Også hans alder taget i betragtning Smiley

Imo ville den ideelle sommer se således ud...

Per Mertesacker
Ashley Young
Charlie Adams

... indkøbes + nogle andre breddespillere, for at afdække de huller, vi vil opleve, ved salg af spillere Opstemt

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #8232: 29 Mar 2011, 15:25 »

Min ven der er Inter Fan, siger at Santon gjorde det rigtig godt sidste sæson og at han virkelig er en fremtiden mand. Benitez nægtede dog at bruge ham da han kom til Inter, men det er hvis blevet til nogle kampe under Leonardo, helt klart en mand der er værd at kigge på, syntes dog vi skal finde en venstre back frem for en højre back Hævet Øjenbryn

Santon har været horribel i Inter i år. Han fik chancen et par gange under Benitez, men var så skidt at det ikke blev til mere spilletid. Han fik en chance igen under Leonardo, men efter en elendig præstation mod Palermo i slutningen af vintervinduet*, hvor han blev skiftet ud i pausen, blev han lejet ud til Cesena. Her har han fået en del kampe og gjort det godt. Han er også blevet udtaget til landsholdet igen, dog uden at spille.

En del af skylden for den dårlige sæson skal formentlig lægges på den knæskade han fik i sidste sæson. Den er han formentlig ved at komme sig over.

* Se ham kegle rundt i starten her. http://www.youtube.com/v/NmcwEyDvoyQ&feature=player_embedded#at=44

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #8233: 30 Mar 2011, 14:20 »

Ved heller ikke noget om hvor god Santon er i virkeligheden. Har kun set ham et par kampe, hvor han i den ene var super opløftende, mens han i andre var ganske middelmådig. Også hans alder taget i betragtning Smiley

Imo ville den ideelle sommer se således ud...

Per Mertesacker
Ashley Young
Charlie Adams

... indkøbes + nogle andre breddespillere, for at afdække de huller, vi vil opleve, ved salg af spillere Opstemt

Fuldkommen enig.. Alle tre fantastiske spillere som hver i sær har de ting vi mangler Smiley

Ashley Young har hurtighed, teknik, og et kreativit blik for spillet!
Mertesacker har en højde som ville give os en helt ny evne til at forsvare os mod indlæg og lange fremlægninger.. Jeg synes ofte vi lider under at vores forsvarsspillere er lige så høje som angriberne.. Derudover har han noget lederegenskaber, og en farlighed på dødbolde som ville gøre ham god.. Ham og Agger sammen ville være smukt..

Sidst men ikke mindst har Charlie Adam en fantastisk evne til at se afleveringer som ingen andre ser.. Hans evne til at træde på bolden og få ro på spillet, slå sideskift, og kombinere med knaldhårde flade afleveringer er rigtig god.. For ikke at nævne hans dødbolde  Kys.. Pt har vi ingen på vores midtbane udover Gerrard som mestrer den slags ting( Hvorfor er det i øvrigt altid Meireles der tager hjørne, han kan jo dårligt løfte bolden forbi første mand  Huh ? )

Det ville være tre fantastiske signinger Smiley.. Kan vi samtidigt få en angriber til billige penge ville det være fantastisk..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #8234: 30 Mar 2011, 14:41 »

Liverpools 20-årige komet, Martin Kelly, kommer ikke til at spille mere i denne sæson på grund af en skade (Daily Mail).

http://indkast.dk/index.php?nyhed=78467

Suk  Skuffet

Cool

Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010