home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 540 541 [542] 543 544 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172973 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8115: 13 Mar 2011, 12:57 »

Kun relativt, fordi det ikke var så svært at gøre det bedre end de andre der var på banen Tunge
Synes det er vildt ham vinder alle duellerne, men når bolden ryger ud lige efter. Hvad vil du så bruge det til?

Det gjorde de jo heller ikke  Rullende Øjne.. Nej han scorede ikke, men han gav og noget tyngde og farlighed som vi ikke havde haft deroppe med din elskede Kaut  Wink..

Derudover synes jeg han gik ganske fint med i det forsøg på pasningsspil vi havde crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #8116: 13 Mar 2011, 12:59 »

Det gjorde de jo heller ikke  Rullende Øjne.. Nej han scorede ikke, men han gav og noget tyngde og farlighed som vi ikke havde haft deroppe med din elskede Kaut  Wink..

Derudover synes jeg han gik ganske fint med i det forsøg på pasningsspil vi havde crazy
2 ting.

1)
Jeg elsker ikke Kaut, Kaut har scoret mod både City & Milan.
I burde elske Kaut, ikke mig.

2) Nej jeg er begyndt at forestille mig ting, jeg må have fundet på min egen kamp da jeres var så kedelig.
Eller nej, jeg er villig til at give mig. Bolden røg kun ud 90% af gange hvor han fik headet til den.

verdenskrig
Manager

« Svar #8117: 13 Mar 2011, 13:03 »

2 ting.

1)
Jeg elsker ikke Kaut, Kaut har scoret mod både City & Milan.
I burde elske Kaut, ikke mig.

2) Nej jeg er begyndt at forestille mig ting, jeg må have fundet på min egen kamp da jeres var så kedelig.
Eller nej, jeg er villig til at give mig. Bolden røg kun ud 90% af gange hvor han fik headet til den.

Vi elsker også Kaut mere end vi elsker dig crazy  Hævet Øjenbryn

Forståeligt det var ingen sjov affære.. Røvkedelig og virkelig chancefattig.. Men jeg synes altså Carroll leverede en god indsats da han kom ind.. De få "chancer" vi havde i kampen kom efter han kom ind.. Jeg er dog enig i at han kunne have været skarpere i 1-2 situationer i feltet, men jeg håber det kommer med kamptræningen.. Han har trods alt været ude i en rum tid Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #8118: 13 Mar 2011, 13:42 »

Aner ikke hvem han er, men min første tanke var " Han ligner N gog ubehageligt meget" crazy

Så håber jeg de har produkt udviklet ham en hel del i forhold til Ngog.... jeg har lidt af en kamp hvor han var på banen
men ikke nok til at kunne udtale mig om hans talent... umiddelbart virkede han ikke som en ny wonder boy.. men omvendt så kommer man ikke i nærheden af Frankrigs U21 hold hvis man ikke kan noget.

YNWA

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #8119: 13 Mar 2011, 14:43 »

Så håber jeg de har produkt udviklet ham en hel del i forhold til Ngog.... jeg har lidt af en kamp hvor han var på banen
men ikke nok til at kunne udtale mig om hans talent... umiddelbart virkede han ikke som en ny wonder boy.. men omvendt så kommer man ikke i nærheden af Frankrigs U21 hold hvis man ikke kan noget.

Og n'Gog har spillet 17 kampe på Frankrigs U21 hold.

Kolo Abib Touré

verdenskrig
Manager

« Svar #8120: 14 Mar 2011, 17:08 »

http://onside.dk/nyheder/europa-league/manchester-derby-skyld-i-europaeisk-liverpool-exit

Så blev Europa League pludselig en livsvigtig turnering Shockeret.. Vi SKAL vinde den, for vi kan ikke regne med at Tottenham fucker det nok op i PL til at vi kan overhale dem.. Fuck noget lort, det var virkelig ikke en god nyhed Sur

Cool

bøvle
Manager

« Svar #8121: 14 Mar 2011, 17:24 »

SHIT en nedslående nyhed ! Græder

Ikke en videre logisk regel, men virkelig ikke godt for os. Tror personligt det mest logiske vil være at Chitty ender som nummer 5 og vinder FA Skuffet

bøvle
Manager

« Svar #8122: 14 Mar 2011, 17:35 »

Hvad sker der, hvis nu Bolton vinder FA-Cuppen og samtidig overhaler os i ligaen?

Så må vi vel kunne gå i Europa på en 7. plads?
Så er begge hold i finalen jo kvalificeret til Europæsik bold qua deres ligaplacering og Bolton ryger i, grundet deres sejr i FA-Cuppen og den billet kan ikke gives til enten united eller city, da de spiller CHL begge to. Så må den vel gå til 7-pladsen?

HansenLFC
Gæst

« Svar #8123: 14 Mar 2011, 17:45 »

Gør mig ikke en skid. Vi har vist længe at vi ikke satser på den turnering og er for mig pisse ligegyldig så længe vi ikke vil.

bøvle
Manager

« Svar #8124: 14 Mar 2011, 17:48 »

Det kan heller ikke passe.

1-4 ryger i CHL
5-6 ryger i EL
7 kan, qua FA-Cuppen, være heldige at komme i EL

Så længe vi bibeholder vores 6.-plads må det være nok !

JKJ
Gæst

« Svar #8125: 14 Mar 2011, 21:48 »

Det kan heller ikke passe.

1-4 ryger i CHL
5-6 ryger i EL
7 kan, qua FA-Cuppen, være heldige at komme i EL

Så længe vi bibeholder vores 6.-plads må det være nok !

Sådan går regnestykket jo ikke helt op  Wink

PL har en x-antal pladser. De 4 første er til CL. De efterfølgende går til EL hvis vi ser bort fra de 2 pokal turneringer.
Her har Birmingham jo allerede taget den første med sejren i Mickey Mouse Cuppen over Arsenal og så er der en mindre plads at slåes om.
Så det er ikke "bare" at ende på den 6. plads som vi før troede var nok. Og med det svingende spil vi viser kamp fra kamp så kan det også blive mere end svært  Peace

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #8126: 14 Mar 2011, 22:05 »

Igennem de seneste ugers tid har der været mange forskellige rygter om nye spillere. Inden for den seneste uge er et navn dog blevet ved med at dukke op, nemlig Sylvain Marveaux. Jeg har læst at han også personligt har været ude og sige at han skulle være tæt på at sikre sig en aftale med Liverpool.

Dertil kommer mit spørgsmål, er der nogen der kender noget til ham og hvad mener i om ham som potentiel ny spiller i truppen?

Udover det, stødte jeg på denne artikel for lidt siden:
http://www.express.co.uk/posts/view/234251/Liverpool-give-Kenny-Dalglish-two-year-deal

Som artiklen først og fremmest fortæller, skulle Dalglish angiveligt være blevet/bliver snart tilbudt en to-årig kontrakt. Det synes jeg personligt rigtig godt om! Længere nede i artiklen bliver en anden lille herlig ting fremhævet, nemlig at på trods af at Liverpool har købt ind i vinter transfervinduet (skal dog ses i kontrast til de penge Torres' salget har givet) - så skulle Liverpool med Comolli i spidsen, være klar til at bruge flere penge. Og som der står i artiklen: "Comolli is already working on a number of big-name targets".

Det lyder bestemt ikke dårligt, hvis dette altså bliver en realitet. For godt nok mener jeg at at Dalglish er manden der kan sikre os den utrolig vigtige top 4 placering, måske allerede i næste sæson - men det kræver altså også at truppen bliver forstærket!!

Peace

JKJ
Gæst

« Svar #8127: 15 Mar 2011, 10:40 »

Så nu gerne det blev 3 år til Daglish, men det kan vel forhandles Wink

Aner heller ikke hvem denne franskmand er. Jeg følger i det hele taget meget lidt med i fransk fodbold og kender ikke ret mange af dem der bliver rygtet til os netop fra Frankrig. Og det er altså en del.

Nu kommer den lille pesimist jo nok frem.
Men de kan jo love os guld og grønne skove og de aller største navne til klubben.
Men hvis vi ikke mindst kommer med i EL, altså en sæson uden europæisk bold så får vi ikke de store navne til klubben.
Så er jeg endda bange for at vi ikke engang kan handle på den næst højeste hylde mere men må helt ned på tredje hylde.

Det lyder kanon hvis vi kan hente nogle store navne, men tvivler desværre stærkt på det.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8128: 15 Mar 2011, 10:53 »

Igennem de seneste ugers tid har der været mange forskellige rygter om nye spillere. Inden for den seneste uge er et navn dog blevet ved med at dukke op, nemlig Sylvain Marveaux. Jeg har læst at han også personligt har været ude og sige at han skulle være tæt på at sikre sig en aftale med Liverpool.
Jeg kender ham ikke og har aldrig rigtig hørt om ham, men jeg har læst flere steder at han skulle være god til at slå indlæg og have en fin teknik. Desuden er han gratis, så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle slå til. Han ville være en fin breddespiller at have efter min mening Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #8129: 15 Mar 2011, 11:22 »

Truppen kan kun blive bedre med ham på holdet efter min mening. Det kan jo på den anden side heller ikke blive meget dårligere (Poulsen, Jovanovic osv)

Er bange for at der ingen europæisk fodbold er til os i næste sæson. Tror simpelthen ikke vi kan gå hen og vinde Euro League, da vi ikke er gode nok på udebane. Vi kan ikke blive ved med at redde den hjem på hjemmebane hver gang.

Kan Suarez ikke snart registreres, til at hjælpe i Euro League?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 540 541 [542] 543 544 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010