home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172705 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8070: 08 Mar 2011, 17:04 »

Helt enig, viste utrolig gode takter i Italien, og det må han også kunne få LFC Smiley

Han gør det i hvert fald godt både i Fifa og FM Opstemt
Jeg tænker mere på hans få kampe hos Liverpool. På trods af at der ikke var ret mange af slagsen viste han gode takter og formåede både at score og laver et par assists Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #8071: 10 Mar 2011, 11:29 »

Underlig regel...

Men Carroll må ikke bære trøjen med nr 9 hvis han kommer på banen i de resterende EL kampe.

Pga spanieren allerede har brugt det nr må Carroll ikke.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/carroll-to-sport-no-29-shirt

Nogen gange tror jeg simpelthen de fede herre i UEFA/FIFA sidder og keder sig og laver en regel for at sige de har gjort deres arbejde og derfor kan hæve deres mio løn!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8072: 10 Mar 2011, 11:49 »

Underlig regel...

Men Carroll må ikke bære trøjen med nr 9 hvis han kommer på banen i de resterende EL kampe.

Pga spanieren allerede har brugt det nr må Carroll ikke.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/carroll-to-sport-no-29-shirt

Nogen gange tror jeg simpelthen de fede herre i UEFA/FIFA sidder og keder sig og laver en regel for at sige de har gjort deres arbejde og derfor kan hæve deres mio løn!
Lyder dælme underligt! Smiley

Nogen der ved, hvordan jeg kan se kampen i aften? Har YouSee, men kun mellempakken Skuffet !!!
Om jeg skal betale for det eller se den på anden vis, det er ligegyldigt! Send mig en privat besked, hvis det er Smiley Takker.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8073: 10 Mar 2011, 11:55 »

http://viaplay.dk/Sports/Soccer/UEFA-Europa-League-Live/Season-2011/96792/20110310-1830-Braga-Liverpool.product <--- du kan købe dig til den lige her, men personligt ville jeg da bare smutte på den nærmeste sports pub og se det, meget sjovere Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #8074: 10 Mar 2011, 12:09 »

Ved iøvrigt ikke hvad jeg skal forvente af aftenes kamp mod Braga.

Vi har helt sikkert Gerrard, Agger, Kelly, Suarez, Aurelio og Jonjo ude. Og mon ikke også der er et par af de faste der bliver sparet.
Jovanovic er heller ikke med i truppen og er heller ikke skadet så mon ikke vi skal tro han er helt færdig i klubben?

Jeg vil gerne tro på at vi kan fortsætte rytmen fra i søndags, men tror desværre ikke rigtig på det.

Jeg vil umiddelbart være godt tilfreds med en uafgjort og når vi ser på statistikken fra vores EL kampagne i denne sæson så ender den nok 0-0 Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8075: 10 Mar 2011, 12:35 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/liverpool-kaptajnen-maske-ude-resten-af-saesonen

Lort Skuffet
Men omvendt ville det være fornuftigt med henblik på næste sæson, så Gerrard kan komme op i fulde omdrejninger hen over sommeren Smiley.

Kampen i aften ender 0-0, eller med sejr til Braga.. Håber bare det er et resultat vi kan bruge til noget i returen Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8076: 10 Mar 2011, 13:30 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/liverpool-kaptajnen-maske-ude-resten-af-saesonen

Lort Skuffet
Men omvendt ville det være fornuftigt med henblik på næste sæson, så Gerrard kan komme op i fulde omdrejninger hen over sommeren Smiley.

Kampen i aften ender 0-0, eller med sejr til Braga.. Håber bare det er et resultat vi kan bruge til noget i returen Tunge

Det er frugtlig frustrende at han er ude og inde af holdet konstant.
Men er helt enig i at hvis han kan få bugt med skaden ved en operation som så betyder han er ude resten af sæsonen vil være det optimale.

Vi har slet ikke set den rigtige Gerrard i denne sæson hvor han vel heller ikke har været 100% klar en eneste gang.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8077: 10 Mar 2011, 18:39 »

http://viaplay.dk/Sports/Soccer/UEFA-Europa-League-Live/Season-2011/96792/20110310-1830-Braga-Liverpool.product <--- du kan købe dig til den lige her, men personligt ville jeg da bare smutte på den nærmeste sports pub og se det, meget sjovere Smiley
TUSIND MANGE TAK!! På trods af det nok bliver en røv syg kamp, så køber jeg! Smiley Mange tak Sune!!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8078: 10 Mar 2011, 18:40 »

TUSIND MANGE TAK!! På trods af det nok bliver en røv syg kamp, så køber jeg! Smiley Mange tak Sune!!
Oh wait, troede jeg kunne købe den enkelte kamp Skuffet

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8079: 10 Mar 2011, 18:42 »

Tror på at vi scorer 2 mål iaften. Har store forventninger til Carroll, og han laver 2 mål idag!.. Vores forsvar har stået godt i Europa League, og det gør de også i dag. 2-0 til os, Carroll, Carroll.

YNWA! Kom så Liverpool!!!

Liverpool F.C

HansenLFC
Gæst

« Svar #8080: 10 Mar 2011, 18:49 »

Tror på at vi scorer 2 mål iaften. Har store forventninger til Carroll, og han laver 2 mål idag!.. Vores forsvar har stået godt i Europa League, og det gør de også i dag. 2-0 til os, Carroll, Carroll.

YNWA! Kom så Liverpool!!!

Nu starter han jo på bænken såå Smiley ..Men håber da os

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8081: 10 Mar 2011, 18:51 »

Nu starter han jo på bænken såå Smiley ..Men håber da os
Nå for satan, var ikke lige klar over det Smiley. Var helt sikker på han ville starte inde.. Tror dog på en sejr alligevel Smiley. Hvem der scorer ved jeg så ikke Smiley.

Liverpool F.C

bøvle
Manager

« Svar #8082: 10 Mar 2011, 19:16 »

Smuk græker vi har os der !

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8083: 10 Mar 2011, 19:19 »

Helt enig bøvle. Sikke en spade, hvad fanden laver han?! .. Trækker mine ord i mig igen, vi skal være glade for uafgjort.

Liverpool F.C

bøvle
Manager

« Svar #8084: 10 Mar 2011, 19:24 »

2-2 vil være et ideelt resultat for os !

Sider: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010