home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172487 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8025: 06 Mar 2011, 23:17 »

Det er desværre den generelle holdning hos Liverpool fans. Klamme, ynkelige mennesker.
Lad dog vær at tud. Det var sgu da hadets kamp, og de fleste fans er da fuldstændig ligeglad med modstanderne.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-LFC-
Manager

« Svar #8026: 06 Mar 2011, 23:19 »

Det er desværre den generelle holdning hos Liverpool fans. Klamme, ynkelige mennesker.
Cry me a river, dobbeltmoralske idiot. Rafael var ligeså slem.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #8027: 06 Mar 2011, 23:42 »

Fantastisk kamp idag af Liverpool, ingen tvivl om det! Spillet fungerer og vi viser hvorfor, som vi altid har sagt, at det niveau som vi vidste i første halvdel af sæsonen slet ikke var vores reelle niveau. At komme af med Roy H og Torres har været godt, og det har haft den helt rigtige virkning. Suaréz er simpelthen for fed, den mand kan så mange ting, og er virkelig en evig kilde til uro i modstandernes forsvar. Bare det at se den både han behandler bolden på, det er simpelthen fantastisk. Jeg er rigtig glad for, at det er ham vi har oppe foran nu, og ikke Torres. Torres er en fantastisk fodboldspiller, når han er i form, men han ville aldrig finde formen igen i Liverpool, så det var rigtig godt han forsvandt. Suaréz derimod kommer med en masse gå-på-mod og lyst til at vise, at han kan blive den helt store profil for os, og det er virkelig lækkert at se at han vil det her, at han vil vinde kampe for Liverpool. Når Carroll er helt klar igen bliver det godt nok spændende at se om de to kan finde sammen, og danne den frygtindgydende duo som deres forskellige typer giver håb om.

Tilbage til kampen i dag, og lidt til debatten her i tråden tidligere. Jeg forstår udmærket Verdenskrigs første kommentar om tacklingen på Nani, man ser tit med vævre og hurtige spillere, og vil her hverken påstå at Messi, Ronaldo eller Suaréz er anderledes, men de falder altså bare voldsommere ved kontant og det hele ser tit værre ud end det er. Tacklingen på Nani var fuldstændig vanvittig, og var til direkte rødt, og er det ikke noget der kan forsvares, eller noget man ønsker at se, og det erkender Verdenskrig også, efter at have set nærmere på episoden, så syntes det er forkert at citere hans oprindelige holdning og bare skyde på den! Der er selvfølgelig ingen af os der ønsker at se spillere skadet, men tit kan følelserne i det givne moment blokere for at man ser hvad der egentlig er sket, især når Nani på den både springer op for at vise hvor slemt han er blevet tacklet, det er selvfølgelig adrenalinen der gør at han gør det, men stadigvæk, det ser lidt mærkeligt ud når man ser det første gang.
Men Carragher er ikke den eneste der skulle være smidt ud. Rafael skulle bestemt også have været ude. Der sker godt nok ikke det store i forbindelse med hans tackling, men den er stadig helt uden hensynstagen til modstanderen og kan være direkte farlig, så det er selvfølgelig også er direkte rødt der skal hives op af lommen der. Men sådan er det tit i kampe mellem rivaler som L'Pool og Man Utd, det bliver gået til den, og grænserne bliver også overskrevet, men der er som regel ikke nogen der er værre end andre, det går i begge retninger.

Men generelt var det en fantastisk kamp, og man er sku stolt af at være Liverpool-fan når de evige rivaler bliver sendt tilbage til deres teater som en flok forvirrende statister Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

3.v evaB
Gæst

« Svar #8028: 06 Mar 2011, 23:47 »

Lad dog vær at tud. Det var sgu da hadets kamp, og de fleste fans er da fuldstændig ligeglad med modstanderne.
Til en vis grad vel? At man slet ikke aner sympati for andre - bare fordi de tilfældigvis har United trøje på?
Jeg kan sagtens forstå hvis det var en spiller der i forvejen er en velkendt bisse.
Og jeg græd da også kun tørre tåre da Adebayor lige 'kom til' at træde RvP i hovedet.
Fordi RvP selv er en tosse, men Nani er jo ikke slå slem igen.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8029: 07 Mar 2011, 09:01 »

Hvordan gik kampen igår?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8030: 07 Mar 2011, 10:19 »

Til en vis grad vel? At man slet ikke aner sympati for andre - bare fordi de tilfældigvis har United trøje på?
Jeg kan sagtens forstå hvis det var en spiller der i forvejen er en velkendt bisse.
Og jeg græd da også kun tørre tåre da Adebayor lige 'kom til' at træde RvP i hovedet.

Generelt giver det vel ingen mening at give udtryk for det offentligt ihf, der bør man liiige tænke sig lidt om imo. Og så på et forum, hvor man bare kan lade være med at skrive det og det er knapt så impulsivt. Ingen kan forhindre eller fortænke folk i at tænke det, men derfra og så til at ytre det offentligt er der langt. Også selvom man ikke "troede" tacklingen var slem til at starte med, hvor skulle man i bund og grund vide det fra?

I øvrigt, synes jeg lige jeg ville poste følgende billede

Det er sgu god stil Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #8031: 07 Mar 2011, 10:50 »

Jøsses!!

Hop da ind i din egen tråd og vær så pokkers hellig.

Jeres spillere er jo engle fra en side af! De laver jo aldrig svinestreger og hvis de gør så er dommeren jo efter jer. Jøsses hvor lav en kommentar når man selv ser hvordan enkelte af jeres spillere opfører sig på en bane!

Ja Carra flæskede Nani og ja han skulle have haft direkte rødt og det er den generelle holdning her i tråden er at, bortset fra et par enkelte andre holdninger - desværre!
Men det har du vel ikke gidet undersøge!!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8032: 07 Mar 2011, 13:27 »

Det er sgu god stil Opstemt

Synes også det var flot af Meireles og stå og trøste Nani da han blev skadet!

verdenskrig
Manager

« Svar #8033: 07 Mar 2011, 17:19 »

Nani er da en lige så stor idiot som RVP  Rullende Øjne.. Normalt diver han i tide og utide og overspiller enhver tackling han får.. Jeg må indrømme at jeg røg op af stolen og jublede i går da Carra fik ham til at bide i græsset..

Men når jeg så bagefter ser at han ligefrem fik en flænge i benet så forstummer min" glæde " helt sikkert... Under normale omstændigheder ved jeg dog intet bedre end når rivalernes spillere får en solid tackling så der må bides i græsset..

Edit: Fedt billede KongFjong Opstemt Opstemt Grin.. Det er jo sådan det er.. Under kampen hader man hinanden både på fanscenen og på banen( Okay folk på fanscenen hader nok stadig hinanden lidt bagefter også crazy ), men bagefter kan man godt give hinanden hånden og sige tak for kampen i god ånd Smiley

« Seneste Redigering: 07 Mar 2011, 17:20 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #8034: 07 Mar 2011, 17:24 »

Nu kan man jo sige, at Nani afslørede sig selv lidt igår. Normalt vælter han rundt 17 gange (gennemsnitligt - ikke hver gang), der er gerne noget skrue og en kolbøtte også. Denne gang - når der for engangs skyld er noget galt - rejser han sig kort op, og ligger sig derefter ned igen.

Nu burde det være nemmere for dommerne at gennemskue ham

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #8035: 07 Mar 2011, 17:38 »

I øvrigt skal Uniteds fans vist lige feje foran egen dør først, med tanke på den gigantiske klaphat Rafael..  Manden lærer aldrig af sine fejl, og i går kaster han sig åbenlyst ind i Lucas med klar intention om at skade ham fordi hans lille 5 årige hjerne ikke kan klare modgang..

Manden er totalt udenfor pædagogisk rækkevide!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8036: 07 Mar 2011, 17:53 »

I øvrigt skal Uniteds fans vist lige feje foran egen dør først, med tanke på den gigantiske klaphat Rafael..  Manden lærer aldrig af sine fejl, og i går kaster han sig åbenlyst ind i Lucas med klar intention om at skade ham fordi hans lille 5 årige hjerne ikke kan klare modgang..

Arg det kommer vel nok på et tidspunkt. Så gammel er han jo heller ikke endnu. Nu flere kampe han spillere, nu bedre lærer han vel at kontrollere sit spændings niveau. Det kommer jo i takt med, nu ældre man bliver. Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

verdenskrig
Manager

« Svar #8037: 07 Mar 2011, 19:41 »

Dagens største højepunkt var dog at knægten på næsten 2 år efter kampen gik rundt i huset og råbte LIVERPOOL med et stort smil resten af dagen inden han skulle i seng  Smiley

Det kalder jeg et fornuftigt barn  Opstemt  Thumbs Up  Opstemt

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #8038: 07 Mar 2011, 21:49 »

Det kalder jeg et fornuftigt barn  Opstemt  Thumbs Up  Opstemt

Jo jo og det gør det jo ikke værer at han så skulle passes af morfar i eftermiddag som er glødende Man U fan.
Kan oplyse at morfaren bestemt ikke var tilfreds med sit barnebarn i dag  funny

Er stadig lettere opstemt over kampen igår. Synes vi spillede ganske fornuftigt og den formation vi stillede med må være tæt på det optimale.

Det med at vi har en Gerrard eller en Meireles til at tage dybdeløbende virker imo langt bedre end vi har 2 mand i front.
Og når Kuyt så var i det humør så var det jo helt perfekt.

Jeg kunne godt se den opstilling de næste mange gange også. Måske med Carroll helt i front og så med kuyt og Suarez på kanterne der kommer ind i feltet som igår.
Maxi må vel siges at være det svageste led, men en god mand på bænken, og er nok den der skal ud.

Nu venter der så 2 kampe mod Braga hvor Suarez ikke er i spil, alle tiders chance for at give Carroll noget spilletid og få ham spillet ind på holdet.

Jeg er optimist, ihf indtil næste kamp er spillet  Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8039: 07 Mar 2011, 22:07 »

Han er 21 carragher er 30+ hvem er udenfor pædagogisk rækkevidde? Latterlig kommentar, selv i Liverpool tråden. Vi snakker ikke joey barton her...

Og hvad er det nani gør der er så slemt? Reelt snyder han bare i et spil, har i aldrig gjort det? Og i bruger det til at retfærdiggøre hårde tacklinger med risiko for alvoelige skader. Hvem er mest på pattebarnsstadiet?

Og lad mig i samme omgang understrege at det ikke handler om at det er nani eller en anden Utd spiller, det gælder uanset hvem det går ud over.

Sider: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010