home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171865 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7920: 01 Mar 2011, 22:56 »

Tilgengæld fik Chelsea 3 point i kampen om CL.. Mindre heldigt..

Fordi at vi skulle kunne true City, purs og Chelsea om de sidste CL pladser?

Hvis man troede at det var en mulighed har man været naiv så det gjorde noget.

Målet hed fra midt i efteråret ren overlevelse, derefter at komme i den bedste halvdel og nu hedder det så en EL plads.
Kun de mest naive og fanatiske, og dem har der ikke været mange af, har troet på en CL plads.

Edit: desuden har spillerne fået den strengeste straf man kan få. De er blevet tvunget til at se WH kampen igen og igen for at få snakket og rettet de fejl de lavede mod WH. Og der har virkelig været noget at tage fat i.
Men det er jo tæt på psykisk tortur, må man godt det iflg Geneve konvektionen??
« Seneste Redigering: 01 Mar 2011, 23:26 af JKJ » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #7921: 02 Mar 2011, 13:28 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-keeper-Jeg-var-ringe

Sådan Reina.. Selverkendelse er første skridt på vejen.. Ja du var fuldkommen horribel, men du kan sagtens tilgives hvis bare du knepper Shrek og co på søndag.. OG DET GØR DU Opstemt!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7922: 02 Mar 2011, 13:47 »

Jeg synes det er skønt at se, at nogen af spillerne sagtens kan indrømme hvis de har spillet ringe. Reina var bestemt ikke god mod West Ham, men alle kan have en dårlig kamp og han har været vores bedste spiller i flere sæsoner. Han kan naturligvis sagtens tilgives og jeg håber virkelig, at han gerne vil blive i Liverpool efter sommer. Rygterne flyver jo rundt omkring.. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #7923: 02 Mar 2011, 13:48 »

Og så er der dem der lige har fået billet til kampen på søndag !!!!! Hell yeah det bliver vildt.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7924: 02 Mar 2011, 13:58 »

Og så er der dem der lige har fået billet til kampen på søndag !!!!! Hell yeah det bliver vildt.
Jeg er ikke misundelig..  Græder

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #7925: 02 Mar 2011, 14:02 »

Er da slet ikke misundelig!!!
Hvor har du købt den henne? Men du må da have en god tur!  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7926: 02 Mar 2011, 19:51 »

« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 19:54 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #7927: 02 Mar 2011, 21:42 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-keeper-Jeg-var-ringe

Sådan Reina.. Selverkendelse er første skridt på vejen.. Ja du var fuldkommen horribel, men du kan sagtens tilgives hvis bare du knepper Shrek og co på søndag.. OG DET GØR DU Opstemt!!!!

Hehe forleden var du parat til at sparke ham et vist sted hen Wink

Han spillede ikke godt, men set over hele sæsonen indtil  nu havde vi dælme været ilde ude hvis det ikke havde været for ham.
Han er bestemt i top 3 ser over hele sæsonen indtil nu, måske endnu højere  Smiley

Rygter Wink

Og disse spillere er ikke helt gratis, og penge er trods alt ikke dem vi har flest af, selv med de nye ejer.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7928: 02 Mar 2011, 21:46 »

Selvfølgelig er det rygter, alt er rygter indtil en aftale er på plads Smiley. Er udemærket godt klar over vi ikke har uendelig med penge, men derfor kan jeg sagtens ønske spillerne til klubben. Siger ikk vi får dem alle, overhovedet, men siger da gerne ja tak til dem.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #7929: 02 Mar 2011, 21:47 »

Han spillede ikke godt, men set over hele sæsonen indtil  nu havde vi dælme været ilde ude hvis det ikke havde været for ham.
Han er bestemt i top 3 ser over hele sæsonen indtil nu, måske endnu højere  Smiley

Er jeg bestemt ikke enig i.. Synes ikke han har spillet en god sæson, og han har sjældent (Specielt i vores nedtursperiode) haft den redning som kunne sikre os de point vi havde brug for..

Jeg kan pege på en del målmænd som jeg hellere vil have end ham.. For jeg synes ganske enkelt manden ser hamrende ufit ud, og når han kaster sig eller hopper virker han utrolig tung.. Men nu har vi ham, og man må da håbe han giver den gas på søndag Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7930: 02 Mar 2011, 21:49 »

Top 3 blandt målmænd i PL, eller Top 3 af spillere i Liverpool?

verdenskrig
Manager

« Svar #7931: 02 Mar 2011, 21:52 »

Top 3 blandt målmænd i PL

Ikke i nærheden i min verden... Det er muligt han selv har ytret ønske om at komme til CL, men pt er han overhoved ikke god nok til CL for en topklub som jeg ser det..

Jeg ville i hvert fald ikke turde købe ham!

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #7932: 02 Mar 2011, 21:57 »

Ikke i nærheden i min verden... Det er muligt han selv har ytret ønske om at komme til CL, men pt er han overhoved ikke god nok til CL for en topklub som jeg ser det..

Jeg ville i hvert fald ikke turde købe ham!

Han er blandt verdens bedste i min bog...

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7933: 02 Mar 2011, 22:02 »

Vil mene han er et stykke udenfor top 10.

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #7934: 02 Mar 2011, 22:03 »

Top 3 blandt målmænd i PL, eller Top 3 af spillere i Liverpool?

Top 3 af spillere i Liverpool Wink

VK@ Han har ikke været god i denne sæson, men hvem har det?
Han er stadig den bedste målmand i Liverpools historie hvis vi tager flest CS på kortest tid.

Hvis vi skal bedømme spillerne ud fra denne sæson så skal alle jo ud, eller tæt på ihf.

Så inden du maler fanden på væggen skal du nok lige stikke fingeren i jorden og kigge på hele holdet og ikke kun enkelte spillere.
Bevars der er da flere jeg også ser ud - hellere igår end idag - men Reina er bestemt ikke en af dem og han er meget langt tilbage på den liste.  Peace

Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010