home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 526 527 [528] 529 530 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171866 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7905: 28 Feb 2011, 21:12 »

Jeg vil langt hellere beholde Agger end Skrtel  og grækeren(Carra ska aldrig sælges eller smides væk) dog er han skadet for tit, ved ik om det er pga det fysiske spil i PL eller om Agger simpelthen fra naturens vegne er udstyret med meget dårlig fysik, men der ska helt sikkert købes 1 helst 2 nye forsvars spillere

Skipper
Gæst

« Svar #7906: 28 Feb 2011, 21:17 »

Synes nu bare vi skal blive enige om at vores forsvar langt fra er det største problem. Grunden til at West Ham scorede mål var en ugidelig attitude, og manglende boldpossesion(har lige glemt det danske ord). Synes at hvis vi nu får, 2 ordentlige fløje, og en ordentlig skraldemand på den centrale midt, og så måske en tredje angriber hvis nu suarez og carroll bliver for trætte, da jeg ikke synes Kuyt og n'gog er kvalificerede afløsere. Udover det kunne en decideret venstre back være awesome funny. Så kunne vi begynde at tænke på et stabilt boldspillende center forsvar.

JKJ
Gæst

« Svar #7907: 01 Mar 2011, 11:31 »

Synes nu bare vi skal blive enige om at vores forsvar langt fra er det største problem. Grunden til at West Ham scorede mål var en ugidelig attitude, og manglende boldpossesion(har lige glemt det danske ord). Synes at hvis vi nu får, 2 ordentlige fløje, og en ordentlig skraldemand på den centrale midt, og så måske en tredje angriber hvis nu suarez og carroll bliver for trætte, da jeg ikke synes Kuyt og n'gog er kvalificerede afløsere. Udover det kunne en decideret venstre back være awesome funny. Så kunne vi begynde at tænke på et stabilt boldspillende center forsvar.

Enig her.

Vi har da langt større problemmer offensivt end defensivt.

Fremme har vi Gerrard, Suarez og........  Ubeslutsom måske Carroll og hvad så mere?
Alternativerne er Kuyt, N'Gog, Jovanovic, Maxi og Cole, simpelthen frygtindgydende navne som bør få alle holds forsvar til at ryste i bukserne (bør læses med en hel del ironi).

Ja der skal også hentes ind til forsvaret og en defensiv midtbane mand men hvad nytter det hele hvis vi ikke kan noget fremad? Skal vi satse på 38 point næste sæson med en målscore på 0-0??

Krølle@ Du beder os tage vores rød/hvis briller af og indse at Skrtel er bedre end Agger.
Jeg vil så bede dig om at tage dine briller på når du ser Liverpool. Hvad er det Skrtel egentlig kan? Altså ud over at tonse afsted, lave masser af frispark, ikke have teknik, ikke kan ligge en aflevering over 2 meter, dække forkert op osv osv?

Du er underligt nok den eneste der kan se noget i Skrtel herinde, og hvis du kigger på de engelske Liverpool debat forums så står du også meget alene.

DeBuur@ Ja jeg ser også gerne noget dansk til Liverpool, men ikke bare for at få nogle danske spillere til klubben. De skal have niveau og pt har vi kun en der har det og han spilelr der allerede.
Du er vild med CE, fair nok. Og du var vildt begejstret for ham da han spillede en stor kamp for Ajax mod Anderlecht. Men hvor var du ugen efter hvor han spillede som en sæk nøder?
Han er stadig alt for ustabil til at kunne gøre en forskel. Vi har brug for spillere der kan gå ind på holdet NU, ikke om 2-3 år.
Kjær er tæt på at være en skandale i Wolfsburg, og på landsholdet laver han også masser af fejl. Jeg siger ikke han kan blive god igen men pt virker det til han er gået helt i stå.
Zanka gider jeg ikke bruge tid på han har intet at gøre hos os, og det samme med Wendt.

Selvfølgwelig skal der hentes nye folk ind og tilsvarende skal der en del ud.

Men vi har altså ikke masser af penge så vi kan hente 3-4 nye folk ind til hver led på banen.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7908: 01 Mar 2011, 18:28 »

En kreativ midtbanespiller kunne vi ihvertfald godt bruge til sommer. Tænker meget på Charlie Adam. Vi kunne også sagtens bruge en ny kant, istedet for Kuyt. Kunne godt tænke mig at vi henter Elia til. Det er sådan ser der hvor jeg ønsker vi skal forstærke os først. Vi kunne også godt bruge en venstre back, og ser gerne at vi henter Coentrao hvis det er muligt. Ved godt jeg ser langt frem, men til næste sæson, kunne jeg godt tænke mig, at vores opstilling ser sådan her ud:

Reina
Johnson - Kelly - Agger - Coentrao
Meireles - Adam - Gerrard - Elia
Suarez - Carroll

Liverpool F.C

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #7909: 01 Mar 2011, 18:45 »

Jeg tror ikke Scousers får råd til både Coentrao, Ellia og Adam.
Mit bud på en start elver ser sådan ud.

Reina
                     Johnson-Skrtel-(Roger)Johnson-Warnock
                                       Lucas
                               Gerrad- Meireles
                     Kuyt/Cazorla                Suarez
                                        Carroll

... U ain't got a minute.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7910: 01 Mar 2011, 18:56 »

Kelly kommer da 100 % til at spille?

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #7911: 01 Mar 2011, 19:04 »

Ja der skal også hentes ind til forsvaret og en defensiv midtbane mand men hvad nytter det hele hvis vi ikke kan noget fremad? Skal vi satse på 38 point næste sæson med en målscore på 0-0??

Delvist enig men problemet er jo at vi utrolig sjældent holder buret rent Smiley.. Derfor behøver vores i forvejen ikke prangende offensiv ofte lave to mål eller mere for at få tre point.. Et godt forsvar ville ofte gøre at vi blot behøvede score en enkelt..

Før vi henter en ny mand frem for Skrtel, før får vi aldrig et stabilt forsvar.. Manden er en katastrofe og i top 5 over de dårligste køb Benitez lavede!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7912: 01 Mar 2011, 19:16 »

Delvist enig men problemet er jo at vi utrolig sjældent holder buret rent Smiley.. Derfor behøver vores i forvejen ikke prangende offensiv ofte lave to mål eller mere for at få tre point.. Et godt forsvar ville ofte gøre at vi blot behøvede score en enkelt..

Før vi henter en ny mand frem for Skrtel, før får vi aldrig et stabilt forsvar.. Manden er en katastrofe og i top 5 over de dårligste køb Benitez lavede!
Derfor køber vi en venstre back, og beholder Johnson. Så får Kelly chancen som midterforsvar, og wupti. Pludselig har vi 2 midterforsvarer som er gode med bolden.

Liverpool F.C

3.v evaB
Gæst

« Svar #7913: 01 Mar 2011, 19:23 »

Du skal aldrig sige så noget for jeg er tilpas nederen til at finde dokumentation der viser du tager fejl
http://www.guardian.co.uk/football/gallery/2009/may/20/liverpool-transfers#/?picture=347620858&index=0
Alle dem minus Bellamy, Babel og måske Aquilani & Keane.

Skrtel har alligevel i perioder(ikke været gud men), bedre end alternativerne. Carragher, Agger & Kyrgiakos har på sin vis alle deres svagheder, nr. 1 er vanvittigt langsom nr. 2 er ofte skadet og nr. 3 er Kyrgiakos.

verdenskrig
Manager

« Svar #7914: 01 Mar 2011, 19:32 »

Du skal aldrig sige så noget for jeg er tilpas nederen til at finde dokumentation der viser du tager fejl
http://www.guardian.co.uk/football/gallery/2009/may/20/liverpool-transfers#/?picture=347620858&index=0
Alle dem minus Bellamy, Babel og måske Aquilani & Keane.

Skrtel har alligevel i perioder(ikke været gud men), bedre end alternativerne. Carragher, Agger & Kyrgiakos har på sin vis alle deres svagheder, nr. 1 er vanvittigt langsom nr. 2 er ofte skadet og nr. 3 er Kyrgiakos.

Forskellen på mange af Benitez skandalekøb og Skrtel er at der rent faktisk var forventninger til Skrtel.. Han skulle jo have været vores svar på Vidic..

Manden har i stedet udviklet sig til at være den værste katastrofe vi har haft i forsvaret i mange år, og laver fejl på fejl, er pisse ustabil, og har INGEN spilforståelse overhoved.. Jeg er så evigt ked af at vi købte den  boldspasser Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #7915: 01 Mar 2011, 20:12 »

Forskellen på mange af Benitez skandalekøb og Skrtel er at der rent faktisk var forventninger til Skrtel.. Han skulle jo have været vores svar på Vidic..

Manden har i stedet udviklet sig til at være den værste katastrofe vi har haft i forsvaret i mange år, og laver fejl på fejl, er pisse ustabil, og har INGEN spilforståelse overhoved.. Jeg er så evigt ked af at vi købte den  boldspasser Skuffet

Trykker hårdt på den enig-knap der ikke findes  Thumbs Up

Skrtel ville passe langt bedre til rygby eller australsk fodbold, NFL eller i den stil. For der skal der i den grad tonses og det er Skrtel simpelthen unik til  Smiley

Ang Skrtel, så er Agger heldigvis tæt på at være klar igen. Han er senest tilbage på fredag og dermed et oplagt valg til starteren på søndag, forhåbentlig sammen med Carra.
Meireles er også klar selvom han udgik i weekendens blamage.
Kelly er desværre helt ude den næste måned.
Aurelio, som jeg næsten havde glemt vi havde, er også klar til på søndag.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/clarke-on-trio-fitness-latest

patrick J
Manager

« Svar #7916: 01 Mar 2011, 20:15 »

Trykker hårdt på den enig-knap der ikke findes  Thumbs Up

Skrtel ville passe langt bedre til rygby eller australsk fodbold, NFL eller i den stil. For der skal der i den grad tonses og det er Skrtel simpelthen unik til  Smiley

Ang Skrtel, så er Agger heldigvis tæt på at være klar igen. Han er senest tilbage på fredag og dermed et oplagt valg til starteren på søndag, forhåbentlig sammen med Carra.
Meireles er også klar selvom han udgik i weekendens blamage.
Kelly er desværre helt ude den næste måned.
Aurelio, som jeg næsten havde glemt vi havde, er også klar til på søndag.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/clarke-on-trio-fitness-latest
Må erklære mig 100 % enig med jer omkring Skrtel.

Men gode nyheder, trods skaden til Kelly. Det er dog utroligt vigtigt at have Agger og Meireles tilbage, som forhåbentlig bare smutter tilbage i starteren. Aurelio burde vel også kunne have en rolle at spille.  Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

HansenLFC
Gæst

« Svar #7917: 01 Mar 2011, 22:39 »

Tak Vidic - Gør vores chancer langt bedre søndag !!

verdenskrig
Manager

« Svar #7918: 01 Mar 2011, 22:45 »

Synes EKSTREMT godt om Grin

Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #7919: 01 Mar 2011, 22:50 »

Tilgengæld fik Chelsea 3 point i kampen om CL.. Mindre heldigt..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 526 527 [528] 529 530 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010