Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 737 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
525
526
[
527
]
528
529
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2171735 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #7890:
28 Feb 2011, 20:10 »
Citat af: Lausus 28 Feb 2011, 20:04
Synes bestemt at Simon Kjær kunne være interessant og hvis wolfsburg ikke kommer meget hurtigt væk fra bunden af Bundesligaen kan han ikke koste alverden.
Helt og aldeles uenig.. Kjær har intet vist i lang tid, og får ofte kritik for sine præstationer af den tyske presse..
Jeg kan på ingen måde se hvordan han kan gøre en forskel som det ser ud nu
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #7891:
28 Feb 2011, 20:11 »
Citat af: krølle 28 Feb 2011, 20:09
Jeg er dybt, dybt uenig...Hvis der er en der skal skiftes væk, er det Agger, han er langt rignere end Skrtel( statistikkerne taler for sig selv).
Hvilken statistik
.. Skrtel er en omvandrende katastrofe som intet kan med en bold, som ikke kan finde ud af at placere sig rigtigt, og som alt for ofte oversatser i sine tacklinger med det resultat at han sælger hele holdet..
Senest bevist ved West Hams tredje mål hvor hen helt umotiveret tonser frem i cole som bare vifter ham væk!
krølle
Reserveholdsspiller
«
Svar #7892:
28 Feb 2011, 20:17 »
Citat af: verdenskrig 28 Feb 2011, 20:11
Hvilken statistik
.. Skrtel er en omvandrende katastrofe som intet kan med en bold, som ikke kan finde ud af at placere sig rigtigt, og som alt for ofte oversatser i sine tacklinger med det resultat at han sælger hele holdet..
Senest bevist ved West Hams tredje mål hvor hen helt umotiveret tonser frem i cole som bare vifter ham væk!
Han laver en fejl mod West Ham og så er han offer for din krtik?
manden har spillet samtlige kampe - samtlige minutter for Liverpool i EPL - der er en grund til at han spille hver gang, han er ganske enkelt langt bedre end agger defensivt...
Og EPL handler ikke om at have en boldspillende centerforsvar, Skrtel er bedre end Agger and that's a fact...
... U ain't got a minute.
verdenskrig
Manager
«
Svar #7893:
28 Feb 2011, 20:30 »
Citat af: krølle 28 Feb 2011, 20:17
manden har spillet samtlige kampe - samtlige minutter for Liverpool i EPL - der er en grund til at han spille hver gang, han er ganske enkelt langt bedre end agger defensivt...
Og EPL handler ikke om at have en boldspillende centerforsvar, Skrtel er bedre end Agger and that's a fact...
Hvis du havde fulgt med ville du vide at han fejler ganske ofte og er en ustabil spiller som man ikke bør have tillid til..
Agger er en spiller der kan få bolden i fødderne og drive den frem, der kan placere sig ordentligt og sidst men ikke mindst ikke bare tonser frem i modstanderen uden omtanke.. Ingen af disse kompetencer indeholder Skrtel!
Tror du det var helt tilfældigt at vores defensiv faldt helt sammen da Agger udgik mod everton.. Skrtel-Kyrgiakos skulle blot bruge 6 min på at lukke to mål ind..
-LFC-
Manager
«
Svar #7894:
28 Feb 2011, 20:31 »
Citat af: DeBuur 28 Feb 2011, 18:36
Liverpool har ikke spillet sprudlende fodbold IMO under Dalglish... men i flere kampe har han fået holdet til at kæmpe igen... hvilket jeg mener er det bedste vi pt kan få ud af den trup vi har nu.
salget af Torres og indkøbene at Luis Suarez og Carroll var dyre og jeg havde ikke set købet af Carroll som en mulighed... havde faktisk håbet de havde stabiliseret forsvaret om virkelig stinker... og netop ved at se Liverpool stille op med 5 middelmådige forsvarer udstiller hvor problemet er størst.
Liverpool er spillermæssig ikke et tophold og hvis ikke Liverpool enten selv begynder at udvikle talenter eller henter 5-7 spillere i sommerpausen.... så bliver næste sæson ikke bedre uanset hvilken manager det ender med.
Som jeg tidligere har nævnt så håber jeg Liverpool kigger og tænker skandinavisk og gerne langsigtet:
Det kan gøres ved at hente
Wendt
Zanka eller Simon Kjær
Christian Eriksen
Jeg er meget imod din skandinavisering (opfinder lige et nyt ord!) af Liverpool. De spilere du nævner har, minus Christian Eriksen, pt. ikke formatet til at spille i Liverpool. Generelt er det ikke fordi, at det skandinaviske marked flyder over med supertalenter der kan gøre sig i Liverpool. Jeg er for Christian Eriksen, helt imod Zanka og Wendt, delvist for Simon Kjær. Men er også helt imod Christian Poulsen og delvist imod Agger. Agger er god nok til Liverpool, han er bare for skadet til, at vi kan satse på ham. Så skal vi ihvertfald have en afløser eller en defensivt orienteret midtbanespiller der kan bygge op fra bunden ligesom ham.
Generelt er der meget få skandinaviske spillere der imo. kan være en fast bestanddel af et engelsk mesterhold.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #7895:
28 Feb 2011, 20:32 »
Citat af: krølle 28 Feb 2011, 20:17
Og hvorfor faaaaen handler EPL ikke om, at have en boldspilende centerforsvar?
En Agger i topform er for mig at se bedre end Skrtel. Daglish var efter hvad jeg kan huske også ude og sige forleden, at han var en vigtig mand for Liverpools deffensiv.
ZhotLog
Gæst
«
Svar #7896:
28 Feb 2011, 20:32 »
@krølle
Det er jo simpelthen bare lodret forkert det der. Agger har spillet hver eneste kamp under dalglish, hvor han var klar, mens Skrtel primært har fået så mange kampe fordi Agger og Carra har været skadet på skift. Skrtel er langt fra det niveau han viste i 08/09 sæsonen, og man kan nærmest ikke undgå at blive nervøs så snart han har bolden. Så hellere grækeren... Han kan trods alt med hovedet. Skrtel kan hverken med fod eller hoved.
Midterforsvaret er imo det vigtigste sted at få en god forstærkning(sammen med kanterne).
DeBuur
Manager
«
Svar #7897:
28 Feb 2011, 20:41 »
Jeg vil gerne lade Barcelona få Wendt så kan vi jo passende hente Dani Alvez i Barca
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37753936:barcelonastjerne-p%C3%A5-vej-v%C3%A6k.html?forside
Alternativer til Agger så jeg gerne idet han er alt for skadet.... men ingen af de andre 3 holder samme standard.
Zanka eller Simon Kjær ser jeg som udviklings spillere og dem skal Liverpool også hente nogle af idet vi ikke kan nøjes med en eller 2 stjerner hvert år.... der skal virkelig ske noget til sommer hvis klubben vil noget sportsligt.
Wendt ser jeg kun som trup spiller og så er han billig..fatter ikke at Barcelona overvejer at signe ham... men ok de mangler jo også penge
YNWA
krølle
Reserveholdsspiller
«
Svar #7898:
28 Feb 2011, 20:42 »
Citat af: verdenskrig 28 Feb 2011, 20:30
Hvis du havde fulgt med ville du vide at han fejler ganske ofte og er en ustabil spiller som man ikke bør have tillid til..
Agger er en spiller der kan få bolden i fødderne og drive den frem, der kan placere sig ordentligt og sidst men ikke mindst ikke bare tonser frem i modstanderen uden omtanke.. Ingen af disse kompetencer indeholder Skrtel!
Tror du det var helt tilfældigt at vores defensiv faldt helt sammen da Agger udgik mod everton.. Skrtel-Kyrgiakos skulle blot bruge 6 min på at lukke to mål ind..
I modsætning til dig, har jeg set alle Liverpool kampe i den her sæson, og Skrtel er som oftest den der høster flest roser af de engelske medier.. Skrtel minder meget om Vidic( Vidic er dog klasser bedre). Men Vidic var ikke nogen udpræget succes i sine første 3 sæsoner, men han har erfaring og klasse nu.. jeg tror Skrtel får det samme...
Men hvis vi skal snakke forsvarsspillere, mener jeg at de skulle købe Coentrao, Cissokho eller Warnock...det er venstrebacken der skal forstærkes, og så skal man gøre Kelly klar til at tage over efter Carra
krølle
Reserveholdsspiller
«
Svar #7899:
28 Feb 2011, 20:44 »
Citat af: ZhotLog 28 Feb 2011, 20:32
@krølle
Det er jo simpelthen bare lodret forkert det der. Agger har spillet hver eneste kamp under dalglish, hvor han var klar, mens Skrtel primært har fået så mange kampe fordi Agger og Carra har været skadet på skift. Skrtel er langt fra det niveau han viste i 08/09 sæsonen, og man kan nærmest ikke undgå at blive nervøs så snart han har bolden. Så hellere grækeren... Han kan trods alt med hovedet. Skrtel kan hverken med fod eller hoved.
Midterforsvaret er imo det vigtigste sted at få en god forstærkning(sammen med kanterne).
Du er så evigt forkert på den... Agger udtalte flere gange i efteråret, at han var ultifreds med manglende spilleti..
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7900:
28 Feb 2011, 20:46 »
Hvad sker der lige for at foreslå Wendt, Zanka og Eriksen til Liverpool.. Wendt er ikke god nok til PL, Zanka er stadig ung og skal bevise sit værd på højere niveau og Eriksen er stadig ikke udviklet eller stærk nok til PL. Han skal have nogle år i en lavere division, som han pt får i Holland, før han er klar. Han er jo bare fyldt med selvtillid nu - Et par kampe før Danmark-England var han jo ikke engang med på Ajax's hold fordi hans præstationer havde været tvivlsomme.
Agger er bedste forsvarsspiller i Liverpool imo. Problemet er at han er meget skadet, og at han ikke er brugt mere, er snarere et udtryk for Hodgsons inkompetence end Aggers ditto. Carragher er ikke god nok til Liverpool længere, og Skrtel og Kyrgiakos virker ikke til at have teknikken eller boldforståelsen til at kunne spille for et hold der gerne skal ligge i top 5 i Premier League.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
krølle
Reserveholdsspiller
«
Svar #7901:
28 Feb 2011, 20:49 »
Citat af: Gazlgor 28 Feb 2011, 20:46
Hvad sker der lige for at foreslå Wendt, Zanka og Eriksen til Liverpool.. Wendt er ikke god nok til PL, Zanka er stadig ung og skal bevise sit værd på højere niveau og Eriksen er stadig ikke udviklet eller stærk nok til PL. Han skal have nogle år i en lavere division, som han pt får i Holland, før han er klar. Han er jo bare fyldt med selvtillid nu - Et par kampe før Danmark-England var han jo ikke engang med på Ajax's hold fordi hans præstationer havde været tvivlsomme.
Agger er bedste forsvarsspiller i Liverpool imo. Problemet er at han er meget skadet, og at han ikke er brugt mere, er snarere et udtryk for Hodgsons inkompetence end Aggers ditto. Carragher er ikke god nok til Liverpool længere, og Skrtel og Kyrgiakos virker ikke til at have teknikken eller boldforståelsen til at kunne spille for et hold der gerne skal ligge i top 5 i Premier League.
Du tager fejl i din vurdering af Agger, jeg beder jer alle tage jeres rød-hvide briller af, og indse at han er overvurderet og at Skrtel er en bedre forsvarsspiller... Ingen tvivl om at Kyrgiakos er dybt elendig, men at gå så langt som at sige at Carra ikke er god nok til liverpool længere, viser måske at du ikke har set nok af deres kampe i denne sæson. Det er bestemt ikke midterforsvaret der har sejlet, når carra og skrtel vel og mærket har spillet....
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #7902:
28 Feb 2011, 20:55 »
Citat af: krølle 28 Feb 2011, 20:44
Du er så evigt forkert på den... Agger udtalte flere gange i efteråret, at han var ultifreds med manglende spilleti..
Hvem var det i havde som manager i efteråret? Og hvilken manager er det, ZhotLog nævner?
Er enig i det du skriver, Gazlgor. De 3 nævnte skandinaviske spillere har bare ikke niveauet til PL nu. Eriksen får måske, da han er inde i en god udvikling i Ajax, med en træner som passer ham perfekt.
Liverpool skal passe på med, at købe flere af de utallige middelmådige spillere, som har ført dem ned til det de er nu, hvilket man IMO i stor grad kan takke den skønne Benitez for samt hans daværende fremragende indkøbspolitik.
krededk12
Reserveholdsspiller
«
Svar #7903:
28 Feb 2011, 20:58 »
uenig Agger er Liverpools bedste forsvar når han ikke er skadet
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7904:
28 Feb 2011, 20:59 »
Citat af: krølle 28 Feb 2011, 20:49
Du tager fejl i din vurdering af Agger, jeg beder jer alle tage jeres rød-hvide briller af, og indse at han er overvurderet og at Skrtel er en bedre forsvarsspiller... Ingen tvivl om at Kyrgiakos er dybt elendig, men at gå så langt som at sige at Carra ikke er god nok til liverpool længere, viser måske at du ikke har set nok af deres kampe i denne sæson. Det er bestemt ikke midterforsvaret der har sejlet, når carra og skrtel vel og mærket har spillet....
Skægt som alle andre tager fejl end dig, og dit eneste argument er at du har set alle kampene. Agger er langt bedre teknisk end de andre forsvarsspillere, og det har man brug for i en klub der gerne vil være boldbesiddende. Ja, vel har han da været lidt svingende i denne sæson, men det er da også klart når man ikke når mere end 3-5 kampe før man bliver skadet igen eller bliver sat på bænken af en klaphat som træner. Hvis han (nogensinde) får en stabil række startpladser for Liverpool ville han også spille meget mere stabilt. Carragher er alt for langsom i sine indgreb hvilket tit har kostet - eller været tæt på at koste. Det er lidt ala Hypiää som også blev brugt 1½ sæson længere end han burde, hvor han var det svage punkt i Liverpools forsvar. Så snart Carragher står over for en mand der kan løbe hurtigere end den gennemsnitlige gris, har han problemer.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
1
...
525
526
[
527
]
528
529
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »