home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 839 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171412 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7815: 27 Feb 2011, 01:13 »

Så skal vi snart på banen ude mod West Ham. Jeg føler mig slet ikke sikker på kampen. har lige et par spørgsmål:
Er Gerrard stadig skadet, eller kan han spille i morgen?
Hvor lang tid går der til Carroll er klar til sin debut?

Tror på en 4-1 sejr imorgen. Har en god fornemmelse af at der bliver scoret mange mål. Mit bud på en start 11'er ser sådan her ud:

Reina
                               Carragher-Kyrgiakos(Skrtel)-Agger(Skrtel hvis han ikke er klar)
Kelly                                           Johnson
Lucas-Meireles
Gerrard(Kuyt hvis han ikke er klar)
Suarez

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #7816: 27 Feb 2011, 13:43 »

Dagens opstilling:
Reina, Johnson, Kelly, Carragher, Skrtel, Wilson, Lucas, Gerrard, Meireles, Kuyt, Suarez. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Cole, Poulsen, Spearing, Maxi, Ngog.

Altså igen en 3-2-3-1-1 eller 5-3-2 hvis man er lidt mere pesimist Wink

Gerrard skulle være helt klar igen. Wilson har åbenbart gjort det så godt i EL at han nu får chancen foran Kyrgiakos.
Suarez er med igen efter at have været spærret i de seneste par kampe og Carroll er fortsat helt ude, dog har jeg en lille ide om han er vores joker næste søndag mod Man U.
Agger er også ude men hans knæskade skulle på ingen måde være noget alvorlig og han spiller forhåbentlig fra start næste uge.

Jeg hader disse kampe mod desparate nedrykningskandidat er. Jeg ser gerne WH blive i PL, men idag må de gerne få en lille snitter.
Det frygter jeg bare ikke vil ske. Vi er det eneste holdher der har alt at tabe mens WH har alt at vinde.
Og hvor står vi mentalt efter de seneste par kampe hvor vi på ingen måder har overbevist nogen som helst offensivt.
Defensivt har vi dog hold nullet men har det været påen billig baggrund?

Jeg håber på en lille heldig sejr, men frygter nok at vi max får et point med hjem.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7817: 27 Feb 2011, 14:23 »

Vil nok sige, at i forhold til det mandskab der stillede op mod Sparta Prag, så er det her noget bedre. Både Suarez og Gerrard med fra start, hvilket alt andet lige må løfte offensiven gevaldigt. Kan dog godt, for Liverpool, frygte West Hams offensiv lidt. Den er bestemt ikke uden evner, men det er meget op og ned med WH så man ved aldrig helt.

Skipper
Gæst

« Svar #7818: 27 Feb 2011, 14:33 »

Glæder mig til at se Wilson spille på sin "naturlige" plads, håber virkelig ham og Kelly får deres gennembrud den her sæson og bliver i Liverpool i mange år fremover

DeBuur
Manager

« Svar #7819: 27 Feb 2011, 15:19 »

2-0  ticked off Det er ikke godkendt  Skuffet

Ikke overraskende så sejler markeringerne og det er sgu ikke verdens bedste hold vi møder idag... jeg håber Vi finder et andet gear i 2. halvleg ellers ender det sgu med et ydmygende nederlag... denne kamp skal sgu vindes hvis vi vil ud og spille Europæisk.

YNWA

MichaelPaw
Gæst

« Svar #7820: 27 Feb 2011, 15:23 »

Det er squ ikke King kennys skyld at spillerne spiller af lort til.. vi skal af med nogen spiller.. LUCAS SKAL VÆK FRA VORES KLUB. Han spiller da som 5 potter pis.. Men vi må også sige at west ham rammer squ dagen og det gør vi bare ikke.. Som sagt Det er ikke godkendt!!!!! Skuffet

patrick J
Manager

« Svar #7821: 27 Feb 2011, 15:23 »

Pinligt, pinligt, pinligt. Hold kæft hvor er vi dog elendige...!
Truppen er simpelthen ikke god nok. Synes det er fuldt fortjent vi er bagud, med den indstilling spillerne har.

Der skal virkelig renses ud, og det er mig en gåde at man kan blive ved med at give en så talentløs spiller som Lucas chancen. Troede sgu Kenny kunne se det..Men nej da.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7822: 27 Feb 2011, 15:25 »

Det er squ ikke King kennys skyld at spillerne spiller af lort til.. vi skal af med nogen spiller.. LUCAS SKAL VÆK FRA VORES KLUB. Han spiller da som 5 potter pis.. Men vi må også sige at west ham rammer squ dagen og det gør vi bare ikke.. Som sagt Det er ikke godkendt!!!!! Skuffet

Dette indlæg kan man vel kun grine af. Lucas har været jeres bedste spiller sæsonen igennem og viser ikke megen viden omkring Liverpool.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7823: 27 Feb 2011, 15:27 »

OptaJoe Opta Sports
17 - Lucas Leiva has made a tackle every 17 minutes and 36 seconds in the PL this season; a quicker rate than any other player. Vital.

Statistikker siger måske ikke så meget, men han får da sat en tackling ind engang imellem åbenbart Tunge

MichaelPaw
Gæst

« Svar #7824: 27 Feb 2011, 15:27 »

Jeg er også lidt sur på Gerrard, hver gang han fik bolden. så laver han lange bolde?? Hvorfor??? De spiller ikke sammen, de ser ikke hinanden, de ydere ikke deres bedste. Jeg har en meget dårligt smag i munden, MEN det her SKAL blive meget bedre i anden halvleg.

patrick J
Manager

« Svar #7825: 27 Feb 2011, 15:29 »

Dette indlæg kan man vel kun grine af. Lucas har været jeres bedste spiller sæsonen igennem og viser ikke megen viden omkring Liverpool.
Hvad snakker du om? Lucas har sgu da ikke vist en skid.
Han viser da intet der beretter ham til en startplads, og hans teknik er nærmest ikke eksisterende..Han skal da bare væk hurtigst muligt.

Men altså nu skal alt ikke gå ud over Lucas, for de 10 andre boldmongoler på banen viser sgu heller intet idag.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7826: 27 Feb 2011, 15:31 »

Hvad snakker du om? Lucas har sgu da ikke vist en skid.
Han viser da intet der beretter ham til en startplads, og hans teknik er nærmest ikke eksisterende..Han skal da bare væk hurtigst muligt.

Men altså nu skal alt ikke gå ud over Lucas, for de 10 andre boldmongoler på banen viser sgu heller intet idag.

Lucas har KLART været den bedste Liverpool-spiller sæsonen igennem. Og med den sæson, som Liverpool har haft, så siger det ikke så meget. Men han har stadig været den klart mest stabile spiller på det hold. Utroligt, at en som følger Liverpool, ikke kan se det.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 15:33 af Njaourinho » Logged

MichaelPaw
Gæst

« Svar #7827: 27 Feb 2011, 15:32 »

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har du set nogen af Liverpools kampe?HuhHuh

verdenskrig
Manager

« Svar #7828: 27 Feb 2011, 15:32 »

Hva bedømmer du det ud fra?

Jeg kan personligt ikke pege på en midtbanespiller der har mindre offensiv tankegang end ham.. Derudover er han fysisk utrolig svag og taber altid bolden så snart en modstander går på kroppen af ham..

Af og til prøver han faktisk ting hvor man tænker at det ser fornuftigt ud, men ofte spænder hans ringe pasningsspil ben for ham.. Ham, Kuyt, Skrtel, N Gog, Kyrgiakos er virkelig billedet af den situation klubben er kommet i.. Håber at vi over de næste par år laver en rød tråd i klubben, så vi slipper for den slags andenrangs spillere!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #7829: 27 Feb 2011, 15:33 »

Sikke et modsvar?

- Hvad sker der også for at vi vælger at købe en spiller til 315 millioner, som nu skal tabe sig for at komme i betragtning til en plads på holdet. Det er fandeme amatøragtigt..!

Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010