home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170913 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7695: 09 Feb 2011, 22:53 »

Håber vi er enige (hvilket vi jo heldigvis tit er) men i mine øjne, så kræver et køb af CE også minimum én massiv forstærkning i forsvaret, og gerne to, hvis vi vil spille så offensivt som vi jo bliver nødt til hvis vi henter ham og bringer ham ind omkring start 11'eren Opstemt Det mener jeg skyldes, at hverken ham, Meireles eller Captain Fantastic er det vi kan tillade os og kalde defensive, så hvis vi vil spille med alle tre på samme tid, så skal vi godt nok ha et forsvar, der kan stå imod et massivt pres Opstemt
Enig? Peace

JKJ
Gæst

« Svar #7696: 10 Feb 2011, 11:23 »

Hvis det er CE niveau på højeste plan så kan jeg også kun sige køb nu!.

Men lad os nu lige klappe hesten, han skal altså vise noget over en længere periode. En kamp gør ham jo ikke til en verdensklasse spiller Wink

Knægten kan nogle ting, men vil altså gerne se dem over en længere periode.

verdenskrig
Manager

« Svar #7697: 10 Feb 2011, 13:34 »

Tja kort og godt har gårsdagens kamp ikke ligefrem modbevist min optimisme omkring Eriksen Opstemt..
Alt hva jeg så fra ham der, er jeg sikker på han ville kunne overføre til Premier League.. Han ville være så spændende at have i Liverpool Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #7698: 10 Feb 2011, 16:44 »

Tja kort og godt har gårsdagens kamp ikke ligefrem modbevist min optimisme omkring Eriksen Opstemt..
Alt hva jeg så fra ham der, er jeg sikker på han ville kunne overføre til Premier League.. Han ville være så spændende at have i Liverpool Peace

VK hvordan ville din idealopstilling se ud, hvis i fik hentet Eriksen? Hvis i både skal spille med Caroll og Suarez i front, samt have plads til Meireles og Gerrard. Og i skal vel også have en midtbanespiller, der er lidt mere defensivt orienteret som Lucas eller Poulsen. Nu ved jeg ikke om du har tiltænkt Eriksen en plads i startopstillingen, men jeg vil som sagt gerne se dit bud Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #7699: 10 Feb 2011, 17:23 »

http://www.bold.dk/nyt/PrL-klubber-kan-snuppe-gratis-Taiwo

KØB! han har et fantastisk venstreben, og så er han gratis. Ville være rigtig glad hvis vi fik den aftale i hus Smiley

Enged
Gæst

« Svar #7700: 10 Feb 2011, 17:54 »

En offensiv der ser således ud er vel ikke utænkelig

Carroll - Suarez
                  Eriksen
            Raul M - Gerrard
                   DM

Grunden til at jeg bare har skrevet DM er at hverken Poulsen eller Lucas kan matche det niveau som ville kræves af en defensiv midtbanespilller, der skal holde styr på så meget, som han ville skulle, om end Raul M. og Gerrard nok også ville hjælpe noget defensivt, så der ville helt sikkert en forstærkning til, for at kunne spille sådan.
Det kunne dog frygtes at det ville ende med Eriksen og Suarez på kanterne, og så får man i hvert fald ikke nok ud af Eriksen.
Det er selvfølgelig ren hypotese, hvis nu Eriksen kom til Liverpool, og det kræver jo også at jeres Kenny går væk fra de fem forsvarsspillere.

bøvle
Manager

« Svar #7701: 10 Feb 2011, 18:18 »

http://www.bold.dk/nyt/PrL-klubber-kan-snuppe-gratis-Taiwo

KØB! han har et fantastisk venstreben, og så er han gratis. Ville være rigtig glad hvis vi fik den aftale i hus Smiley

Det kunne være helt eminent ! En spiller jeg har ønsket og holdt øje med de sidste flere år, og flere gange har forsøgt at bilde folk ind, at han er en super spiller Opstemt

Jeg ser ham meget gerne i klubben ! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #7702: 10 Feb 2011, 19:25 »

VK hvordan ville din idealopstilling se ud, hvis i fik hentet Eriksen? Hvis i både skal spille med Caroll og Suarez i front, samt have plads til Meireles og Gerrard. Og i skal vel også have en midtbanespiller, der er lidt mere defensivt orienteret som Lucas eller Poulsen. Nu ved jeg ikke om du har tiltænkt Eriksen en plads i startopstillingen, men jeg vil som sagt gerne se dit bud Smiley

Man skal have mange gode spillere i en pl trup der vil med frem og spille med om top 4 Smiley.. Derfor kan alle ikke spille hver gang, men se på City og især Arsenal hvor man ser en utrolig bred trup, men hvor der er få utilfredse spillere Smiley

Om Eriksen skal starte inde ved jeg ikke, det må naturligvis være op til ham selv at overbevise træneren om at han skal det.. Men som jeg ser det kræves det i dag at man har to gode spillere til hver position..

Reina/ny

Kelly/Ny - Carra/Skrtel - Agger/ Wilson - Glenn Johnson/ Aurelio

Lucas/Christian Poulsen(Ser meget gerne forstærkning her) - Gerrard/ Shelvey

Suarez/Kuyt         Meireles/Christian Eriksen(hvis han hentes!)  Maxi/JoeCole(Forstærkning?)

Carroll/N gog

Dem der er nævnt før parantesen er dem jeg håber starter inde Smiley

Men som jeg har forsøgt at illustrere her, så kræves det altså at vi har en spiller til starteren og en afløser i tilfælde af skade.. Man kan også skifte om på systemet og spille på en helt anden måde, det her var bare et udkast til hvordan jeg tror vi ville komme til at spille hvis Eriksen kom til klubben Smiley..

Et køb af Eriksen ville i hvert fald give os nogle taktiske muligheder vi ikke har haft længe, da vi har manglet en kreatør der kan ligge bag en enlig angriber.. En i mine øjne giftig og relativt kreativ formation, med muligheder for at rotere og give spillere pauser..

Håber det er overskueligt for dig ellers skal jeg nok forklare hvis du er i tvivl om noget Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7703: 10 Feb 2011, 21:40 »

Det kan være at der måske er hold i jeres rygte omkring C. Eriksen : http://onside.dk/nyheder/premier-league/11-topklubber-sa-eriksens-show

Vi skal alle være her.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #7704: 10 Feb 2011, 21:50 »

Man skal have mange gode spillere i en pl trup der vil med frem og spille med om top 4 Smiley.. Derfor kan alle ikke spille hver gang, men se på City og især Arsenal hvor man ser en utrolig bred trup, men hvor der er få utilfredse spillere Smiley

Om Eriksen skal starte inde ved jeg ikke, det må naturligvis være op til ham selv at overbevise træneren om at han skal det.. Men som jeg ser det kræves det i dag at man har to gode spillere til hver position..

Reina/ny

Kelly/Ny - Carra/Skrtel - Agger/ Wilson - Glenn Johnson/ Aurelio

Lucas/Christian Poulsen(Ser meget gerne forstærkning her) - Gerrard/ Shelvey

Suarez/Kuyt         Meireles/Christian Eriksen(hvis han hentes!)  Maxi/JoeCole(Forstærkning?)

Carroll/N gog

Dem der er nævnt før parantesen er dem jeg håber starter inde Smiley

Men som jeg har forsøgt at illustrere her, så kræves det altså at vi har en spiller til starteren og en afløser i tilfælde af skade.. Man kan også skifte om på systemet og spille på en helt anden måde, det her var bare et udkast til hvordan jeg tror vi ville komme til at spille hvis Eriksen kom til klubben Smiley..

Et køb af Eriksen ville i hvert fald give os nogle taktiske muligheder vi ikke har haft længe, da vi har manglet en kreatør der kan ligge bag en enlig angriber.. En i mine øjne giftig og relativt kreativ formation, med muligheder for at rotere og give spillere pauser..

Håber det er overskueligt for dig ellers skal jeg nok forklare hvis du er i tvivl om noget Wink

Det var skam et fint svar Smiley Og er da enig i, at topklubber skal have mange gode spillere, at vælge i mellem og helst 2 gode på hver plads. Kan godt lide den opstilling du skriver, med Suarez på kanten. Hvis i får hentet en ordentlig DM og en klasse VM (Ashley Young?) så begynder i, at se farlige ud Smiley En ny VB ville heller ikke gøre noget, da jeg ikke syntes godt om Johnson i venstre side samt hans defensive mangler. Nu får i jo Insua tilbage fra lån til sommer? Men er han god nok til, at tage pladsen?

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7705: 10 Feb 2011, 21:54 »

Det kan være at der måske er hold i jeres rygte omkring C. Eriksen : http://onside.dk/nyheder/premier-league/11-topklubber-sa-eriksens-show

Haha, 11 topklubber.. så starter de med at nævne West Brom og Chievo. Hahahah   funny

Men fedt. Alene den kamp han spiller der, tror jeg tiltrækker en del mere interesse end der allerede var i forvejen. Håber virkeligt han kommer til en klub som Liverpool, Aston Villa, Sunderland.. eller måske Arsenal - hvert fald ingen tvivl om, at alle der var på lægterne ikke blev skuffede over, hvad de så i Eriksen. Og mon ikke de hold der ikke havde folk i Parken også lige ser nærmere på ham efter den indsats  Thumbs Up

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7706: 10 Feb 2011, 22:04 »

Utroligt, der er så mange tyske klubber. Kan kun komme på Dortmunds hold, hvor han vil kunne passe ind (af topholdene) Smiley

Men helt bestemt et fremragende køb, hvis I får ham...

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #7707: 10 Feb 2011, 22:51 »

Ud af de klubber der er nævn i overstående link vil jeg sige at Liverpool og Man Utd må være favoritter men han må uden tvivl have trukket mere interesse end det Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7708: 11 Feb 2011, 11:01 »

En ny VB ville heller ikke gøre noget, da jeg ikke syntes godt om Johnson i venstre side samt hans defensive mangler. Nu får i jo Insua tilbage fra lån til sommer? Men er han god nok til, at tage pladsen?

Taiwo fra Marseilles skulle være fri på markedet til sommer Opstemt.. Læste lige på bold at Liverpool og Tottenham skulle være efter ham.. Ville være en fantastisk tilføjelse til vores venstre back! Kommer Insua tilbage og er villig til at være backup, samtidigt med at vi også har Aurelio der også kan spille på midten, begynder det at se yderst fornuftigt ud med bredden Smiley
Ærgeligt at Aurelio er så meget skadet ellers burde han være fast Skuffet..

Derudover har vi så en yderst kompetent besætning på højrebacken med Johnson/kelly.. For tror mere at Johnson benyttes i venstre side af nød end af lyst pt..
Det kan også åbne op for at Johnson måske rykkes op til en wing i enkelte kampe, hvor jeg længe gerne har set ham afprøvet Smiley
« Seneste Redigering: 11 Feb 2011, 11:08 af verdenskrig » Logged

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #7709: 11 Feb 2011, 11:27 »

Taiwo fra Marseilles skulle være fri på markedet til sommer Opstemt.. Læste lige på bold at Liverpool og Tottenham skulle være efter ham.. Ville være en fantastisk tilføjelse til vores venstre back! Kommer Insua tilbage og er villig til at være backup, samtidigt med at vi også har Aurelio der også kan spille på midten, begynder det at se yderst fornuftigt ud med bredden Smiley
Ærgeligt at Aurelio er så meget skadet ellers burde han være fast Skuffet..

Derudover har vi så en yderst kompetent besætning på højrebacken med Johnson/kelly.. For tror mere at Johnson benyttes i venstre side af nød end af lyst pt..
Det kan også åbne op for at Johnson måske rykkes op til en wing i enkelte kampe, hvor jeg længe gerne har set ham afprøvet Smiley

Jeg tror ikke det er af nød, Aurelio sidder jo på bænken.

Men simpelthen fordi Kelly har slået ham af. Han er imo også en langt mere komplet back end Johnson er. Han er riftig svær at komme forbi defensivt og offensivt har han faktisk nogle kanon indlæg plus han har nogle rigtig gode ryk op og ned af kanten. Langsom er han jo heller ikke selv med hans størrelse taget i betragtning.

Daglish har for ikke så lang tid siden udtalt at hvis han vil have Johnson med så må han tilpasse sig en ny plads på holdet.

Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010