home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 505 506 [507] 508 509 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2170088 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7590: 06 Feb 2011, 16:57 »

Skal love for at Torres allerede er en helt i Chelsea.

Utroligt man kan gå fra skurk til ´helt uden at spille endnu....

Enged
Gæst

« Svar #7591: 06 Feb 2011, 17:01 »

Så holder vi lige kammertonen og undgår unødvendige provokationer.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7592: 06 Feb 2011, 17:01 »

Held og Lykke med kampen Smiley

Vi skal alle være her.

3.v evaB
Gæst

« Svar #7593: 06 Feb 2011, 17:16 »

Lidt ligesom da Joe Cole skiftede til Liverpool....

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7594: 06 Feb 2011, 17:20 »

Ja, det er vel nok mærkeligt. Selvfølgelig hader man da en spiller der har gjort livet surt for en før, men når han så kommer til ens klub, så er det klart man er glad for at få ham på sin side.

Omvendt kan man også sige, "Det er utroligt så hurtigt man kan gå fra helt til skurk". Det er jo det samme, og i gør det selv.

3.v evaB
Gæst

« Svar #7595: 06 Feb 2011, 17:22 »

Ja, det er vel nok mærkeligt. Selvfølgelig hader man da en spiller der har gjort livet surt for en før, men når han så kommer til ens klub, så er det klart man er glad for at få ham på sin side.

Omvendt kan man også sige, "Det er utroligt så hurtigt man kan gå fra helt til skurk". Det er jo det samme, og i gør det selv.
Det lyder alt for simpelt og lige til, det kan umuligt være sandt.

HansenLFC
Gæst

« Svar #7596: 06 Feb 2011, 17:28 »

Jeg vil satme se manden udfører noget for den klub jeg holder med før jeg tiljubler ham, hvis han kommer for en af de klubber man hader. De skal virkelig udfører noget for at kunne vinde ens hjerte fremfor det pjat der. Ville aldrig i livet begynde at bære en Drogba trøje hvis han skiftede den anden vej. Da manden på ingen måde har bevist noget overfor klubben udover han var et svin tidligere når de mødtes.

Som en nævnte ovenover, ingen tiljublede da Cole på den måde som er sket med Torres over alt....Trods Torres i den grad skal bevise mere, efter den pris som er betalt.

På sigt, hvis han bomber for vildt og sikre klubben titler og afgøre store kampe. Så vil jeg kunne begynde at forstå det, men indtil nej.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7597: 06 Feb 2011, 17:34 »

Jeg vil satme se manden udfører noget for den klub jeg holder med før jeg tiljubler ham, hvis han kommer for en af de klubber man hader. De skal virkelig udfører noget for at kunne vinde ens hjerte fremfor det pjat der. Ville aldrig i livet begynde at bære en Drogba trøje hvis han skiftede den anden vej. Da manden på ingen måde har bevist noget overfor klubben udover han var et svin tidligere når de mødtes.

Som en nævnte ovenover, ingen tiljublede da Cole på den måde som er sket med Torres over alt....Trods Torres i den grad skal bevise mere, efter den pris som er betalt.

På sigt, hvis han bomber for vildt og sikre klubben titler og afgøre store kampe. Så vil jeg kunne begynde at forstå det, men indtil nej.

Så har vi bare et meget forskelligt syn på den side af fodbolden.

Jeg synes det er ligegyldigt om han har spillet kampe for klubben, før man kan få lov til at tiljuble ham. Torres har været fremragende i Liverpool, og Chelsea-fansene kan med statsgaranti huske nogle gange hvor han har gjort livet meget surt for dem, senest i starten af sæsonen. Chelsea-fansene kender hans kvaliteter, han er en stjerneangriber, det er klart at en spiller af den kaliber får en meget varm velkomst. Jeg tror desuden også at en af grundende til at de jubler så meget, er at i Liverpool-fans er blevet helt hysteriske efter handlen, og det er sjovt for Chelseas fans at høre på - en ekstra bonus der skruer op for jublen.

Nu har Cole trods alt ikke samme stjernestatus som Torres, med al respekt, så det er da naturligt nok at han ikke bliver tiljublet i lige så voldsom grad. Og så tror jeg Chelseas fans er rimelig ligeglade med prisen, da deres russer har næsten ubegrænsede mængder...

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #7598: 06 Feb 2011, 17:35 »

HVORDAN KAN DEN BRÆNDES MAXI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Græder

HansenLFC
Gæst

« Svar #7599: 06 Feb 2011, 17:36 »

Så har vi bare et meget forskelligt syn på den side af fodbolden.

Jeg synes det er ligegyldigt om han har spillet kampe for klubben, før man kan få lov til at tiljuble ham. Torres har været fremragende i Liverpool, og Chelsea-fansene kan med statsgaranti huske nogle gange hvor han har gjort livet meget surt for dem, senest i starten af sæsonen. Chelsea-fansene kender hans kvaliteter, han er en stjerneangriber, det er klart at en spiller af den kaliber får en meget varm velkomst. Jeg tror desuden også at en af grundende til at de jubler så meget, er at i Liverpool-fans er blevet helt hysteriske efter handlen, og det er sjovt for Chelseas fans at høre på - en ekstra bonus der skruer op for jublen.

Nu har Cole trods alt ikke samme stjernestatus som Torres, med al respekt, så det er da naturligt nok at han ikke bliver tiljublet i lige så voldsom grad. Og så tror jeg Chelseas fans er rimelig ligeglade med prisen, da deres russer har næsten ubegrænsede mængder...

Ja okay - vi ser vidt forskelligt på det her!

HansenLFC
Gæst

« Svar #7600: 06 Feb 2011, 18:41 »

Hvordan fanden er det vi pisser vores udskiftninger væk? :S

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #7601: 06 Feb 2011, 18:55 »

Fucking ja!!! Dejlig kamp fra vores side. Utrolig stærk defensiv, som desværre lagde usikkert ud, men kom stærkt tilbage! Synes vi skal være glad for at dommeren ikke så de ting, for der kunne sku godt være dømt noget. Men fuck det, 3 point ind på kontoen og nu er vi foran Sunderland. Hell yea!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #7602: 06 Feb 2011, 18:57 »

god sejr i dag, men for pokker hvor er LFC heldige med ik at få et eller 2 straffe imod sig

DeBuur
Manager

« Svar #7603: 06 Feb 2011, 18:59 »

Thumbs Up Glemt alt om at hente en ny manager... at kunne samle Liverpool til en så dedikeret indsats kræver en manager med mere end nosser... flot arbejde hele vejen igennem og WOW hvor er det fedt at være Liverpool fan igen.... Europa er nu inden for rækkevidde og jeg tror dagens kamp vil give et kæmpe boost og Liverpool bliver ikke lette at møde i de næste mange kampe..tænk hvordan de bliver når vores nye folk på toppen kommer i form  Opstemt

Tillykke til alle Liverpool fan  Opstemt

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7604: 06 Feb 2011, 19:00 »

Thumbs Up Glemt alt om at hente en ny manager... at kunne samle Liverpool til en så dedikeret indsats kræver en manager med mere end nosser... flot arbejde hele vejen igennem og WOW hvor er det fedt at være Liverpool fan igen.... Europa er nu inden for rækkevidde og jeg tror dagens kamp vil give et kæmpe boost og Liverpool bliver ikke lette at møde i de næste mange kampe..tænk hvordan de bliver når vores nye folk på toppen kommer i form  Opstemt

Tillykke til alle Liverpool fan  Opstemt

Nu skal jeres 35 mill £ mand jo lige blive sin skade kvit debut er næppe i denne sæson

Sider: 1 ... 505 506 [507] 508 509 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010