home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2169858 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7545: 05 Feb 2011, 12:20 »

Thumbs Up optimisme er en god ting IMO og jeg tror også på vi kan sikre os en plads i EL..... men kampen mod Chelsea i morgen bliver en nøgle kamp... under normale forhold så kunne vi godt leve med at den kamp ikke gav point - men som verden ser ud idag så skulle vi gerne have 1 point og 3 point ville virke som en cykelrytter der lige har fået en bøf..og lidt epo.... spørgsmålet er så, kan den nyfundne optimisme og medgang tåle en røvfuld på 3-0 eller 4-0 ?

Heldigvis møder vi et Chelsea hold som ikke er helt oppe i gear - men netop Chelsea har det med at spille op til deres bedste når de møder et af de store hold.... så jeg forventer et brag af en kamp imorgen og jeg tror kampens resultat får stor betydning for Liverpools resterende kampe i PL

Jeg tror kampen ender 1-1  Wink

YNWA

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7546: 05 Feb 2011, 12:27 »

Thumbs Up optimisme er en god ting IMO og jeg tror også på vi kan sikre os en plads i EL..... men kampen mod Chelsea i morgen bliver en nøgle kamp... under normale forhold så kunne vi godt leve med at den kamp ikke gav point - men som verden ser ud idag så skulle vi gerne have 1 point og 3 point ville virke som en cykelrytter der lige har fået en bøf..og lidt epo.... spørgsmålet er så, kan den nyfundne optimisme og medgang tåle en røvfuld på 3-0 eller 4-0 ?

Heldigvis møder vi et Chelsea hold som ikke er helt oppe i gear - men netop Chelsea har det med at spille op til deres bedste når de møder et af de store hold.... så jeg forventer et brag af en kamp imorgen og jeg tror kampens resultat får stor betydning for Liverpools resterende kampe i PL

Peace det er optimisme, og chelsea's angreb er tilbage i form, men vi mangler bare forsvaret. derfor tror jeg kampen bliver en spændende affære med mange mål, over 2,5 mål og med en chelsea sejr Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7547: 05 Feb 2011, 12:32 »

KF, du har altid været, og vil altid være en bitter mand.

Alle andre end blåøjede Liverpool-fans vil vel mene, at kritisk er det rigtige ord.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #7548: 05 Feb 2011, 12:56 »

Alle andre end blåøjede Liverpool-fans vil vel mene, at kritisk er det rigtige ord.

Har du ondt i røven over at vi modsat dit elskede West Ham, har fået en manager med evner ? Forstår dig godt hvis det er tilfældet, og du kan altid kontakte mig i en PB hvis du mangler et par trøstende ord  Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7549: 05 Feb 2011, 15:41 »

Hvorfor det  Huh ?

Er det forbudt at være optimistisk, fordi vi nu har fået en træner der kender klubben, og som vil spille positiv fodbold?
Er det forbudt at være optmistisk når de seneste resultater helt klart peger i en positiv retning?
Er det forbudt at være optimistisk, når spillertruppen virker til at være det samme?

Vi har alt mulig grund til at være optimistiske pt.. Vi spiller bedre end vi har gjort længe, vi har lige hentet to unge angribere med fremtiden foran sig, vi har en træner der vil spille god fodbold, og vi ligger nu kun få point fra 6.pladsen der giver Europæisk fodbold næste år.. På trods af den lorte sæson vi so far har haft..

Virker ikke skide gennemtænkt det i fremfører her..  Rullende Øjne

+1

Nu var der sagt med et glimt i øjet, men når der snakkes om at 2. pladser og fa cup og cl trofæ ikke er nok, og ingen stikker en finger i jorden så vidt jeg har læst, så får man indtryk af mere end alm optimisme Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #7550: 05 Feb 2011, 15:53 »

Har du ondt i røven over at vi modsat dit elskede West Ham, har fået en manager med evner ? Forstår dig godt hvis det er tilfældet, og du kan altid kontakte mig i en PB hvis du mangler et par trøstende ord  Wink
Hvad har West Ham og Grant med det at gøre? Men hey. Måske har du ondt i røven over, at vi slog Blackpool modsat jer? Forstår dig godt, hvis det er tilfældet og du kan altid kontakte mig i en PB, hvis du mangler et par trøstende ord.

verdenskrig
Manager

« Svar #7551: 05 Feb 2011, 15:55 »

Tror JKJ snakker om dengang Rafa var der Smiley.. I dag ville jeg i hvert fald være glad for bare at komme i top 4 igen..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #7552: 05 Feb 2011, 21:56 »

http://www.youtube.com/v/7B5ftOV3FYA&feature=player_embedded

Når den sang, så har været bragt, så er det kvalmende, at se så optimistiske Liverpool-fans er, fordi man har hyret 'King Dalglish"... Christ, han har ikke været manager i 10 år, og han nok næppe i stand til at redde Liverpool - hvor meget I end ønsker, han har kvaliteterne til det.

Det kan sgu godt være han ikke har været manager i 10 år, men på de n lille måneds tid han har været her har han præsteret langt mere end RH nogensinde gjorde med sine 35 år på bagen.

Hvis man ikke skal være optimistisk ud fra det vi ser Daglish har vist hvornår skal man så? Der er jo ingen der påstår at vi vinder PL, EL eller CL i år eller næste år.
Vi ser bare lysere på fremtiden end vi længe har gjort og mener bestemt også vi har noget at have det i.

Den kommentar lyder som en fra en gammel bitter mand!

Må jeg spørge dig JKJ hvorfor du ikke bare skriver Torres istedet ?  Et spørgsmål til alle jer Liverpool fans : Ville i hade ham mere hvis han var skiftet til f.eks Everton Eller Man utd ?

Kan da godt forstå det surt og miste den eneste stjerne angriber der var i klubben men set i bagspejlet så synes jeg altså ikke at Suarez og Carrol er dårlige indkøb . Suarez viste i glimt at han er en klasse spiller ..

Det kan jo være i kan bruge ordsproget " Den der ler sidst , ler bedst "

Ps. Held og lykke på søndag jeg ser virkelig frem til den kamp .

Jeg hader ham ikke, jeg bryder mig bestemt bare ikke om ham. spanieren er i mine øjne et overstået kapitel og jeg ønsker ikke at bruge hans navn mere, Punktum Wink

At han skifter til Chelsea er en ting. Men kan godt love dig 100% at det der er kommet frem er kun vand hvis han var skiftet til enten Everton eller Man U. Det er trods alt de 2 klubber der nok står stærkest i et hadforhold hvis man kan kalde det sådan. Ikke bare af mig men af alle Liverpool fan.
Og mon ikke det ca er sådan den anden vej også Wink

Det skal i jo nok være de næste par sæsoner hvis man kigger nøgternt på det. Vil nok mene, at bliver man skuffet som Liverpool fan over ikke at vinde mesterskabet indenfor de næste 2-3 sæsoner så har man urealistiske forventni ger imo.
Jeg tror ikke der er nogen der forventer gukd og grønne øjne bare sådan lige med et knips. Der kan ske meget i løbet af de næste 2 år men nej jeg tror ikke på et meskerskab, de andre tophold rykker sig jo også.

Det var under Benitez jeg mente at med de midler han havde til rådighed og brugte burde han havde forvaltet dem anerledes og dermed givet os mindst 1 mesterskab Wink

Tror JKJ snakker om dengang Rafa var der Smiley.. I dag ville jeg i hvert fald være glad for bare at komme i top 4 igen..

Nemlig. Som sagt mener jeg ikke Benitez var en succes udover en CL og FA titel.
Som tingende har udviklet sig idag vil jeg betragte det som en kæmpe sejr hvis vi kommer i CL.

Benitez have så mange chancer og midler og brugte dem på ingen måde.

Ja vi var oppe at snuse til et mesterskab men når alt kommer til alt forlod han os som en synkende skude der var sat af hold Arsenal, Tottenham og City som vi som minimum burde være på højde med.
Disse hold stormede fremad, vi stod bare og kiggede på og kom ingen steder.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 21:58 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #7553: 05 Feb 2011, 22:05 »

Hvad har West Ham og Grant med det at gøre? Men hey. Måske har du ondt i røven over, at vi slog Blackpool modsat jer? Forstår dig godt, hvis det er tilfældet og du kan altid kontakte mig i en PB, hvis du mangler et par trøstende ord.
Hvorfor er det, at du altid skal være så møgforbandet troll. Tillykke med, at i slog Blackpool og tillykke med jeres nuværende 19. plads. Det er meget flot.

Lavezzi
Gæst

« Svar #7554: 05 Feb 2011, 22:08 »

Ja, for det er der meget troll over. Det har du helt ret i.

-LFC-
Manager

« Svar #7555: 05 Feb 2011, 22:18 »

Ja, for det er der meget troll over. Det har du helt ret i.
Det behøves du skam ikke fortælle mig. Jeg har altid ret.

Smiley

Især når jeg siger, at du ikke er andet end en irriterende troll, der siden sit "comeback" ikke har præsteret andet end troll sammen med dit "crew".
« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 22:22 af -LFC- » Logged

3.v evaB
Gæst

« Svar #7556: 05 Feb 2011, 22:23 »

Hvorfor er det, at du altid skal være så møgforbandet troll. Tillykke med, at i slog Blackpool og tillykke med jeres nuværende 19. plads. Det er meget flot.
Søde der er intet troll over at stille spørgsmålstegn ved hvorfor VK absolut skal trække West Ham med i det.
Det er lidt ligesom når vi andre skal trække Liverpool med i det, fordi så har vi vundet lige meget hvad.

-LFC-
Manager

« Svar #7557: 05 Feb 2011, 22:25 »

Søde der er intet troll over at stille spørgsmålstegn ved hvorfor VK absolut skal trække West Ham med i det.
Det er lidt ligesom når vi andre skal trække Liverpool med i det, fordi så har vi vundet lige meget hvad.
Kære Bave, hvorfor tror du selv, at han gør det? Du kender KF's arrogante tilgang til VK ligeså godt som jeg, og når han kommer herind og spiller høj i hatten, er det relativt retfærdigt, at han får den 10x hårdere tilbage. West Ham fans har med deres øjeblikkelige placering og ledelse af Fat Tony, mig bekendt intet at skulle fortælle nogen Liverpool-fans.

JKJ
Gæst

« Svar #7558: 05 Feb 2011, 22:36 »

Jeg ser ikke kampen som afgørende på nogen måde.
Vores må er at vi skal have en EL plads. Vi er 2 point efter Sunderland som sider på den vigtige 6. plads men dem frygter jeg altså ikke vildt lige pt.

I de næste 5 kampe skal de møde Tottenham, Everton, Arsenal, Man C og Liverpool. Det kan sagtens blive til 0 point tilsammen i de kampe. De har altså mistet N`Darren Bent som IKKE er blevet erstatet overhovedet.

Vi skal i samme periode så møde Chelsea og Man U men selv med nederlag i den 2 kampe bør vi komme foran dem.

Desuden er der stadig 13 kampe endnu og dermed 39 point at spille om så intet bliver afgjort i kampen mod Chelsea.

Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente af kampen, men vil nok være tilfreds med en røvkedelig 0-0 Wink

3.v evaB
Gæst

« Svar #7559: 05 Feb 2011, 22:40 »

Kære Bave, hvorfor tror du selv, at han gør det? Du kender KF's arrogante tilgang til VK ligeså godt som jeg, og når han kommer herind og spiller høj i hatten, er det relativt retfærdigt, at han får den 10x hårdere tilbage. West Ham fans har med deres øjeblikkelige placering og ledelse af Fat Tony, mig bekendt intet at skulle fortælle nogen Liverpool-fans.
Jovist jovist, men kan ikke nødvendigvis se hvorfor hans tilhørsforhold skal trækkes ind i det, man bør vel kunne skrive noget herinde uden nødvendigvis at skulle forsvare sit eget hold. Men det er vel bare mig Tunge

Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010