home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 501 502 [503] 504 505 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2169796 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7530: 04 Feb 2011, 23:40 »

Vi var også i en CL finale i 2007  Opstemt

Synes virkelig det er groft at sige "Han har haft chancen og greb den på ingen måde" Tunge For mig at se, så har Benitez ikke været en fiasko hos Liverpool, som JEG måske synes du får ham til at lyde som. Hans sidste periode i klubben overskygger måske desværre alt det positive, som vi trods alt også har været igennem med ham. Smiley

Men altså, det er jo helt fair slet ikke at ønske ham tilbage igen.  Peace

De første år lovede godt ja.
Men da han forlod os havde han ført os længere tilbage end frem. Med den bedste vilje havde vi stået i stampe, vi havde på ingen måde bevæget os fremad.

Hvorfor hente en mand der på 6 år ikke førte os nogen steder hen?
Hvis man så kan sige det var fordi han ikke havde midlerne så var det enting. Men mener at have læst at faktisk brugte flere penge på de 6 år end Sir A gjorde i Man U i samme periode.
Jeg kan slet ikke se logikken at man vil have ham tilbage, eller i det hele taget bare overvejer det Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7531: 04 Feb 2011, 23:53 »

Når du siger fører os nogen steder, så kan du vel kun mene et PL mesterskab? Fordi han har givet os bronze, sølv, FA cup, CL, og været i CL finalen i 2007.
Hvad så med en Arsene Wenger? Mener du ikke at han har været en succes for Arsenal? (hvis vi kigger isoleret på hans titler), sidst de vandt PL var i sæsonen 03/04.. De har ikke vundet CL.

Hvis du kigger på de sæsoner Benitez var i klubben. Der har han som skrevet vundet medaljer til os. Så sent som i 08/09 bliver vi 2'er og først i sidste sæson hvor vi slutter 7'er, kan vi vel begynde os at brokke os over Benitez?? Smiley

Vi kan hurtigt blive enige om at han har ødslet alt for mange penge væk i sin periode hos os, men han har også lavet rigtig gode handler iblandt. Han havde haft gavn af en sportschef, til at have del i indkøb.  Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #7532: 05 Feb 2011, 00:01 »

Når du siger fører os nogen steder, så kan du vel kun mene et PL mesterskab? Fordi han har givet os bronze, sølv, FA cup, CL, og været i CL finalen i 2007.
Hvad så med en Arsene Wenger? Mener du ikke at han har været en succes for Arsenal? (hvis vi kigger isoleret på hans titler), sidst de vandt PL var i sæsonen 03/04.. De har ikke vundet CL.

Hvis du kigger på de sæsoner Benitez var i klubben. Der har han som skrevet vundet medaljer til os. Så sent som i 08/09 bliver vi 2'er og først i sidste sæson hvor vi slutter 7'er, kan vi vel begynde os at brokke os over Benitez?? Smiley

Vi kan hurtigt blive enige om at han har ødslet alt for mange penge væk i sin periode hos os, men han har også lavet rigtig gode handler iblandt. Han havde haft gavn af en sportschef, til at have del i indkøb.  Tunge

Wenger er Gunners problem, ikke vores. Wink

Og igen, de mange gode handler har jeg altså svært ved at se: Reina, Agger, Alonso, Mascha, spanieren, Garcia og Arbeloa.
Det er bestemt ikke mange når han købte et pænt stykker over de 60 spillere i de 6 år han var hos os.

Og 2. og 3. pldser kan jeg ikke bruge til noget. Er vi derhenne hvor vi er tilfredse med bare at få metal?
Hvis vi ser borts fra de eneste 2 sæsoner, incl denne, så burde vi med de penge Benitez havde til rådighed have vundet mindst 1. mesterskab og et par cups.

Der der med tæt på og en placering her og der er ikke godt nok. Et tophold er et hold der kæmper med om mesterskabet hvert år. Det var vi på ingen måde under Benitez, bortset fra en enkelt sæson.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7533: 05 Feb 2011, 00:10 »

http://www.youtube.com/v/7B5ftOV3FYA&feature=player_embedded

Når den sang, så har været bragt, så er det kvalmende, at se så optimistiske Liverpool-fans er, fordi man har hyret 'King Dalglish"... Christ, han har ikke været manager i 10 år, og han nok næppe i stand til at redde Liverpool - hvor meget I end ønsker, han har kvaliteterne til det.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #7534: 05 Feb 2011, 00:23 »

Når den sang, så har været bragt, så er det kvalmende, at se så optimistiske Liverpool-fans er, fordi man har hyret 'King Dalglish"... Christ, han har ikke været manager i 10 år, og han nok næppe i stand til at redde Liverpool - hvor meget I end ønsker, han har kvaliteterne til det.

Kvalmende sang. Kvalmende indlæg.

Vi har da alt mulig grund til at være optimistiske.. Vi spiller med en helt anden tro på egne evner. Vi spiller bedre, og vi vinder kampe, som vi formentlig ikke havde vundet før.  Wink Lad os da, indtil nu er der ingen grund til ikke at være optimist.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7535: 05 Feb 2011, 00:30 »

Må jeg spørge dig JKJ hvorfor du ikke bare skriver Torres istedet ?  Et spørgsmål til alle jer Liverpool fans : Ville i hade ham mere hvis han var skiftet til f.eks Everton Eller Man utd ?

Kan da godt forstå det surt og miste den eneste stjerne angriber der var i klubben men set i bagspejlet så synes jeg altså ikke at Suarez og Carrol er dårlige indkøb . Suarez viste i glimt at han er en klasse spiller ..

Det kan jo være i kan bruge ordsproget " Den der ler sidst , ler bedst "

Ps. Held og lykke på søndag jeg ser virkelig frem til den kamp .

Vi skal alle være her.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7536: 05 Feb 2011, 01:05 »

Spanieren har lukket så meget lort ud, incl det han har skrevet i sin bog at vi nok reagere som vi gør.

Nu viser det jo sig at han ca 10-12 dage inden transfervinduet lukkede sådan set allerede havde taget en beslutning om at han ville væk, fair nok.
Man skal bare ikke samtidig melde ud at man er ihh og åhh så glad fro at spille i Liverpool og være rigtig tilfreds med at bo der og King Kenny er det bedste der er sket længe osv.
Plus alt det hans siden RH røg ud har udatalt sig om hvor glad osv osv var for Liverpool.

Den beslutning blev ikke taget på en dag, den har været længe undervejs og har krævet mange overvejelser.
Når man så er i gang med den proces at tænke over at man evt gerne vil væk eller man vil blive så skal man nok holde sin mund overfor pressen og Liverpools officielle hjemmeside.

Som Liverpool fan kan man jo så konstatere at han har løget os op i vores åbne ansigt dag for dag og hans udtalelser har været det rene lort (undskyld sproget) og han rent ud sagt har pisset os op og ned af ryggen.
Jeg kan desværre ikke rigtig se hvordan et nederlag til Blackpool og at han skulle være en løgner på nogen måder hænger sammen.

Facts det er jo netop at han har fyldt os alle med løgn.

Desuden er det ikke mere end et halvt år siden at man i Man U tråden kunne læse at ingen var over klubben ang WR så sådan er det vist i alle klubber Wink

Liverpool har spillet, for nu at sige det pænt, mindre godt ca indtil midt i januar i denne sæson. Der har været nogle få gode kampe men langt de fleste har ikke været noget at skrive hjem om.
Og spanieren har været med i en stor del af disse kampe. Og han har præsteret ingenting i mange af disse kampe.
Hvordan skal man kunne opfatte ham som en stor spiller når han ikke selv gider og i kampene mod feks Blackpool har han haft sine chancer for at gøre en forskel men han simpelthen ikke gidet eller været total opgivende når han har haft chancen for at sætte en mand og komme til afslutninger.
Det er bestemt ikke hans skyld alene at det er gået som det har gjort.
Men som en spiller med hans potentiale har vi kunnet forlange bare en smule mere.

Så når man ligger alt det sammen synes jeg godt vi kan tillade os at være utlfreds.

Skulle han sige ingenting mens han har overvejet hans situation? Tror du helt seriøst at det havde lukket ned for snakken? Det havde da bare givet grobund for utallige rygter om hans position i Liverpool, noget i gen kan have interesse i, i en i forvejen turbulent periode.

Fakta er vel også, at han ikke har sagt de i øvrigt pæne ting for at genere jer, right? Han har sagt det af bla ovennævnte grund, altså for IKKE at skade klubben.

Det at han forlader klubben gør da ikke at alt det han har sagt er løgn, på i gen måde. Derimod er det vel blot et bevis på, at der kun er en årsag til at han forlader liverpool, nemlig ambitioner. I øvrigt samme årsag der fik hamtil at forlade sin højt elskede Atl Madrid.

Men min pointe var ikke om Torres løj eller ej, men at fodboldfans er alt for gammeldags i deres tankegang og hænger fast i dyder der ikke fungerer i dag. Og det er flere fans og klublegender virkeligt gode eksponenter for i denne sag. Man er ikke villig til at erkende tingenes tilstand, nemlig at loyalitet kun varer så længe de personlige ambitioner kan opfyldes, og det kunne de altså ikke i dette tilfælde. Men i stedet for at erkende det og komme videre, vælger man at klandre en mand der i mine øjne, blot har gjort en indsats for beskytte klubben inden han forlod den...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7537: 05 Feb 2011, 01:07 »

Om kvalmende er det rigtige ord skal jeg ikke kunne sige, men lidt AGF er der gået i den Wink eller måske rettere lidt brøndby, man er trods alt ikke rykket ned endnu crazy

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7538: 05 Feb 2011, 01:11 »

Wenger er Gunners problem, ikke vores. Wink

Og igen, de mange gode handler har jeg altså svært ved at se: Reina, Agger, Alonso, Mascha, spanieren, Garcia og Arbeloa.
Det er bestemt ikke mange når han købte et pænt stykker over de 60 spillere i de 6 år han var hos os.

Og 2. og 3. pldser kan jeg ikke bruge til noget. Er vi derhenne hvor vi er tilfredse med bare at få metal?
Hvis vi ser borts fra de eneste 2 sæsoner, incl denne, så burde vi med de penge Benitez havde til rådighed have vundet mindst 1. mesterskab og et par cups.

Det skal i jo nok være de næste par sæsoner hvis man kigger nøgternt på det. Vil nok mene, at bliver man skuffet som Liverpool fan over ikke at vinde mesterskabet indenfor de næste 2-3 sæsoner så har man urealistiske forventni ger imo.

Yessir
Manager

« Svar #7539: 05 Feb 2011, 10:37 »

Carra er ved at være færdig, desværre. Så gerne han var 10 år yngre Wink .

Hvis Carra var 10 år yngre, ville han jo bare være en middelmådig ung forsvarer  Wink

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #7540: 05 Feb 2011, 10:46 »

KF, du har altid været, og vil altid være en bitter mand.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7541: 05 Feb 2011, 10:53 »

Hvis Carra var 10 år yngre, ville han jo bare være en middelmådig ung forsvarer  Wink

Ja, Carra er helt på samme niveau som Neville.

Middelmådig, men en klubmand uden lige..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7542: 05 Feb 2011, 11:01 »

Ja, Carra er helt på samme niveau som Neville.

Middelmådig, men en klubmand uden lige..

Haha hvor er det en fremragende og spot-on udtalelse! Grin  Thumbs Up

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #7543: 05 Feb 2011, 11:31 »

Fernando Torres ville væk fra Liverpool og siden det blev afvist første gang har han ikke "kæmpet" 100% for holdet.
Det siger noget om mandens fokus..nemlig egne interesse og ikke så meget holdets.... rent juridisk har han naturligvis ret til det...men at jeg idag syntes Torres er en kæmpe idiot skyldes ikke det at han skifter til Chelsea men det er dat faktum at han ikke har optrådt professionelt siden i sommers..... IMO er han en taber omend en meget rig taber - men på en god dag er han en af verdens bedste angribere og det bliver så Chelsea opgave at få det bedste ud af ham.

Jeg syntes Liverpool er styrket med hans afgang, vi har nu 2 gode angribere som rent faktisk kommer med en sult for at ville vinde titler... og det er den type Liverpool har brug for og netop derfor mener jeg at Liverpool er nød til at hente 4-6 nye spillere ind i løbet af sommeren - men de skal naturligvis være bedre end dem de skiller sig af med og netop derfor skal Liverpool nu gøre op med om Poulsen, lucas, Kuyt er gode nok til at ville satse på - ingen af dem er spillere som vil acceptere bænken i længere perioder derfor skal klubben se at få lagt en linje for fremtidens Liverpool hold.

Jeg mener ikke talent massen er overvældende i Liverpool derfor kan der være god mening i at hente flere unge spillere ind i truppen - ikke alle spillere skal være etablerede stjerner - men et sted mangler der en top klasse spiller og det er i midterforsvaret - Carragher er som flere skriver middelmådig og den græske tragedie burde ryge til sommer Agger er meget skadet... så her så jeg gerne at Liverpool hentede en top forsvarer.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #7544: 05 Feb 2011, 11:34 »

Om kvalmende er det rigtige ord skal jeg ikke kunne sige, men lidt AGF er der gået i den Wink eller måske rettere lidt brøndby, man er trods alt ikke rykket ned endnu crazy

Hvorfor det  Huh ?

Er det forbudt at være optimistisk, fordi vi nu har fået en træner der kender klubben, og som vil spille positiv fodbold?
Er det forbudt at være optmistisk når de seneste resultater helt klart peger i en positiv retning?
Er det forbudt at være optimistisk, når spillertruppen virker til at være det samme?

Vi har alt mulig grund til at være optimistiske pt.. Vi spiller bedre end vi har gjort længe, vi har lige hentet to unge angribere med fremtiden foran sig, vi har en træner der vil spille god fodbold, og vi ligger nu kun få point fra 6.pladsen der giver Europæisk fodbold næste år.. På trods af den lorte sæson vi so far har haft..

Virker ikke skide gennemtænkt det i fremfører her..  Rullende Øjne

KF, du har altid været, og vil altid være en bitter mand.

+1

« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 11:46 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 501 502 [503] 504 505 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010