home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 498 499 [500] 501 502 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2169581 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7485: 03 Feb 2011, 00:39 »

Bevares. Kan ikke se, hvorfor det ikke skulle være et selvmål. Det er Stoke-spilleren, der sparker den på stolpen og i eget mål.
Men nu var Suarez debutant, måske var det derfor, han fik målet?

Tja jeg ved det ikke. Men det må jo være en regel siden de giver ham målet. Det kan jo ikke være pga. at han er debutant Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7486: 03 Feb 2011, 09:00 »

"Am I A £35m Striker?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22.

In my first season in the top flight I had 15 goals by the end of Jan. Including a goal against the reigning champions, away at Arsenal and in a home win vs Liverpool. My form earned me an England call-up and debut in a friendly..........

Am a I £35m striker?

No I am Michael Ricketts, February 2002"

JKJ
Gæst

« Svar #7487: 03 Feb 2011, 10:45 »

Jeg var ikke den eneste der lige kiggede en ekstra gang da opstillingen blec offentlig gjort kan jeg forstå. Skulle lige læse den en ekstra gang inden jeg troede på den Wink

Og skeptisk var jeg og efter 25-30 min synes jeg King Kenny havde lavet en brøler der ville noget. Men derfra og resten af kampen skal jeg da love for at taktikken så viste sig at være korrekt.

Godt set at vi kunne nøjes med 3 nede bagved og Soto pillede jo fuldstændig pynten af Carew i hele kampen.

Jeg virkelig ked af det men jeg kan slet ikke se det store i Johnson. Måske det er fordi han spiller på venstrekanten men jeg synes ikek han får meget ud af noget som helst. Bevars han prøver men det gør Kuyt også og ingen af dem kan drible forbi 1 mand selv hvis de har hele banen for sig selv.

Suarez kunne man godt se manglede kamp træning og lige skal vende sig til PL. De 2 første tacklinger mod hanm var vist en smule hårdere end dem han er vandt til i Holland Wink
Jeg er ligeglad med om det er hans mål eller ej, han fik vist han ved hvor målet står og når han kommer i omdrejninger kan det blive guld værd for os Smiley

Det var et friskt pust med den her opstilling men mod Chelsea håber jeg virkelig vi går tilbage med en 4 back kæde.
De vil komme stormende med Maluda, Drogba og Anelka/spanieren og så er 3 nok lige i underkanten.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7488: 03 Feb 2011, 10:50 »

Det bliver nok ikke tilkendt som et selvmål, for som det bliver nævnt, skal det være en bold der IKKE er på vej i mål, men kun går i mål fordi den rettes af, at en modstander-fod.

Uanset hvad, så synes jeg det var en kold debut af Suarez, kold afdribling af keeperen, og han sender jo ikke bolden 20 meter forbi, men derimod midt i kassen Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #7489: 03 Feb 2011, 11:27 »

Det bliver nok ikke tilkendt som et selvmål, for som det bliver nævnt, skal det være en bold der IKKE er på vej i mål, men kun går i mål fordi den rettes af, at en modstander-fod.

Uanset hvad, så synes jeg det var en kold debut af Suarez, kold afdribling af keeperen, og han sender jo ikke bolden 20 meter forbi, men derimod midt i kassen Smiley

Men stadigt tydeligt at se at han er "kold" endnu.

Man kunne tydeligt se at tacklingerne kom lidt hurtigere end de plejede plus at fysikken nok også var lidt større når man spillede mand til mand.

Men havde nu heller ikke forventet andet. Han har jo ikke engnag trænet med os endnu pga en masse papirarbejde og tekniske detaljer der skulle på plads først Wink

Umiddelbart ligner han dog en forstærkning, men jeg vil passe på med ikke at sætte mine forhåbninger til ham for højt endnu. Han skal sgu lige have en chance for at finde sig selv i en ny by, en ny klub og en ny liga.

Men ja det ser da lovende ud Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7490: 03 Feb 2011, 12:37 »

Man kan jo se på det sådan, at hvis han kommer frem til at mål, på trods af manglende træning og efter kun at være vant til den meget teknisk anlagte hollandske liga, så kan det ikke være helt skidt Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7491: 03 Feb 2011, 14:10 »

Bevares. Kan ikke se, hvorfor det ikke skulle være et selvmål. Det er Stoke-spilleren, der sparker den på stolpen og i eget mål.
Men nu var Suarez debutant, måske var det derfor, han fik målet?
Hva med at læse hva han skriver  crazy? For han giver faktisk en god og korrekt forklaring på hvorfor det ikke er et selvmål, men derimod er Suarez der bør noteres for det  Smiley

Kampen i går var intet skønmaleri, og det var helt tydeligt at vi manglede kreativitet i første halvleg.. Der var for lidt bevægelse og alt for langsom boldomgang.. Tilgengæld stod vi soldt i forsvaret, hvor Stoke dog heller ikke for alvor prøvede så meget.. Men det de kom med blev afvist prompte! Thumbs Up

Anden halvleg var langt bedre.. Vi skruede op for tempoet, fik en hurtig scoring, og sidst men ikke mindst kom Suarez ind og leverede en rigtig fin debut.. Kreativ, bevægelig, hurtig, og teknisk stærk er ord jeg vil beskrive hans debut med.. Som JKJ siger kunne man godt se at han af og til blev forbavset over hvor hurtigt tacklingerne kom.. Men hans små tricks, og hans flotte dybdeløb ved scoringen som helt og holdent er hans mål ,var rigtig positivt!

Er sikker på at han bliver et stort aktiv for os i fremtiden, og dejligt at han allerede er på scoringstavlen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #7492: 03 Feb 2011, 14:38 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/dalglish-har-ny-forstaerkning-i-kikkerten

En af mine favoritspillere Opstemt.. Hvor ville jeg dog blive EKSTREMT lykkelig hvis han kom til os.. Han er så crazy  Grin Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7493: 03 Feb 2011, 14:48 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/dalglish-har-ny-forstaerkning-i-kikkerten

En af mine favoritspillere Opstemt.. Hvor ville jeg dog blive EKSTREMT lykkelig hvis han kom til os.. Han er så crazy  Grin Opstemt
Ham eller en Ashley Young ville være perfekt! Èn ting er ihf sikkert, og det er, at det første sted vi skal forstærke os til sommer er på venstrekanten! Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7494: 03 Feb 2011, 14:52 »

Ham eller en Ashley Young ville være perfekt! Èn ting er ihf sikkert, og det er, at det første sted vi skal forstærke os til sommer er på venstrekanten! Smiley
Hmm, ja eller venstre back Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7495: 03 Feb 2011, 14:56 »

Hmm, ja eller venstre back Smiley
På venstrebacken har vi udlejet Insua, som forhåbentlig vender tilbage. Så førsteprioritet for mig er en venstre kant Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #7496: 03 Feb 2011, 16:14 »

Marin, Young eller Elia! Wink

SimonBjerre
Lilleputspiller
*

« Svar #7497: 03 Feb 2011, 17:07 »

Hvad med Eden Hazard?
Jeg synes personligt at det ville være en genial handel også Smiley
Eljero Elia er også et godt bud! Smiley

Spillede lige Liverpool vs Chelsea i FM
1-0
Suarez som eneste målscore

- mon det også bliver sådan på søndag?  Thumbs Up

Starter et FmFreaks.dk League of Legends hold op, hvis du er interesseret så:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30790.msg1119402;topicseen#msg1119402

FM13, noget af en udfordring!
Liverpool FC -YNWA

patrick J
Manager

« Svar #7498: 03 Feb 2011, 17:13 »

Hvad med Eden Hazard?
Jeg synes personligt at det ville være en genial handel også Smiley
Eljero Elia er også et godt bud! Smiley

Spillede lige Liverpool vs Chelsea i FM
1-0
Suarez som eneste målscore

- mon det også bliver sådan på søndag?  Thumbs Up
Arsenal virker ret opsatte på at det er dem som løber med Hazard, så tror ikke vi skal drømme om ham.  Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

SimonBjerre
Lilleputspiller
*

« Svar #7499: 03 Feb 2011, 17:16 »

Arsenal virker ret opsatte på at det er dem som løber med Hazard, så tror ikke vi skal drømme om ham.  Peace

Nå okay, det var da en skam. Men kan godt se at han ville passe perfekt ind i Arsenals system!

Starter et FmFreaks.dk League of Legends hold op, hvis du er interesseret så:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30790.msg1119402;topicseen#msg1119402

FM13, noget af en udfordring!
Liverpool FC -YNWA

Sider: 1 ... 498 499 [500] 501 502 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010