home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 493 494 [495] 496 497 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2169170 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #7410: 02 Feb 2011, 12:53 »

Husk nu, at Carragher er tilbage. Tror han træder ind i stedet for Skrtel. Smiley

Troede faktisk først han var klar til weekenden Wink

Men ja det vil være lækkert hvis han træder ind istedet for Skrtel. Tror Agger er forholdsvis sikker på sin plads med King Kenny ved roret  Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7411: 02 Feb 2011, 12:55 »

Troede faktisk først han var klar til weekenden Wink

Men ja det vil være lækkert hvis han træder ind istedet for Skrtel. Tror Agger er forholdsvis sikker på sin plads med King Kenny ved roret  Smiley
Ja og selvom Carra er ved at være gammel og grå, så synes jeg stadig at han er bedre end boldmongolen Skrtel. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #7412: 02 Feb 2011, 13:11 »

Ja og selvom Carra er ved at være gammel og grå, så synes jeg stadig at han er bedre end boldmongolen Skrtel. Smiley

Det tror jeg også jeg ville være. Selvom det er ved at være nogle år siden jeg stoppede så kan jeg altså godt lave en aflevering med indersiden til en mand der er mere end 1 meter væk og jeg kan også stadig tage mindst 10 med foden så min teknik er allerede der markant bedre ens Skrtels Wink

Bare det at Carra er tilbage som styrmand gør vores forsvar markant bedre når han kommer med sin rutine og entusiasme og selv om han råber og skriger så giver det noget ro at han er der Smiley

Jeg håber virkelig vi forstærker os der til sommer og får sendt Skrtel og Soso langt væk  Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7413: 02 Feb 2011, 13:17 »

Det tror jeg også jeg ville være. Selvom det er ved at være nogle år siden jeg stoppede så kan jeg altså godt lave en aflevering med indersiden til en mand der er mere end 1 meter væk og jeg kan også stadig tage mindst 10 med foden så min teknik er allerede der markant bedre ens Skrtels Wink

Bare det at Carra er tilbage som styrmand gør vores forsvar markant bedre når han kommer med sin rutine og entusiasme og selv om han råber og skriger så giver det noget ro at han er der Smiley

Jeg håber virkelig vi forstærker os der til sommer og får sendt Skrtel og Soso langt væk  Thumbs Up
Eller får afprøvet Danny Wilson, da han har et enormt potentiale! Men naturligvis, hvis begge to ryger skal vi ud og hente forstærkninger i midterforsvaret. Allerede nu kan jeg komme med et eller flere bud. Jeg kunne godt tænke mig en kæmpe stor én og det kunne bl.a. Være i form af Stokes Ryan Shawcross eller Blackburns Christopher Samba. Sidstnævnte er ihvertfald en ordentlig tyr! Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7414: 02 Feb 2011, 13:29 »

Nu spørger jeg nok dumt, men hvem er det I kalder for Soso? Smiley Er det ham den underlige græker?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7415: 02 Feb 2011, 13:32 »

Nu spørger jeg nok dumt, men hvem er det I kalder for Soso? Smiley Er det ham den underlige græker?
Ja.. Tror bare det var en lille stavefejl af JKJ. Han hedder Soto Wink

JKJ
Gæst

« Svar #7416: 02 Feb 2011, 13:42 »

Ja.. Tror bare det var en lille stavefejl af JKJ. Han hedder Soto Wink

Hmm jeg roder da godt nok rundt i navnene idag  ticked off

Men ja det er selvfølgelig Soto  crazy

PhilipFlink
Manager

« Svar #7417: 02 Feb 2011, 13:51 »

Eller får afprøvet Danny Wilson, da han har et enormt potentiale! Men naturligvis, hvis begge to ryger skal vi ud og hente forstærkninger i midterforsvaret. Allerede nu kan jeg komme med et eller flere bud. Jeg kunne godt tænke mig en kæmpe stor én og det kunne bl.a. Være i form af Stokes Ryan Shawcross eller Blackburns Christopher Samba. Sidstnævnte er ihvertfald en ordentlig tyr! Smiley

sidste nævnte har lige skrevet under på en ny kontrakt Wink

Skipper
Gæst

« Svar #7418: 02 Feb 2011, 13:58 »

Synes da også det ville være groft hvis i forlangede Sosu skulle væk Grin
Han har jo kun været her et halvt år, og skulle være et enormt talent.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7419: 02 Feb 2011, 14:00 »

sidste nævnte har lige skrevet under på en ny kontrakt Wink
Fandens!  Grin

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7420: 02 Feb 2011, 14:00 »

Hmm jeg roder da godt nok rundt i navnene idag  ticked off

Men ja det er selvfølgelig Soto  crazy

Nårh okay, så giver det mening Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #7421: 02 Feb 2011, 15:29 »

Plus første nævnte har forhåndsaftale med Man u., men jo ikke sikkert de benytter den.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #7422: 02 Feb 2011, 15:51 »

Er Carrol ikke inde i billedet til en startplads i aften? Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #7423: 02 Feb 2011, 15:52 »

Er hvis stadig skadet, men har da hørt rygter om han burde være klar til i aften.
De vil nok bare ikke skynde på ham. Vi har brug for at han er 100% klar resten af sæsonen

JKJ
Gæst

« Svar #7424: 02 Feb 2011, 16:08 »

Det håber jeg bestemt ikke. Han er skadet og er tidligst klar om 14 dage Wink

Sider: 1 ... 493 494 [495] 496 497 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010