|
JKJ
Gæst
|
|
Husk nu, at Carragher er tilbage. Tror han træder ind i stedet for Skrtel.  Troede faktisk først han var klar til weekenden  Men ja det vil være lækkert hvis han træder ind istedet for Skrtel. Tror Agger er forholdsvis sikker på sin plads med King Kenny ved roret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Troede faktisk først han var klar til weekenden  Men ja det vil være lækkert hvis han træder ind istedet for Skrtel. Tror Agger er forholdsvis sikker på sin plads med King Kenny ved roret  Ja og selvom Carra er ved at være gammel og grå, så synes jeg stadig at han er bedre end boldmongolen Skrtel. 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Ja og selvom Carra er ved at være gammel og grå, så synes jeg stadig at han er bedre end boldmongolen Skrtel.  Det tror jeg også jeg ville være. Selvom det er ved at være nogle år siden jeg stoppede så kan jeg altså godt lave en aflevering med indersiden til en mand der er mere end 1 meter væk og jeg kan også stadig tage mindst 10 med foden så min teknik er allerede der markant bedre ens Skrtels  Bare det at Carra er tilbage som styrmand gør vores forsvar markant bedre når han kommer med sin rutine og entusiasme og selv om han råber og skriger så giver det noget ro at han er der  Jeg håber virkelig vi forstærker os der til sommer og får sendt Skrtel og Soso langt væk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Det tror jeg også jeg ville være. Selvom det er ved at være nogle år siden jeg stoppede så kan jeg altså godt lave en aflevering med indersiden til en mand der er mere end 1 meter væk og jeg kan også stadig tage mindst 10 med foden så min teknik er allerede der markant bedre ens Skrtels  Bare det at Carra er tilbage som styrmand gør vores forsvar markant bedre når han kommer med sin rutine og entusiasme og selv om han råber og skriger så giver det noget ro at han er der Jeg håber virkelig vi forstærker os der til sommer og får sendt Skrtel og Soso langt væk  Eller får afprøvet Danny Wilson, da han har et enormt potentiale! Men naturligvis, hvis begge to ryger skal vi ud og hente forstærkninger i midterforsvaret. Allerede nu kan jeg komme med et eller flere bud. Jeg kunne godt tænke mig en kæmpe stor én og det kunne bl.a. Være i form af Stokes Ryan Shawcross eller Blackburns Christopher Samba. Sidstnævnte er ihvertfald en ordentlig tyr! 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Nu spørger jeg nok dumt, men hvem er det I kalder for Soso?  Er det ham den underlige græker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Nu spørger jeg nok dumt, men hvem er det I kalder for Soso?  Er det ham den underlige græker? Ja.. Tror bare det var en lille stavefejl af JKJ. Han hedder Soto 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Nu spørger jeg nok dumt, men hvem er det I kalder for Soso?  Er det ham den underlige græker? Ja.. Tror bare det var en lille stavefejl af JKJ. Han hedder Soto  Hmm jeg roder da godt nok rundt i navnene idag  Men ja det er selvfølgelig Soto 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Eller får afprøvet Danny Wilson, da han har et enormt potentiale! Men naturligvis, hvis begge to ryger skal vi ud og hente forstærkninger i midterforsvaret. Allerede nu kan jeg komme med et eller flere bud. Jeg kunne godt tænke mig en kæmpe stor én og det kunne bl.a. Være i form af Stokes Ryan Shawcross eller Blackburns Christopher Samba. Sidstnævnte er ihvertfald en ordentlig tyr!  sidste nævnte har lige skrevet under på en ny kontrakt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Synes da også det ville være groft hvis i forlangede Sosu skulle væk  Han har jo kun været her et halvt år, og skulle være et enormt talent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
sidste nævnte har lige skrevet under på en ny kontrakt  Fandens! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Hmm jeg roder da godt nok rundt i navnene idag  Men ja det er selvfølgelig Soto  Nårh okay, så giver det mening 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Eller får afprøvet Danny Wilson, da han har et enormt potentiale! Men naturligvis, hvis begge to ryger skal vi ud og hente forstærkninger i midterforsvaret. Allerede nu kan jeg komme med et eller flere bud. Jeg kunne godt tænke mig en kæmpe stor én og det kunne bl.a. Være i form af Stokes Ryan Shawcross eller Blackburns Christopher Samba. Sidstnævnte er ihvertfald en ordentlig tyr!  Plus første nævnte har forhåndsaftale med Man u., men jo ikke sikkert de benytter den.
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
Lausus
|
|
Er Carrol ikke inde i billedet til en startplads i aften? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Er Carrol ikke inde i billedet til en startplads i aften?  Er hvis stadig skadet, men har da hørt rygter om han burde være klar til i aften. De vil nok bare ikke skynde på ham. Vi har brug for at han er 100% klar resten af sæsonen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Er Carrol ikke inde i billedet til en startplads i aften?  Det håber jeg bestemt ikke. Han er skadet og er tidligst klar om 14 dage 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|