home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 460 461 [462] 463 464 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2143160 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6915: 22 Jan 2011, 15:22 »

Sjovt at se Adam Hammill i aktion Smiley. Han har klaret sig fint de første 3-4 minutter.

Kolo Abib Touré

DeBuur
Manager

« Svar #6916: 22 Jan 2011, 15:23 »

Liverpool spiller noget af det bedste jeg har set længe, man skal vel tilbage til Chelseakampen. For at finde en kamp hvor de spiller så godt og løber for hinanden.

Thumbs Up Ja det er en dejlig oplevelse at se Liverpool vinde igen.

Jeg syntes Poulsen har spillet en solid kamp, jeg håber han kommer lidt mere op i gear og mon så ikke han skal finde en ny klub til sommer... han har ikke hurtighed nok til PL

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6917: 22 Jan 2011, 15:24 »

Synes det har været en meget rodet kamp. Liverpool har været bedst, men Wolves er nu godt med, og presser godt for tiden. Men generelt har det været meget lige, og tilfældighedernes spil..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #6918: 22 Jan 2011, 15:31 »

Synes det har været en meget rodet kamp. Liverpool har været bedst, men Wolves er nu godt med, og presser godt for tiden. Men generelt har det været meget lige, og tilfældighedernes spil..

Lige meget, bare vi vinder Smiley
Så må spillet og alt det andet komme senere, det er bare så vigtigt at vi kommer af med det Brøndby ude kompleks som vi helt sikkert har fået  Djævel

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6919: 22 Jan 2011, 15:34 »

Ja da endelig en sejr. Det er starten på Dalglish effekten Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6920: 22 Jan 2011, 15:37 »

Torres <3

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #6921: 22 Jan 2011, 15:42 »

Denne fantastisk tiltrængte sejr bliver nu fulgt op med et officielt køb af Suarez, og en udlejning af Babel, så er weekenden fuldendt ! Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6922: 22 Jan 2011, 15:44 »

Ja da endelig en sejr. Det er starten på Dalglish effekten Opstemt

* Hamza-effekten Hævet Øjenbryn

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst

« Svar #6923: 22 Jan 2011, 15:44 »

Denne fantastisk tiltrængte sejr bliver nu fulgt op med et officielt køb af Suarez, og en udlejning af Babel, så er weekenden fuldendt ! Wink

Huh Udlejning  Huh

Tror nu mere han bliver en del af en Suarez handel. Jeg tror ikke vi er interesseret i at leje ud, vi skal også have nogle kontanter ind den anden vej Wink

Men hvis du skifter leje ud medsalg så er vi helt enige  Thumbs Up

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6924: 22 Jan 2011, 15:52 »

Det kan gå hen og blive en alletiders weekend lige præcis. Hvis DK så samtidig banker Polen i aften i håndbold så kan jeg ikke ønske mere (lidt off-topic Wink)

Kommentatorerne til kampen var ret sikre på at vi ville handle ind snart Smiley

Meireles spillede en fremragende kamp! Han var jo over hele banen! Synes CP gjorde en ok figur i det defensive, men for søren da hvor skal han ikke have bolden. Han var altså tæt på at koste et helt par gange...

bøvle
Manager

« Svar #6925: 22 Jan 2011, 15:57 »

Huh Udlejning  Huh

Tror nu mere han bliver en del af en Suarez handel. Jeg tror ikke vi er interesseret i at leje ud, vi skal også have nogle kontanter ind den anden vej Wink

Men hvis du skifter leje ud medsalg så er vi helt enige  Thumbs Up

Tror personligt mest på Babel kommer til at indgå i den handel, på den måde at Ajax lejer ham, men med en købsklausul til sommer Smiley Efter de udtalelser der kommer fra det Hollandske i dag, så vil det være en meget meget dyr handel for Ajax, der desuden er mest interesseret i at jele ham. Så tænker lidt i den bane, der hedder, at hvis Henry kan få Suarez forhandlet ned i en acceptabel pris, så bliver han nødt til at acceptere et lejetilbud fra Ajax. Det kan jo desuden også være en medvirkende faktor til en direkte reduktion i prisen på Suarez Wink

Men ser da også meget meget gerne et salg af ham, så på det punkt ER vi i hvert fald enig Wink Hehe

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6926: 22 Jan 2011, 15:58 »

Endelig en dag, hvor man kan være stolt over Liverpool. Vi giver dem lidt for mange chancer mod slutningen, men ellers har vi totalt styr på kampen. Lækkert med både Poulsen og Agger på banen, Agger var dog ikke overraskende. Torres får scoret 2 mål, og ligner en mand, der virkelig er tilbage. Meireles spiller fremragende idag, 1 oplæg og et kanon mål.
Karakter:
Reina: 7, stille og rolig kamp, men var der når det galdt.
Johnson: 7, var god offensiv, men meget usikker defensiv.
Agger: 7, gjorde ikke det store væsen af sig.
Skrtel: 7, det samme som med Agger.
Kelly: 6, måske et lille 7, synes han var en af vores dårligste i dag. Han havde nogen gode løb fremad banen, men var i problemer defensivt.
Poulsen: 8, gjorde hvad han skulle.
Meireles: 9, dagens bedste i mine øjne.
Lucas: 7, fint kamp af ham.
Maxi: 8, i første halveg var han rigtig god, i anden lidt mere anonym.
Kuyt: 6,lille 7 måske til ham også, han skuffede lidt idag, iforhold til resten af Liverpool holdet.
Torres: 9, han scorer 2 mål, og spillede en god kamp.

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #6927: 22 Jan 2011, 16:09 »

Dagens opstilling var:
Reina, Kelly, Johnson, Agger, Skrtel, Maxi, Lucas, Poulsen, Kuyt, Meireles, Torres

Hvis vi så hiver CP ud og smider Gerrad ind, Suarez ind og Kuyt ud, ind med Carra når han er klar igen og langt væk med Skrtel og til sidst finder en ordetlig venstreback. Begynder det så ikke at ligne noget?

Maxi kunne måske også skiftes ud men jeg synes han gør en god stabil indsats og kæmper det bedste han kan, og han har mere speed og teknik end Kuyt nogensinde får, så umiddelbart synes jeg han skal blive.

Dvs 2 nye mand til holdet som skal gå direkte ind og forstærke og så lidt fyld til at gøre holdet breddere.

Så har vi en fundament til sommer hvor vi så for alvor kan rense ud og få købt godt ind.

Eller er jeg helt galt på den?   Tunge

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6928: 22 Jan 2011, 16:47 »

Ryan Babel er da blevet solgt til Hoffenhim, er han ikke??

HansenLFC
Gæst

« Svar #6929: 22 Jan 2011, 16:51 »

Ryan Babel er da blevet solgt til Hoffenhim, er han ikke??

Nej  Smiley

Sider: 1 ... 460 461 [462] 463 464 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010