home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2143191 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6945: 24 Jan 2011, 16:09 »

Charlie Adam rygtes også til Liverpool. Er han god nok? kan vi bruge ham?
Han spillede jo ganske udmærket mod Liverpool, men der var der jo ikke rigtig noget modstand? Er han god mod store hold?

verdenskrig
Manager

« Svar #6946: 24 Jan 2011, 16:11 »

Charlie Adam rygtes også til Liverpool. Er han god nok? kan vi bruge ham?
Han spillede jo ganske udmærket mod Liverpool, men der var der jo ikke rigtig noget modstand? Er han god mod store hold?

Jeg kender med al respekt intet til ham, men jeg må omvendt sige at det nok er et køb som rent økonomisk kunne være fornuftigt.. Tvivler på at en klub som Blackpool har råd til at sige nej hvis vi byder meget over 40 mio..
Og vi har jo en genial sportschef i Comolli, så jeg har fuld tillid til at han ved hva han gør Smiley

Vi mangler i hvert fald et eller andet på midtbanen, men om Adam lige besidder det ved jeg søreme ikke Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #6947: 24 Jan 2011, 16:16 »

Vi skulle have budt 45 millioner, som de angiveligt har afvist!!

Jeg tror han ville være en god spiller at få ind. Han arbejder som en sindssyg på midtbanen, og sparker også ganske godt. Han har ingen stjernenykker i Blackpool, selvom han ubestridt er deres bedste og vigtigste spiller. Kan vi få ham, så siger jeg JA TAK!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Skipper
Gæst

« Svar #6948: 24 Jan 2011, 16:17 »

Det jeg så ham imod Liverpool, virkede han som en offensiv midtbane, eller måske lidt en felt til felt. Men der har vi jo både Gerrard, meireles (som jo har vist meget her på det sidste) og Shelvey (som King Kenny virker ret begejstret for). Og er Honda ikke den slags type også? For Honda virker som en spændende type men har kun set ham under VM og min begejstring er udelukkende baseret på de positive ting jeg har hørt om ham Grin

patrick J
Manager

« Svar #6949: 24 Jan 2011, 16:19 »

Må indrømme jeg også hellere så Honda i truppen, end Adams.

Adams er i hvert fald et par niveauer over CP. Smiley

patrick J
Manager

« Svar #6950: 24 Jan 2011, 16:20 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-wright-phillips-kan-skifte-gratis

Mener helt afgjort vi burde slå til, og hente ham ind!

JKJ
Gæst

« Svar #6951: 24 Jan 2011, 16:26 »

En åbning til os??

Blackpools Charlie Adams har ihf indgivet en "transfer request".

Det er jo ingen hemlighed at vi er interesseret i ham så måske han bliver vores første signing  Thumbs Up
Jeg aner intet om ham, er der nogen der ved hvor han præcist spiller på banen, offensiv - defensiv - fløj højre eller venstre??

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6698839,00.html

Og Blackpool var så hurtige ude at sige nej til Adam's anmodning.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11728_6698997,00.html

Hvis han er en boks til boks spiller har jeg lidt svært ved at se hvad vi skal med ham. Der har vi altså nok som jeg ser det.

Edit: Og så vil Ajax have £30 mio for Suarez nu!! De presser godt nok citronen og vi har iflg rygterne heller ikke lyst til at byde så meget. Forhandlingerne skulle ihf være brudt sammen hvis rygterne holder vand.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-suffer-setback-in-suarez-chase

« Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 16:32 af JKJ » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6952: 24 Jan 2011, 21:38 »

Umiddelbart vil jeg sige, at 300 mio. er mange penge, men hvis vi skal være med i toppen igen, så skal vi hente en mand i dette vindue. Suarez er en klassespiller, og jeg vil være glad hvis vi kunne få ham, også selv om vi snakker 300 mio. Håber handlen kan blive presset lidt ned, og vi kan få ham for ca. 250 mio, men lad os nu se.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #6953: 24 Jan 2011, 21:43 »

Vi skal aldrig aldrig aldrig aldrig bruge 300 mio på en spiller der ikke har vist sig fra sin bedste side i en rigtig god liga som Pl endnu..
ALDRIG! Det er muligt City ikke ville have noget problem med det, men hvis vores ejere skal gøre alvor af at de vil skabe en sund fodboldforretning som kører med overskud hvert år, så nytter det ikke at bruge så meget på en spiller..
Navnligt ikke når angrebet langt fra er eneste sted vi mangler en forstærkning..

Ajax de spader har da totalt tabt sutten i denne forhandling.. Suarez er alt for god til den hollandske liga.. Sælg dog manden for et acceptabelt beløb.. 300 mio er jo det glade vanvid!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skipper
Gæst

« Svar #6954: 24 Jan 2011, 21:52 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/babel-bliver-i-liverpool

Nå da da, det betyder nok at Ajax ikke vil betale hans løn og så kan vi nok ikke få en handel på plads med Suarez Græder
Havde eller glædet mig til at se ham i en Liverpool trøje.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6955: 24 Jan 2011, 21:58 »

Er slet ikke i tvivl om at Suarez kan klare sig i PL. Han gjorde det vildt under vm, og dannede en syg angrebsduo med Forlan. I Ajax scorede han 35 mål, i 33 kampe sidste sæson. Det taler vidst for sig selv. Det er godt nok ikke i en liga, på niveau med den engelske, men manden er fremragende, uden tvivl.
Som jeg skriver, så skal vi forsøge at presse handlen ned på 250-260 mio, men hvis det er umuligt, så vil jeg selv til 300 mio. foretrække ham. Kan ikke se hvad der taler imod, han har været fremragende for Ajax i 3 år nu, og især sidste sæson, strålede han helt vildt, både i klubben, men så sandelig også på landsholdet. Alle kan jo ikke have spillet i PL før, og det kan ikke passe, at spillere som der har gjort det fantastisk i dårligere ligaer, ikke kan have niveaut til PL.
Det er jo åbenlyst at Ajax vil have 300 mio. for manden.

Liverpool F.C

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6956: 24 Jan 2011, 22:08 »

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #6957: 24 Jan 2011, 22:13 »

Er slet ikke i tvivl om at Suarez kan klare sig i PL. Han gjorde det vildt under vm, og dannede en syg angrebsduo med Forlan. I Ajax scorede han 35 mål, i 33 kampe sidste sæson. Det taler vidst for sig selv. Det er godt nok ikke i en liga, på niveau med den engelske, men manden er fremragende, uden tvivl.
Som jeg skriver, så skal vi forsøge at presse handlen ned på 250-260 mio, men hvis det er umuligt, så vil jeg selv til 300 mio. foretrække ham. Kan ikke se hvad der taler imod, han har været fremragende for Ajax i 3 år nu, og især sidste sæson, strålede han helt vildt, både i klubben, men så sandelig også på landsholdet. Alle kan jo ikke have spillet i PL før, og det kan ikke passe, at spillere som der har gjort det fantastisk i dårligere ligaer, ikke kan have niveaut til PL.
Hvis vi får i omegnen af 50 mio for Babel, så giver det lidt ekstra knaster der kan smides efter Suarez. Jeg ligesom dig at han vil være et super køb og jeg tror også godt at han kan begå sig i PL. Når det så er sagt, mener jeg at 300 mio for ham er idioti at betale. Prisen er skruet meget højt op, da Ajax primært ønsker at beholde ham. Jeg mener at hvis vi kan slippe med at betale 200 eller deromkring er det fint - men 300 er sgu for mange penge, og det tror jeg heller ikke at vi kan finde penge til.
I tilfælde af at Ajax ikke vil bevæge sig under, lad os sige, 275 mio, så tror jeg ikke på at Suarez bliver Liverpool spiller i denne omgang.

Jeg ser det som ærgerligt at Ajax efter sigende alligevel ikke ønsker Babel, men lad os nu se... I tilfælde af at de ønsker ham, kunne man måske sende ham og 150-170 mio til Amsterdam - og få Suarez til klubben!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6958: 24 Jan 2011, 22:51 »

Afonso Alves og Mateja Kezman er vel et par skrækeksempler på at man sagtens kan hamre mål ind i spandevis i en mindre liga som den hollandske og med et dyrt prisskilt på ryggen floppe totalt i engelsk fodbold, og jeg kan sagtens se Suarez blive et flop også.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #6959: 24 Jan 2011, 22:53 »

Afonso Alves og Mateja Kezman er vel et par skrækeksempler på at man sagtens kan hamre mål ind i spandevis i en mindre liga som den hollandske og med et dyrt prisskilt på ryggen floppe totalt i engelsk fodbold, og jeg kan sagtens se Suarez blive et flop også.

Men hverken de 2 har spillet godt i CL eller til VM, som Suarez har..

Sider: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010