home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2140847 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6825: 17 Jan 2011, 17:50 »

I mine øjne er Liverpool ikke i fare for at rykke ned og det bliver også rigtigt svært at spille europæisk, selvom Bommel ankommer. Derfor synes jeg, at det ville være idioti at hente ham, betale ham en stor hyre og skippe ham videre efter 1-2 år igen som alle de andre spillere de henter som lappeløsninger, der ikke slår til. Liverpool har brug for at skabe et fundament fra bunden i mine øjne i form af spillere som Reina, Johnson, Agger, Gerrard og Spearing og supplere med klubbens egne og unge spillere. Det er min holdning til det Smiley

Enig Smiley

Ihf i det meste af det Wink

Jeg mener ikke Johnson er en mand der skal satsets på. Medmindre han selvfølgelig virkelig spiller sig op, eller man prøver ham af som højre midt. For som back er han alt for ustabil defensivt.

Men er helt enig i at nu skal der findes en stamme på mindst 6-7 spillere som skal spille hvergang de har mulighed for at for at få skabt noget stabilitet.
Og det gerne over en længere periode så vi igen får et niveau vi kan være bekendt.

En start kunne være at sende Skrtel, Soso, CP, Konchesky, Lucas, CP, Jovanovic og Kuyt på poren som nogen af de første. De er ikke gode nok til at løfte os det niveau eller to vi skal op hvis vi igen vil være en magtfaktor i PL og CL.

Men det er og bliver en lang proces som ikke kan løses over et transfervindue og derfor skal der heller ikke findes lappeløsninger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6826: 17 Jan 2011, 18:07 »

Mener I helt seriøst at I ikke er i nedrykningsfare? Man må da håbe det ikke er den holdning der er blandt spillere og ledere i klubben, for så går det først galt. Det kan self ændre sig om et par kampe, og det ser da bestemt ud til at Dalglish har givet noget humør til spillerne, men man er altså stadig kun fire point fra stregen efter lidt mere end halvdelen af sæsonen så mener det vil være arrogant, naivt og tangerende AGF-attitude at regne med at man ikke rykker ned.

Samtidig har man ikke et hold fyldt med spillere der er vant til at være i den situation og taber man ude til Wolves i weekenden, ser det altså ganske alvorligt ud imo.

Omvendt, hvis man vinder over Wolves er det self en anden sag, men indtil da mener jeg bestemt ikke man kan være sikker på at man ikke rykker ned, selvom jeg gerne medgiver, at det er en situation der er svær at forestille sig, men som absolut ikke er umulig Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #6827: 17 Jan 2011, 18:15 »

Selvfølgelig er vi i nedrykningsfare når man kigger på spillet og tabellen. Men den samme tabel viser jo også at vi "kun" er 4 point fra en plads i EL.

Og jo spillerne, trænerne og klubben ved det da også godt. De fortæller det næsten dagligt.

Men det skal ikke være en hæmsko at vi ligger som vi gør. For så rykker vi ned.

Uden sammenligning ellers men så er GF og Liverpool altså 2 forskellige hold.  GF ville ikke indse det var en mulighed, heller ikke da de stort set var rykket ned. Liverpool snakker altså åbent om det at det kan være en mulighed. Og her er altså stadig 16-17 kampe endnu til at hive point ind på kontoen.

Så hvorfor ikke prøve at se det positive i det og kig op fremfor ned. Så hænger vi jo for alvor med hovederne Wink

« Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 18:39 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #6828: 17 Jan 2011, 18:45 »

Så fik Babel hans dom i twitter sagen.

Han fik en bøde og en advarsel. Langt bedre end jeg havde forventet. Havde nok troet han fik mindst en dag på tribunen.

Det var det og vi må videre Wink

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/fa-issue-babel-statement

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6829: 17 Jan 2011, 19:15 »

Hvorfor er det nu lige CP er faldet totalt igennem? Han er for langsom.

Hvorfor så ikke beholde ham fremfor at købe van Bommel? CP er der trods alt mere fremtid i hvis vi skal se sådan på det.

Tempoet er så enormt vigtig i PL, det har vi set gang på gang.
van Bommel har flere hårde tacklinger end feks CP. Hvordan vil det så ikke ende hvis han ikke kan følge med i tempoet? Så vil han jo komme for sent igen og igen og selvom tacklingerne måske ikke er de vildeste og hårdeste så vil han stadig komme for sent og før eller siden vil det jo så ende galt.

Van Bommel har så, så meget andet som CP ikke har. Hvilket også er derfor at Van Bommel har været/er en af de bedste på sin position, og CP ikke har været/er det.

Forstår slet ikke den skeptisk der er omkring Van Bommel.. Vi vinder ingenting på midtbanen, han vil hjælpe gevaldigt på vores sejlenede forsvar. Han har rutinen og lederegenskaber, som kan være noget så vigtig, især i sådan en situation, som vi er i nu.
Med en Van Bommel, så vil vi også kunne bruge flere folk på det offensive. En mand som Gerrard vil ikke skulle bruge så mange kræfter på at arbejde defensivt, en Meireles der arbejder felt-til-felt, og så en Gerrard der kan holde fokus på at støtte op om Torres - vi har jo set hvordan deres samarbejde kan være.. Vi havde jo netop muligheden for at bruge Gerrard så offensivt i vores sæson hvor det gik fantastisk, fordi vi havde en Mascherano der lå og åd alt der nærmede sig på midtbanen, og det var altså med hård hånd han betjente sine kunder.

For lige at komme ind på Spearing, han imponerede også mig. Men ser ham som en spiller som vi skal spille ind på holdet stille og roligt, for han har helt sikkert et potentiale der er førsteholdet værdigt, om nogen år. Lad ham da have en mand som Van Bommel som "lærermester", og lad Spearing få cup kampe og nogen indskiftninger hist og pist.

Kort sagt (lidt overfladisk måske): Så kan Van Bommel give os stabilitet på hele holdet. Især defensivt, men også give andre spillere mulighed for at fokusere mere på det opbyggende spil, og mere støtte til Torres. Smiley  Thumbs Up Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6830: 17 Jan 2011, 20:00 »

Jeg har givet mig mening til kende herinde, men jeg er enig med dig, Dimma. Han vil kunne lave det defensive, og det vil betyde at Gerrard kan bruge sine kræfter offensivt, mens Meireles kan støtte begge steder. Jeg synes Van Bommel er hjernedød god, og manden har haft en stor karriere. Han er også andet end et svin.

verdenskrig
Manager

« Svar #6831: 17 Jan 2011, 20:06 »

Guldbrand@ Jeg skal gerne indrømme at så mange kampe med BM/Holland ser jeg heller ikke. Men når det sker synes jeg det er det samme billed man ser hvergang-
van Bommel med hårde og til tider vanvids tacklinger der ikke bare ikke hører hjemme på en fodboldbane

Nu er vi to meget uenige i denne disk ( Det sker jo nærmest aldrig Grin) og det gider jeg egentlig ikke bore i.. Du vil ikke have ham, jeg vil gerne have ham, og tror at du har set rigeligt med argumenter for at hente ham til at jeg behøver skrive en lang svada om lige netop det Opstemt

Men det her forstår jeg simpelthen ikke..
Hvordan kan det nogensinde være vores problem at han går så meget til stålet at han af og til skader en spiller.. Jeg kunne forstå hvis han konstant brækkede benet for folk, men det er jo ikke tilfældet.. Han spiller kontant, hårdt, og tænker på at vinde bolden frem for om modstanderen nu undgår blå mærker.. Og hvis han kommer til at skade en spiller er det altså bare ærgerligt.. Fodbold i dag er en cool buisness hvor det handler om at vinde for enhver pris, og Van Bommel har netop en attitude der siger "fuck af fra min midtbane ellers lover jeg ikke for konsekvenserne"..

Siger ikke jeg ville forsvare en total benbrækker tackling, men det er faktisk den hårde kontante stil der gør at man ofte vinder en duel om midten.. Hvorfor tror du vi KONSTANT taber duellen om midten i alle kampe?.. Fordi vores spillere bliver nakket i gulvet konstant uden evne til at svare igen..

Får du en hård tackling i moderne fodbold giver du igen af samme skuffe.. Så skal ham fjolset der gav den nok trække sig næste gang Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6832: 17 Jan 2011, 20:09 »

Det er fandme godt skrevet, VK. Det er lige præcis af den årsag jeg synes så godt om Van Bommel. Han er så frygtløs, og hvornår har han egentlig sidst skadet en, eller fået det røde? Det sker altså ikke ret tit, selvom han er brutal. Ham og Schweinsteiger var en fantastisk duo, men han kan også skabe en god midtbane med Meireles og Gerrard. Absolut.

verdenskrig
Manager

« Svar #6833: 17 Jan 2011, 20:12 »

Det er fandme godt skrevet, VK.
 Det sker altså ikke ret tit, selvom han er brutal. Ham og Schweinsteiger var en fantastisk duo, men han kan også skabe en god midtbane med Meireles og Gerrard. Absolut.
Kys

Det kan som i tidligere har sagt give både Meireles og Gerrard langt mere offensiv frihed.. Det ville i hvert fald gøre at vi atter kan benytte os af vores 4-2-3-1 formation som fungerede så godt i 08/09 sæsonen, med Gerrard og Torres i et sublimt samarbejde Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6834: 17 Jan 2011, 20:49 »

Van Bommel har så, så meget andet som CP ikke har. Hvilket også er derfor at Van Bommel har været/er en af de bedste på sin position, og CP ikke har været/er det.

Forstår slet ikke den skeptisk der er omkring Van Bommel.. Vi vinder ingenting på midtbanen, han vil hjælpe gevaldigt på vores sejlenede forsvar. Han har rutinen og lederegenskaber, som kan være noget så vigtig, især i sådan en situation, som vi er i nu.
Med en Van Bommel, så vil vi også kunne bruge flere folk på det offensive. En mand som Gerrard vil ikke skulle bruge så mange kræfter på at arbejde defensivt, en Meireles der arbejder felt-til-felt, og så en Gerrard der kan holde fokus på at støtte op om Torres - vi har jo set hvordan deres samarbejde kan være.. Vi havde jo netop muligheden for at bruge Gerrard så offensivt i vores sæson hvor det gik fantastisk, fordi vi havde en Mascherano der lå og åd alt der nærmede sig på midtbanen, og det var altså med hård hånd han betjente sine kunder.

For lige at komme ind på Spearing, han imponerede også mig. Men ser ham som en spiller som vi skal spille ind på holdet stille og roligt, for han har helt sikkert et potentiale der er førsteholdet værdigt, om nogen år. Lad ham da have en mand som Van Bommel som "lærermester", og lad Spearing få cup kampe og nogen indskiftninger hist og pist.

Kort sagt (lidt overfladisk måske): Så kan Van Bommel give os stabilitet på hele holdet. Især defensivt, men også give andre spillere mulighed for at fokusere mere på det opbyggende spil, og mere støtte til Torres. Smiley  Thumbs Up Peace

Kan jo vende den om Wink

Jeg forstår slet ikke denne begejstring for ham.

Selvom vi ikke kan vælge som vi har lyst til kan og bør vi sagtens kunne finde en bedre og billigere spillere end ham. Han er en absolut korttids løsning som max kan bruges resten af foråret. Jeg har ikke hørt et eneste argument for hvorfor vi skal bruge bare 5 min på ham.

JKJ
Gæst

« Svar #6835: 17 Jan 2011, 20:59 »

Nu er vi to meget uenige i denne disk ( Det sker jo nærmest aldrig Grin) og det gider jeg egentlig ikke bore i.. Du vil ikke have ham, jeg vil gerne have ham, og tror at du har set rigeligt med argumenter for at hente ham til at jeg behøver skrive en lang svada om lige netop det Opstemt

Men det her forstår jeg simpelthen ikke..
Hvordan kan det nogensinde være vores problem at han går så meget til stålet at han af og til skader en spiller.. Jeg kunne forstå hvis han konstant brækkede benet for folk, men det er jo ikke tilfældet.. Han spiller kontant, hårdt, og tænker på at vinde bolden frem for om modstanderen nu undgår blå mærker.. Og hvis han kommer til at skade en spiller er det altså bare ærgerligt.. Fodbold i dag er en cool buisness hvor det handler om at vinde for enhver pris, og Van Bommel har netop en attitude der siger "fuck af fra min midtbane ellers lover jeg ikke for konsekvenserne"..

Siger ikke jeg ville forsvare en total benbrækker tackling, men det er faktisk den hårde kontante stil der gør at man ofte vinder en duel om midten.. Hvorfor tror du vi KONSTANT taber duellen om midten i alle kampe?.. Fordi vores spillere bliver nakket i gulvet konstant uden evne til at svare igen..

Får du en hård tackling i moderne fodbold giver du igen af samme skuffe.. Så skal ham fjolset der gav den nok trække sig næste gang Thumbs Up

Jeg ønsker ikke en spiller af hans type til klubben. Sådan er det.

Jeg vil endda meget langt for at vinde men ikke på de præmisser van Bommel laver.

Jeg ved godt at fodbold er en kontakt sport hvor der kan ske svinestreger, også fra vores spillere.
Men at man køber en som er en svinsk spiller kan jeg på ingen måde støtte eller bifalde.

Jeg ønsker ikke at vi vinder kampe fordi vi har en enkelt der brækker ben på stribe- igen overdrivelse fremmer forståelsen.
van Bommel går bestemt ikke kun efter bolden. Så har han ihf en underlig ide om hvor bolden er til tider når der tackles i skindebens- og knæhøjde.

Desuden er der som sagt hans alder.

NESV har meldt ud der skal købes spillere med fremtid i. Ikke spillere i CP og Konshecky alderklasse, Hvis de så alligevel går ind og godkender et køb af van Bommel kan man jo allerede frygte for at deres plan/strategi overhovedet holder vand.
Så har vi igen en ejergruppe der siger et og gør noget andet - lyder det bekendt?

verdenskrig
Manager

« Svar #6836: 17 Jan 2011, 22:38 »

Desuden er der som sagt hans alder.

NESV har meldt ud der skal købes spillere med fremtid i. Ikke spillere i CP og Konshecky alderklasse, Hvis de så alligevel går ind og godkender et køb af van Bommel kan man jo allerede frygte for at deres plan/strategi overhovedet holder vand.
Så har vi igen en ejergruppe der siger et og gør noget andet - lyder det bekendt?

Det første vil jeg slet ikke bore mere i, da det er din personlige holdning, og den skal du have lov at have Peace.. Det er i hvert fald ikke noget vi kan diskutere da vi ganske enkelt ser forskelligt på det Opstemt

Men forskellen på Konchesky og Poulsen, er at Van Bommel rent faktisk har et niveau, nogle kompetencer, og en rutine der gør at han burde være i stand til at glide direkte i starteren, og gøre en kæmpe forskel for vores defensiv.. For det er muligt at Skrtel, agger, kyrgiakos mfl ofte ser skidt ud men de får altså også nul støtte af en midtbane, der hverken formår at sætte sig i respekt eller tænke defensivt!

Og hva har alder noget med at gøre? Alder er blot et tal, man er nødt til at se på spillerens reele kompetencer, hvis man skal afgøre om han skal til os, og Van Bommel har så afgjort en hel række ting vi mangler, men først og fremmest Aggressivitet, og defensiv tankegang på et højt niveau Smiley

Og det er da muligt at NESV har sagt det, men hvis spillerens niveau er godt nok ( hvilket jeg så afgjort mener det er) så forstærker de jo holdet, og er det ikke det vigtigste?

Hvis vi skulle være interesseret i Van Bommel lige NU så kunne vi jo evt tilbyde dem Poulsen oveni Tunge Grin

Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6837: 17 Jan 2011, 22:42 »

Alder har jo slet intet at sige i lige netop denne sag. En spiller der har siddet over hver 3-4 kamp, har jo ikke spillet nær så mange kampe, så han er ikke nær så slidt.  crazy Tunge
Sorry.  Grin  Forlegen

Men ja, hopper med på VK's vogn, og siger at vi ser forskelligt på det, og det er jo det der er sjovt, ved at diskutere Grin
« Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 22:44 af Dimma » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #6838: 17 Jan 2011, 22:47 »

Godt vi da ihf kan blive enige om vi er uenige  Opstemt

Er tildels enig ang det med alderen.

Men NESV har altså meldt ud at man vil bygge klubben og holdet op igen. Og man vil ikke købe spillere der er over en hvis alder.
Hvis man så gør det alligevel, hvor skal man så skelne hvornår man skal og ikke skal?

Vi har lige haft et ejerskab der sejlede til højre og venstre fordi de sagde enting og gjorde noget andet.
NESV kommer her og siger at nu skal tilliden til fans, spillere, trænerstab, sponsorer, økonomiske partnere og hvad der ellers er og så starter de med at modsige sig selv i en evt handel.
Allerede nu ved jeg at tvivlen er begyndt at poppe lidt op her og der efter hvad jeg kan læse på div forums.

Det er så absolut det sidste vi har brug for. Nu er der kommet ro på ledelsegangene, nu skal der ro på træner og spillersiden.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6839: 18 Jan 2011, 18:28 »

Så er Babel vist på vej ud.

Så håber jeg da gevaldigt der også er noget på vej ind Smiley

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010