home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 483 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 451 452 [453] 454 455 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2140148 gange)
patrick J
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6780: 16 Jan 2011, 21:53 »

Ville godt nok hade at se ham trække i den røde trøje!! Håber jeg aldrig bliver en realitet..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #6781: 16 Jan 2011, 21:56 »

Ville godt nok hade at se ham trække i den røde trøje!! Håber jeg aldrig bliver en realitet..
Hvorfor?

Han var med på et Bayern hold som kom i CL finalen mod alle odds, og han var med på Hollands landshold der kom i finalen.. Det er da muligt han er en svinsk spiller, og hva så..

Så længe det han laver virker, og det fører til vundne slag om midten, sejre, og succes kan jeg ikke se problemet Tunge ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6782: 16 Jan 2011, 21:58 »

VK du var jo også godt tilfreds med at vi fik RH som træner så dine råd ønsker vi slet ikke  Opstemt

Han er 33, han kan allerhøjst have et godt år tilabge i sig.

Og havd skal vi med en spiller der sider ude ca hver 3-4 kamp pga karentæne?

Selvom vi ikke kan vælge på højeste hylde så kan og bør vi kunne finde alternativer der er langt mere fremtid og perspektiv i.

Jeg vil virkelig hade hvis han kom til klubben!  ticked off  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6783: 16 Jan 2011, 22:01 »

VK du var jo også godt tilfreds med at vi fik RH som træner så dine råd ønsker vi slet ikke  Opstemt

Han er 33, han kan allerhøjst have et godt år tilabge i sig.

Og havd skal vi med en spiller der sider ude ca hver 3-4 kamp pga karentæne?

Selvom vi ikke kan vælge på højeste hylde så kan og bør vi kunne finde alternativer der er langt mere fremtid og perspektiv i.

Jeg vil virkelig hade hvis han kom til klubben!  ticked off  Wink

Det sagde jeg aldrig, men jeg skrev at jeg godt kunne se en mening med det Wink.. Når han som sagt kunne drive det så vidt med Fulham, tænkte jeg det kunne være spændende at se hva han kunne drive det til med flere penge mellem hænderne.. Åbenbart ikke det vilde viste det sig Tunge Grin

Men jeg tror sagtens han kan have mindst to gode sæsoner i sig endnu.. Derudover har han noget vi mangler på midten.. Pt har vi ingen def midt som kan gå ind og nærmest på egen hånd vinde et midtbaneslag, med stenhårde tacklinger, og hårdt fysisk spil.. Det slår mig igen og igen at vi mangler en mand på midten som kan slå ihjel, og som sagt.. Siden Masch skred har vi virkelig manglet sådan en type..

Kan vi finde noget yngre, der besidder samme egenskaber vil jeg da gerne lytte, men på stående fod vil jeg meget gerne se Van Bommel hos os.. Vil se blod   Djævel

edit: en midtbanetrekant der ser sådan her ud --> Van Bommel-Meireles tror jeg kunne blive godt Smiley
                                                                                     Gerrard
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 22:03 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6784: 16 Jan 2011, 22:46 »

Det må simpelthen bare ikke ske! Jeg hader den mand af hele mit hjerte! Han repræsenterer alt det jeg hader ved en fodboldspiller.

Sammen med De Jong var han med til at ødelægge vm-finalen. Og ja Holland var da tæt på at blive verdensmestre, men jeg ville aldrig nogensinde kunne få mig selv til at holde med dem.

Aldrig i livet vil jeg heppe på ham. Desuden er han vist også tæt på at skifte til Milan hvor han ville passe endnu bedre, både spillemæssigt og aldersmæssigt Wink

JKJ
Gæst

« Svar #6785: 16 Jan 2011, 22:48 »

Van Bommel laver et hav af frispark og så vil du have ham til en liga hvor det går endnu stærkere og hvor han slet ikke kan følge med??  Så be'r du jo om at få ham smidt ud. Og hvad kan vi bruge ham til på tribunen? Intet og så er vi jo lige vidt Wink

Ja han fik måske Holland til VM finalen, men det var godt nok ikke hans skydl alene. Tværtimod gjorde han det jo ikke nemmere for holdet med de vanvidstacklinger han kom med både i tide og utide.

Han rygtes også til old-boys klubben Milan. Der vil han passe perfekt ind, både alders mæssigt og tempo mæssigt.

korzika
Gæst

« Svar #6786: 16 Jan 2011, 22:52 »

Van Bommel laver et hav af frispark og så vil du have ham til en liga hvor det går endnu stærkere og hvor han slet ikke kan følge med??  

Nogen der sagde Christian Poulsen? Wink

JKJ
Gæst

« Svar #6787: 16 Jan 2011, 22:55 »

Nogen der sagde Christian Poulsen? Wink

Hehe enig. Eller næsten ihf.

Han laver ikke så mange frispark og får ikke så mange kort. Jeg er ret sikker at van Bommel vil slå ham med flere længder her Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6788: 17 Jan 2011, 10:00 »

Nu bryder jeg mig i den grad ikke om Van Bommel, men det tager ikke hans kompetencer og egenskaber fra ham. Han besidder et uovertruffent arbejdsraseri, og nogle gange går han over stregen, hvilket ikke skaber respekt i min bog!

I kunne mangle en defensiv slagkraft på midtbanen, som både skal kunne forsvarer, men også skabe noget i jeres offensiv.

verdenskrig
Manager

« Svar #6789: 17 Jan 2011, 11:49 »

Van Bommel laver et hav af frispark og så vil du have ham til en liga hvor det går endnu stærkere og hvor han slet ikke kan følge med??  Så be'r du jo om at få ham smidt ud. Og hvad kan vi bruge ham til på tribunen? Intet og så er vi jo lige vidt Wink

Ja han fik måske Holland til VM finalen, men det var godt nok ikke hans skydl alene. Tværtimod gjorde han det jo ikke nemmere for holdet med de vanvidstacklinger han kom med både i tide og utide.

Han rygtes også til old-boys klubben Milan. Der vil han passe perfekt ind, både alders mæssigt og tempo mæssigt.

Det er en ekstremt forudindtaget holdning du har om Van Bommel  Wink  Tunge.. Han besidder jo mere som spiller end bare at slå ihjel.. Hans vigtigste egenskab er bare hans aggressivitet, og hans konstante vilje til at vinde ALLE nærkampe koste hva det vil, hvilket er noget vi mangler i ekstrem grad.. Hverken Lucas, Poulsen, eller Meireles besidder de egenskaber, og ingen af dem besidder egenskaber der gør at man vinder en midtbane!... Hvis Van Bommel kan følge med i CL, og være en nøglespiller i Bayerns vej mod Finalen, og udgøre den defensive del af Hollands ultra offensive landshold med så stor succes, så kan jeg slet ikke se hvorfor han ikke også ville kunne det i PL!

Og at han er 33 betyder da intet.. Behøver jeg nævne Ryan Giggs i Man U der i en alder af 37 stadig er going strong.. Der er jo ikke fm hvor spillerne automatisk spiller som old boys spillere når de har rundet 32  Opstemt

Og jeg må indrømme at jeg ikke kunne være mere ligeglad med om han er svinsk og hensynsløs, så længe han vinder kampe for os.. Det er jeg virkelig for meget liverpool fan til at kunne tage mig af.. Så må de andre jo lade være med at gå i nærkampe med ham, hvis de ikke kan tåle at få lidt blå mærker Smiley

Cool

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6790: 17 Jan 2011, 12:03 »

Må erklære mig enig i Verdenkrig, om at van Bommel vil være en klar forstærkning for Liverpool. Han er en der skaber respekt hos modstanderne, og det er noget i mangler på den defensive del af midtbanen. At han kan være svinsk er selvfølgelig ikke noget der klæder fodbolden, men det gør en nedrykning til Liverpool heller ikke..   Wink

Jeg tror heller ikke at i skal frygte at van Bommel ikke besidder tempoet til at følge med, for han har snart været i gamet så længe at han ved hvor han skal placere sig i forhold til spillet, hvilket giver en kæmpe fordel. Desuden er Bundesligaen bestemt heller ikke uden tempo, og der klare han sig nu ganske godt.

verdenskrig
Manager

« Svar #6791: 17 Jan 2011, 12:05 »

Jeg tror heller ikke at i skal frygte at van Bommel ikke besidder tempoet til at følge med, for han har snart været i gamet så længe at han ved hvor han skal placere sig i forhold til spillet, hvilket giver en kæmpe fordel. Desuden er Bundesligaen bestemt heller ikke uden tempo, og der klare han sig nu ganske godt.

Lige præcis.. Folk har det også med at overvurdere tempoet i PL lidt, og tempoet i bundesligaen er bestemt også højt Smiley.. Han har prøvet så meget, og har en enorm rutine som kun vil være gavnligt for vores hold..  Thumbs Up

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6792: 17 Jan 2011, 12:19 »

Definationen af respekt kan diskuteres, men personligt har jeg ikke respekt for svinske spillere. Aggresivitet, arbejdsvilje og evnen til, at blive ved med, at kæmpe er fantastisk at besidde, men han går over stregen alt for tit. Han ville passe godt ind i engelsk fodbold, da det jo er den hårdeste fodbold og der konstant bliver gået til stålet.

Med hensyn til tempoet, tror jeg sagtens han kan følge med. Han er ikke verdens hurtigste, men en midtbanespillere, som umiddelbart godt kan følge med pasningsspillet.

Han er ikke den store teknikker, men jeres defensiv er det vigtigste for jer lige pt.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6793: 17 Jan 2011, 12:55 »

Van Bommel er alt det vi har brug for lige pt. på den defensive midtbane. Det kan da godt være at han går over stregen engang imellem, men det gjorde Mascherano altså også. Jeg vil langt hellere have en spiller der konstant kæmper og forsøger at køre den lige til stregen (nogen gange over), end en CP type der lunter rundt på midtbanen og ikke vinder noget som helst, eller på nogen måde for sat sig i respekt over for modstanderen. Alt snakken om at han vil sidde over i hver 3-4 kamp pga. karantæne er en overdrivelse, som jeg er træt af at høre på. Jeg er fuldstændig enig med VK, og den midtbanekonstellati on han stiller op, kunne være perfekt.

Forstår heller ikke at man overhovedet kan betvivle hans kvaliteter til at skulle kunne begå sig i PL. Som nævnt har han FOR NYLIG været i en VM finale, CL finale. Her har han altså været en vigtig spiller.. At han så ikke skulle være god nok til vores Liverpool hold, som er i krise. Lyder for mig total nonsens.  crazy

2 gode sæsoner er der mindst i Van Bommel er jeg sikker på...  Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6794: 17 Jan 2011, 13:48 »

Van Bommel er bestemt ikke min kop te som spiller, men Roy Keane var bestemt heller ikke ret manges yndling ud over klubbens egne fans, og de to minder en del om hinanden. Jeg tror på kort sigt, at van Bommel vil kunne hjælpe Liverpool, men jeg er også i tvivl om han kan vænne sig til tempoet så hurtigt som det nok vil kræves.

Det kan godt være at man spiller "energisk" fodbold i Bundesligaen, men tempoet i engelsk fodbold er nu engang det højeste i Europa, så lidt vil han skulle vænne sig til. Men han har rutinen som det bliver nævnt, så han vil nok kunne hjælpe Liverpool pt. Omvendt er han næppe en spiller der vender den nuværende situation helt på egen hånd, der er han for ensidig i sit spil som jeg ser det, og ikke kreativ nok Smiley

Sider: 1 ... 451 452 [453] 454 455 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010