home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139713 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6735: 16 Jan 2011, 14:48 »

Dejligt at læse om kommende emner til Liverpool... dejligt at KD kigger mod Ajax... det ville jeg også vælge  Wink

Som jeg tidligere har nævnt så kunne han passende kigge på Gregory Van Der Wiel også  Thumbs Up

Urby Emanuelson kan spille venstre back..men spiller han ikke oftest på den offensive wing plads... det har han gjort de kampe jeg har set med Ajax... og der har jeg ikke set noget der er bedre en Babel.

Luis Suarez i Liverpool... det så jeg gerne og hvorfor ikke kigge mod Tyskland også nu hvor det ser ud som om Klose ikke ender i Real Madrid.....

Romelu Lukaku og Eden Hazard er spændende navne... men hidtil har jeg ikke set dem spille i virkeligheden.. men fint at have øje på udviklingsspillere med mulighed for at blive verdensstjerner..me n kan Liverpool virkelig tiltrække dem ? hmmm er bange for at klubber som Tottenham, Arsenal, Chelsea og Man Utd tager først også må Liverpool vælge bagefter... når jeg ikke nævner Man City er det udelukkende fordi de pt er i en anden økonomisk virkelighed end alle andre..de køber dem de vil have også er den ikke længere.

YNWA

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6736: 16 Jan 2011, 15:42 »

Sådan, det er fandeme vigtigt!!

Vil lige høre om mig og min far er de eneste der mener at Lassenolesen er helt væk, når han siger Howard skal holde Kuyts hovedstød??

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst

« Svar #6737: 16 Jan 2011, 15:49 »

Ja godt mål tror klart i vinder den og ja så er han da helt væk!

HansenLFC
Gæst

« Svar #6738: 16 Jan 2011, 15:53 »

Man bliver jo helt glad. Ikke blot resultatet, men spillet er rigtig godt og vi skaber en masse chancer. Vi har godt styr på dem nede i forsvaret. Jeg håber dog ikke at vi begynder og trække os tilbage i anden halvleg, for vi spiller virkelig godt, lad det være vendepunktet.

Torres har endelig fundet sig selv fremme igen og virker meget mere motiveret efter træner skifte, lækkert at se vilje fra ham igen. Den eneste som jeg er lidt skuffet over efter førstehalvleg er klart Kuyt, synes han virker tam og meget uskrap. Men jeg er positiv alt ialt efter denne gode halvleg.

Fed stemning og rigtig lækker fight som skal være i disse lokalderbys!

United, Arsenal og resten af toppen skal være glade for vi ikke har spillet sådan fra starten af sæsonen Wink

KOM SÅ LIVERPOOL!

verdenskrig
Manager

« Svar #6739: 16 Jan 2011, 15:55 »

Gud i helvede hvor spiller vi godt i dag.. Det er muligt vi har tabt de to første kampe under Kenny, men jeg har FULD tillid til at han kan vende skuden.. I alle kampene har vi set at vi har forsøg at spille fodbold langs græsset, men ikke helt har lykkes med det.. Kulminationen er da i dag hvor vi specielt efter scoringen har været klart det bedste hold.. Det er mig en gåde at vi ikke fører mere, og hvis vi fortsætter stilen i anden så vinder vi kampen sikkert..

Og hvor er det dog lækkert at se Torres tilbage på den måde.. Muligvis er han lidt ego, men når han er i det humør så lad ham bare. For pludselig sætter han 2-3 mand af og klasker lortet i kassen.. Det ville jeg næsten sætte mine penge på Cool Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6740: 16 Jan 2011, 15:58 »

Gud i helvede hvor spiller vi godt i dag

Hamza-effekten Kys

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6741: 16 Jan 2011, 16:08 »

Og så forestil jer lige hvis vi havde et par stykker mere i offensiven til at skabe noget Peace

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6742: 16 Jan 2011, 16:09 »

NEEEEJ, KYRGIAKOS?!?!

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #6743: 16 Jan 2011, 16:09 »

NEEEEEEJ... Agger ude Skuffet

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6744: 16 Jan 2011, 16:10 »

Vidste det..

HansenLFC
Gæst

« Svar #6745: 16 Jan 2011, 16:11 »

nej nej nej nej

verdenskrig
Manager

« Svar #6746: 16 Jan 2011, 16:12 »

Der skulle kun gå 2 min med Kyrgiakos-Skrtel i forsvaret så fuckede de det op.. KØB NU FORHELVED et nyt midterforsvar, de to spadsere er fandme så talentløse!!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #6747: 16 Jan 2011, 16:14 »

Der skulle kun gå 2 min med Kyrgiakos-Skrtel i forsvaret så fuckede de det op.. KØB NU FORHELVED et nyt midterforsvar, de to spadsere er fandme så talentløse!!!!!!!!!!!

Ja..det kommer vi ikke op at skændes om.... vores forsvar ligner noget fra bunden af 4.division... pudsig nok sker det da Agger går ud... nu mangler vi så også en forsvars spiller der kan bygge noget op fra det defensive...  ticked off

YNWA

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6748: 16 Jan 2011, 16:16 »

Det var fanme dråben... Nu skal knold og tot kraftedme væk..... AMEN FOR HELVED!!!

HVAD FUCK HAR I NU GANG I!??!?!?!?!??!?!

HansenLFC
Gæst

« Svar #6749: 16 Jan 2011, 16:17 »

Lorte forsvar ! I sejler for vildt ..

Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010