home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139485 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6690: 12 Jan 2011, 23:34 »

Flot kamp. Godt i fik jeres elskede Queen Kenny tilbage hva'?

Hmm en IQ på 5 eller noget i den stil?

Prøv at læse retningslinierne her:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3227.0

verdenskrig
Manager

« Svar #6691: 12 Jan 2011, 23:35 »

Som tidligere sagt så vil jeg gerne se reaktionen i Man U tråden hvis vi kom forbi og var så pokkers kloge om alt og alle der og foreslog hvem der skal skiftes ud, sælges købes osv osv.

Efter at Jakob E har været i United tråden, og har givet sine meninger til kende om Uniteds problemer, så tror jeg ikke der er nogle United fans der skal kommer herind og svine os for at være ugæstfrie! For den modtagelse hans meninger fik er da næsten værre end her?

1887: Nu gætter jeg på du er OB fan, og må da sige tillykke.. to årtier uden et mesterskab, og herfølge har i den periode vundet mere end jer! Fantastisk Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #6692: 12 Jan 2011, 23:37 »

Hmm en IQ på 5 eller noget i den stil?

Prøv at læse retningslinierne her:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3227.0

Jeg kan ikke forstå dem grundet min føromtalte lave IQ..

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #6693: 12 Jan 2011, 23:39 »

1887: Nu gætter jeg på du er OB fan, og må da sige tillykke.. to årtier uden et mesterskab, og herfølge har i den periode vundet mere end jer! Fantastisk Smiley

Tak Smiley Og nej Herfølge har ikke vundet mere end OB i den periode, men de HAR dog vundet flere DM-titler, korrekt Wink

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

JKJ
Gæst

« Svar #6694: 12 Jan 2011, 23:40 »

Jeg kan ikke forstå dem grundet min føromtalte lave IQ..

Jøsses. Tror du ikke det er ved at være langt over din sengetid?

Har du noget konstruktivt du vil sige i Liverpool tråden eller er du bare ude på at provokere??

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6695: 12 Jan 2011, 23:41 »

Jeg er bare ligesom JKJ så pisse træt af at alle skal gøre sig så umådeligt kloge på Liverpool.. Vi skal købe dit og vi skal købe dat, Kuyt er god, Torres er gay, Gerrard er en dame, Antolio Todorov skal til Liverpool fordi han var god i fm engang osv osv osv..

Hvis nogen kunne komme med en plan for klubben i fremtiden, eller på anden måde gå i dybden med problemerne i Liverpool, frem for at skrive at Gerrard skal hæve niveauet og at Torres skal klippes så ville det være nice !

Og det foregår ikke i de andre klubtråde? Jeg ved da godt man er ophidset lige efter den kamp, self er man det, men det eneste han reelt gjorde var at stille et spørgsmål Smiley endda efter det der nemt kan opfattes som en hyggelig snak mellem ham og JKJ om Kuyt med glade smileys og så kommer der ellers en ordentlig omgang høvl ud af det blå Smiley

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #6696: 12 Jan 2011, 23:41 »

Jøsses. Tror du ikke det er ved at være langt over din sengetid?

Har du noget konstruktivt du vil sige i Liverpool tråden eller er du bare ude på at provokere??

Nej, jeg har fri imorgen.

Konstruktivitet er relativt.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

verdenskrig
Manager

« Svar #6697: 12 Jan 2011, 23:42 »

1887:
Og i øvrigt forventede du vel ikke at vi alle ville råbe Kenny raus, fordi han nu har tabt to kampe.. Jeg har tillid til at han nok skal genopbygge os!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #6698: 12 Jan 2011, 23:43 »

1887:
Og i øvrigt forventede du vel ikke at vi alle ville råbe Kenny raus, fordi han nu har tabt to kampe.. Jeg har tillid til at han nok skal genopbygge os!

Nej da, i trods alt kun tabt én kamp hvor i var (marginalt) favoritter..

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6699: 12 Jan 2011, 23:45 »

Og jeg, eller Jakob e for den sags skyld, skal gøres til ansvar for det andre end os selv gør? Det er en svær verden at leve i så Smiley

Enig.

Som tidligere sagt så vil jeg gerne se reaktionen i Man U tråden hvis vi kom forbi og var så pokkers kloge om alt og alle der og foreslog hvem der skal skiftes ud, sælges købes osv osv.

I har ikke alverden at være utilfredse med pt. Så virker det til tider at Liverpool skal ned med nakken og alle har nogle råd om alt i klubben.

Jeg vil ikke kalde det at blive overfuset. Jeg vil kalde det frustration fra vores side at mange skal være så pokkers kloge om noget de måske ikke ved så meget om.
Umiddelbart vil jeg tro at vi er flere herinde der ved noget mere om klubben og hvad der faktisk foregår end alle disse kloge-Åge kommentarer der kommer fra bedrevidende:

JKJ
Gæst

« Svar #6700: 12 Jan 2011, 23:46 »

Og det foregår ikke i de andre klubtråde? Jeg ved da godt man er ophidset lige efter den kamp, self er man det, men det eneste han reelt gjorde var at stille et spørgsmål Smiley endda efter det der nemt kan opfattes som en hyggelig snak mellem ham og JKJ om Kuyt med glade smileys og så kommer der ellers en ordentlig omgang høvl ud af det blå Smiley

Huh

Der har du misforstået et eller andet. Jeg har IKKE haft nogen hyggesnak med Jacob E.

Ja vi er måske ophidset og frustret. Derfor kan det da virkelig også undre at man lige skal herind og stille det spørgsmål som bestemt ikke gør det bedre.
Vi har hørt på Jacob E og hans store kærlighed til Kuyt ca 117 gange nu og vi gider IKKE høre på det mere. Han forstår det desværre ikke, så måske vi går lidt hårdt til ham. Men imo er det hans egen skyld. Han har fået det at vide så mange gange at vi ikke gider høre på det.

Thore
Manager

« Svar #6701: 12 Jan 2011, 23:50 »

Der kommer en kommentar der lyder: Endelig kom Christian Poulsen ud.

Hertil svare Jakob så:

Hvorfor endelig? Han har da været klart en af de bedste for jer i dag. Man er nød til at se det kamp for kamp.

Det er et ganske fint spørgsmål, jeg mener også Christian Poulsen spillede godt i dag. Det har i øvrigt ikke noget med Kuyt at gøre

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JKJ
Gæst

« Svar #6702: 12 Jan 2011, 23:52 »

Og jeg, eller Jakob e for den sags skyld, skal gøres til ansvar for det andre end os selv gør? Det er en svær verden at leve i så Smiley

Hvor har vi sagt det?
Jeg har kommenteret Jacob E indlæg og et par stykker af dine. Det er vel ikke at gøre andre til ansvar for noget som helt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6703: 12 Jan 2011, 23:56 »

Jeg spørger egentlig bare ind til nogen ting, men det er jo næsten ligegyldigt hvad jeg gør, og hvor jeg befinder mig henne, så er det håbløst. Thore har citeret mit spørgsmål angående Poulsen, og jeg synes egentlig ikke selv det var så dumt endda.

JKJ
Gæst

« Svar #6704: 13 Jan 2011, 00:11 »

Hehe det er jo håbløst det her.

Vi kan lige så godt snakke til en dør.

Jeg er altid med på en god debat. Men når man kommer med påstande om at Kuyt er vores bedste og vigtigste spiller. CP er god for Liverpool - 1 kamp gør altså ikke en forskel og så god var han heller ikke.
Kuyt er ikke det bedste og vigtigste spiller og har aldrig været det. Og ja vi har fattet at en mener det men alligevel bliver vedkommende ved med at nævne det. Sorry men det er vi trætte af at høre på.

At man bliver overfuset når man kommer herind, javel ja!
Som VK nævnte, Jacob E er jo nærmest blevet båret på hænder herinde fremfor den modtagelse han fik i en anden tråd.

Men alligevel er vi ugæstfrie.

Så er det jo svært at gøre noget rigtigt i vores egen tråd. Vi må da vel kommentere det der bliver sagt?
Så ved jeg ikke hvad vi skal gøre for at gøre jer tilfredse

Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010