home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2116573 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6585: 09 Jan 2011, 21:39 »

Lad mig klargøre: Self må man tude, self må man være frustreret, self må man have følelserne uden på tøjet. Self må man alt det. Hvis jeg giver indtryk af at have en anden holdning beklager jeg. MEN der stopper den så også for mig. Hvis man altid og evigt bruger den med dommeren, ISÆR når man så lige kommer med ".. han dømte også tilf ordel for Nr. Snede sidste år... og året før det, og året før igen, han er bare altid imod os..." så snakker vi altså alvorligt taberstemning. Sorry to say.

Det er der da heller ingen som gør her ? Vi beklager os over at Howard Webb åbenlyst forærede jer sejren i dag.. Hvem har nævnt andre specifikke kampe hvor i har fået domme til jeres fordel ( som der utivlsomt er nogle at tage fat på hvis man lige gad researche lidt)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6586: 09 Jan 2011, 21:42 »

Jeg skal igen beklage, hvis jeg har givet indtryk at, at jeg ikke mener man må klynke/tude eller hvad man nu vil kalde det det.

Ligesom jeg skal beklage hvis folk opfattede det som om jeg skrev det for at provokere, det er ikke tilfældet. Jeg faldt blot over udsagnet og blev irriteret. Det var endda en Spurs-fan jeg citerede så vidt jeg husker, så det er 100% tilfældigt at det lige sker i Liverpool-tråden, for som jeg har sagt tidligere, så er det ikke en tendens jeg ser hos en klub specielt Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6587: 09 Jan 2011, 21:43 »

Det er der da heller ingen som gør her ? Vi beklager os over at Howard Webb åbenlyst forærede jer sejren i dag.. Hvem har nævnt andre specifikke kampe hvor i har fået domme til jeres fordel ( som der utivlsomt er nogle at tage fat på hvis man lige gad researche lidt)

Det er godt nok nogle sider siden, men ham jeg citerede (John Spurs vidst) gjorde, og det var der jeg tog udgangspunkt i, og sjovt nok den eneste der ikke svarede Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6588: 09 Jan 2011, 21:45 »

Man kan vel ikke begræde at folk brokker sig over dommeren når han tydeligt har dømt imod éns hold - og især ikke når det var en afgørende fejlkendelse. Selvfølelig synes United fansene at andre tuder - Men selvfølgelig bitcher man over at en forkert dommerkendelse koster sit hold sejren. At United fansene så bruger sin tid på at gå rundt og fortælle folk at de tuder fordi de er blevet bortdømt er da pisse barnligt, for ingen United fans ville have set sig fri fra at have gjort det samme - hvis kendelsen var gået Liverpools vej. Men som sædvanlige gik det Uniteds vej, og så kalder de andre for tudefjæs og whinere fordi andre fans hold er ved at være trætte af at kendelserne går Uniteds vej. Kom dog ind i kampen.

Igen, som nævnt en del gange efterhånden, så er jeg fuldstændig enig. Self skal man tude, klynke whatever, det er jeg da heller ikke selv for god til, det var slet ikke det jeg ville have frem.

Og hvor er det pisse irriterende at man ikke kan se bort fra at jeg er Utd fan (men det burde jeg self vide når jeg skriver i denne tråd, I know). Fra nu af er jeg fan af Nr. Snede Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6589: 09 Jan 2011, 21:47 »

Æh what? Det kan være at godt det her er Liverpool tråden, men hold kæft hvor er det tamt at høre på...

og

Jeg undres tit over fans der har så meget styr på hvor meget dommerne har snydt deres egen klub (eller foræret noget til ærkerivalerne). Enten har man ALT for meget fritid, eller også har man et behov for hele tiden at tude og komme med dårlige undskyldninger...

Jeg synes mere at det er sådanne ting der ikke rigtig hører til. Hvorfor dog sidde og bitche over at man brokker sig over en tydelig fejlkendelse der kostede sit hold nederlaget - og endda i en rival kamp hvor det ene hold virkelig havde brug for oprejsning. Og når kendelsen så igen gik Uniteds vej, som vi har set så mange gange før, så kan jeg sgu godt forstå at folk 'har et behov for hele tiden at tude og komme med dårlige undskyldninger'. Det ville stortset alle andre fans have gjort i den situation - inklusive sig selv KongFjong. Så jeg synes ikke at der er så meget at 'undres' over.

Hvis du mener at man skal tude og klynke osv, hvorfor så skrive ovenstående indlæg?

EDIT: Og ja, jeg ved godt at kommentar nr 2 var til en Sp*rs fan, men det er jo et indlæg der handler om præcis det samme. Også dengang blev et hold som United mødt snydt noget så grundigt, så det kan sagtens høre hjemme i en diskussion om hvorvidt United bliver favoriserede af dommeren.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 21:50 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6590: 09 Jan 2011, 21:49 »

og

Jeg synes mere at det er sådanne ting der ikke rigtig hører til. Hvorfor dog sidde og bitche over at man brokker sig over en tydelig fejlkendelse der kostede sit hold nederlaget - og endda i en rival kamp hvor det ene hold virkelig havde brug for oprejsning. Og når kendelsen så igen gik Uniteds vej, som vi har set så mange gange før, så kan jeg sgu godt forstå at folk 'har et behov for hele tiden at tude og komme med dårlige undskyldninger'. Det ville stortset alle andre fans have gjort i den situation - inklusive sig selv KongFjong. Så jeg synes ikke at der er så meget at 'undres' over.

Hvis du mener at man skal tude og klynke osv, hvorfor så skrive ovenstående indlæg?

Må jeg ikke give udtryk for min mening eller? Jeg mente det var en lam kommentar og det gav jeg så min mening til kende om? Det må jeg ikke eller hvad?

Jeg bitcher ikke, jeg undres blot og ærgres også Smiley

Men jeg har tabt diskussionen kan jeg godt fornemme, så lad os komme videre Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6591: 09 Jan 2011, 21:53 »

Så laver jeg lige et elegant emneskift... Babel ser ud til at blive tiltalt for at have nakket JS' billede og postet på sin twitter profil:

http://www.bold.dk/nyt/Babel-i-nye-Twitter-problemer

Grin De har da heller ingen humor hos FA.. Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6592: 09 Jan 2011, 21:58 »

EDIT: Og ja, jeg ved godt at kommentar nr 2 var til en Sp*rs fan, men det er jo et indlæg der handler om præcis det samme. Også dengang blev et hold som United mødt snydt noget så grundigt, så det kan sagtens høre hjemme i en diskussion om hvorvidt United bliver favoriserede af dommeren.

DET er netop problemet, det var slet ikke der jeg ville hen. Jeg citered John Spurs udelukkende fordi jeg blev irriteret over at høre/læse om det igen og igen. Han er jo ikke den eneste med de der antydninger af, at Utd betaler dommeren osv.

Jeg ville slet ikke diskutere om Utd har dommerne med sig, den diskussion har jeg jo tabt på forhånd hvis jeg påstod andet Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6593: 09 Jan 2011, 21:58 »

Så laver jeg lige et elegant emneskift... Babel ser ud til at blive tiltalt for at have nakket JS' billede og postet på sin twitter profil:

Hehe nej, på den anden side er det vel næppe skide smart af ham?

verdenskrig
Manager

« Svar #6594: 09 Jan 2011, 22:02 »

Hehe nej, på den anden side er det vel næppe skide smart af ham?

Synes nu det er fint at der bliver sat fokus på Howard Webbs åbenlyse mangler som dommer.. Verdens bedste dommer? Grin.. Ja og jeg er Neil Armstrong!

Men da ærgeligt hvis han får karantæne  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6595: 09 Jan 2011, 22:05 »

Det er jo håbløst. Lige som herhjemme i DK og andre lande og ligaer.

Man kan få større karentæner ved at skriv en eler anden ting eller åbne munden det forkerte tidspunkt end man kan gøre ved at slagte en spiller på banen.

Nu kender jeg ikke præcis reglerne i PL, men hvornår må en dommer hvis han i det hele tage vil og må, kommentere end kendelse i en kamp.

Imo vil jeg få klangt mere repsekt for en dommer hvis han går ud at forsvare sig, enten at sige at kendelsen i hans øjne var ok eller sige han lavede en fejl.
Så kender man deres begrundelse for hvorfor de gjorde som de gjorde og man skal ikke gætte sig til underlige ting.

Det skal dog siges at Babel jo før har været i problemmer pga en tåbelig kommentar på twitter, han burde nok have lært et eller andet Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6596: 09 Jan 2011, 22:06 »

Det er overhovedet ikke det jeg anfægter, det er der ganske givet. Utd får (som mange andre topklubber), flere ting foræret. Det er der mange grunde til, jeg forundres blot over den der tude-attitude visse fans har så snart deres hold taber på en dommerfejl. Så remser man ditten og datten hændelse op, som om der er en stor konspiration imod ens klub.

Jeg citerer lige det indlæg jeg har skrevet her for en gang for alle at påpege at jeg altså ikke brokker mig over tuderiet efter en kamp som i dag, men er træt af at man hiver alle mulige gamle dommerkendelser frem som var det en stor konspiration Smiley

Ovenstående indlæg har jeg ikke fået skrevet præcist nok. Det er den del med fed skrift der irriterer mig, ikke at man brokker sig over det forkerte dømte straffespark Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6597: 09 Jan 2011, 22:07 »

Synes nu det er fint at der bliver sat fokus på Howard Webbs åbenlyse mangler som dommer.. Verdens bedste dommer? Grin.. Ja og jeg er Neil Armstrong!

Men da ærgeligt hvis han får karantæne  Smiley

Hehe muligvis, men han ved vel for pokker hvordan sådan noget bliver opfattet? Uanset hvor fjollet vi mener det er at de dømmer ham for sådan noget, så ved spillerne jo, at de ikke kan gøre en skid ved det alligevel Smiley

Det er jo håbløst. Lige som herhjemme i DK og andre lande og ligaer.

Man kan få større karentæner ved at skriv en eler anden ting eller åbne munden det forkerte tidspunkt end man kan gøre ved at slagte en spiller på banen.

Nu kender jeg ikke præcis reglerne i PL, men hvornår må en dommer hvis han i det hele tage vil og må, kommentere end kendelse i en kamp.

Imo vil jeg få klangt mere repsekt for en dommer hvis han går ud at forsvare sig, enten at sige at kendelsen i hans øjne var ok eller sige han lavede en fejl.
Så kender man deres begrundelse for hvorfor de gjorde som de gjorde og man skal ikke gætte sig til underlige ting.

Det skal dog siges at Babel jo før har været i problemmer pga en tåbelig kommentar på twitter, han burde nok have lært et eller andet Wink

Agreed, men omvendt skal der så vel også være en grænse hvor meget man offentlig kan svine en dommer til som spiller?

JKJ
Gæst

« Svar #6598: 09 Jan 2011, 22:13 »

Hehe muligvis, men han ved vel for pokker hvordan sådan noget bliver opfattet? Uanset hvor fjollet vi mener det er at de dømmer ham for sådan noget, så ved spillerne jo, at de ikke kan gøre en skid ved det alligevel Smiley

Agreed, men omvendt skal der så vel også være en grænse hvor meget man offentlig kan svine en dommer til som spiller?

Det er jo deres levebrød vi snakker om her og adralinen kører jo på højtryk.
Hvis man ikke må komme af med sine frustrationer kort efter en kamp hvornår må man så?

Når man hører elitesportsfolk siger de jo at der kan gå endda rigtig mange timer før de er ned på jorden igen.

Selvfølgelig skal man ikke tillade hvad som helst men FA og andre forbund mangler i den grad fingerspids fornemmelse i sådanne situationer og lige slå koldt vand i blodet inden de gør noget.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6599: 09 Jan 2011, 22:17 »

Men det han gør her er jo at gøre dommeren til grin. Det synes jeg ikke er ok, så self skal det koste. Men en dag er rigeligt, eller en stor bøde eller noget andet der rammer ham.

Det handler vel om, at man statuerer et eksempel på hvad man mener er god opførsel? Det er jo en spiral der kan ende rigtig skidt. Hvis man tillader spillerne at svine dommerne til sådan her, så mener fansene det også, osv osv og så ender vi med, at ingen gider være dommere fordi det ganske enkelt ikke er sjovt at være udsat for det pres fra begge mandskaber OG fans, og hvor ender vi så? Det problem oplever vi jo i Dk pt.

Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010