Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 629 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
437
438
[
439
]
440
441
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2116271 gange)
Thore
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #6570:
09 Jan 2011, 18:31 »
Jahh men så kan det være Liverpool fik flere kendelser med sig tilbage i 80'erne? Det følger jo gerne topholdet
Men hvorfor får United egentlig det? Man plejer jo gerne at sige, at United fans ikke larmer særlig meget, og at der generelt er dødt på Old Trafford. Så det kan vel ikke være fordi dommerne bliver presset til det af tilskuerne.
Jeg nægter også at tro på, at samtlige PL dommer er skabs United fans, det vil i hvert falde være overraskende.
Er det måske fordi dommerne er bange for Sir Alex's vrede? Hvis det er tilfældet, så er den mand jo geni
Dette indlæge, er ikke på nogen måde provokerende eller nedlagende, og skal da med det samme sige at jeg er United fan. Jeg vil give jer ret i at United tit får nogle gode dommer kendelser. Men hvorfor er det sådan? Jeg syntes faktisk det er en spændende problemstilling
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
DeBuur
Manager
«
Svar #6571:
09 Jan 2011, 18:47 »
I min verden er det taber attitude at brokke sig over at være forfulgt af dommerne... nu har jeg set episoden med Agger og Berbatov og der er jeg ikke sikker på at der er straffe... men omvendt så er der dømt straffe for mindre...
Webb er ikke en god dommer... men Gerrard viste noget af hans ungdommelighed...ne
mlig en tendens til indimellem at tabe hovedet når han er allermest tændt... episoden idag var det ok at "belønne" med rødt...
jeg vil opfordre alle disse "tudeprinsesser" til at droppe deres klynkeri... det er uværdigt...uanset om i holder med Liverpool eller Man Utd
«
Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 19:29 af DeBuur
»
YNWA
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #6572:
09 Jan 2011, 19:06 »
Webb er verdens bedste dommer..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6573:
09 Jan 2011, 19:55 »
Citat af: KongFjong 09 Jan 2011, 17:24
Det er overhovedet ikke det jeg anfægter, det er der ganske givet. Utd får (som mange andre topklubber), flere ting foræret. Det er der mange grunde til, jeg forundres blot over den der tude-attitude visse fans har så snart deres hold taber på en dommerfejl. Så remser man ditten og datten hændelse op, som om der er en stor konspiration imod ens klub.
Utroligt så velargumenterede folk er herinde, det er lækkert... Jeg citerer lige eget indlæg for at pointere, at jeg IKKE fornægter, at Utd får flere kendelser FOR sig end IMOD sig. Jeg fornægter ingenting. Jeg undres så men blot og er helt på linje med DeBuur i klassificeringen af det at kunne huske alle de her fejlkendelser og ditten og datten. Der ER en taber-attitude, sorry to say. Men den er selvfølgelig ganske belejlig at have ved hånden når ens hold (igen igen) har tabt pga. dommeren. Så kan man da ihf. fralægge sig selv og sit hold ethvert ansvar... Dejligt dejligt
Og hvad har det med sagen at gøre, at jeg er Utd fan? Selv i Liverpool tråden, har mine argumenter vel ikke mindre værdi eller hvordan? Skal vi hen og gradbøje hvilke fans fra hvilke klubber, der har mest vægt bag deres argumenteren? Jeg kender så men Utd fans der har samme attitude, og jeg skammes hver gang jeg skal høre på det.
Citat af: Roman 09 Jan 2011, 17:53
At United får mere kendelser med sig end mod sig er kendt, og har været det flere år i England.
Og jeg får lyst til at spørge hvad man kan bruge den oplysning til? Er den "almen kendt" blandt fans af rivalerne eller hvordan? Eller er det bare endnu en undskyldning for hvorfor Utd er de mest vindende de sidste 20 år? Send den undskyldning til Chris og Chokolade-fabrikken, den kunne de sikkert lave en sjov en på
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #6574:
09 Jan 2011, 20:12 »
Citat af: KongFjong 09 Jan 2011, 19:55
Utroligt så velargumenterede folk er herinde, det er lækkert... Jeg citerer lige eget indlæg for at pointere, at jeg IKKE fornægter, at Utd får flere kendelser FOR sig end IMOD sig. Jeg fornægter ingenting. Jeg undres så men blot og er helt på linje med DeBuur i klassificeringen af det at kunne huske alle de her fejlkendelser og ditten og datten. Der ER en taber-attitude, sorry to say. Men den er selvfølgelig ganske belejlig at have ved hånden når ens hold (igen igen) har tabt pga. dommeren. Så kan man da ihf. fralægge sig selv og sit hold ethvert ansvar... Dejligt dejligt
Og hvad har det med sagen at gøre, at jeg er Utd fan? Selv i Liverpool tråden, har mine argumenter vel ikke mindre værdi eller hvordan? Skal vi hen og gradbøje hvilke fans fra hvilke klubber, der har mest vægt bag deres argumenteren? Jeg kender så men Utd fans der har samme attitude, og jeg skammes hver gang jeg skal høre på det.
Og jeg får lyst til at spørge hvad man kan bruge den oplysning til? Er den "almen kendt" blandt fans af rivalerne eller hvordan? Eller er det bare endnu en undskyldning for hvorfor Utd er de mest vindende de sidste 20 år? Send den undskyldning til Chris og Chokolade-fabrikken, den kunne de sikkert lave en sjov en på
Du kan bruge den til hvad du vil, men sådan forholder det sig altså bare.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6575:
09 Jan 2011, 20:17 »
Men du må så have haft et formål med at smide den i diskussionen?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6576:
09 Jan 2011, 20:19 »
http://www.talksport.co.uk/radio/sports-breakfast/blog/2011-01-09/check-out-picture-ryan-babel-posted-twitter-howard-webb
Kunne det tænkes at Babel redder sig et par karantæne dage på den, eller tror I han slipper?
verdenskrig
Manager
«
Svar #6577:
09 Jan 2011, 20:25 »
Jesus fucking christ, hvor er det utroligt
.. Man forbereder sig på denne kamp i flere dage, spillerne træner intensivt frem mod dem, trænerne lægger en strategi, man sidder spændt og venter hva kampen vil bringe, og så tager det lige præcis 20 sek for Howard Webb den forpulede søn af en luder, og ødelægge ALT for os.. Berbatov den usle idiot filmer som aldrig før,og dommeren dømmer et straffespark det er så tyndt at det halve kunne være nok.. Jeg mangler simpelthen ord, hvordan er det muligt at man som dommer kan være så stæreblind, at Berbatov den tyv formår at få et straffespark ud af et så åbenlyst dive..
Det røde kort er jo bare endnu en perlerække af United kendelser.. Begge to går hårdt ned i bolden, og der er da ingen tvivl om at man kunne give Gerrard et gult kort.. Men selvfølgelig fordi det er på Old Toilet så går alt Uniteds vej, og derfor skal Gerrard selvfølgelig have rødt kort, hvilket fjerner den sidste spænding om kampens udfald.. Og jeg VIDSTE simpelthen bare at han ville hive det røde kort op af lommen, for Webb er en af den slags dommeren som ikke formår at stå for publikums pres! Han er et svagt individ!
Ønsker Howard Webb hen hvor peberet gror, og elsker at Babel gør grin med ham på sin twitter.. I stedet for at FA nu vil indlede en sag mod Babel, burde de måske snarere fjerne Howard Webb fra faget, da han tydeligvis er til fare for alt hva der ikke har med United at gøre..
Jeg synes vi er super godt med indtil vi får det røde kort, og United skabte ikke rigtig noget udover Evans hvoedstød på stolpen kort før pausen.. Vi har flere gode tendenser i spillet, presser godt på, og er ofte lige ved og næsten..
Kan absolut ikke sætte en finger på andre spillere end Meireles som godt nok var en omvandrende katastrofe i dag.. I Anden halvleg bliver vi naturligvis presset i bund, og er heldige med at slippe derfra med 1-0.. Men spillerne kæmper alt hvad de har lært, og Liverpool kan i hvert fald se sig selv i spejlet bagefter!
Men det er sgu svært at komme på OT, mod et United hold som har stor selvtillid, når dommerne på forhånd har bestemt at vi ikke må få noget ud af den kamp.. Det er godt nok noget af det mest skandaløse jeg længe har været med til
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #6578:
09 Jan 2011, 21:06 »
Citat af: KongFjong 09 Jan 2011, 17:19
Jeg undres tit over fans der har så meget styr på hvor meget dommerne har snydt deres egen klub (eller foræret noget til ærkerivalerne). Enten har man ALT for meget fritid,
eller også har man et behov for hele tiden at tude og komme med dårlige undskyldninger...
Og det kommer så fra en der har Sir A som træner for sit hold.
Han er sgu aldrig ked af at gå ud og give skylden dommeren når en kendelse ikke går hans vej. Men det er jo selvfølgeligt noget andet når det drejer sig om Sir A eller...?
Hvis man ikke bryder sig om at man er frustret over et nederlag, især når dommeren helt åbenlyst laver en så stor fejl i starten af kampen som jo viser sig at blive afgørende, så skulle man måske kigge i sin egen tråd og blive i sin klokke der!!
Hvis vi var blevet spillet baglæns ud af OT og have tabt med 10-0 havde vi jo ikke rigtig haft noget at klage over pga en enkelt fejldom. Synes det røde kort er ok.
Nu taber vi på en klar dommerfejl så skal man da for poikker have lov til at være frusteret. Og hvis det var sket for jer vil jeg vædde med at Man U tråden var kammet over med de samme ting som herinde plus at Sir A havde rådt og skreget på justitsmord!!
Så det der er da den mest tåbelige kommentar jeg længe har hørt!
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #6579:
09 Jan 2011, 21:16 »
Citat af: KongFjong 09 Jan 2011, 20:17
Men du må så have haft et formål med at smide den i diskussionen?
Nej det havde jeg ikke, men når United er kendt for at få disse kendelser med sig, forstår jeg bare ikke man gider pive over det.
Det kan UMULIGT kommer som nogen overraskelse, spørg bare Spurs om det.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6580:
09 Jan 2011, 21:21 »
Citat af: JKJ 09 Jan 2011, 21:06
Og det kommer så fra en der har Sir A som træner for sit hold.
Han er sgu aldrig ked af at gå ud og give skylden dommeren når en kendelse ikke går hans vej. Men det er jo selvfølgeligt noget andet når det drejer sig om Sir A eller...?
Hvis man ikke bryder sig om at man er frustret over et nederlag, især når dommeren helt åbenlyst laver en så stor fejl i starten af kampen som jo viser sig at blive afgørende, så skulle man måske kigge i sin egen tråd og blive i sin klokke der!!
Hvis vi var blevet spillet baglæns ud af OT og have tabt med 10-0 havde vi jo ikke rigtig haft noget at klage over pga en enkelt fejldom. Synes det røde kort er ok.
Nu taber vi på en klar dommerfejl så skal man da for poikker have lov til at være frusteret. Og hvis det var sket for jer vil jeg vædde med at Man U tråden var kammet over med de samme ting som herinde plus at Sir A havde rådt og skreget på justitsmord!!
Så det der er da den mest tåbelige kommentar jeg længe har hørt!
Jamen..... Øhh... Så fordi jeg holder med Utd der har Ferguson som træner, må jeg ikke mene at folk tuder eller hvad? Hold da op en fed argumentation... Jeg indrømmer gerne at Ferguson tuder meget, nogle gange så meget at jeg synes det er dybt pinligt...
Lad mig klargøre: Self må man tude, self må man være frustreret, self må man have følelserne uden på tøjet. Self må man alt det. Hvis jeg giver indtryk af at have en anden holdning beklager jeg. MEN der stopper den så også for mig. Hvis man altid og evigt bruger den med dommeren, ISÆR når man så lige kommer med ".. han dømte også tilf ordel for Nr. Snede sidste år... og året før det, og året før igen, han er bare altid imod os..." så snakker vi altså alvorligt taberstemning. Sorry to say.
Den primære grund til at jeg synes det er irriterende, er faktisk når jeg egentligt bare synes det kunne være sjovt at snakke en given kamp, og man så skal høre på det, så bliver det bare en kedelig snak.
ALLE ved da, at tophold har en fordel hos dommerne. ALLE ved da, at hjemmeholdet har en fordel. Det har jeg på intet tidspunkt fornægtet
Men som sagt, hvis jeg har givet indtryk af at jeg mener man skal være helt cool, specielt de første 2-3 timer efter en kamp, så beklager jeg, det er bestemt ikke min holdning. Det skal lige slåes helt fast
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6581:
09 Jan 2011, 21:21 »
Citat af: Roman 09 Jan 2011, 21:16
Nej det havde jeg ikke, men når United er kendt for at få disse kendelser med sig, forstår jeg bare ikke man gider pive over det.
Det kan UMULIGT kommer som nogen overraskelse, spørg bare Spurs om det.
Hæhæ du har en pointe der
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6582:
09 Jan 2011, 21:22 »
Citat af: JKJ 09 Jan 2011, 21:06
Hæhæ det kan bestemt ikke udelukkes, nok nærmere garanteres
Men igen, Ferguson er ikke mig og omvendt, desværre
JKJ
Gæst
«
Svar #6583:
09 Jan 2011, 21:34 »
Citat af: KongFjong 09 Jan 2011, 21:21
Jamen..... Øhh... Så fordi jeg holder med Utd der har Ferguson som træner, må jeg ikke mene at folk tuder eller hvad? Hold da op en fed argumentation... Jeg indrømmer gerne at Ferguson tuder meget, nogle gange så meget at jeg synes det er dybt pinligt...
Lad mig klargøre: Self må man tude, self må man være frustreret, self må man have følelserne uden på tøjet. Self må man alt det. Hvis jeg giver indtryk af at have en anden holdning beklager jeg. MEN der stopper den så også for mig. Hvis man altid og evigt bruger den med dommeren, ISÆR når man så lige kommer med ".. han dømte også tilf ordel for Nr. Snede sidste år... og året før det, og året før igen, han er bare altid imod os..." så snakker vi altså alvorligt taberstemning. Sorry to say.
Den primære grund til at jeg synes det er irriterende, er faktisk når jeg egentligt bare synes det kunne være sjovt at snakke en given kamp, og man så skal høre på det, så bliver det bare en kedelig snak.
ALLE ved da, at tophold har en fordel hos dommerne. ALLE ved da, at hjemmeholdet har en fordel. Det har jeg på intet tidspunkt fornægtet
Men som sagt, hvis jeg har givet indtryk af at jeg mener man skal være helt cool, specielt de første 2-3 timer efter en kamp, så beklager jeg, det er bestemt ikke min holdning. Det skal lige slåes helt fast
Lad os da tude i fred hvis vi har lyst til det.
Jeg kan virkelig ikke se at det er dit eller andres problem end Liverpool fansene.
Jeg kommer da heller ikke med kommenatere i andres holds tråd hvis jeg synes de tuder over et eller andet.
Imo er det simpelthen provokerende at man kommer ind i en tråd og fortæller at man skal droppe tuderiet. Det er vores sag og især når man føler sig så bortdømt som vi følte vi er blevet idag.
Hvis jeg og andre begyndte at poste i andre tråde at man skulle droppe klynkeriet og tuderiet vil helvede i ordets bogstaveligste forstand bryde løs herinde og så vil 50% af brugerne herinde sidde i skammekrogen med en eller anden form for en ban eller advarsel.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6584:
09 Jan 2011, 21:39 »
Amen JKJ.
Man kan vel ikke begræde at folk brokker sig over dommeren når han tydeligt har dømt imod éns hold - og især ikke når det var en afgørende fejlkendelse. Selvfølelig synes United fansene at andre tuder - Men selvfølgelig bitcher man over at en forkert dommerkendelse koster sit hold sejren. At United fansene så bruger sin tid på at gå rundt og fortælle folk at de tuder fordi de er blevet bortdømt er da pisse barnligt, for ingen United fans ville have set sig fri fra at have gjort det samme - hvis kendelsen var gået Liverpools vej. Men som sædvanlige gik det Uniteds vej, og så kalder de andre for tudefjæs og whinere fordi andre fans hold er ved at være trætte af at kendelserne går Uniteds vej. Kom dog ind i kampen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
1
...
437
438
[
439
]
440
441
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »