home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 424 425 [426] 427 428 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877001 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6375: 03 Jan 2011, 12:07 »

Rafael Benitez, the man Hodgson replaced in the summer, is under consideration for a remarkable recall.

Hahahahah  Grin Jeg tror virkelig at jeg dør af grin hvis Liverpool henter Benitez tilbage. Det vil da nok være den ringeste beslutning siden Arsenal købte Francis Jeffers.

Men godt for jer, hvis Hodgson alligevel ryger. Det bliver spændende at se hvem der så overtager roret i 'pool.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #6376: 03 Jan 2011, 15:55 »

Hahahahah  Grin Jeg tror virkelig at jeg dør af grin hvis Liverpool henter Benitez tilbage. Det vil da nok være den ringeste beslutning siden Arsenal købte Francis Jeffers.

Men godt for jer, hvis Hodgson alligevel ryger. Det bliver spændende at se hvem der så overtager roret i 'pool.

Tjaaa hvis vi bare kan komme af med RH er jeg parat til hvad som helst  Thumbs Up

Desuden var det jo Benitez og de tidligere ejere der ikke kunne sammen. Langt de fleste Liverpool fan, ihf i England, og også spillerne ville jo gerne have beholdt Benitez.

Men det vil nu være sørgeligt hvis han vender tilbage  Ubeslutsom

Desuden er jeg enig med VK i et tidligere indlæg. Jeg kan heller ikke se et problem med at få Frank Rijkaard som ny træner.
Han vil gerne spille noget positivt fodbold og det er det der vel bliver forventet af en klub som Liverpool.
Han har også bevist at han har evnerne som træner, både i Barca og også som hollandsk landstræner.
Så nej jeg kan desværre ikke rigtig forstå den modvilje der er imod ham.

JKJ
Gæst

« Svar #6377: 03 Jan 2011, 16:17 »

Nogle der kender denne unge hollænder fra HSV?
Jeg har hørt om ham og har sikkert også set ham under VM men ellers er han helt væk i min hukommelse.

Ubekræftede rygter fra det engelske går på at vi allerede har købt ham, men det er kun rygter og jeg vil se det før jeg tror det.
Dog er rygterne om netop Elia et af dem der ikke vil dø og der kommer nye og flere historier om ham hverdag.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-preparing-elia-move

Men godt at se det er offensive folk der tænkes på. Det er seriøst der vi mangler til at starte med.

verdenskrig
Manager

« Svar #6378: 03 Jan 2011, 16:19 »

Åhhhhh gud hvor ville jeg blive LYKKELIG.. Elia er en fantastisk fodboldspiller, som lige præcis har alt det vi ikke har pt på kanterne.. Fart og evnen til at sætte 2-3 mand.. Han er teknisk vanvittig stærk, pivhamrende hurtig, kreativ, og ret ung.. Det ville være intet mindre end et fantastisk køb, hvis vi formår at hente ham Opstemt Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #6379: 03 Jan 2011, 16:36 »

Elia er virkelig dygtig som verdenskrig også nævner.
Under VM, på trods af at han ikke fik vanvittigt meget spilletid, formåede han gang på gang at imponere.
Ham til Liverpool, det ville så lækkert!

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

JKJ
Gæst

« Svar #6380: 03 Jan 2011, 16:49 »

Skal absolut være den første til at indrømme at min tysk ikke er jordens bedste Wink

Men ud fra det jeg kan læse mig frem til her, hvis jeg tager fejl undskylder jeg, så var han til stede på Anfield til kampen mod Bolton inden han skulle på træningslejr i Dubai med HSV.

Og umiddelbart mener jeg at kunne læse mig frem til at HVS træner bestemt ikke er afvisende for et salg Smiley

http://www.mopo.de/2011/20110103/sport/hsv/was_laeuft_denn_da_mit_liverpool.html

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #6381: 03 Jan 2011, 16:59 »

Må håbe for jer at det ikke bliver endnu en Babel-historie..

At komme til klubben som et ganske stort talent, for så ikke at udnytte sit potientiale.. .

Han har dog vist at han kan spille på et højere niveau i Tyskland end det Babel spillede i Holland..

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6382: 03 Jan 2011, 17:58 »

Elia bollede Danmark til VM!
Ville blive pisseglad hvis han kom til klubben, men er alligevel lidt bange for at han bliver ligesom Babel. Men det var jo trænerens fejl, så lad os håbe at RH ved hvad der skal gøres og faktisk vil bruge ham så vi får udnyttet hans potentiale Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6383: 03 Jan 2011, 18:22 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #6384: 03 Jan 2011, 18:25 »

Du kan vel ikke rigtig bruge youtube til noget her.

Hvor er de dårlige kampe han også spiller, den dårlige dribling, den dårlige tæmning osv osv? Dem ser man jo aldrig på yuotube.
Imo er yuotube kun til for at danne et glansbilled hvor alt er rosenrødt og man aldrig laver fejl og sådan er virkligheden jo meget sjældent, især for fodboldspillere Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6385: 03 Jan 2011, 18:42 »

Du kan vel ikke rigtig bruge youtube til noget her.

Hvor er de dårlige kampe han også spiller, den dårlige dribling, den dårlige tæmning osv osv? Dem ser man jo aldrig på yuotube.
Imo er yuotube kun til for at danne et glansbilled hvor alt er rosenrødt og man aldrig laver fejl og sådan er virkligheden jo meget sjældent, især for fodboldspillere Wink
Nej naturligvis ikke. Men alligevel viser det et godt billede over han niveau. Der er også mange andre videoer du kan se, der er meget længere. Det var bare for at vise, at hans topniveau ser ud til at være pænt højt og hans teknik for den sags skyld Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #6386: 03 Jan 2011, 18:57 »

Nej naturligvis ikke. Men alligevel viser det et godt billede over han niveau. Der er også mange andre videoer du kan se, der er meget længere. Det var bare for at vise, at hans topniveau ser ud til at være pænt højt og hans teknik for den sags skyld Smiley

Men stadig, vi kan ikke se hans bundniveau her.
Plus vi ikke kan se om han laver 2 gode ting i en kamp og så 25 dårlige. Der vil jo kun blive fokuseret på de 2 gode.
Vi kan heller ikke se om det er en god kamp og så 8 dårlige.

Jeg tror ikke han er en dårlig spiller jeg siger bare at youtube kan man ikke bruge til at bedømme en spiller. Det er et lige så godt bevis som at tage hans tal i FM Wink

patrick J
Manager

« Svar #6387: 03 Jan 2011, 19:09 »

Har efterhånd set Elia spille mange gange, både for HSV og Holland. Ville blive lykkelig for at få ham til Anfield, dog er hans fysik ikke verdens bedste, som ville give ham problemer i Premier League. Lidt ligesom Malouda. Men jeg håber meget vi får ham! :-)

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6388: 03 Jan 2011, 19:13 »

Men stadig, vi kan ikke se hans bundniveau her.
Plus vi ikke kan se om han laver 2 gode ting i en kamp og så 25 dårlige. Der vil jo kun blive fokuseret på de 2 gode.
Vi kan heller ikke se om det er en god kamp og så 8 dårlige.

Jeg tror ikke han er en dårlig spiller jeg siger bare at youtube kan man ikke bruge til at bedømme en spiller. Det er et lige så godt bevis som at tage hans tal i FM Wink
Nej bundniveauet kan vi ikke se, men jeg holder fast i, at hans topniveau ser utrolig fornuftigt ud og jeg håber virkelig at vi får ham at se i Liverpool trøjen snarest muligt! Smiley
Dog er han bænket i HSV fordi, at træneren ikke er tilfreds med ham. Men det er hans anden sæson i Tyskland og han har vist gjort det rigtig godt i første Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #6389: 03 Jan 2011, 19:19 »

Elia ville gøre at vores offensiv blev langt mere uforudsigelig, da han om nogen er en type der kan afgøre det hele på egen hånd.. Hans bundniveau er noget der kan arbejdes på, men hans topniveau er så højt at det ville være decideret idioti ikke at hente ham, nu vi har chancen..

Henter vi ham og Mertesacker her i vinduet, så er min lykke gjort Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 424 425 [426] 427 428 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010