home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 423 424 [425] 426 427 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877046 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6360: 01 Jan 2011, 17:56 »

Opstemt Liverpool fik 3 vigtige point...... men spillet er altså ikke imponerende.....

Spillet i dag var da absolut godkendt, Bolton blev i hele 2. halveg presset ned i eget felt, og kun marginaler holdte Liverpool fra at score før det 92 minut, Liverpool var KLART bedst.

Liverpool F.C

HansenLFC
Gæst

« Svar #6361: 01 Jan 2011, 18:03 »

DET ER SÅ FUCKING LÆKKERT !!!

År 2011 - Liverpools år Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6362: 01 Jan 2011, 18:07 »

Lad os håbe du får ret, men jeg håber bare vi kan bygge videre på det her når vi skal til Old Trafford.. United er favoritter, men hvis vi prøver at spille fodbold, og angribe dem så er det ikke en kamp som er umulig at vinde Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #6363: 01 Jan 2011, 19:11 »

Spillet i dag var da absolut godkendt, Bolton blev i hele 2. halveg presset ned i eget felt, og kun marginaler holdte Liverpool fra at score før det 92 minut, Liverpool var KLART bedst.

Liverpool skal være klart bedre end Bolton... ja der var fremgang... men spillet imo er altså langt fra det jeg forventer af Liverpool.

YNWA

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6364: 01 Jan 2011, 19:23 »

Liverpool var også klart bedre end Bolton, og det spil som de leverede i 2 halveg kan man bestemt ikke brokke sig over.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #6365: 01 Jan 2011, 19:24 »

Enig.. Jeg ved ikke helt hva du forventer De buur..
Vi var rigtig gode i dag, sejren var fuldt fortjent, og burde have været langt større efter spil og chancer.. Synes der er meget få negative ting at sætte på dagens præstation Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6366: 01 Jan 2011, 19:34 »

Enig.. Jeg ved ikke helt hva du forventer De buur..
Vi var rigtig gode i dag, sejren var fuldt fortjent, og burde have været langt større efter spil og chancer.. Synes der er meget få negative ting at sætte på dagens præstation Smiley

Ja, jeg er enig, Hodgson er manden for Liverpool. Tunge

Ej, det var en forbedring i dag, men Liverpool var ikke lige så gode som man kan forvente af dem. Det er så også lidt pga. at spillerne ikke er bedre, men de burde styre en kamp mod Bolton hjemme mere end de gjorde i dag. For nogle sæsoner siden ville den kamp have været et sikkert 1 tal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6367: 01 Jan 2011, 19:36 »

Må tilslutte mig koret. Jeg var meget imponeret over Liverpool i dag, og jeg havde også på fornemmelsen, at de ville nuppe alle tre point.

verdenskrig
Manager

« Svar #6368: 01 Jan 2011, 19:37 »

Gazlgor( Hva var der i øvrigt galt med Hawk  Grin ) :

Når man har en lorteperiode som hold, hvor INTET fungerer, så synes jeg det er opløftende at se hvordan holdet i dag tog skeen i den anden hånd.. Jeg synes nogle liverpool fans er kritiske bare for at være det i dag..

Vi dominerede kampen fuldkommen og var i mine øjne Bolton overlegne.. Vi kunne bare ikke få bolden over stregen i mange situationer, og så får de sådan et "lorte engelsk midterholdsmål selvom de intet har haft" i første halvleg.. I anden halvleg pressede vi dem fra start til slut med få undtagelser, og jeg var begejstret over hvordan spillere som Kuyt, Torres, N'gog, Agger, Aurelio og ikke mindst Captain fantastic gjorde en forskel! Fuldt fortjent og rigtig fin indsats Smiley

Cool

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #6369: 01 Jan 2011, 19:48 »

SÅ mega vigtigt med 3 point i dag!! Herligt med Torres med målet og The Captain der viser hvorfor han er så vigtig! Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6370: 02 Jan 2011, 14:21 »

Jeg sad og så kampen med min kæreste og jeg tror da at hun slap en bette streg i bukserne da Joe Cole scorede, for jeg skreg da helt vildt Opstemt Spil sådan her i de kommende kampe og så kan det kun gå fremad! You'll Never Walk Alone <3

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #6371: 02 Jan 2011, 14:34 »

sårn var cole også i chelsea.. 10% af kampene scorer han vilde mål og spiller super godt (2-0 mod man u sidste sæson fx) men de andre kampe spiller han af helvede til... :/

verdenskrig
Manager

« Svar #6372: 02 Jan 2011, 14:38 »

sårn var cole også i chelsea.. 10% af kampene scorer han vilde mål og spiller super godt (2-0 mod man u sidste sæson fx) men de andre kampe spiller han af helvede til... :/

Cole spillede ikke godt i går(svært når han fik så kort tid) Men han scorede og kæft hvor var det vigtigt.. Jeg har fuld tillid til at det mål løsner op for en masse negative tanker hos ham, og samtidigt at han indfinder et stabilt niveau hos os, mest af alt fordi han forhåbentligt får mere tillid fra nu af end han fik i Chelsea!  Wink

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #6373: 02 Jan 2011, 18:55 »

"But the Sunday Mirror understands this result will merely delay the inevitable and Hodgson’s days are numbered.

Liverpool legend Kenny Dalglish will be asked to step in, if only short term, to steady the ship and woo back the support of disenchanted fans

[..]

Dalglish would have the assistance of his former sidekick Phil Thompson as well as Hodgson’s current No. 2 and trusted club man, Sammy Lee.

Rafael Benitez, the man Hodgson replaced in the summer, is under consideration for a remarkable recall.

The Spaniard is available after his departure from Inter Milan and pointedly returned to his home in these parts just before Christmas"

Der udover kædes i (igen?) sammen med Mertesacker, i en duel med Arsenal.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #6374: 02 Jan 2011, 22:08 »

[quote author=JKJ
Hvorfor skal Babel sælges? Jovanovic, Kyrgiagos, CP, Konshecky, Torres må da stå langt længere fremme i køen end Babel gør. Og selv om jeg bestemt ikke brygder mig om Skrtel så er han imo en ganske fin back-up når der er brug for det.
Et midterforsvar betsående af Agger og Skrtel vil imo ikke være så tosset. Så har vi en boldspiller og en boldmongol i bagerste kæde.

Jeg er også ret overbevist om at vores træner ikke er RH ret meget længere.

Som rygterne jo siger hvorfor så give trnasfermidler til en mand som man ikke selv tror på?
Det vil jo være tåbeligt at give ham feks 100 mio dkr som han så invistere i spillere vi ikke kan bruge for så at fyre RH senere. Så har vi endnu flere ubrugelige spillere som er hentet af RH end vi allerede har nu.
Så kan NESV jo lige så godt have smidt pengene i Mersey-floden.
Og ud fra de udmeldinger de selv er kommet med så tror jeg bestemt ikke det er den måde de vil køre klubben finansielt
Citat

Babel kostede en formue og uanset hvem der kommer som træner så får han ikke succes, men han stadig en spiller som med et miljø skifte kan blomstre op... derfor burde vi kunne få en pæn portion penge for ham.

Jovanovic, Kyrgiagos, Konshecky og Torres jamen sælg endelig.... Torres har kun scoret 5 mål i PL og hans indsats viser tydeligt at han ikke trives... så hvis Inter vil give 50 millioner Euro.... så sælg endelig De andre koster vel ikke alverden.

Men det kræver at der hentes flere ind end der sælges... truppen er ualmindelig smal.

Christian Poulsen tror jeg stadig på........ han skal nok slå igennem inden sommer.

Det store problem er vores forsvar:

Carragher er altså ved at være færdig, Skrtel er en skændsel og Agger er altid skadet.... så 2 stk midter forsvarer skal hentes en med international niveau og en ung der er på vej frem.... Zanka f.eks
Vi mangler 2 angribere hvis Torres bliver..... en med international klasse og en ung som vil kæmpe røven ud af bukserne for at kommme til at være nr. 1...... Bendtner kunne være interessant hvis ellers hans skader er på vej mod en ende og da det ikke ser ud til at han kommer til at blive nr. 1 i Arsenal så kunne det jo være han kunne hentes til sommer.

Hvorfor skal vi altid købe os ud af problemmerne og hvorfor danskere?

Vi har en ung fyr i Wilson som altså spiller på den skotske A-landshold. Vi har Kelly som spiller fast på den engelske U21-landshold?  Hvorfor ikke bruge penge på dem før vi skal ud og købe ind til en plads som vi ikke nødvendigvis har brug for?
Desuden vil FCK kræve en alt alt for høj pris pga deres deltagelse i CL.

Selvfølgelig skal der forstærkninger til endig, men med dit forslag køber vi igen bare for at købe. Vi har unge folk til den plads i centerforsvaret allerede og de kan sagtens opfylde den. Jeg ser langt hellere at vi bruger de 2 næcnte sammen med Carra, Agger og Skrtel og så sælger Kyrgiakos som efterhånden ser gammel og slidt ud.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2011, 13:36 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 423 424 [425] 426 427 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010