home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877092 gange)
Dalla
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6195: 09 Dec 2010, 12:19 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-saelger-kontroversiel-keeper

Go to hell! Hader simpelthen den mand, og det er kun godt for alle parter at den usympatiske nar smutter.
Vil nu mere kalde ham for uprofessionel end usympatiske..

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Skipper
Gæst

« Svar #6196: 09 Dec 2010, 12:44 »

Han var skam begge dele, at grine under en mindehøjtid høre ingen steder henne.
Kunne heller ikke se hvad vi skulle bruge ham til i Liverpool alligevel, så nu spare vi hans løn Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #6197: 10 Dec 2010, 10:20 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-saelger-kontroversiel-keeper

Go to hell! Hader simpelthen den mand, og det er kun godt for alle parter at den usympatiske nar smutter.

Har aldrig forstået han ikke blev smidt ud af klubben dengang. Det var lige før det var en endnu større skandale at han blev i klubben!

RH dementere alt om de rygter der har været om Ronaldinho. Og tak for det siger jeg bare. Der var engang hvor jeg ville have elsket at få ham, men det var som sagt engang.
Party-prinsen er helt sikkert over the hill så hvorfor skulle han dog til os?

http://www.bold.dk/nyt/Hodgson-Har-aldrig-overvejet-Ronaldinho

Skipper
Gæst

« Svar #6198: 10 Dec 2010, 10:46 »

Har aldrig forstået han ikke blev smidt ud af klubben dengang. Det var lige før det var en endnu større skandale at han blev i klubben!

RH dementere alt om de rygter der har været om Ronaldinho. Og tak for det siger jeg bare. Der var engang hvor jeg ville have elsket at få ham, men det var som sagt engang.
Party-prinsen er helt sikkert over the hill så hvorfor skulle han dog til os?

http://www.bold.dk/nyt/Hodgson-Har-aldrig-overvejet-Ronaldinho

Der står desværre også i artiklen at han heller ikke har overvejet suarez. Ham havde jeg eller håbet på Ubeslutsom

Skipper
Gæst

« Svar #6199: 10 Dec 2010, 23:22 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-i-kontakt-med-roma-stjerne
Mexes til Liverpool Thumbs Up Og i bunden står der at prisen måske kan presses ned til 15 mio kr Opstemt
Nu ved jeg godt det bare er et rygte og man skal tage det med et gran salt, men det lyder sgu da meget lovende Peace

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6200: 11 Dec 2010, 11:47 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-i-kontakt-med-roma-stjerne
Mexes til Liverpool Thumbs Up Og i bunden står der at prisen måske kan presses ned til 15 mio kr Opstemt
Nu ved jeg godt det bare er et rygte og man skal tage det med et gran salt, men det lyder sgu da meget lovende Peace
Hvorfor? Han passer ikke ligefrem ind i NESV planer + han kræver sikkert en latterlig høj løn  Smiley

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

JKJ
Gæst

« Svar #6201: 11 Dec 2010, 12:14 »

Hvorfor? Han passer ikke ligefrem ind i NESV planer + han kræver sikkert en latterlig høj løn  Smiley

Enig...
Og han er jo helle ikke helt ung mere, fylder 29 til marts, så meget fremtid er der jo ikke i ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #6202: 11 Dec 2010, 13:47 »

Enig...
Og han er jo helle ikke helt ung mere, fylder 29 til marts, så meget fremtid er der jo ikke i ham.

Det er muligt der ikke er så meget fremtid i ham, men pt ville han nok være god for 3-4 gode sæsoner endnu.. Og derudover ville han som jeg ser det være en opgradering i forhold til det vi allerede har Smiley

Vi ville nok bare have en eller to midterforsvarere for meget så  Forseglede Læber

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6203: 11 Dec 2010, 14:06 »

Det er muligt der ikke er så meget fremtid i ham, men pt ville han nok være god for 3-4 gode sæsoner endnu.. Og derudover ville han som jeg ser det være en opgradering i forhold til det vi allerede har Smiley

Vi ville nok bare have en eller to midterforsvarere for meget så  Forseglede Læber

Hvis han er god til 4 sæsoner endnu hvad er der så galt med Carra? Wink

Han vil komme til at koste os en formue i løn. Jeg vil vædde vi kan få billigere spillere med i samme klasse som Mexes, så hvorfor pokker bruge vores i forvejem lille løn budget på en spiller?

verdenskrig
Manager

« Svar #6204: 11 Dec 2010, 14:12 »

Hvis han er god til 4 sæsoner endnu hvad er der så galt med Carra? Wink

Han vil komme til at koste os en formue i løn. Jeg vil vædde vi kan få billigere spillere med i samme klasse som Mexes, så hvorfor pokker bruge vores i forvejem lille løn budget på en spiller?

Hva vil du da ellers bruge lønbudgettet til.. En luder og en lommetyv  Grin  Opstemt ?

Men Carra er blevet for langsom Smiley.. Han har aldrig været hurtig, men ej heller langsom, men synes virkelig han har mistet antrit over de sidste to år.. Han bliver tit fanget når han skal ud i en løbeduel.. Synes heller ikke han virker så fysisk overlegen mere som han også gjorde engang..

Mexes er en del hurtigere end Carra nogensinde har været ( Bedømt ud fra de kampe jeg har set med ham) Og tror ikke at netop det vil være et problem med ham.. Men hvis vi kan finde noget bedre og yngre vil jeg da også være glad..

Nu blev han bare nævnt, og må sige at han som type er en spiller jeg godt kunne tænke mig Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6205: 11 Dec 2010, 14:35 »

Jeg vil langt hellere bruge pengene hvor vi seriøst mangler forstærkninger som feks i helt i front.

Vi har altså en del spillere der kan spille i det centrale forsvar, hvorfor så købe endnu en? Det nævner du jo selv Wink

Vi kunne også godt bruge et par til kanterne og nogle backs. Centerforsvaret er bestemt ikke der der skal forstærkes først.

verdenskrig
Manager

« Svar #6206: 11 Dec 2010, 16:58 »

Centerforsvaret er bestemt ikke der der skal forstærkes først.

Nej det kan jeg skam kun være enig med dig i.. Det er helt tydeligt at vores største problem er at score nok mål i den anden ende.. For vi lukker jo egentlig ikke mange flere mål ind end de andre tophold, men vi scorer mærkbart mindre..

Men som sagt, nu blev han bare nævnt, og jeg synes godt vores centerforsvar kan blive endnu bedre.. Vi mangler i hvert fald en boldspillende type derinde.. Carra, kyrgiakos, samt Skrtel er alle spillere som spiller hårdt, men som mangler spillemæssig forståelse( også forsvarsmæssigt) , og Agger tvivler jeg på nogensinde bliver en kontinuerlig stærk spiller.. Dette bliver i øvrigt også ofte udstillet når vi møder de gode hold som kombinerer hurtigt omkring midten  Smiley

Cool

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6207: 11 Dec 2010, 17:20 »

Som jeg har forstået det, så har Mexes ikke været fast mand i Roma det sidste 1.5 år. hvor Burdisso og Juan har udgjort midterforsvaret. Så jeg kan ikke se, at han skulle være god nok til Liverpool.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #6208: 11 Dec 2010, 17:38 »

Nogen der har et link til hvor jeg kan streame kampen?

Kolo Abib Touré

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6209: 11 Dec 2010, 18:31 »

Synes det er ærgeligt, at Babel ikke får chancen igen...

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010