home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1243 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877163 gange)
Dalla
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6180: 06 Dec 2010, 21:19 »

ikke nok med at vi fører 2-0, vi spiller jo også godt ! Offside ja, men fandme godt sparket ind!  Djævel

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #6181: 06 Dec 2010, 21:19 »

WOW et mål af Babel Opstemt

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

verdenskrig
Manager

« Svar #6182: 06 Dec 2010, 21:38 »

Håber derudover at Babel og Aurellio får genvalg i weekendens kamp Thumbs Up

Tak fordi du har hørt min bøn, Roy  Kys  Opstemt

Fin første halvleg.. Vi spiller på ingen måde besnærende eller flot fodbold, men vi spiller direkte og med højt tempo og stresser og presser Villa konstant..

Når vi har så mange tonsere i starteren er det utroligt vigtigt med to mand i front som kan en masse på egen hånd.. Den her kamp vinder vi Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6183: 06 Dec 2010, 21:54 »

WOW et mål af Babel Opstemt
Indeed!

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6184: 06 Dec 2010, 22:57 »

3-0. God kamp af næsten hele holdet. Gør det ikke svære end det er. Vi var ikke rigtig presset på noget tidspunkt, den kunne nemt have endt 5-0.
Kuyt skal vist hjem og øve sig på hans førstegangsberøring er, synes godt nok der var en del gange han mistede bolden på grund af det.
Babel og N'gog var utrolig bevægelige, spændende at se om Babel bliver valgt igen og om han så griber chancen igen. Lucas og Meireles styrede midtbanen fejlfrit. Og sidst så synes jeg BEGGE vores backs gjorde det rigtigt godt i dag.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Skipper
Gæst

« Svar #6185: 07 Dec 2010, 08:56 »

God kamp, Babel klart man of the match. Da jeg ikke kan se andre der burde fortjene det. Smiley
Synes dog at kuyt og Maxi var ret anononyme, men maxi fik dog scoret et rigtigt mål.
Mon ikke babel for nogle flere kampe nu? Hodgson har det med ikke at ændre på et vindende hold.

Vgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #6186: 07 Dec 2010, 09:29 »

synes også babel havde en anonym anden halveg.. og mener man bør ligge mærke til en spiller som lucas som virkelig er begyndt at tage ansvar.. dejligt at se som Liverpool fan .

Skipper
Gæst

« Svar #6187: 07 Dec 2010, 09:51 »

Er enig med at vores midtbane ser mere og mere sikker ud. Rigtig dejligt at vores midtbaner for sat nogle angreb igang Thumbs Up

Vgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #6188: 07 Dec 2010, 10:35 »

og de er begyndt at score mål fx en spiller som maxi og kuyt ..

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6189: 07 Dec 2010, 10:45 »

Ahh Kuyt har nu scoret mål i hans tid i Liverpool.. 12 mål i hans første sæson, 12 mål i 08/09 sæsonen og 9 mål i sidste sæson, synes jeg nu er okay af en kant.

Vgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #6190: 07 Dec 2010, 11:00 »

enig . men har ikke altid spillet kant. men synes også han gør det godt.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6191: 07 Dec 2010, 17:29 »

Rigtig godt med tre point Smiley

At vores spil er blevet mere direkte er rigtig godt, og at det så lykkedes at få scoret er selvfølgelig det altafgørende. Jeg håber virkelig at det fortsætter, og at vi får gang i en stime så vi kan få scoret nogle point og komme op på de europæiske pladser! Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #6192: 07 Dec 2010, 21:58 »

3-0. God kamp af næsten hele holdet. Gør det ikke svære end det er. Vi var ikke rigtig presset på noget tidspunkt, den kunne nemt have endt 5-0.
Kuyt skal vist hjem og øve sig på hans førstegangsberøring er, synes godt nok der var en del gange han mistede bolden på grund af det.
Babel og N'gog var utrolig bevægelige, spændende at se om Babel bliver valgt igen og om han så griber chancen igen. Lucas og Meireles styrede midtbanen fejlfrit. Og sidst så synes jeg BEGGE vores backs gjorde det rigtigt godt i dag.

Offensivt gjorde de det fint, men defensivt halter det gevaldigt som jeg ser det. Konchesky kan feks ikke løbe fra en snegl og flere gange placere han sig forkert.
Johnson vil imo gøre det bedre som højre midt. Der er alt for store udsving defensivt.

Kuyt spillede bestemt ikke hans bedste kamp, den fight jeg tidligere har rost var jo nærmest ikke eksisterende igår og hans teknik var også dårligere end længe set.

Men en fin sejr som var så vigtigt. Nu kan vi igen se opad fremfor nedad

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6193: 08 Dec 2010, 11:27 »

Offensivt gjorde de det fint, men defensivt halter det gevaldigt som jeg ser det. Konchesky kan feks ikke løbe fra en snegl og flere gange placere han sig forkert.
Johnson vil imo gøre det bedre som højre midt. Der er alt for store udsving defensivt.

Kuyt spillede bestemt ikke hans bedste kamp, den fight jeg tidligere har rost var jo nærmest ikke eksisterende igår og hans teknik var også dårligere end længe set.

Men en fin sejr som var så vigtigt. Nu kan vi igen se opad fremfor nedad

Generelt har du ret, men kampen i mandags synes jeg det du siger angående vores backs er forkert. Johnson spillede utroligt godt defensivt og var godt til at placere sig. men Konchesky ikke rigtig lod nogen komme forbi ham.

patrick J
Manager

« Svar #6194: 09 Dec 2010, 01:31 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-saelger-kontroversiel-keeper

Go to hell! Hader simpelthen den mand, og det er kun godt for alle parter at den usympatiske nar smutter.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010