home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 410 411 [412] 413 414 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877167 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #6165: 01 Dec 2010, 22:14 »

Kan sagtens forestille mig, der bliver ventet til sommer. Det er en fornemmelse jeg har. Ikke noget jeg kan underbygge en forklaring på, men hvis jeg tager fejl, så er midtbanespillere langt fra jeres største mangel.

ZhotLog
Gæst

« Svar #6166: 01 Dec 2010, 22:18 »

Jeg må indrømme at jeg synes kritikken af Kuyt herinde er direkte usmagelig. Først og fremmest er han Liverpool spiller. Det i sig selv burde afholde Liverpool fans fra at kritisere ham i de vendinger.
Derudover er han er en af de få spillere, der rent faktisk viser noget vilje og kæmper for holdet. Når man ser spillere som Torres, Babel eller Maxis attituder, kan jeg ikke forstå at det netop er Kuyt kritikken falder på. Han har faktisk haft et nogenlunde niveau, på trods af sin skade.

Kuyt er i mine øjne en stærkt undervurderet spiller, og selvom et stort løbepensum måske ikke virker som en essentiel ingrediens i offensiven, betyder det alverden for presspillet på modstanderen. Hvilket har været vores største spillemæssige problem under Hodgson. Her synes jeg, at man kan se en klar ændring, når holdet er henholdsvis med eller uden Kuyt.

Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #6167: 01 Dec 2010, 22:19 »

Kuyt er i mine øjne en stærkt undervurderet spiller, og selvom et stort løbepensum måske ikke virker som en essentiel ingrediens i offensiven, betyder det alverden for presspillet på modstanderen. Hvilket har været vores største spillemæssige problem under Hodgson. Her synes jeg, at man kan se en klar ændring, når holdet er henholdsvis med eller uden Kuyt.

Smiley

Ja det er fint at han er brugbar når vi ikke har bolden, men man skal have bolden for at skabe en kamp, og det holder ikke at have en kant der smider flere bolde væk end han skaber af farlige chancer  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6168: 01 Dec 2010, 22:20 »

Ja det er fint at han er brugbar når vi ikke har bolden, men man skal have bolden for at skabe en kamp, og det holder ikke at have en kant der smider flere bolde væk end han skaber af farlige chancer  Smiley
Det vil jeg faktisk vove den påstand at sige, at det er der ikke ret mange der gør. :-)

ZhotLog
Gæst

« Svar #6169: 01 Dec 2010, 22:27 »

For alle fodboldhold gælder det at omstillingsspillet og kontra er helt centrale (måske lige med undtagelse af Barca). At erobre bolden højt på banen er også vigtigt for ethvert hold, der ønsker at skabe en kamp. Det holder spillet på den rigtige side af banen.

JKJ
Gæst

« Svar #6170: 01 Dec 2010, 22:30 »

Kan sagtens forestille mig, der bliver ventet til sommer. Det er en fornemmelse jeg har. Ikke noget jeg kan underbygge en forklaring på, men hvis jeg tager fejl, så er midtbanespillere langt fra jeres største mangel.

Det skulle vel ske før eller siden men her er vi enige.

Vi har brug for noget kreativt i front og på kanterne og så noget i den bagerste kæde.

Nu ved jeg godt det kun er rygter og 99.5% plejer at være en and. Men ud fra det man kan læse ud fra rygterne så er det jo også netop det vi søger, jeg har ihf ikke læst meget om centrale midtbane spillere.

Og jo vi køber til januar, det er jeg ret overbevist om og ud fra de udmeldinger der er kommet fra NESV så er der også afsat penge til det.
Dog bliver der ikke købt bare for at købe.

JKJ
Gæst

« Svar #6171: 02 Dec 2010, 11:13 »

Ved Gud hvor jeg håber dette er sandt.

RH får 3 kampe til at redde sin røv ellers er det ud. AV hjemme, Toons ude og så RH gamle klub Fulham hjemme. Hmm tager mig selv i at jeg næsten, og kun næsten, ønsker vi får meget lidt ud af de kampe  Forlegen

Frank Rijkaard står eftersigende trippende ude i kulissen og er parat til at tage over.

Sikken en kanon julegave hvis RH ryger ud Opstemt

http://www.caughtoffside.com/2010/12/02/liverpool-to-appoint-frank-rijkaard-as-roy-hodgson-has-three-games-to-save-job/

DeBuur
Manager

« Svar #6172: 02 Dec 2010, 11:52 »

Ved Gud hvor jeg håber dette er sandt.

RH får 3 kampe til at redde sin røv ellers er det ud. AV hjemme, Toons ude og så RH gamle klub Fulham hjemme. Hmm tager mig selv i at jeg næsten, og kun næsten, ønsker vi får meget lidt ud af de kampe  Forlegen

Frank Rijkaard står eftersigende trippende ude i kulissen og er parat til at tage over.

Sikken en kanon julegave hvis RH ryger ud Opstemt

http://www.caughtoffside.com/2010/12/02/liverpool-to-appoint-frank-rijkaard-as-roy-hodgson-has-three-games-to-save-job/

Jeg håber sgu ikke det ender med matin O`Niel...han har ikke formatet til at træner Liverpool.... så jeg krydser altså fingre for FR og håber at Roy Hodgson søger nye udfordringer..... langt væk fra Anfield

YNWA

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #6173: 02 Dec 2010, 16:58 »

Jeg må indrømme at jeg synes kritikken af Kuyt herinde er direkte usmagelig. Først og fremmest er han Liverpool spiller. Det i sig selv burde afholde Liverpool fans fra at kritisere ham i de vendinger.
Derudover er han er en af de få spillere, der rent faktisk viser noget vilje og kæmper for holdet. Når man ser spillere som Torres, Babel eller Maxis attituder, kan jeg ikke forstå at det netop er Kuyt kritikken falder på. Han har faktisk haft et nogenlunde niveau, på trods af sin skade.

Smiley

Lige mine ord. men man kan så sige at en af hans type i det offensive spil er nok. Dog kunne dem du nævnte lære noget af attituden

Og de folk der siger at han har så dårlig teknik at han ikke burde være i PL sejler jo. Han er ikke ett teknisk vidunder, men kan aflevere bolden og har en fin forståelse for spillet og for en kantspiller at være score han jo fint med mål, med undtagelse af hans 2. sæson i Liverpool. Så forstår ikke helt at folk siger at han er decideret ubrugelig og ikke dygtig nok til PL  Huh

Meget kan man sige om Liverpool, der skal sku selvfølgelig ændringer/tiltag til, men der skal sku da ikke bare med et vendes op og ned på det hele. Selvfølgelig skal Hodgson ikke blive siddende hvis han ikke begynder at præstere. Liverpool skal som ABSOLUT minimum ligge blandt de 6 bedste i PL og det er kun på vippen til at være acceptabelt. Men at kalde RH's trænerkarriere ynkelig er da en hån mod en mand der har kompetencerne til at bringe et middelmådigt hold så langt i EL.

Tid til forandring, men det er også tid til tålmodighed. LIVERPOOL BLIVER IKKE ET TOPHOLD MED ET TRYLLESLAG IGEN.  Skuffet Men det skal bygges op stille og roligt, da det giver den bedste stabilitet. Damien Comolli har vist han har kunnet bidrage kraftigt til det i hans foregående klubber. Så det skal nok komme.

- 96 -

verdenskrig
Manager

« Svar #6174: 02 Dec 2010, 20:55 »

Med 1-1 her til aften mod Bukarest, er vi videre fra gruppespillet før den sidste kamp Smiley Smiley.. Ganske udemærket at vi ikke skal ud i en knald eller fald kamp i sidste runde..

Spillemæssigt var vi virkelig mangelfulde som altid, men i dag var grunden nok at holdet på ingen måde var sammenspillet.. Reina droppede fatalt i aften, og jeg synes godt nok han har haft en katastrofal sæson so far.. Han kostede sejren mod Arsenal, var ved at koste to mål mod Tottenham, og koster sejren i dag.. Det er ganske enkelt uacceptabelt.. Håber han hæver niveauet til det han havde sidste sæson!..

Håber derudover at Babel og Aurellio får genvalg i weekendens kamp Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6175: 02 Dec 2010, 21:01 »

Med 1-1 her til aften mod Bukarest, er vi videre fra gruppespillet før den sidste kamp Smiley Smiley.. Ganske udemærket at vi ikke skal ud i en knald eller fald kamp i sidste runde..

Spillemæssigt var vi virkelig mangelfulde som altid, men i dag var grunden nok at holdet på ingen måde var sammenspillet.. Reina droppede fatalt i aften, og jeg synes godt nok han har haft en katastrofal sæson so far.. Han kostede sejren mod Arsenal, var ved at koste to mål mod Tottenham, og koster sejren i dag.. Det er ganske enkelt uacceptabelt.. Håber han hæver niveauet til det han havde sidste sæson!..

Håber derudover at Babel og Aurellio får genvalg i weekendens kamp Thumbs Up

Hvis de er heldige får de en plads på bænken Wink

De skal jo nødig tro de er noget fordi de spiller en god kamp Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6176: 02 Dec 2010, 21:07 »

Hvis de er heldige får de en plads på bænken Wink

De skal jo nødig tro de er noget fordi de spiller en god kamp Wink

Jeg hader Roy Hodgson det inhabile gangstativ Tunge

Cool

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6177: 06 Dec 2010, 21:14 »

Håber/regner med en sejre på minimum 2 kasser!

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6178: 06 Dec 2010, 21:15 »

Sådan N'gog. Den så indøvet ud!

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #6179: 06 Dec 2010, 21:17 »

Kæft hvor er det lækkert det her! Kan blive en god aften, selvom der godt nok var offside. Men fuck det!!!

Sider: 1 ... 410 411 [412] 413 414 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010