Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1078 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
407
408
[
409
]
410
411
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1877406 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #6120:
01 Dec 2010, 20:56 »
Citat af: Jakob E 01 Dec 2010, 20:53
Der er jo brug for en mand der løber som Kuyt, og det kan godt være han ikke har fart eller teknik, hvilket jeg synes i overdriver, da jeg ser den som okay. Men han spiller jo fint på kanten. Ellers havde Hodgson nok flyttet eller bænket ham. Og nok kan i sige om Hodgson, men han kan godt se om en mand spiller dårligt eller ej.
Ja men ikke på de 4 forreste pladser.. Forstå det nu.. Du bliver ved med at skrive den samme smøre og får den samme smøre tilbage i hovedet.. Er træt af at bruge min aften på at gentage mig selv!
Og nej du skal på ingen måde begynde at sige at Hodgson automatisk gør noget.. Manden gør absolut intet per automatik, har en old school fodbold stil, og passer generelt ikke til Liverpool.. Han kan passende tage Kuyt med tilbage til Fulham så Kuyt kan løbe om kap med de store drenge, og Hodgson kan spille sit " Vi må hellere holde os på egen banehalvdel, og stille op med så mange inhabile tonsere som muligt" spil!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #6121:
01 Dec 2010, 20:57 »
Citat af: Jakob E 01 Dec 2010, 20:54
Motta også. Og desuden spiller Stankovic på kanten - præcis som Kuyt.
Forskellen er så at Stanko har et fantastisk skud og et noget bedre pasningsspil end Kuyt.. Derudover er hans overblik også noget bedre hvorfor man faktisk kan bruge ham på kanten .. Udover det har han et stort løbepensum som jo bare er et plus
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6122:
01 Dec 2010, 21:00 »
Citat af: DimitarBerbatov 01 Dec 2010, 20:54
Hvis du ikke er villig til at rykke dig overhovedet så forstår jeg ikke hvad du vil opnå med din diskussion.. Du ved jo folk aldrig bliver enig med dig hvorfor bliver du så ved med at træde rundt i det samme ?? Det er hvad ?? 20. gang du diskuterer Kuyt med folk og det har ikke rykket sig en meter og du bliver alligevel ved??
Hvad vil du opnå ?? Du gjorde præcis det samme i United tråden for ikke så lang tid siden hvor du bare blev ved og ved med at køre i dit sådan og sådan burde united være og ikke være .. Vi er glade for Sir Alex er manager der og du ikke er ..
Til sidst ka man spørge sig selv om du bare er ude på at provokere folk når du bliver ved med at køre et emne op som du VED vi aldrig bliver enige om ..
Bagefter påstår du at folk hater dig fordi du er Chelsea fan .. Nej folk hater dig ikke de er bare trætte af at træde i vande .. så ved du det.. for som sædvanligt i en Jakob E diskussion så kommer man ingen vegne og derfor er den meningsløs og nytteløs
Men alligevel får jeg bunkevis af svar.. Det kunne i også spørge jer selv om, hvis diskussionen er ligegyldig. Jeg siger min mening, og er ikke bleg for en debat. Får jeg et modargument føler jeg, jeg skal vise respekt og svare tilbage. Jeg vil bare sige min mening, og i vil vel også bare sige jeres? I vil jo heller ikke rykke jer.
Alt det nu nævner kan man igen siger om modparten jeg diskuterer med, og alt i alt er vi lige gode om det.
Desuden spiller det ind, jeg er Chelsea-fan, men det er en anden sag, vi lader ligge.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6123:
01 Dec 2010, 21:02 »
Det er jo klart man svarer tilbage, når du siger ting som overhoved ikke hænger sammen i virkelighedens verden..
JKJ
Gæst
«
Svar #6124:
01 Dec 2010, 21:03 »
Jeg har tidligere nævnt det, men jeg kunne sagtens se Kuyt på vores hold. På den centrale midtbane med Gerrard og Merieles foran sig.
Med det løbepensum, den fighter indstilling, og med det hjerte for Liverpool han har, så mener jeg sagtens vi kan bruge ham.
Men er da enig i at det nok ikke lige er på kanten han skal bruges.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6125:
01 Dec 2010, 21:04 »
Citat af: verdenskrig 01 Dec 2010, 21:02
Det er jo klart man svarer tilbage, når du siger ting som overhoved ikke hænger sammen i virkelighedens verden..
Så kunne i igen sige til jer selv: "Hvorfor svarer jeg ham overhovedet, ved ingen af os giver os."
Men igen, jeg synes det hænger fint sammen, og din holdning er ikke mere rigtig end min. Derfor kan du ikke sige "SÅDAN ER DET!" Det er det fede ved en fodbolddiskussion.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6126:
01 Dec 2010, 21:05 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 21:03
Jeg har tidligere nævnt det, men jeg kunne sagtens se Kuyt på vores hold. På den centrale midtbane med Gerrard og Merieles foran sig.
Med det løbepensum, den fighter indstilling, og med det hjerte for Liverpool han har, så mener jeg sagtens vi kan bruge ham.
Jeg er til dels enig.. Som Def midt kunne han gå an, men der hvor jeg ser ham som værende mest "brugbar" er som hængende angriber... For han løber så meget at han af og til ender med at stå der hvor han skal..
Men som kant er han decideret horribel, og der er godt nok langt mellem snapsene!
JKJ
Gæst
«
Svar #6127:
01 Dec 2010, 21:06 »
Citat af: Jakob E 01 Dec 2010, 21:00
Men alligevel får jeg bunkevis af svar.. Det kunne i også spørge jer selv om, hvis diskussionen er ligegyldig. Jeg siger min mening, og er ikke bleg for en debat. Får jeg et modargument føler jeg, jeg skal vise respekt og svare tilbage. Jeg vil bare sige min mening, og i vil vel også bare sige jeres? I vil jo heller ikke rykke jer.
Alt det nu nævner kan man igen siger om modparten jeg diskuterer med, og alt i alt er vi lige gode om det.
Desuden spiller det ind, jeg er Chelsea-fan, men det er en anden sag, vi lader ligge.
Du siger din mening, fint nok.
Men med alt respekt for din fodboldviden så tror jeg nok vi er nogle Liverpool fans der ved en lille bitte smule mere om Liverpool end du gør.
Jeg kender Chelseas hold og hvor jeg
tror
de er bedst. Men jeg kunne da aldrig finde på at gå ind i en diskution med dig om hvor og hvordan de skal spille. Den diskution taber jeg alligevel.
Du burde nok indse at du gør det samme her og som du åbenbart også har været igang med i Man U tråden.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #6128:
01 Dec 2010, 21:09 »
Citat af: Jakob E 01 Dec 2010, 21:00
Som Nichlas siger.. Når du siger noget der er helt hen i vejret kan man jo ikke bare lade den ligge..
Det her er en ikke god diskussion eller debat.. For det er overhovedet ikke produktivt overhovedet.. Vi er ikke lige gode om det fordi vi lytter til det du siger også modargumenterer (de fleste af os) vi det på en nuanceret måde hvor vi tager flere ting ind i vores overvejelser..
Du lytter ikke til det vi siger .. Du bliver ved med at køre i din egen smøre om det er sådan det er og bla bla bla.. For min skyld må du gerne mene Kuyt er verdens bedste spiller .. At hele verdenen så ved du er forkert på den er så en anden sag..
Når vi siger: Kuyt scorer sgu næsten aldrig så svarer du: JO han lavede et mål mod West Ham så det du siger er forkert !! Det er jo overhovedet ikke produktivt .. Det er bare destruktivt..
Hvis du bare har det mindste hjerne og vilje så går du to sider tilbage og læser mit gode råd .. SÅ bliver du en rigtigt god debattør på et tidspunkt .. For du er ihærdig med masser af gå på mod.. Du skal bare lærer at verdenen ikke er enten eller men det lærer man vel nok først senere hen
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6129:
01 Dec 2010, 21:12 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 21:06
Du siger din mening, fint nok.
Men med alt respekt for din fodboldviden så tror jeg nok vi er nogle Liverpool fans der ved en lille bitte smule mere om Liverpool end du gør.
Jeg kender Chelseas hold og hvor jeg
tror
de er bedst. Men jeg kunne da aldrig finde på at gå ind i en diskution med dig om hvor og hvordan de skal spille. Den diskution taber jeg alligevel.
Du burde nok indse at du gør det samme her og som du åbenbart også har været igang med i Man U tråden.
Jeg ser faktisk både Arsenal, Liverpool, Manchester United og Chelsea stort set hver weekend, hvis de ikke spiller på samme tidspunkt, så derfor føler jeg sagtens jeg kan deltage. Som Dirk Kuyt-fan, synes jeg også det er på sin plads jeg siger min mening om hvordan og hvorledes.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #6130:
01 Dec 2010, 21:14 »
Men det ændrer ikke på det faktum at du må antage visse Liverpool fans ved mere om deres egen klub end du gør??
Ligesom vi er en masse United fans der kender vores klub en hel del bedre end du gør..
Ligesom du selv kender Chelsea bedre end vi gør..
JKJ har jo ret.. Men selv i den ting ka du ikke give ham ret.. Du kan ikke give folk ret i noget som helst det er det dit problem er ..
Wicked Sick!
Gæst
«
Svar #6131:
01 Dec 2010, 21:15 »
Citat af: DimitarBerbatov 01 Dec 2010, 21:09
Som Nichlas siger.. Når du siger noget der er helt hen i vejret kan man jo ikke bare lade den ligge..
Det her er en ikke god diskussion eller debat.. For det er overhovedet ikke produktivt overhovedet.. Vi er ikke lige gode om det fordi vi lytter til det du siger også modargumenterer (de fleste af os) vi det på en nuanceret måde hvor vi tager flere ting ind i vores overvejelser..
Du lytter ikke til det vi siger .. Du bliver ved med at køre i din egen smøre om det er sådan det er og bla bla bla.. For min skyld må du gerne mene Kuyt er verdens bedste spiller .. At hele verdenen så ved du er forkert på den er så en anden sag..
Når vi siger: Kuyt scorer sgu næsten aldrig så svarer du: JO han lavede et mål mod West Ham så det du siger er forkert !! Det er jo overhovedet ikke produktivt .. Det er bare destruktivt..
Hvis du bare har det mindste hjerne og vilje så går du to sider tilbage og læser mit gode råd .. SÅ bliver du en rigtigt god debattør på et tidspunkt .. For du er ihærdig med masser af gå på mod.. Du skal bare lærer at verdenen ikke er enten eller men det lærer man vel nok først senere hen
Lad nu Jakob have sin mening. Er ganske sikker på, at han godt forstår, "at verden ikke er enten eller."
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6132:
01 Dec 2010, 21:15 »
Citat af: DimitarBerbatov 01 Dec 2010, 21:09
Nu skrev VK jo faktisk at han ikke lavede nogen mål i denne sæson, sådan at hans pointe var svær at forstå. Jeg er stadig ikke enig, og jeg svarer da på alt i skriver. Også noget der har med sagen at gøre. Igen kan I ikke sige i har ret, så derfor er det rigtigt, vi ikke kommer frem til at facit, som man gør i matematik. Men det gør fodbolddebatter fede. Man må sige sin mening, og ingen skal komme og fortælle dig det er forkert, medmindre det omhandler statistik.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6133:
01 Dec 2010, 21:16 »
Citat af: Wicked Sick! 01 Dec 2010, 21:15
Lad nu Jakob have sin mening. Er ganske sikker på, at han godt forstår, "at verden ikke er enten eller."
Du har ganske ret.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6134:
01 Dec 2010, 21:16 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 21:03
Så ville jeg da nok foretrække en anden spiller, for jeg tvivler på at Kuyt har de defensive kvaliteter til at spille der. Men ellers ville det være hans ideelle plads, ja..
Jakob: Undskyld sprogbruget men det er satme barnligt at du bruger 'jeg er chelsea fan' som retorik for noget som helst her. Det har INTET med klubforhold at gøre, men blot at alle folk åbenbart er enige om at Kuyt ikke kan bruges som fløjspiller, bortset fra dig. Det kan godt ske at vi er stædige og holder fast i vores mening, men det kunne også være at du skulle lytte til andre i stedet for at være totalt blottet for indput fra andre steder.
Normalt er du rigtig god til at argumentere, og kan føre en god diskussion, men her er du altså ude på dybt vand, og er for stædig til at indse det.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
1
...
407
408
[
409
]
410
411
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »