Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 845 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
406
407
[
408
]
409
410
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1877481 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #6105:
01 Dec 2010, 20:40 »
Netop JKJ. Hodson spiller en taktik om var han stadig i Fulham og skulle forsvare en 0-0'er fra start. Desværre er han i Liverpool og derfor er det taktiske grundlag et andet, og derfor er Kuyt ubrugelig.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JKJ
Gæst
«
Svar #6106:
01 Dec 2010, 20:41 »
Citat af: Gazlgor 01 Dec 2010, 20:38
Ja hans fightervilje og arbejdsindsats ville kunne bruges hos en spiller der havde andre kvaliteter og derfor kunne spille enten kantpladsen eller på den centrale midtbane eller centralt i angrebet. Kuyt har ikke forcer til nogen af delene, og dermed er han ubrugelig hos et
tophold
.
Så kan han jo sagtens bruges af os, vi er jo ikke ligefrem et tophold.
Med lidt god vilje er i et midterhold i den bedre ende
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #6107:
01 Dec 2010, 20:41 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 20:38
Sorry VK, men han har jo ret. Valencia og Nani er kantspillere af natur. Kuyt er omskolet til det og det er altså ikke hans naturlige plads.
Ville du lave den samme sammenligning med feks Reina og Kuyt hvis han pludselig skulle til at stå i mål??
Desuden spiller vi på 2 helt forskellige måder, Man U v Liverpool. Selv og jeg ville elske at få Nani til os er jeg bestemt ikke sikker på at han ville passe ind i RH planer.
Så lang tid RH er træner må vi indse at det er typer som Kuyt, Skrtel, CP, Kyrgiakos osv der skal holde os i den øverste del af tabellen.
Sørgeligt men sandt
Det klarer de jo godt nok, eftersom i ligger nummer 10 og dermed i den øverste halvdel
19-18!
verdenskrig
Manager
«
Svar #6108:
01 Dec 2010, 20:42 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 20:38
Sorry VK, men han har jo ret. Valencia og Nani er kantspillere af natur. Kuyt er omskolet til det og det er altså ikke hans naturlige plads.
Ville du lave den samme sammenligning med feks Reina og Kuyt hvis han pludselig skulle til at stå i mål??
Desuden spiller vi på 2 helt forskellige måder, Man U v Liverpool. Selv og jeg ville elske at få Nani til os er jeg bestemt ikke sikker på at han ville passe ind i RH planer.
Så lang tid RH er træner må vi indse at det er typer som Kuyt, Skrtel, CP, Kyrgiakos osv der skal holde os i den øverste del af tabellen.
Sørgeligt men sandt
Ja det er jeg skam godt klar over, men det ændrer stadig ikke på hva hele essensen af diskussionen er.. Nani og Valencia skaber farlige situationer har fart og teknik.. Der er nok en grund til at United skaber så mange mål over kanten, mens vi stort set ingen skaber..
Glæder mig til Cole kommer tilbage.. Han er ikke hurtig, men i det mindste har han teknik og fodboldbegavelse
Derudover har du da ret i at disse typer ikke vil passe ind i RH's planer.. Men ikke desto mindre så underbygger RH's start i klubben bare min påstand om at man intet vinder med en tonserstrategi.. En tonserstrategi som Kuyt i mine øjne er symbolet på!
Så vi må af med RH, af med alle de tonsere minus Meireles som jeg ser et fint lys i, og så begynde at skabe et hold som kan SPILLE fodbold, og ikke løbe efter tabte bolde
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6109:
01 Dec 2010, 20:43 »
Citat af: Jakob E 01 Dec 2010, 20:40
Så ringe er han jo slet ikke. Igen, i gør ham langt værre end han er. Både teknisk og pasningsmæssigt. Jeg ved godt Liverpool gerne vil være en topklub, men i min verden sker det kun ved hård fight, og det bringer Kuyt. Han spiller imo fint på kanten, men bliver endnu bedre hvis de smider ham på toppen, og sælger Torres.
Ja men Kuyt har jo ikke forcerne til at spille på de pladser hvor fighten skal komme fra! Han har ikke hurtigheden eller de tekniske færdigheder til fløjen i en klub der bør spille offensivt fodbold, og ikke overblikket eller pasningsevnen til at spille centralt. Hvis han bliver smidt op på toppen har han ikke hurtigheden til at kunne stikke i dybden, og ikke den fysiske højde til at kunne blive den bedste spilstation. Hvis han endelig skulle smides på toppen, skulle det være sammen med en spiller som Torres. Men igen kan der findes langt bedre spillere til den rolle, som f.eks. Klose som jeg nævnte før,.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6110:
01 Dec 2010, 20:44 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 20:41
Så kan han jo sagtens bruges af os, vi er jo ikke ligefrem et tophold.
Med lidt god vilje er i et midterhold i den bedre ende
Hehe nej nej, men nu snakker man jo også om en Liverpool krise og om at de burde være med i toppen. På sådan et hold hører Kuyt ikke hjemme
verdenskrig
Manager
«
Svar #6111:
01 Dec 2010, 20:47 »
Citat af: Gazlgor 01 Dec 2010, 20:44
Hehe nej nej, men nu snakker man jo også om en Liverpool krise og om at de burde være med i toppen. På sådan et hold hører Kuyt ikke hjemme
Og hvis vi skal udvikle os til at komme med i toppen er det ikke typer som Kuyt der skal være vores stamme.. I dag vinder du titler og kampe på intelligens og god boldbehandling..
Tonser stilen hører fortiden til, og fodbold er i dag for taktisk godt organiseret til at du bare kan løbe dig til det hele.. Det kræver ekstraordinære kvaliteter i front!
Og i øvrigt så må jeg lige minde folk der mener at Inter var et tonserhold, om at se på deres starter.. Jeg kan ikke se hvem af Pandev, Milito, Eto'o eller Sneijder der er den omtalte tonser.. Og siden de kaldes et tonserhold må de fleste af dem vel være tonsere.. Svar udbedes
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6112:
01 Dec 2010, 20:49 »
Citat af: DimitarBerbatov 01 Dec 2010, 20:39
Den måde du argumenterer og modargumenterer på er snæversynet og sort/hvid .. Du må lærer og forstå du ikke ved alt.. Alt du siger er ikke rigtigt bare fordi du mener det, det er derfor nogle får 2 og andre får 12 til en eksamen.. De fleste tror alt det de siger er rigtigt men får øjnene åbnet når dommen kommer.. Hvis ikke du er villig til at lære og lytte til andre så kommer du ingen vegne nogen steder i det her liv.. Det er fint du har en holdning prøv at argumenter mere nuanceret for det.. Prøv at inddrag alle forhold fremfor kun at bruge tal.. Dine spådomme om hvor mange eller få mål han laver kan ikke bruges forhold dig til faktum som er her og nu..
Hvor læser du at INTER vil have Kuyt?? Det er Benitez der vil have Kuyt og som jeg har fortalt dig 2 gange nu så har Benitez ingen magt hvad angår transfers'ne i Inter og det er Inters danske fans i hvert fald glade for.. En af mine gode venner er super Inter fan og hans onkel er formand for inters danske fanklub.. Den generelle holdning til benitez er han ska fucke af helveds til og at man ikke vil have Kuyt eller nogen anden spiller som Benitez har foreslået.. Tilgengæld vil de gerne ha Messi som Moratti (mest i sjov) har været ude og sige han er interesseret i.. Det er det jeg FORHOLDER mig til.. Så inter vil IKKE have Kuyt men Benitez vil .. Ja det er rigtigt og sjovt nok var det også Benitez der hentede Kuyt til Liverpool så det er der jo intet overraskende i...
Jeg argumenterer sjovt nok akkurat ligesom jer, og igen er det fordi du ikke er enig, du siger jeg er snæversynet. Jeg forstår ikke du siger jeg ikke skal tro jeg ved alt, for jeg argumenterer jo bare for min sag. Præcis som i gør det. Det er en arrogant holdning til andres mennesker holdninger, og det kan jeg ikke bruge til noget.
Det kan godt være Benitez ikke har noget at sige, men han har et ansvar som træner, og vil han have en spiller, så er det jo en interesse fra klubben.
http://www.bold.dk/nyt/Sneijder-vil-have-Kuyt-til-Inter
http://www.bold.dk/nyt/Kuyt-Der-var-Inter-forhandlinger
JKJ
Gæst
«
Svar #6113:
01 Dec 2010, 20:49 »
Citat af: verdenskrig 01 Dec 2010, 20:42
Ja det er jeg skam godt klar over, men det ændrer stadig ikke på hva hele essensen af diskussionen er.. Nani og Valencia skaber farlige situationer har fart og teknik.. Der er nok en grund til at United skaber så mange mål over kanten, mens vi stort set ingen skaber..
Glæder mig til Cole kommer tilbage
.. Han er ikke hurtig, men i det mindste har han teknik og fodboldbegavelse
Derudover har du da ret i at disse typer ikke vil passe ind i RH's planer.. Men ikke desto mindre så underbygger RH's start i klubben bare min påstand om at man intet vinder med en tonserstrategi.. En tonserstrategi som Kuyt i mine øjne er symbolet på!
Så vi må af med RH, af med alle de tonsere minus Meireles som jeg ser et fint lys i, og så begynde at skabe et hold som kan SPILLE fodbold, og ikke løbe efter tabte bolde
Jeg må så indrømme at det Cole har vist i de kampe han har været med i bestemt ikke har overbevist mig om noget som helst.
Men han vil med garanti få 100 gange længere snor end Babel.
Meireles er også det eneste indkøb i sommers jeg mener vi er blevet forstærket ved, resten er i bedste fald fyld.
Og en fyring af RH? JA TAK, hellere i dag end i morgen!
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #6114:
01 Dec 2010, 20:50 »
De har tonsorne det rigtige sted på banen Nichlas
Cambiasso - Stankovich - Zanetti.. Tonsorne skal ikke bruges i front de skal bruges på midtbanen og backs'ne ..
verdenskrig
Manager
«
Svar #6115:
01 Dec 2010, 20:52 »
Citat af: DimitarBerbatov 01 Dec 2010, 20:50
De har tonsorne det rigtige sted på banen Nichlas
Cambiasso - Stankovich - Zanetti.. Tonsorne skal ikke bruges i front de skal bruges på midtbanen og backs'ne ..
Lige præcis
.. Så dem der har brugt Inter som eks for deres tonserpåstand, har faktisk underbygget min og dem som er i mod den stil og Kuyt som kant
..
Dumt når man ikke sætter sig ind i tingene !
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6116:
01 Dec 2010, 20:53 »
Der er jo brug for en mand der løber som Kuyt, og det kan godt være han ikke har fart eller teknik, hvilket jeg synes i overdriver, da jeg ser den som okay. Men han spiller jo fint på kanten. Ellers havde Hodgson nok flyttet eller bænket ham. Og nok kan i sige om Hodgson, men han kan godt se om en mand spiller dårligt eller ej.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6117:
01 Dec 2010, 20:53 »
Citat af: JKJ 01 Dec 2010, 20:49
Jeg må så indrømme at det Cole har vist i de kampe han har været med i bestemt ikke har overbevist mig om noget som helst.
Men han vil med garanti få 100 gange længere snor end Babel.
Meireles er også det eneste indkøb i sommers jeg mener vi er blevet forstærket ved, resten er i bedste fald fyld.
Og en fyring af RH? JA TAK, hellere i dag end i morgen!
Ej heller mig, men Cole indeholder en masse ting som spiller, og er sikker på at han bliver en gevinst når han kommer i form(og ikke mindst når vi får en træner som vil spille fodbold)
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6118:
01 Dec 2010, 20:54 »
Motta også. Og desuden spiller Stankovic på kanten - præcis som Kuyt.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #6119:
01 Dec 2010, 20:54 »
Citat af: Jakob E 01 Dec 2010, 20:49
Jeg argumenterer sjovt nok akkurat ligesom jer, og igen er det fordi du ikke er enig, du siger jeg er snæversynet. Jeg forstår ikke du siger jeg ikke skal tro jeg ved alt, for jeg argumenterer jo bare for min sag. Præcis som i gør det. Det er en arrogant holdning til andres mennesker holdninger, og det kan jeg ikke bruge til noget.
Det kan godt være Benitez ikke har noget at sige, men han har et ansvar som træner, og vil han have en spiller, så er det jo en interesse fra klubben.
http://www.bold.dk/nyt/Sneijder-vil-have-Kuyt-til-Inter
http://www.bold.dk/nyt/Kuyt-Der-var-Inter-forhandlinger
Hvis du ikke er villig til at rykke dig overhovedet så forstår jeg ikke hvad du vil opnå med din diskussion.. Du ved jo folk aldrig bliver enig med dig hvorfor bliver du så ved med at træde rundt i det samme ?? Det er hvad ?? 20. gang du diskuterer Kuyt med folk og det har ikke rykket sig en meter og du bliver alligevel ved??
Hvad vil du opnå ?? Du gjorde præcis det samme i United tråden for ikke så lang tid siden hvor du bare blev ved og ved med at køre i dit sådan og sådan burde united være og ikke være .. Vi er glade for Sir Alex er manager der og du ikke er ..
Til sidst ka man spørge sig selv om du bare er ude på at provokere folk når du bliver ved med at køre et emne op som du VED vi aldrig bliver enige om ..
Bagefter påstår du at folk hater dig fordi du er Chelsea fan .. Nej folk hater dig ikke de er bare trætte af at træde i vande .. så ved du det.. for som sædvanligt i en Jakob E diskussion så kommer man ingen vegne og derfor er den meningsløs og nytteløs
Sider:
1
...
406
407
[
408
]
409
410
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »