home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 967 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877862 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5940: 29 Nov 2010, 13:08 »

Jeg synes ikke der kan være nogen tvivl om at Torres er en klassespiller når han ER i form. Det med formen er bestemt et problem. Torres er manden for os, men samtidig mener jeg at der bør købes en reserve ind der kan nogen på egen hånd og kan gøre en forskel. N'Gog har til tider set ud som den rigtige, men præstere desværre for sjældent. I min optik skal vi hente et "rigtig" angriber ind, en der fylder lidt i feltet, et godt spark og gerne med lidt tekniske færdigheder.
Jeg er i tvivl om Elmander er den rigtige her. Kan spiller godt for tiden og det er jo det der afgøre om en spiller er god, nu og her. Men kigger man på den tid han har været i Bolton har han generelt ikke været overbevisende. Men meget afhænger også af hvor mange penge vi ønsker at bruge og hvilke spillere der er mulighed for at hente - sidstnævnte tror jeg kan blive et problem.

Forsvaret ser heller ikke for godt ud, Carragher blev skadet igår og Agger er ude i 3 uger. På højre backen bruger vi reserveholdsspiller e hvis der er skader. Generelt er der for mange mangler i en klub som Liverpool. En enkelt offensiv midtbane spiller kunne man måske også tænke sig? Uden Gerrard kommer et "hul" som ingen af de nuværende spillere har formået at udfylde. Dog så løsningen med den mere klassiske 4-4-2 nogenlunde ud imod Tottenham.

Jeg kan ikke umiddelbart pege på de rigtige spillere - men noget skal der ske! Roy Hodgson og Liverpool er i problemer og nye spillere er et krav. Jeg tror også at vi vil reagere i januar, med ny sportsdirektør osv.
Glæder mig til at se hvad der sker de næste par måneder! Smiley

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5941: 29 Nov 2010, 13:11 »

Det er ikke et underligt argument. Han har scoret 8 mål i 15 kampe i  denne sæson. Jeg synes ikke det er nok til, at vi skulle købe ham 'bare' på grund af 8 mål.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5942: 29 Nov 2010, 13:18 »

Det er ellers sjovt nok mere end vores to angribere har scoret tilsammen?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5943: 29 Nov 2010, 13:28 »

Ja det han han så ikke. N'Gog har scoret 7 mål i 11 kampe. Torres har spillet 16 kampe og 5 mål.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5944: 29 Nov 2010, 13:32 »

Lad os få Elmander! Så bliver jeg ovenud lykkelig - a dream come true!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JKJ
Gæst

« Svar #5945: 29 Nov 2010, 17:10 »

Er der virkelig nogen der seriøst mener vi skal hente Elmander pga nogle få gode kampe i Pl i år? Hvor herre på hest da!!

Han er inde i en stime korrekt, men det er da for pokker ikke nok til at han skal til Liverpool.

Sorry jeg er lettere rystet når man mener det. Hvor er ambitionerne gutter? Med alt respekt for Elmander og hans indstilling så er han altså ikke lige den spilelrder kan og skal løfte os til et højere niveau.

N'Gog er IKKE løsningen når Torres er skadet, enig men at hente en spiller på ca samme Niveau løser da intet. Så vil jeg da langt hellere sætte Kuyt frem igen. Han indstilling fejler meget sjældent noget og imo er han da mindst på samme niveau som Elmander.

Løft nu lige ambitionerne lidt, fremfor at foreslå middel mådige spillere. Dem har vi sgu nok af i forvejen!

DeBuur
Manager

« Svar #5946: 29 Nov 2010, 17:22 »

Skuffet Elmander fint hvis vi kan få ham på en fri transfer til sommer... men havde håbet på nogle helt andre navne i januar... håber ikke det er et billed på hvilken købekraft Liverpool har med de nye ejere !

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #5947: 29 Nov 2010, 18:00 »

Skuffet Elmander fint hvis vi kan få ham på en fri transfer til sommer... men havde håbet på nogle helt andre navne i januar... håber ikke det er et billed på hvilken købekraft Liverpool har med de nye ejere !

Elmander er IKKE fin. Vi hæver på ingen måder niveauet med ham. Med købet af ham viser vi jo bare at vi IKKE vil være med hvor det er sjovt mere men vil stille os tilpas som et midterhold og intet andet.

Er vi virkelig sunket så lavt at det er den slags spillere vi gerne vil have? Jøsses jeg er rystet!

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5948: 29 Nov 2010, 18:03 »

Elmander er IKKE fin. Vi hæver på ingen måder niveauet med ham. Med købet af ham viser vi jo bare at vi IKKE vil være med hvor det er sjovt mere men vil stille os tilpas som et midterhold og intet andet.

Er vi virkelig sunket så lavt at det er den slags spillere vi gerne vil have? Jøsses jeg er rystet!

Jeg tror det er sådan nogle spillere Roy godt kan lide.. Vi bliver ikke en TOPklub, før vi får en toptræner.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5949: 29 Nov 2010, 18:06 »

Jeg mener at RH skal raus.. Væk med Agger, han er jo ude at skide! -Agger er da klart en af de bedste forssvarsspillere i PL IMO!
Og at RH så roser Poulsen oveni, gør bare at jeg hader ham mere. Kan for fanden ikke forstå hvorfor vi signede ham?

Nyt forsvar og en topangriber, så er vi der!
Synes vi mangler en stor og stærk angriber, som kan skabe og ikke mindst udnytte chancer!

Angående Elmander, synes jeg ikke han er god nok (Skuffet), hvis vi får ham bliver han vil bare som alle de andre RH har hentet....

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5950: 29 Nov 2010, 18:13 »

Jeg mener at RH skal raus.. Væk med Agger, han er jo ude at skide! -Agger er da klart en af de bedste forssvarsspillere i PL IMO!
Og at RH så roser Poulsen oveni, gør bare at jeg hader ham mere. Kan for fanden ikke forstå hvorfor vi signede ham?

Nyt forsvar og en topangriber, så er vi der!
Synes vi mangler en stor og stærk angriber, som kan skabe og ikke mindst udnytte chancer!

Angående Elmander, synes jeg ikke han er god nok (Skuffet), hvis vi får ham bliver han vil bare som alle de andre RH har hentet....

Sammen med Torres og Gerrard så er Agger min absolut min favorit spiller. Men jeg synes et salg af ham kan forsvares. Han er jo konstant skadet? (Vil selvefølgelig helst have at han bliver) Og jeg er næsten 100 % sikker på at han også bliver solgt inde for et år, så længe Liverpools træner hedder Roy Hodgson. Han står jo for alt det en forsvarspiller IKKE skal ifølge Roy. Og med det mener jeg at spille fodbold, ikke bare losbold.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5951: 29 Nov 2010, 18:35 »

Roy Hodgson er god til at rose spillere der fortjener ros, men som ingen aldrig lukker øjnene op for. Især Kuyt og Poulsen. Jeg synes det er utroligt i ikke kan se de spillere de er, for det er jo to fantastiske fodboldspillere. Lad os starte med Kuyt.

Han kæmper altid og giver 100 %. Han løber solen sort og tror altid på det han laver, om han så skal rulle Terry, Ferdinand, Pique og Vidic i en solotur, så tror han på det. Han er en holdspiller, og laver desuden uhyggelig vigtige mål. Og lad os bare slå fast. Han er den eneste der fortjener et evt. anførerbind efter Gerrard. Jeg er kæmpe fan er Dirk Kuyt, og det sker meget sjældent jeg er fan af en spiller der ikke spiller for et af mine hold, men her er sgu en undtagelse, for Kuyt er fantastisk.

Og videre til danskeren. Jeg synes godt nok i har dømt ham hurtigt. Han spillede vel 2 dårlige kampe, og så skulle hans sælges. Giv dog manden en chance. Sådan  har jeg f.eks. aldrig udtalt om Ramires, selvom han har spillet flere elendige kampe end Poulsen. Jeg forstår godt RHs ros af Poulsen, for han er en ekstem dygtig midtbanespiller, og er ekspert i at erobrere bolde, og spille dem sikkert videre. Det lyder enkelt, men er så uhyggelig vigtigt. Det er ikke for sjov han er Danmarks anfører, for han har også lederegenskaber, og kan tage ansvar. Jeg ser Poulsen som en bedre spiller end Lucas, og jeg synes det er synd og sørgeligt han bliver dømt sådan. For god, ja det er han.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5952: 29 Nov 2010, 18:46 »

Tror ikke der er nogen der har sagt Kuyt er ringe? Han er efter min mening en klassespiller..

Angående Poulsen så tror jeg ikke du har set nogle af Liverpools kampe, hvis du mener han ikke har fået en chance!

Kortere og mere præcist behøver du vist ikke få det.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5953: 29 Nov 2010, 18:51 »

Tror ikke der er nogen der har sagt Kuyt er ringe? Han er efter min mening en klassespiller..

Angående Poulsen så tror jeg ikke du har set nogle af Liverpools kampe, hvis du mener han ikke har fået en chance!

Kortere og mere præcist behøver du vist ikke få det.
Men har I ikke dømt ham for hurtigt? Jeg er sikker på han ikke har spillet ret mange kampe efter hans dårlige præstationer, og så sidder han bare på bænken, mens i sviner ham til. Han fik chancen igen mod West Ham forrige weekend. Han spillede rigtig godt, og i vandt 3-0. Han burde roses.

Jeg ved der er flere Liverpool fan der ikke ser Kuyt som en specielt god spiller, men derfor er jeg glad for du synes det. :-)

bøvle
Manager

« Svar #5954: 29 Nov 2010, 18:51 »

Hey guys, rolig nu. Keep up the good tone Wink

Synes Kuyt er en klassespiller, der gør en rigtig god indsats for Liverpool.Han er en spiller der har den gejst og figthervilje, som mange andre i truppen desværre mangler. Dog er han ikke noget teknisk vidunder, men han kompenserer på andre punkter, herunder især arbejdsstyrke.

Hvad angår Poulsen, så selvom han ikke altid har været lige heldig, så vil jeg stadig hævde at han bør stå foran Lucas i køen, hvilket jeg også mener er det, som han kan tillade sig at forvente/forlange eller som minimum håbe på. Når han er god er han markant dårligere end Lucas. Og i mine øjne har de et lige ringe og håbløst bundniveau Opstemt

Sider: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010