home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 394 395 [396] 397 398 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877896 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5925: 29 Nov 2010, 12:07 »

Olates.

Jeg forstod bogstaveligt talt ingenting af hvad du skrev. Ud over Hodgson skulle fyres

verdenskrig
Manager

« Svar #5926: 29 Nov 2010, 12:08 »

Han skriver at vi ikke spiller offensivt og kreativt nok, at hans bedstemor kunne gøre det bedre, og at vi burde få en yngre manager der modsat de ældre managers kan klare at tænke nyt Smiley Og jeg er naturligvis helt enig!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5927: 29 Nov 2010, 12:09 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/engelsk-avis-sender-elmander-til-liverpool

Ja tak.. Det ville være et rigtig fint indkøb i mine øjne.. Elmander gør det fortrinligt pt, og spiller med noget af den frækhed og selvtillid som vi pt kunne bruge en masse af.. Så kan han passende afløse Torres som han i øvrigt også er klasser over pt..

Jeg kan ikke gentage mig selv nok.. Gud hvor jeg håber at Torres sælges til vinter Sur
Gud hvor er jeg træt af at folk sviner Torres til.. Slap nu af ikke? Se Rooney, han har ikke spillet godt siden marts pga. sin langvarige skade, og Torres har altså bare brug for tid.. Der kan sgu da ikke være tvivl om hans klasse..

Til det med Elmander håber jeg godt nok ikke vi får ham. Han er uden tvivl en dygtig spiller, men I kan da ikke mene at vi skal købe en spiller, som har haft en kort god periode. Vi har sgu brug for en klassespiller gutter, vågn nu op.. Undskyld beskeden virker lidt sur, men er satme så gal på Liverpools transferpolitik..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5928: 29 Nov 2010, 12:10 »

Vil i have Magnus Pehrsson? Han er ung?

Skipper
Gæst

« Svar #5929: 29 Nov 2010, 12:11 »

Kreativt vil jeg give ham ret. Men synes nu det gik godt offensivt, men vi er altså brug for nye spillere i Liverpool. Et par angribere der har vilje til at skyde. og så nogle forsvarspillere der kan løbe lidt! Vil rigtig gerne se Shawcross i Pool, synes han har spillet fremragende for Stoke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5930: 29 Nov 2010, 12:12 »

Jeg forstår fandme godt verdenskrig.
Torres har det sygeste potentiale, men når hans attitude er som den er, så er det, det værste gang pis at se på. Så jeres kamp i går, og Torres var elendig. Jeg kan sagtens se det fornuftige i at købe en lidt ringere spiller på papiret, som kæmper, end at beholde en verdensstjerne der tror han er gud og ikke gider noget som helst.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5931: 29 Nov 2010, 12:14 »

Kreativt vil jeg give ham ret. Men synes nu det gik godt offensivt, men vi er altså brug for nye spillere i Liverpool. Et par angribere der har vilje til at skyde. og så nogle forsvarspillere der kan løbe lidt! Vil rigtig gerne se Shawcross i Pool, synes han har spillet fremragende for Stoke.

Shawcross er bedre end Carragher og Skrtel, men jeg vil endnu hellere have Gary Cahill!

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5932: 29 Nov 2010, 12:15 »

Gud hvor er jeg træt af at folk sviner Torres til.. Slap nu af ikke? Se Rooney, han har ikke spillet godt siden marts pga. sin langvarige skade, og Torres har altså bare brug for tid.. Der kan sgu da ikke være tvivl om hans klasse..

Til det med Elmander håber jeg godt nok ikke vi får ham. Han er uden tvivl en dygtig spiller, men I kan da ikke mene at vi skal købe en spiller, som har haft en kort god periode. Vi har sgu brug for en klassespiller gutter, vågn nu op.. Undskyld beskeden virker lidt sur, men er satme så gal på Liverpools transferpolitik..

Forskellen på Rooney og Torres er at Rooney stadig spiller med gejst og arbejder for holdet.. TIngene lykkedes bare ikke og det er jo ærgeligt, men hans indstilling kan der ikke sættes en finger på.. Torres går rundt som om det hele rager ham en høstak, han laver seriøst INTET brugbart for holdet.. Hans dybdeløb han engang var kendt for laver han heller ikke mere.. Han evner ikke at holde fast i simple bolde fordi han altid skal prøve at udfordre modstanderen i slowmotion tempo.. Torres er en primadonna uden sidestykke, hvilket kan forsvares når man har verdensklasse.. Men det er han ikke i nærheden af pt, og så må man knokle for tingene og blive beskidt.. Det evner Torres åbenlyst ikke.. Læg dertil at manden konstant er skadet!

Jeg kan slet ikke se hvordan du kan forsvare ham, med den attitude han lægger for dagen.. Han er en skændsel!

Elmander ville pt være en klar opgradering af angrebet i forhold til Torres.. Derudover er Elmander i det mindste en klasse over N'Gog.. Så bredden ville i hvert fald blive styrket!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skipper
Gæst

« Svar #5933: 29 Nov 2010, 12:15 »

Er også enig angående Torres Ubeslutsom
Hvis vi kan finde nogen der vil byde 150-200 for ham i vinterpausen synes jeg han skal smutte. Og så kan vi købe Graulund og farlige Frank. De kæmper i hvert fald for holdet Opstemt

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5934: 29 Nov 2010, 12:20 »

Forskellen på Rooney og Torres er at Rooney stadig spiller med gejst og arbejder for holdet.. TIngene lykkedes bare ikke og det er jo ærgeligt, men hans indstilling kan der ikke sættes en finger på.. Torres går rundt som om det hele rager ham en høstak, han laver seriøst INTET brugbart for holdet.. Hans dybdeløb han engang var kendt for laver han heller ikke mere.. Han evner ikke at holde fast i simple bolde fordi han altid skal prøve at udfordre modstanderen i slowmotion tempo.. Torres er en primadonna uden sidestykke, hvilket kan forsvares når man har verdensklasse.. Men det er han ikke i nærheden af pt, og så må man knokle for tingene og blive beskidt.. Det evner Torres åbenlyst ikke.. Læg dertil at manden konstant er skadet!

Jeg kan slet ikke se hvordan du kan forsvare ham, med den attitude han lægger for dagen.. Han er en skændsel!

Elmander ville pt være en klar opgradering af angrebet i forhold til Torres.. Derudover er Elmander i det mindste en klasse over N'Gog.. Så bredden ville i hvert fald blive styrket!
Rooney er da først begyndt at kæmpe for holdet for nyligt igen, for hvis du spørger mig var Rooney slet ikke oplagt i laaang tid. Jeg forsvarer så sandelig ikke hans attitude, det må du endelig ikke tro. Men han er jo ikke i form, og det kræver hans spillestil, at han er..

Vil I gerne have vi skal ligge og kæmpe med om Europa League siden I vil have Elmander? Han er jo ikke målfarlig, jo det er han lige i tiden, men han har ikke vist målnæse før nu.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5935: 29 Nov 2010, 12:21 »

Synes du overdriver.. Han er ikke en skændsel, han skal tit kæmpe alene mod to forsvarsspillere. Han slår ikke op i banen mere. Han mangler skarphed og så synes jeg det ligner, at han har mistet noget fart men ellers synes jeg ikke det er SÅ slemt igen.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5936: 29 Nov 2010, 12:37 »

Rooney er da først begyndt at kæmpe for holdet for nyligt igen, for hvis du spørger mig var Rooney slet ikke oplagt i laaang tid. Jeg forsvarer så sandelig ikke hans attitude, det må du endelig ikke tro. Men han er jo ikke i form, og det kræver hans spillestil, at han er..

Vil I gerne have vi skal ligge og kæmpe med om Europa League siden I vil have Elmander? Han er jo ikke målfarlig, jo det er han lige i tiden, men han har ikke vist målnæse før nu.

Angående Rooney er jeg uenig.. Rooney fighter altid, men hans niveau lod meget tilbage at ønske ja.. Han har du fundet niveauet nu.. Han spillede en god kamp mod Rangers og en fin kamp mod BLackburn..

Men nu snakker du om at Torres ikke er i form, og at han skal have tid.. Men hvor meget tid skal han bruge.. Vi er nu i slutningen af november måned.. Han har snart haft en halv sæson til at komme i form.. Skal vi vente til der mangler 4 kampe før han så rammer den form du omtaler..

Håber du selv kan se det er lidt forkert.. Hvis han stadig så langt henne i sæsonen er ringe, kunne det så tænkes at det er et udtryk for det generelle niveau han besidder lige nu ?

Elmander er i hvert fald flyvende pt, og hvis han kunne overføre det til os, ville han være langt mere værd end Torres.. Fodbold er ikke så sort på hvidt at du kan sige at Tores pga sit ry er bedre end Elmander.. Fodbold handler om dagsformen og om man præstere kontinuerligt, og der er vidst ingen tvivl om hvem af de to der rammer formen pt!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5937: 29 Nov 2010, 12:39 »

Synes du overdriver.. Han er ikke en skændsel, han skal tit kæmpe alene mod to forsvarsspillere. Han slår ikke op i banen mere. Han mangler skarphed og så synes jeg det ligner, at han har mistet noget fart men ellers synes jeg ikke det er SÅ slemt igen.

Han mister konstant basale bolde, fordi han lige skal tage et træk mere, slår ud med armene, går  ikke ordentligt ind i nærkampene, løber ikke dybt, har ingen fart mere osv osv.. Faktisk står han bare deroppe og glor fodbold det meste af tiden, og når han så får den kommer der intet brugbart ud af det..

Torres indeholder utrolig mange kompetencer, og et af dem ser vi da han spiller Maxi fri.. Det er sådan jeg husker Torres da han var bedst.. Det andet er slet ikke Torres værdig, og han skal enten stramme sig GEVALDIGT an, eller sælges da vi lige så godt kunne tjene penge på ham og hente en erstatning frem for at beholde ham med den form han har pt!

Cool

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5938: 29 Nov 2010, 12:56 »

Angående Rooney er jeg uenig.. Rooney fighter altid, men hans niveau lod meget tilbage at ønske ja.. Han har du fundet niveauet nu.. Han spillede en god kamp mod Rangers og en fin kamp mod BLackburn..

Men nu snakker du om at Torres ikke er i form, og at han skal have tid.. Men hvor meget tid skal han bruge.. Vi er nu i slutningen af november måned.. Han har snart haft en halv sæson til at komme i form.. Skal vi vente til der mangler 4 kampe før han så rammer den form du omtaler..

Håber du selv kan se det er lidt forkert.. Hvis han stadig så langt henne i sæsonen er ringe, kunne det så tænkes at det er et udtryk for det generelle niveau han besidder lige nu ?

Elmander er i hvert fald flyvende pt, og hvis han kunne overføre det til os, ville han være langt mere værd end Torres.. Fodbold er ikke så sort på hvidt at du kan sige at Tores pga sit ry er bedre end Elmander.. Fodbold handler om dagsformen og om man præstere kontinuerligt, og der er vidst ingen tvivl om hvem af de to der rammer formen pt!

Hvis formen ikke skal spille ind, så kan du ikke sige at Elmander er god nok til Liverpool.  Han har spillet 70 kampe for Bolton og har kun scoret 17 mål. I sidste sæson var han ikke noget specielt. Hvad så hvis han kommer til Liverpool og han ikke har taget formen med sig? Når han ikke spiller godt, så er han nærmest usynlig.

Han mister konstant basale bolde, fordi han lige skal tage et træk mere, slår ud med armene, går  ikke ordentligt ind i nærkampene, løber ikke dybt, har ingen fart mere osv osv.. Faktisk står han bare deroppe og glor fodbold det meste af tiden, og når han så får den kommer der intet brugbart ud af det..

Torres indeholder utrolig mange kompetencer, og et af dem ser vi da han spiller Maxi fri.. Det er sådan jeg husker Torres da han var bedst.. Det andet er slet ikke Torres værdig, og han skal enten stramme sig GEVALDIGT an, eller sælges da vi lige så godt kunne tjene penge på ham og hente en erstatning frem for at beholde ham med den form han har pt!

Det har jo også noget med vores spillestil at gøre. Mange af de bolde han får, er i luften, ikke fordi han er dårlig med hovedet, men mange af forsvarsspillerne i England, er bare større og bedre med hovedet end Torres.
« Seneste Redigering: 29 Nov 2010, 13:01 af Dalla » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #5939: 29 Nov 2010, 13:02 »

Hvor siger jeg at formen ikke spiller ind? Det jeg skriver er at Torres nu har været så længe om at finde den form, at man efterhånden må stille spørgsmålstegn ved om det bare er hans reelle niveau lige nu vi ser?

Og det er jo et underligt argument.. Sådan kan du jo sige ved alle indkøb du køber.. Vi må bare indrømme at vi pt ikke kan hente fra øverste hylde.. Vi er ikke en del af guldkampen, og vi er ikke i CL, og vi har ikke en psykopat som ejer lika City.. Ud fra de kriterier ville Elmander være et fint køb, om ikke andet for at styrke selve truppen!

Cool

Sider: 1 ... 394 395 [396] 397 398 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010