home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878000 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5895: 28 Nov 2010, 15:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Rakitic-synes-tabt-for-Schalke

I sandhed en spiller jeg håber vi kigger efter.. En Rakitic på fri transfer ville være en rigtig fin handel, som både ville kunne styrke midtbanen og bredden Smiley Thumbs Up

Derudover møder vi Tottenham ude i dag, hvilket nok skal blive en svær opgave.. Jeg har egentlig ikke den store tro på point, og hvis vi kan snige en uafgjort hjem ville det nok være fint.. Men det er jo trods alt fodbold hvor alt kan ske, så det bliver spændende Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

søgaard
Gæst

« Svar #5896: 28 Nov 2010, 16:29 »

Nu har jeg slettet et par indlæg, da det ikke er tilladt at snakke om ulovlige streams her på siden.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5897: 28 Nov 2010, 18:24 »

Hvor er det dog bare dumt af N'Gog! ticked off men det ligner lidt, at det ikke er i feltet, men på stregen.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

DeBuur
Manager

« Svar #5898: 28 Nov 2010, 18:41 »

Ubeslutsom hold kæft hvor kan Harry Redknapp sætte et hold op....sidder med en fornemmelse af at denne kamp bliver uden point for Liverpool.

YNWA

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #5899: 28 Nov 2010, 18:52 »

Utroligt du så ender med at have ret :O

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5900: 28 Nov 2010, 18:55 »

Hvor er dommeren da bare en klaphat! gul kort til Johnson og frispark til Tottenham, for at gøre det nøjagtig det samme som Ekotto lavede på Kuyt i feltet.. Og så et straffe til Tottenham hvor de skulle have haft frispark! Skandale dommer.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5901: 28 Nov 2010, 18:55 »

Hold kæft hvor vi gang på gang taber på vores forsvar... Skuffet

Vi havde chancerne i første halvleg til at lukke den, men fik igen igen ikke scoret, og så står vores forsvar atter og koger..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #5902: 28 Nov 2010, 18:55 »

Ej, hvor er jeg dog træt af det elendige lorteforsvar. Tre fucking imponerende slowpokes der ville faile i et kapløb mod en snegl og en hurtig offensiv kegle, der ikke aner hvad defensiv betyder. Jesus Christ.

Lorte dommer, skal det dog også siges. Gid Tottenham må gå afhelvede til.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5903: 28 Nov 2010, 18:56 »

Dette er absolut ikke dommerens skyld. Hvad laver Kyrgiakos da han hopper op i den der ryger hen til Lennon??? Skandale forsvarsspil.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5904: 28 Nov 2010, 18:59 »

Dette er absolut ikke dommerens skyld. Hvad laver Kyrgiakos da han hopper op i den der ryger hen til Lennon??? Skandale forsvarsspil.
Der var ikke straffe til Tottenham og der var straffe til os. Så lidt spiller han da ind.

verdenskrig
Manager

« Svar #5905: 28 Nov 2010, 19:00 »

Håber ved gud at vi sælger Torres til vinter.. Aldrig har jeg set en så ugidelig og amatøragtig indsats.. Manden gider tydeligvis ikke spille for Liverpool, og hele kampen rager ham tydeligvis en høstak.. Han vil gøre sig godt blandt alle citys primadonnaer!

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #5906: 28 Nov 2010, 19:02 »

Tottenham spillede bedre og deres 2 halvleg viste at det er et hold.
Liverpool lever på nogle enkelt præstationer og som flere hævder så ser forsvaret mere end skidt ud....Carragher kan jo nærmest ikke bevæge sig i noget der er hurtigere end slow motion.

Liverpool mangler også en midtbane som skaber noget fremadrettet og uventet...og nej det ville ikke være anderledes selvom Poulsen var startet inde.

Vi kan kun sige muligheden var der idag...herreøv de 3 point kunne vi godt have brugt...sort sort søndag ticked off

YNWA

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #5907: 28 Nov 2010, 19:07 »

Der var ikke straffe til Tottenham og der var straffe til os. Så lidt spiller han da ind.
Ikke for at hovere eller noget som helst men jeg syntes nu at Straffet var korrekt de står placeret lige inde for feltet. og ved ikke hvad for en Situation du mener der er straffe til jer i så den venter jeg med at kommenter Opstemt

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5908: 28 Nov 2010, 19:09 »

Ikke for at hovere eller noget som helst men jeg syntes nu at Straffet var korrekt de står placeret lige inde for feltet. og ved ikke hvad for en Situation du mener der er straffe til jer i så den venter jeg med at kommenter Opstemt

Ved ikke om du så da vi viste situationen igen, men hvis du havde, så kunne du se at han rammer bolden på stregen, så der er IKKE straffe.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #5909: 28 Nov 2010, 19:11 »

Ved ikke om du så da vi viste situationen igen, men hvis du havde, så kunne du se at han rammer bolden på stregen, så der er IKKE straffe.
det kan der jo være noget om men de brændte stadig det straffespark så det har som sådan intet at gøre med nederlaget men ville gerne høre fra dig om det straffespark som du mener i skulle have  Smiley

Sider: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010