home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878045 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5865: 13 Nov 2010, 20:38 »

Nå så tabte vi så 2-0 ude til Stoke Skuffet Skuffet

Meget ærgeligt for jeg synes resultatet var totalt misvisende.. Synes vi spillede en fremragende kamp.. Vi gav aldrig Stoke plads til at spille bold, vi var bevægelige og angrebslystende..

Blev meget positivt overrasket over den indstilling holdet viste specielt efter 1-0 målet.. Der så man virkelig hvordan vi kastede alt frem, og hvordan der var 5-6 mand i feltet hver gang der kom et indlæg,.. Kuyt tryllede som altid ude på kanten med elastikfinter, husmandsfinter og jeg skal komme efter dig, og Maxi viste igen hvilket fantastisk antrit han har..

Torres sugede alt til sig, og spillede med den vilje og spilleglæde som man kan forvente.. Nede bagi var Skrtel og Kyrgiakos som altid to klipper der fjernede alle trussler, mens Konschesky med 3 min igen viste hele verden hvordan man skal sparke et frispark bedst muligt..

Carragher tonsede op og ned af backen hele kampen og slog mange indlæg lige i panden på de mange folk i feltet, og Gerrard samt Lucas tog mange dybdeløb og spillede ikke boldflytteri af værste skuffe..

Kæft jeg er stolt af at være Liverpool fan i dag.. Nogle gange går tingene bare en i mod, og vi kan jo ikke gøre for at Delap altid får lov at få et håndklæde når han skal kaste sine krydsermissiler.. Snart indfører FA vel at man også må få en føntørrer med på banen....... Eller skulle Delap ikke også lige have lov til at gå ud bag tribunen og hente en kop kaffe mens han venter.. Det bliver spændende at se om FA indfører det

Men alt i alt en fantastisk præstation som der helt sikkert kan arbejdes videre på.. Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #5866: 13 Nov 2010, 23:39 »

Thumbs Up Roy Hodgson har stadig ikke formået at få Liverpool til at performe, vi spiller som et middelhold og defensivt er det en katastrofe... mon ikke Agger er glad for ikke at være på holdet pt.......

YNWA

Swizz CataR
Manager

« Svar #5867: 13 Nov 2010, 23:48 »

Meget ærgeligt for jeg synes resultatet var totalt misvisende.. Synes vi spillede en fremragende kamp.. Vi gav aldrig Stoke plads til at spille bold, vi var bevægelige og angrebslystende..

Blev meget positivt overrasket over den indstilling holdet viste specielt efter 1-0 målet.. Der så man virkelig hvordan vi kastede alt frem, og hvordan der var 5-6 mand i feltet hver gang der kom et indlæg,.. Kuyt tryllede som altid ude på kanten med elastikfinter, husmandsfinter og jeg skal komme efter dig, og Maxi viste igen hvilket fantastisk antrit han har..

Torres sugede alt til sig, og spillede med den vilje og spilleglæde som man kan forvente.. Nede bagi var Skrtel og Kyrgiakos som altid to klipper der fjernede alle trussler, mens Konschesky med 3 min igen viste hele verden hvordan man skal sparke et frispark bedst muligt..

Carragher tonsede op og ned af backen hele kampen og slog mange indlæg lige i panden på de mange folk i feltet, og Gerrard samt Lucas tog mange dybdeløb og spillede ikke boldflytteri af værste skuffe..

Kæft jeg er stolt af at være Liverpool fan i dag.. Nogle gange går tingene bare en i mod, og vi kan jo ikke gøre for at Delap altid får lov at få et håndklæde når han skal kaste sine krydsermissiler.. Snart indfører FA vel at man også må få en føntørrer med på banen....... Eller skulle Delap ikke også lige have lov til at gå ud bag tribunen og hente en kop kaffe mens han venter.. Det bliver spændende at se om FA indfører det

Men alt i alt en fantastisk præstation som der helt sikkert kan arbejdes videre på.. Thumbs Up

Fed ironi Wink

Er helt enig.. Godt nok en ynkelig forestilling, og hvor er det træls konstant at høre Hoghson bortforklare med, at der ikke findes lette kampe, at alle er lige, og jeg skal komme efter jer med løgnhistorier.. Nuvel, PL er tæt, men der er sq ved gud forskel på top og bund. Stoke spiller hårdt, kontant og direkte, men det betyder jo ikke, at ingen kan slå dem - ellers ville de jo ikke ligge i bunden.

Spillet fungerer virkelig ikke under Roy, hverken forude eller bagude. I defensiven virker holdet ikke alt for opsatte på at bruge fysikken hvilket virkelig kom til udtryk idag. Når så først bolden er vundet, så er det elendigt at se det opspil.. 8 ud af 10 gange skyder spillerne bare bolden ud over sidelinjen, en ren skændsel når nu man spiller mod Stoke og Delap.

Offensivt kommer holdet jo aldrig rigtig op og lægger pres, og det sker efterhånden i næsten hver kamp. Spillerne flytter sig simpelthen ikke nok uden bolden, og jeg synes ikke spillernes styrker udnyttes. Alt for mange spillere "forsvinder" på banen, se bare Maxi, der slet ikke udfordrer eller får bolden i løb på noget tidspunkt. Gerrard er for defensiv, og Lucas kan praktisk talt kun spille bolden videre - hvoraf halvdelen af tilfældene så ender hos modstanderen eller uden for banen...

En ren ynk.. Ud med Roy..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #5868: 13 Nov 2010, 23:52 »

Puha, troede lige jeg var den eneste der havde det sådan, forstår ikke hvorfor alle folk går og er så negative Wink

Stoke er jo bare et skoleeksemplar i at vilje, sult, lyst og vildskab er vigtigere end talent, taktisk snilde, eller finpudset pasningsspil. Stor cadeau til dem. De gav lige en lektion til Liverpool om hvordan man skal være tændt og opsat på at spille en kamp.

- 96 -

Hunaga
Gæst

« Svar #5869: 14 Nov 2010, 10:33 »

Super indsats af Stoke igår! Men hold kæft hvor kan de ødelægge en kamp med de fucking indkast! Tør ikke engang tænke på hvor mange minutter det tog alt i alt med det klamme håndklæde! Der burde indføres noget der!

Skipper
Gæst

« Svar #5870: 14 Nov 2010, 16:29 »

Har lige set Stoke kampen som jeg havde optaget. Og jeg må indrømme jeg sad og læste lidt i en bog mens jeg så den. Jeg lagde overhovedet ikke mærke til Liverpool i den, utroligt så dårligt vi spiller under pres. Græder

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5871: 15 Nov 2010, 23:18 »

Én ting: Vi missede Afellay... Skidt Liverpool!

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5872: 16 Nov 2010, 18:56 »

hmm.. Måske valgte han bare Barcelona, som man jo godt kan forstå. Kan ikke rigtig se hvordan han kan komme på hold i Barcelona, men det er jo hans valgt.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5873: 18 Nov 2010, 21:07 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer-gossip/liverpool-in-race-for-european-wonderkid  Opstemt Opstemt Opstemt Det varmer sgu ens hjerte når man læser sådanne nogle rygter   Hævet Øjenbryn

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Skipper
Gæst

« Svar #5874: 18 Nov 2010, 21:10 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer-gossip/liverpool-in-race-for-european-wonderkid  Opstemt Opstemt Opstemt Det varmer sgu ens hjerte når man læser sådanne nogle rygter   Hævet Øjenbryn

Tvivler på det sker, da han er stor Chelsea fan og de skulle være ret vilde efter at få ham.
Prøv at se de første 2 kommentare, de vil ikke have ham til Liverpool funny

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5875: 18 Nov 2010, 21:12 »

hmm.. Måske valgte han bare Barcelona, som man jo godt kan forstå. Kan ikke rigtig se hvordan han kan komme på hold i Barcelona, men det er jo hans valgt.
Jeg kan sagtens se ham komme på hold i Barca. Selvfølgelig ikke med det samme, men det skal nok kæmpe. Han bliver fremragende! Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5876: 18 Nov 2010, 21:16 »

Tvivler på det sker, da han er stor Chelsea fan og de skulle være ret vilde efter at få ham.
Prøv at se de første 2 kommentare, de vil ikke have ham til Liverpool funny
Det kan godt være at jeg tager fejl, men jeg har kun læst at han er kæmpe Drogba fan.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5877: 18 Nov 2010, 21:17 »

Jeg kan sagtens se ham komme på hold i Barca. Selvfølgelig ikke med det samme, men det skal nok kæmpe. Han bliver fremragende! Smiley
Hvem mener du, han kan slå af?  Huh Jeg kan ikke se hvem det skulle være  Wink

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5878: 18 Nov 2010, 21:20 »

"Jeg kan sagtens se ham komme på hold i Barca. Selvfølgelig ikke med det samme, men det skal nok kæmpe. Han bliver fremragende!" - Jeg skrev, selvfølgelig ikke med det samme.. Men husk han ikke er ret gammel, så han har en fremtid der.. Derudover er han vel 4. valg ud af de tre som er i front for Barca, så der skal nok blive spilletid til ham Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #5879: 20 Nov 2010, 18:06 »

Reina

Konchesky
Skrtel
Carragher
Johnson

Maxi
Meireles
POULSEN

Kuyt
Torres
Ngog

Dejligt at se Poulsen tilbage igen... men mon ikke det skyldes at Gerrard er skadet?

Liverpool skal vinde idag, sker det så nærmer vi os de Europæiske pladser..... Y.N.W.A

Mit bud bliver 3-0 til Liverpool..... Torres scorer 2 og Poulsen 1

YNWA

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010