home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878217 gange)
Dalla
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5805: 04 Nov 2010, 21:50 »

Enig. Magen til større boldmongol end Skrtel skal man virkelig lede længe efter, hvis det overhovedet findes. Han er et omvandrende frispark, skub i ryggen, for sene tacklinbger, høje albuer osv osv er jo det eneste han kan.

Men han er jo en spiller lige efter RH hoved så hvis vi er heldige bliver han snart fyret og såtager han Skrtel med!

Det skulle da (desværre) lige være Carragher  Sur

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Zone 43
Manager

« Svar #5806: 04 Nov 2010, 21:54 »

Det lyder næsten som Landsholdet  Wink

Edit: Youtube-knappen lader ikke til, at virke, så smider linket istedet.
http://www.youtube.com/v/8DYje57V_BY

Jeg ser lidt Liverpool, som jeg ser Brøndby pt. Et udemærket hold, men skal man med hvor det er aller sjovest, så kræver det en stor oprydning. Nu ved jeg ikke hvor mange penge NESV har smidt i kassen, der burde dog være nok til en ny defensiv, som nok er mest tiltrængt lige nu.

Reina, Johnson og Agger (når han ikke er skadet) er imo de eneste, der er gode nok til, at være faste startere i defensiven, en mand som Kyrgiakos (stav) vil være en fin reserve, men ihf to midterforsvarer, en venstre back og en 6'er, der ikke er bange for, at få jord på knæene - det er der, i skal forstærke jer først og fremmest, så nullet kan holdes, så det ene point er sikret. Så må den offensive del komme herefter.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2010, 21:55 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #5807: 04 Nov 2010, 21:54 »

Det skulle da (desværre) lige være Carragher  Sur

Nope, Skrtel er flere længder foran Carra. Bevars Carra er ikke hvad han har været, men han forstår bla at bruge sin rutine på at stille sig korrekt osv.

Men med RH's 3 foretrukne midterforsvarer så kommer vi sgu aldrig længere fremad   ticked off

JKJ
Gæst

« Svar #5808: 04 Nov 2010, 21:58 »

<a href="http://www.youtube.com/v/8DYje57V_BY" target="_blank">http://www.youtube.com/v/8DYje57V_BY</a>

Jeg ser lidt Liverpool, som jeg ser Brøndby pt. Et udemærket hold, men skal man med hvor det er aller sjovest, så kræver det en stor oprydning. Nu ved jeg ikke hvor mange penge NESV har smidt i kassen, der burde dog være nok til en ny defensiv, som nok er mest tiltrængt lige nu.

Reina, Johnson og Agger (når han ikke er skadet) er imo de eneste, der er gode nok til, at være faste startere i defensiven, en mand som Kyrgiakos (stav) vil være en fin reserve, men ihf to midterforsvarer, en venstre back og en 6'er, der ikke er bange for, at få jord på knæene - det er der, i skal forstærke jer først og fremmest, så nullet kan holdes, så det ene point er sikret. Så må den offensive del komme herefter.

Johnson er måske vores dårligste mand i forsvaret. Han er ikke eksisterende i den del af banen. Der er også flere såkaldte engelske eksperter dermener at han skal omskoles til højremidt. Der laver han knap så meget ravage i defensiven som han gør nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #5809: 04 Nov 2010, 21:59 »

Enig. Magen til større boldmongol end Skrtel skal man virkelig lede længe efter, hvis det overhovedet findes. Han er et omvandrende frispark, skub i ryggen, for sene tacklinbger, høje albuer osv osv er jo det eneste han kan.

Men han er jo en spiller lige efter RH hoved så hvis vi er heldige bliver han snart fyret og såtager han Skrtel med!

ENIG!!

Skrtel er simpelthen en af de største katastrofer jeg længe har oplevet.. Ikke nok med at alt hva du skriver er rigtigt, så glemmer du at nævne hans helt ekstreme mangel på evne til at placere sig korrekt.. han hænger konsekvent 2 meter efter sin oppasser fordi hans hjerne ikke evner at tænke logisk..

Og så har Poulsen kostet endnu et mål.. Fantastisk køb som jeg var ude og pointere fra dag 1  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #5810: 04 Nov 2010, 22:00 »

Nope, Skrtel er flere længder foran Carra. Bevars Carra er ikke hvad han har været, men han forstår bla at bruge sin rutine på at stille sig korrekt osv.

Men med RH's 3 foretrukne midterforsvarer så kommer vi sgu aldrig længere fremad   ticked off

Nej der er sgu lang vej... når nu flere af de storre navne sidder ude...så burde de næstbedste kæmpe med røven ud af bukserne for at komme frem i hirakiet...sådan ville det være i en klub med vinder mentalitet.... det ser vi ikke hos Liverpool.... en god coach kan sætte holdet op lad os se hvad Hodgson kan... jeg tvivler  Græder

YNWA

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5811: 04 Nov 2010, 22:04 »

Nej der er sgu lang vej... når nu flere af de storre navne sidder ude...så burde de næstbedste kæmpe med røven ud af bukserne for at komme frem i hirakiet...sådan ville det være i en klub med vinder mentalitet.... det ser vi ikke hos Liverpool.... en god coach kan sætte holdet op lad os se hvad Hodgson kan... jeg tvivler  Græder

Ja, det er trist at se på iaften. Hvad mon John Henry sidder og tygger på ?

verdenskrig
Manager

« Svar #5812: 04 Nov 2010, 22:06 »

Forhåbentlig ikke den fyreseddel Roy Hodgson snart får! Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5813: 04 Nov 2010, 22:08 »

Ja, det er trist at se på iaften. Hvad mon John Henry sidder og tygger på ?

Hm burde jeg måske ha købt Tottenham istedet for  funny

JKJ
Gæst

« Svar #5814: 04 Nov 2010, 22:10 »

ENIG!!

Skrtel er simpelthen en af de største katastrofer jeg længe har oplevet.. Ikke nok med at alt hva du skriver er rigtigt, så glemmer du at nævne hans helt ekstreme mangel på evne til at placere sig korrekt.. han hænger konsekvent 2 meter efter sin oppasser fordi hans hjerne ikke evner at tænke logisk..

Og så har Poulsen kostet endnu et mål.. Fantastisk køb som jeg var ude og pointere fra dag 1  Thumbs Up

Den her har vi diskuteret før. Men du vinder, CP skal ud og det kan kungå for langsomt. Lucas er jo en verdensstjerne i forhold til CP.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5815: 04 Nov 2010, 22:11 »

Nu mente jeg også kun i det opbyggende spil  Tunge

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5816: 04 Nov 2010, 22:11 »

Vil fanme hellere have Skrtel end Poulsen............ ................... ....
Synes bare ikke Poulsen er en skid værd, hvilket han har bevidst utallige gange.

Zone 43
Manager

« Svar #5817: 04 Nov 2010, 22:12 »

Johnson er måske vores dårligste mand i forsvaret. Han er ikke eksisterende i den del af banen. Der er også flere såkaldte engelske eksperter dermener at han skal omskoles til højremidt. Der laver han knap så meget ravage i defensiven som han gør nu.

Så er han godt nok blevet dårligere defensivt end jeg husker ham fra bl.a. Portsmouth. Måske et trænerskifte vil kunne gavne ham mere defensivt? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Creative
Ynglingespiller

« Svar #5818: 04 Nov 2010, 22:15 »

Forhåbentlig ikke den fyreseddel Roy Hodgson snart får! Wink

Klart. Det skal snart stoppe det her.

Roy Hodgson dage må snart stoppes. Det holder ikke mere det her !! ticked off ticked off ticked off

JKJ
Gæst

« Svar #5819: 04 Nov 2010, 22:16 »

Vil fanme hellere have Skrtel end Poulsen............ ................... ....
Synes bare ikke Poulsen er en skid værd, hvilket han har bevidst utallige gange.

Da de ikke spiller samme plads er det jo svært at sammenligne dem. Men begge er ikke gode nok, det kan vi hurtigt blive enig om.

Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010