Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 806 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
375
376
[
377
]
378
379
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1878808 gange)
N17
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #5640:
20 Okt 2010, 16:45 »
Det har ikke noget med at gøre, at sammenligne OB med Liverpool.. Eller jo et eller andet sted har det, for OB nægtede også, at tro på, at de kunne rykke ned. Derfor skete det. Og det er lidt det samme med Newcastle. De sagde også, at det ikke ville ske og det skete, så selvfølgelig kan det ske for Liverpool.
Omvendt tror jeg ikke, at en ny træner vil løse så meget.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #5641:
20 Okt 2010, 16:46 »
Der skal ske noget i Liverpool nu!
Om det er en trænerfyring der skal til er svært at sige, men noget skal der ske.
Roy Hodgson's taktiske koncept er noget, som spillerne ikke kan lide. Det er utrolig defensivt og ineffektivt, hvilket er ærgeligt, da i bestemt har kvaliteterne til, i hvert fald at være i den bedste halvdel af tabellen. Torres er en af verdens bedste angribere, men hans styrker synes jeg slet ikke bliver brugt, i hvert fald ikke optimalt.
Det virker på mig, som om at Hodgson gerne vil være i boldbesiddelse, men vil spille stift og ikke lave noget risikabelt. I gemmer jer nede på egen banehalvdel og laver småtspil, uden af komme frem til noget. I mine øjne har I heller ikke en bred nok trup, der er alt for stor forskel på start 11'eren og bænkvarmerne, det er simpelthen ikke godt nok, for en klub er jeres størrelse.
Jeg har stor respekt for Liverpool, men jeg kan måske godt forstå, at spillerne i PL ikke har det, når de møder dem.
verdenskrig
Manager
«
Svar #5642:
20 Okt 2010, 16:48 »
Citat af: John Spurs 20 Okt 2010, 16:45
Hvordan kan du ikke tro du
?.. Roy spiller jo slet ikke ud fra det materiale han har.. Jeg er da enig i at vores trup har set LANGT bedre dage, men pt så svækker han hver spiller ved at stille op med så mange boldflyttere og tonsere..
VI har faktisk en række spillere som godt kan spille god fodbold.. Hvorfor bruges de ikke?. En type som Babel gør det ofte godt når han får chancen, men kampen efter er han igen på bænken! HVorfor?
Svaret må vel være at Babel kan for meget på egen hånd.. Den slags bryder roy sig ikke om
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Goikoetxea
Gæst
«
Svar #5643:
20 Okt 2010, 16:50 »
Citat af: John Spurs 20 Okt 2010, 16:45
Det har ikke noget med at gøre, at sammenligne OB med Liverpool.. Eller jo et eller andet sted har det, for OB nægtede også, at tro på, at de kunne rykke ned. Derfor skete det. Og det er lidt det samme med Newcastle. De sagde også, at det ikke ville ske og det skete, så selvfølgelig kan det ske for Liverpool.
Det er sku en lidt søgt løsning at sige, at Liverpool skal passe på fordi det kunne ske for Newcastle. Liverpool er på alle måder allerede forbi deres penge problemer end Newcastle måske nogensinde kommer til. Og måske ikke derfor det også har spillet ind længere oppe nordpå, da de havde så store problemer.
Roy får ikke lov at blive på posten, hvis han ikke vinder overbevisende mod Rovers, det kan jeg ganske enkelt ikke tro på. At sige spillerne er skylden køber jeg ikke, for Roy virker næsten handlingslammet når holdet er kommet bagud.
N17
Manager
«
Svar #5644:
20 Okt 2010, 16:56 »
Citat af: verdenskrig 20 Okt 2010, 16:48
Svaret må vel være at Babel kan for meget på egen hånd.. Den slags bryder roy sig ikke om
Mente Benitez så det samme?
Et eller andet må der jo være i vejen med Babel siden begge trænere har kigget forbi ham, når de skal sætte deres hold på dagen.
Grunden til, at jeg ikke tror, at en ny træner vil løse så meget er, at man mange gange ser, at det tager noget tid før et hold kommer til at fungerer under en ny træner, og det er vel bare det som Hodgson er inde i pt.?
Mener da, at Fulham spillede meget god fodbold under Roy?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5645:
20 Okt 2010, 16:59 »
Bare det at Hodgson købte Poulsen viser lidt om hvor ude af trit med nutiden han er.. Han var slet ikke manden til at vende Liverpools krise, så en ny mand til roret er nødvendigt hvis der skal ske noget.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
verdenskrig
Manager
«
Svar #5646:
20 Okt 2010, 17:05 »
Citat af: John Spurs 20 Okt 2010, 16:56
Mente Benitez så det samme?
Et eller andet må der jo være i vejen med Babel siden begge trænere har kigget forbi ham, når de skal sætte deres hold på dagen.
Grunden til, at jeg ikke tror, at en ny træner vil løse så meget er, at man mange gange ser, at det tager noget tid før et hold kommer til at fungerer under en ny træner, og det er vel bare det som Hodgson er inde i pt.?
Mener da, at Fulham spillede meget god fodbold under Roy?
Ja det gjorde han.. Og Benitez var præcis som Roy en nedern defensiv træner, som ikke ville en skid.. Han var dog så stærk i sin defensive taktik at han kunne sætte os godt op mod hold som på papiret var bedre end os, men så snart vi skulle møde hold som vi skulle styre kampen mod så failede vi stort set hver gang..
Og Babel må jo et eller andet sted kunne noget side han stadig er i klubben.. Mod Trapzanspor gjorde babel det f.eks fint, og det har han også gjort andre gange men han får aldrig chancen kampen efter... Så er det jo klart man mister sin selvtillid..
Jeg påpeger bare at han er en spiller som kan noget på egen hånd.. Men frem for at bruge en type som ham så bruger man hellere en ekstra boldflytter eller tonser på midten..
Og nej Roy kan ikke længere gemme sig bag sin nylige ansættelse.. VI er nu så langt henne i sæsonen at man burde kunne se fremgang fra kamp til kamp.. Holdet har sejlet big time siden han kom til klubbn, og det er ene og alene fordi han gang på gang stiller op i en defensiv opstilling, hvor spillerne tydeligt INGEN kreativ frihed har..
Og jo det gik fint for ham i Fulham, men det her er ikke FUlham.. I Fulham kunne han ofte spille henholdende og afventende fordi de andre hold gerne ville dominere mod dem.. I Liverpool skal han selv skabe kampen.. Der er en verden til forskel, og den forskel magter han med al tydelighed ikke
Citat af: Gazlgor 20 Okt 2010, 16:59
Bare det at Hodgson købte Poulsen viser lidt om hvor ude af trit med nutiden han er.. Han var slet ikke manden til at vende Liverpools krise, så en ny mand til roret er nødvendigt hvis der skal ske noget.
Fuldstændig enig! Og at han så ofte har valgt at bruge ham og Lucas samtidigt er endnu et tegn på det.. Manden er som jeg sagde før totalt taktisk analfabet når det kommer til at sætte en taktik, der gør at modstanderen kommer under pres!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #5647:
21 Okt 2010, 18:03 »
Roy Hodgson mener jeg ikke er den rigtige til at få Liverpool ud af den værste krise i 20 år.
Med overtagelsen har de nye ejere mulighed for at komme af med Roy Hodgson for relativt billige penge... det bør de benytte sig af heller i dag end imorgen.
Frank Rijkaard er pt ledig efter han er røget ud af endnu en klub... det fodbold han gerne vil spille passer godt med Liverpool... men jeg mener ikke Rijkaard har de menneskelige kompetencer til at få vendt situationen i Liverpool.
YNWA
MichaelPaw
Gæst
«
Svar #5648:
22 Okt 2010, 09:12 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/medie-rijkaard-taet-pa-liverpool
Man kan kun håbe at det sker..
bøvle
Manager
«
Svar #5649:
22 Okt 2010, 10:07 »
.... og så kan han passende hente ham her som første juleforstærkning
http://www.bold.dk/nyt/Ashley-Young-dropper-kontraktforhandlinger
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5650:
22 Okt 2010, 15:36 »
Citat af: verdenskrig 20 Okt 2010, 17:05
Og jo det gik fint for ham i Fulham, men det her er ikke FUlham.. I Fulham kunne han ofte spille henholdende og afventende fordi de andre hold gerne ville dominere mod dem.. I Liverpool skal han selv skabe kampen.. Der er en verden til forskel, og den forskel magter han med al tydelighed ikke
Lige præcis. Det føles lidt som om Hodgson prøver at gøre Mourinho i Chelsea efter, og spille defensivt men effektivt. Forskellen er blot at Liverpool hverken har den defensive rutine og sikkerhed, og ej heller den offensive kreativitet som der er brug for. Han prøvede måske lidt på at hente det i Meireles og Cole, men der skal ikke to til at fastslå at det er mislykkedes, og en mand med en anden filosofisk tilgang til fodbold er nødvendig.
Liverpool er nødt til at finde tilbage til deres fanden-i-voldskhed som de var så frygtede for engang, og samtidig få skaffet adskillige forstærkninger til midtbanen, som er kreatører men som stadig kæmper for sagen som Gerrard gjorde i hans storhedstid. Man kunne se Aquilani som et forsøg på dette, men så bliver han lejet ud og så sælger Liverpool Mascerano der netop havde den fanden i voldskhed og hentede i stedet for Poulsen der er en meget anonym spiller. En Rikjard ville måske være en god idé som ny træner, men der skal ske mange ting i klubben før krisen bliver vendt.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
bøvle
Manager
«
Svar #5651:
22 Okt 2010, 17:27 »
Synes det er meget paradoksalt. Er enig med jer, om at vi bør spille meget mere offensivt, og prøve at skabe kampene på en hel anden måde end vi gør nu. Hvilket vi faktisk slet ikke gør. Den eneste bekymring jeg dog har, hvis vi henter Frank R, det er at han FOR GERNE vil spille offensivt. Forstået på den måde, at han bruger alle sine transfermidler på offensive spillere, hvilket jeg besmtet ikke vil være enig i. Jeg mener vores helt store problem ligger i forsvaret og den defensive del af midtbanen. Jeg mener personligt ikke at vores forsvar er i nærheden af acceptabelt. Jeg mener der er rigtig mange mulige forstærkninger dertil, og jeg mener i høj grad også det er der vi bør forstærkes først, og mest intensivt.
Ingen tvivl om vi har været hamrende ineffektive rent offensivt indtil nu i denne sæson. Det tror jeg måske i højere grad kan skyldes manageren, der ikke har formået at få spillerne motiveret, og samtidig har givet dem rigtig mange defensive opgaver, for at kompensere for den ringe defensiv.
Jeg mener perosnligt, at den ideelle løsning vil være Frank R som træner, men kun hvis forsvaret er i en sådan forfatning, at det kan modstå det pres der givet vil komme, hvis Frank Ri får lov at spille sin form for offensiv fodbold. Det vil være smukt den dag vi tør stå højt i banen og angribe med begge de forreste kæder, i vished om, at vores bagkæde godt kan modstå det Chelsea-hold der kommer den anden vej.
«
Seneste Redigering: 23 Okt 2010, 21:36 af bøvle
»
DeBuur
Manager
«
Svar #5652:
24 Okt 2010, 13:45 »
Liverpool har I de næste 4 kampe et lidt blandet program, Blackburn er den pt ringeste modtager i de 4 kampe og der skulle gerne 3 point på kontoen idag, når jeg alligevel frygter denne kamp så er det fordi at Blackburn har en spids kompetence nemlig at de er gode til at presse modstander også håbe på en løs chance... og hvis Liverpool ikke tager sig sammen så er det ikke umuligt at Blackburn kan tage point fra os.
Bolton ude, det bliver svært Elmander er inde i en god stime så denne kamp bliver svær..realistisk får vi 1 point.
Chelsea...heldigvis hjemme - uha Chelsea spiller som et mester hold og de har en bred og rutineret trup... også har de Anelka, Drogba og Malouda som alle kan gøre det slemme ved os... 1 point er hvad jeg tør håbe på.
Wigan har før drillet Liverpool..men denne kamp skal vi altså vinde og 3 point skal hentes
Hvor fører det os så hen... hmmm 8 point hvis alt går vel.... så er vi omkring midten igen og så er krisen lidt længere væk.
Men allerede idag kan krisen blusse op..taber vi til Blackburn så ser det mere end skidt ud...
24-10-2010 16:00 Liverpool-Blackburn
31-10-2010 17:00 Bolton-Liverpool
07-11-2010 17:00 Liverpool-Chelsea
10-11-2010 20:45 Wigan-Liverpool
YNWA
thekop
Lilleputspiller
«
Svar #5653:
24 Okt 2010, 16:52 »
Spillet flyder udemærket, i forhold til de andre kampe denne sæson. Massere af chancer, men utrolige uskarpe afslutninger. Men lad os håbe at Torres, kan få hul' på bylden, i en anden halveg.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #5654:
24 Okt 2010, 17:14 »
Citat af: thekop 24 Okt 2010, 16:52
Spillet flyder udemærket, i forhold til de andre kampe denne sæson. Massere af chancer, men utrolige uskarpe afslutninger. Men lad os håbe at Torres, kan få hul' på bylden, i en anden halveg.
Og det fik han!
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Sider:
1
...
375
376
[
377
]
378
379
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »