home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 374 375 [376] 377 378 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878833 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5625: 17 Okt 2010, 14:49 »

Everton er pt ved at nedkæmpe Liverpool - Everton kommer med 110 % i alle nærkampe od det eneste Liverpool pt kan er at losse bolden op ad banen... noget er helt galt med indstillingen og det virker ikke som om Liverpool spillerne er opmærksomme på  at de ikke er nr. i toppen men altså nr 3 fra bunden... skræmmende at netop denne kamp ikke kan sætte spillerne mere op  ticked off

YNWA

FredrikLeander
Gæst

« Svar #5626: 17 Okt 2010, 14:52 »

Græder

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5627: 17 Okt 2010, 15:36 »

Hvor er det sørgeligt at se indstillingen hos spillerne Skuffet Ingen kæmper for boldene.

Samtidigt er det da også helt forfærdeligt at se den taktiske tilgang til kampen. Hvorfor helvede sparker vi den op i hovedet på deres kæmpe midterforsvar når torres ligger alene deroppe??? Fatter det ikk. De gange hvor vi holder på bolden ser det nogenlunde ud, så længe Lucas ikke får den. Wow han er dårlig! Synes egentlig Meireles holder meget godt på den og han virker som om han gerne vil spille bolden langs jorden.

Ud med Lucas og en med Babel evt. Ryk Gerrard lidt længere tilbage på banen og Cole længere ind på midten bag Torres. Hodgson kig nu på dine spillere og læg din taktik efter hvad du har!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5628: 17 Okt 2010, 16:01 »

FOR HELVED DA OGSÅ!!! GIDER IKKE AT RYKKE NED Skuffet(((

Thaurat al Shabab

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5629: 17 Okt 2010, 16:11 »

Vent nu til efter jul med at snakke om sådan noget.

phing
Ynglingespiller

« Svar #5630: 17 Okt 2010, 16:28 »

Flot indsats af the Toffees, men er dybt ærgelig over (hvad der ligner) Hodgsons taktiske oplæg og en række spilleres indstilling på banen.

Liverpool FC - FC Roskilde

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5631: 20 Okt 2010, 16:08 »

http://sportenkort.dk/nyhed/117071/fodbold/liverpool-ejer%3a+jeg+er+ingen+sheik

Tjaa kan godt være han ikke er Sheikh Mansour men han skal da investere penge i spillerkøb + trænerkapacitet med det samme ellers så tror jeg simpelthen ikke på Liverpool har prædikatet Premier League klub efter denne sæson.. Det ser jo totalt kummerligt ud der er ingen tro eller gejst på noget som helst.. I har lige fået nye ejere og det er lokalbrag hvis ikke det kan motivere spillerne, ja hvad kan så ??

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5632: 20 Okt 2010, 16:16 »

http://sportenkort.dk/nyhed/117071/fodbold/liverpool-ejer%3a+jeg+er+ingen+sheik

Tjaa kan godt være han ikke er Sheikh Mansour men han skal da investere penge i spillerkøb + trænerkapacitet med det samme ellers så tror jeg simpelthen ikke på Liverpool har prædikatet Premier League klub efter denne sæson.. Det ser jo totalt kummerligt ud der er ingen tro eller gejst på noget som helst.. I har lige fået nye ejere og det er lokalbrag hvis ikke det kan motivere spillerne, ja hvad kan så ??

En ny træner?

Holdet rykker selvfølgelig ikke ned.

N17
Manager

« Svar #5633: 20 Okt 2010, 16:24 »

Tja det sagde OB også engang Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

patrick J
Manager

« Svar #5634: 20 Okt 2010, 16:27 »

Er stor Liverpool fan, men jeg frygter skam også for vores overlevelse! Jeg er langt fra sikker på at vi overlever...

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5635: 20 Okt 2010, 16:28 »

Tjaa det sagde Newcastle også inden de rykkede ned..
Ignorance var grunden til Newcastle rykkede ned.. Ingen troede på de kunne også gjorde de det..
Liverpool skal se realiteterne i øjenene .. Pt spiller de som et nedrykkerhold, ingen selvtillid, ingen fight ingen ideér .. Hvis ikke man erkender man har et problem så kan man ikke løse det.. Hvis man bare siger totalt ignorant: No way in hell så er chancen for det sker større end hvis man tager fat i problemerne ..

verdenskrig
Manager

« Svar #5636: 20 Okt 2010, 16:36 »

Og problemer er der nok af..

Som jeg ser det så har vi vores anden manager i træk som er mere bange for at tabe, end han vil vinde.. Det er en mentalitet som har gennemsyret truppen fuldkommen..
Gud hvor jeg savner et trænernavn på Anfield som vil spille offensiv presfodbold. Pt så står vi i 90 min og gemmer os på egen banehalvdel, og bilder os selv ind at vi styrer kampen ved at køre shortpassing på midten uden at komme nogen vegne..

Jeg fatter ikke hva Roy den indkompetente narehat ikke fatter, men idioten stiller gang på gang op med typer som Lucas og CP.. Ingen af dem gør den MINDSTE forskel offensivt.. Ingen skal bilde mig ind at vi ikke har holdet til at spille offensiv bold..

Reina

Glenn J - Skrtel - Kyrgiakos - Konschesky

Gerrard - Meireles

Babel                  Joe Cole                 Jovanovich

Torres

Bum så har man en offensiv bevægelig taktik, med mange muligheder for løb, småspil, kreativitet og målchancer til følge.. Men Roy vil åbenbart ikke se det og når han tuder os ørene fulde om at vi ikke er i krise og faktisk spiller fin fodbold uden at få noget ud af det må jeg le.. Vi spiller det værste fodbold i pl for tiden.. Er så røvhamrende træt af den gråhårede taktiske analfabet..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5637: 20 Okt 2010, 16:42 »

Ja, for lad os lige sammenligne OB og Newcastle med Liverpool.

Jeg kan ikke komme på en ting de 2 klubber har tilfælles.

Og selvfølgelig ved Liverpoolspillerne det godt, men jeg tror stadigvæk en ny træner løser problemet.

Og ligemeget hvordan man så gerne vil prøve at udstille Liverpool, så har de bare en trup som er så mange gange bedre end dem som de ligger dernede med. Modsat hvad Newcastle havde da de rykkede ned..
« Seneste Redigering: 20 Okt 2010, 16:44 af Goikoetxea » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #5638: 20 Okt 2010, 16:43 »

Ja, for lad os lige sammenligne OB og Newcastle med Liverpool.

Jeg kan ikke komme på en ting de 2 klubber har tilfælles.

Og selvfølgelig ved Liverpoolspillerne det godt, men jeg tror stadigvæk en ny træner løser problemet.

Udover at OB og vores mesterskab ligger nogenlunde lige langt tilbage så enig..

Newcastle havde i en årrække været langt fra toppen og selvom deres trup på papiret var god så kunne jeg bedre forestille mig dem rykke ned end os Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5639: 20 Okt 2010, 16:45 »

Udover at OB og vores mesterskab ligger nogenlunde lige langt tilbage så enig..

Newcastle havde i en årrække været langt fra toppen og selvom deres trup på papiret var god så kunne jeg bedre forestille mig dem rykke ned end os Smiley

Korrekt, derfor skal man heller ikke tale om de rykker ned, når vi ikke engang er forbi juleprogrammet.

Sider: 1 ... 374 375 [376] 377 378 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010