home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 366 367 [368] 369 370 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879164 gange)
Wicked Sick!
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5505: 10 Okt 2010, 22:19 »

Han har da også signet Meireles? Huh

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5506: 10 Okt 2010, 22:21 »

Ja, undskyld. Men han har nu heller ikke været en kæmpe succes indtil nu?

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

phing
Ynglingespiller

« Svar #5507: 10 Okt 2010, 23:14 »

Jeg mener, det er svært at vurdere effekten af RH. Klubben var allerede i krise, da han kom til (omend den sportsligt er forværret pt.).
     Jeg er uenig i hans måde at spille fodbold på med de spillere, han har til rådighed. Det virker ikke som om, han skeler meget til, hvilke typer spillerne er - nogle af de klareste eksempler på dette er Glen Johnson og Daniel Agger IMO.

Med hensyn til spillerindkøb har midlerne jo været begrænsede, og det bliver dermed meget svært at bedømme indkøbene: Hodgson har skulle bruge to spillere relativt hurtigt, og han vælger derfor at gå efter to overkommelige indkøb, som han kender i stedet for en anden billig satsning.

- jeg er som Liverpool-fan selvfølgelig ikke tilfreds med resultaterne under ham, men synes samtidig det er svært at fastslå, hvad der skal tilskrives ham primært.

Liverpool FC - FC Roskilde

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5508: 10 Okt 2010, 23:19 »

Jeg giver dig helt ret i at midlerne han har/havde til rådighed ikke er noget at prale af, men hvorfor pokker så bruge pengene? - De 40 mio på Poulsen kunne de da ihvertfald sagtens have sparet. Dumt efter min mening, men jeg er selvfølgelig heller ikke på deres niveau. Hehe.

Men er enig med dig i, at Hodgson ikke kigger på sit materiale. Han vælger bare at spille efter sin egen stil, hvilket slet ikke virker for ham. Uprofessionelt ikke at ændre det nu, han burde da selv kunne se det ikke går så godt.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

phing
Ynglingespiller

« Svar #5509: 10 Okt 2010, 23:46 »

Jeg giver dig helt ret i at midlerne han har/havde til rådighed ikke er noget at prale af, men hvorfor pokker så bruge pengene?

Der manglede spillere på hele midtbanen efter salget af Mascherano, en underpræsterende Lucas, og ingen suppleant til Gerrard - så noget skulle der jo købes Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #5510: 11 Okt 2010, 00:32 »

Synes det er dumt af RH at låne Aqualiani ud, og købe Poulsen...

Kolo Abib Touré

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5511: 11 Okt 2010, 08:22 »

Synes det er dumt af RH at låne Aqualiani ud, og købe Poulsen...

De er jo ikke den samme type spiller.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5512: 11 Okt 2010, 13:12 »

Nej, en Aquilani er ikke en Poulsen. Giver dig ret i det du siger med, at der manglede noget bredde på midten. Men for pokker, man burde fandeme kunne finde bedre spillere uanset hvilket budget man har. Hvis man ikke kan få nogen til klubben med de midler man har, så må man altså gå ud og leje en. Kan ikke passe, at Hodgson virkelig kan mene at Poulsen er på niveau til Man U, Chelsea, Arsenal og alle de klubber!

phing
Ynglingespiller

« Svar #5513: 11 Okt 2010, 16:10 »

Nej, en Aquilani er ikke en Poulsen. Giver dig ret i det du siger med, at der manglede noget bredde på midten. Men for pokker, man burde fandeme kunne finde bedre spillere uanset hvilket budget man har. Hvis man ikke kan få nogen til klubben med de midler man har, så må man altså gå ud og leje en. Kan ikke passe, at Hodgson virkelig kan mene at Poulsen er på niveau til Man U, Chelsea, Arsenal og alle de klubber!

De klubber, du nævner dér, spiller jo også CL denne sæson - mener både der er prestige og penge involveret, når mulige transfermål skal  afsøges. Det man så kunne ønske sig (specielt i en klub som Liverpool) er spillere, der har attitude til at blive klubfolk. Jeg synes, at de mest spændende indkøb her til sommer var Shelvey og Wilson - som jo spiller samme positioner som to klublegender (og resten kan man jo bare håbe på) Wink

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #5514: 11 Okt 2010, 16:44 »

Jeg er ikke tilfreds med Hodgson indtil videre - overhovedet.
Først lejer han Aquaman ud, hvilket var en stor fejl synes jeg. Jo AA har været en del skadet. Men alt tydede på at han var ved at være klar igen, og synes også han sluttede sidste sæson godt af. Allerede der fik man en indikation om at Hodgson vil spille med et stramt organiseret hold, istedet for at lade benene tale. Så lejer han Insua væk, hvilket jeg fatter brik af. Jo Insua var vores akillescene sidste sæson, hvor hans defensive mangler blev udstillet meget. Men han er ung, og har allerede meget erfaring. Offensivt synes jeg også han gjorde det fint nok. Efter min mening skulle man have beholdt ham, og så sparet pengene på Konchesky købet.
Så køber han CP. En spiller som er på de sidste år af hans lange karriere. En spiller som aldrig har spillet i PL, og det har vi set hvorfor. Han er alt for langsom, både med- og uden bold til at begå sig på det niveau. Han har spillet langt under evne, og bliver forhåbentlig også solgt, hvis vi får en ny manager, som tør at spille offensiv fodbold. For det har vi redskabet til!
Salget af Masch var fint nok. En spiller der ikke vil spille for klubben, og som strejkede mod MAN C skal bare væk - færdig slut.
Købet af Meireles er jeg positiv over. Her har vi en spiller der kan spille noget bold. Han har indtil videre ikke gjort sig så meget bemærket, men Roy fejlplacerer ham også. Han skal da ind og spille central midt sammen med Stevie G, istedet for at ligge ude på den dumme højre kant. Det er en spiller jeg har store forventninger til, og som jeg også er sikker på indfrier dem.
Joe Cole-købet er jeg selvfølgelig også tilfreds med. Vi fik ham på fri transfer, han mangler bare lige at komme helt i omdrejninger, så er jeg sikker på han viser sig som en klassespiller.

Det er i morgen vi skal i højesteretten, for at få en afgørelse om ejerskabet. Eller det kan ihvertfald blive afgjort i morgen, hvilket jeg virkelig krydser fingrer for. Får vi NESV som nye ejere, ryger gælden, hvilket gør os langt mere konkurrencedygtige på transfermarkedet. Det har stor betydning for vores klubs fremtid det her!
Der er også stadionplaner. Jeg håber personligt at vi bare skal ombygge Anfield, så kapaciteten bliver 60000+. Dette vil give os langt flere indtægter på langt sigt. Grunden til at jeg håber at Anfield bliver ombygget er, at så vil vi bibeholde vores historiske stadion, istedet for at bygge et nyt moderne et, hvor atmosfæren er lig 0.

Går salget til NESV igennem, kan vi vel også drømme om nogle nye spillere. Der går rygter om, at Mata fra Valencia kommer til. Det vil være et køb jeg vil savle over. Han kan skabe så meget kreativitet ude på venstre fløjen. Sidste sæson scorede han 14 mål i La Liga, og var den spiller der lagde op til næst flest mål lige efter Xavi. Med ham på fløjen, og så Cole som offensiv midt ligner det noget.

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #5515: 11 Okt 2010, 17:06 »

tror at det nye stadion er tegnet Smiley??

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

phing
Ynglingespiller

« Svar #5516: 11 Okt 2010, 17:08 »

DeBuur
Manager

« Svar #5517: 11 Okt 2010, 17:50 »

RH har været en fadæse, han har ikke kunnet sætte spillerne op og resultaterne har ikke været i nærheden af godkendt.

Men ret skal være ret, så har han ikke haft optimale forhold til at forstærke en trup der virkelig trænger til 4-5 klasse spillere.

Jeg mener Christian Poulsen var et fornuftig køb, set udfra de rammer der var... men han er bestemt ikke slået igennem og med den indsats han leverede mod Portugal...er det svært at forestille sig det kommer til at ske.. jeg tror også at han ryger ud i kulden i Liverpool.

Liverpool er en traditions klub.... men pt er de ikke i nærheden af at være en top klub... vi kan håbe at det kommer når  og hvis ejerskiftet går igennem...indtil da så skal den nuværende trup den sgu tage sig sammen og gå ud og kæmpe for hver bold... fandme om de skal slås som wimbledon i gamle dage så er det det de skal gøre for at skaffe point... Liverpool kæmper for overlevelse intet mindre.

YNWA

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #5518: 11 Okt 2010, 18:02 »

Jacobqu, er meget enig i hvad du siger. Jeg glæder mig også utroligt meget til imorgen, men jeg tror sgu ikke rigtig på det. Skuffet - Men krydser fingre!

Mht. Aquilani, så fik jeg vist også nævnt før, at jeg ikke ser ham som en Liverpool spiller. Han har simpelthen ikke den klasse som skal til, hvis vi vil være en topklub. Nej, lad ham nu blive solgt for cirka den samme sum han blev købt for. Eller ja, kunne være fint han fik succes for Juve, så vi måske endda vil ende med at tjene på ham.

Joe Cole blev hentet før Hodgson kom til, så den ros skal han ikke have. Meireles er dog et fint køb, ja, men ikke på den måde han bliver brugt på, hvilket du også nævner. Portugiseren er en fremragende spiller, hvis han har holdkammerater om sig, og hvis han får sin rette plads på holdet, men det nægter jeg at tro på han får som det ser ud nu.

Jonjo Shelvey og Danny Wilson ser bestemt ud til at være fremtidens spillere på Liverpools hold! Derfor synes jeg også det er dybt skuffende, at fx disse to herre ikke bliver prøvet af, når det alligevel går som det går med dem.

Kom nu igang Hodgson!

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #5519: 11 Okt 2010, 18:06 »

thomas, jeg vil nu sige at AA har liverpoolklasse, han var skadet det meste af sidste sæson. Han kom igang i slutningen af sidste sæson. Altså, midtbanen hos liverpool kunne være med meirales og gerrard på ventral og AA på den offensive Smiley..

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 366 367 [368] 369 370 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010