Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23457
1 Bruger, 801 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kwf96636@inohm...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
365
366
[
367
]
368
369
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1879114 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #5490:
06 Okt 2010, 21:19 »
Is på drenge is på.. Kan forstå optimismen i Liverpool med nye ejere men han er LANGT FRA Sheikh Mansour .. Han har ikke midlerne som den berømte Sheikh og ej heller Abramovich når han til sokkeholderne .. Så selvf ser vi et liverpool der står stærkere end nu (er det muligt at stå svagere?) men tror næppe vi ser liverpool smide 500 mio. - 1 mia. afsted.. Desuden kommer der nye regler fra UEFA der gør det mere kompliceret og begrænset hvor mange penge en evt. sugardaddy må smide i klubben ..
verdenskrig
Manager
«
Svar #5491:
06 Okt 2010, 21:23 »
Citat af: 3.v evaB 06 Okt 2010, 21:17
Re-check your facts.
Robinho blev hentet til da vi spillede UEFA Cup mod en 1/4 af Sas Ligaen. Men der er der også tale om noget andet, i det at Robinho blev presset ud af Real og Real ikke ville sælge til Chelsea for some reason.
Nu gider jeg egentlig heller ikke diskutere Robinho længere det føler jeg at jeg skal hver gang snakken går på City
Hvor vi var før er da for så vidt irrelevant. Selvom jeg ved at du som Liverpool fan elsker fortiden
Glædestårer måske. Tror netop amerikanerne er det fedeste folkefærd
Ingen bitterhed overhovedet, jeg synes bare det er utroligt sjovt som man har "Thanks but no Yank$" på the Kop og derefter bliver klubben solgt til andre amerikanere at du ikke kan se det sjove i det. Jamen det kan jeg da ikke gøre for. Fik posted det på FMG også og blev ikke modtaget som bitter. Det er vel bare din tolkning af det
Glæder mig til Liverpool med mange penge, bliver spændende at se hvordan diverse Liverpool fans udtalelser om City bliver hykleriske. Indbyrdes kampe har altid været lige det var de så bare ikke sidste gang
Okay men det fjerner stadig ikke min pointe
.. Når i kan hente en spilelr som robinho fra real selvom i kun er i uefa cuppen kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kan
?
Okay jamen hvis du ikke mener det bittert så ved du det jo bedst.. Havde du lavet en smiley efter dit indlæg som på fmg havde jeg nok heller ikke forstået det som værende bittert, men nuvel
Om det er sjovt ved jeg ikke.. Jeg tror ikke der er noget at sige til at vi er trætte af de to amerikanere vi har haft... Men kommer der nu rent faktisk en med planer for klubben og ikke sig selv, så tror jeg hurtigt den mening forstummer.. Specielt hvis han får succes med sit ophold
Citat af: DimitarBerbatov 06 Okt 2010, 21:19
Desuden kommer der nye regler fra UEFA der gør det mere kompliceret og begrænset hvor mange penge en evt. sugardaddy må smide i klubben ..
Og tak for det
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #5492:
06 Okt 2010, 21:27 »
jeg håber at Det nye Liverpool vil gå efter det som Liverpool kunne tllbage i firserne og begyndelsen af halvfemserne.... nemlig udvikle deres egne spillere...
Men det er noget der kommer til at tage tid indtil da skal Liverpool ud og hente spillere som har udviklings potentiale.. men som ikke nødvendigvis koster 400 mill. kr.
Gregory van der Wiel og Vurnon Anita er et godt eksempel... jeg mener dog at vi har brug for en klasse angriber som rent faktisk kan score mål..... gerne Luis Suarez fra Ajax.
YNWA
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #5493:
06 Okt 2010, 21:31 »
Citat af: verdenskrig 06 Okt 2010, 21:23
.. Når i kan hente en spilelr som robinho fra real selvom i kun er i uefa cuppen kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kan
?
Okay jamen hvis du ikke mener det bittert så ved du det jo bedst.. Havde du lavet en smiley efter dit indlæg som på fmg havde jeg nok heller ikke forstået det som værende bittert, men nuvel
Om det er sjovt ved jeg ikke.. Jeg tror ikke der er noget at sige til at vi er trætte af de to amerikanere vi har haft... Men kommer der nu rent faktisk en med planer for klubben og ikke sig selv, så tror jeg hurtigt den mening forstummer.. Specielt hvis han får succes med sit ophold
Og tak for det
Det kan I ikke fordi I ikke har råd til at betale hjernedøde lønninger som City kan.. Citys lønninger er højere end deres SAMLEDE OMSÆTNING det er KUN City der kan løbe rundt med sådan nogle udgifter pga Sheikhen.. Det kan I ikke, Chelsea kan ikke ingen andre kan.. Derfor kan I ikke bare give det i løn som behager jer..
Lavezzi
Gæst
«
Svar #5494:
06 Okt 2010, 21:32 »
Citat af: verdenskrig 06 Okt 2010, 21:06
.. Selvfølgelig er amerikanere ikke det fedeste folkefærd,
Skulle vi nu ikke liiiige.
3.v evaB
Gæst
«
Svar #5495:
06 Okt 2010, 21:33 »
Citat af: verdenskrig 06 Okt 2010, 21:23
?
Og tak for det
Fordi i vil købe fra en direkte konkurrent som Spurs er til den gyldne 4. plads vi alle gerne vil have.
De sidder på den lige nu så kan ikke se hvorfor de skulle sælge en nøglespiller til dem der gerne vil have det samme.
Er gennemført bitter men lige nu fryder jeg mig bare
Goikoetxea
Gæst
«
Svar #5496:
06 Okt 2010, 21:34 »
Hvad Liverpool skal håbe på, hvilket også tror sker, er ingen gæld, nyt stadion og ny træner.
Liverpool er en god forretning så der vil altid være råd til at hente spillere, ikke som City nej. Men hvem har også lige det?
Og tag det roligt med Spurs, de skal nok fucke det op som de er kendt for.
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #5497:
06 Okt 2010, 21:48 »
Citat af: DimitarBerbatov 06 Okt 2010, 21:19
Is på drenge is på.. Kan forstå optimismen i Liverpool med nye ejere men han er LANGT FRA Sheikh Mansour .. Han har ikke midlerne som den berømte Sheikh og ej heller Abramovich når han til sokkeholderne .. Så selvf ser vi et liverpool der står stærkere end nu (er det muligt at stå svagere?) men tror næppe vi ser liverpool smide 500 mio. - 1 mia. afsted.. Desuden kommer der nye regler fra UEFA der gør det mere kompliceret og begrænset hvor mange penge en evt. sugardaddy må smide i klubben ..
Vil blot lige nævne her, at der i Baseball bliver handlet spillere for langt større summere end i fodbold. Se A-Rods skifte til en værdi af omkring 1,5 milliarder. Hvis NESV kan begå sig i det game, så kan de også begå sig Premier League. Det handler jo ikke alene om hvor mange penge ejeren er god for, men forretningen generelt. Her inkluderet Liverpools egne indtjeningsmulighed
er som er meget større end Citys, Sheikh eller ej.
3.v evaB
Gæst
«
Svar #5498:
06 Okt 2010, 21:50 »
Men det kan vel også blive en ulempe for dem at de har Red Sox & Liverpool.
For Liverpool er vel ikke nødvendigvis de nye ejeres første prioritet.
søgaard
Gæst
«
Svar #5499:
06 Okt 2010, 21:53 »
Citat af: 3.v evaB 06 Okt 2010, 21:50
Men det kan vel også blive en ulempe for dem at de har Red Sox & Liverpool.
For Liverpool er vel ikke nødvendigvis de nye ejeres første prioritet.
Det kan jo så også blive en ulempe for Red Sox, hvis de bliver prioriteret ens.. Så vil et underskud hos Liverpool jo kunne blive dækket af et overskud hos Red Sox.
Det bliver dog spændende og se hvordan og hvorledes at de nye ejere kommer til at agere rent sportsligt og økonomisk.
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #5500:
06 Okt 2010, 21:58 »
Citat af: Inferno 06 Okt 2010, 21:48
Vil blot lige nævne her, at der i Baseball bliver handlet spillere for langt større summere end i fodbold. Se A-Rods skifte til en værdi af omkring 1,5 milliarder. Hvis NESV kan begå sig i det game, så kan de også begå sig Premier League. Det handler jo ikke alene om hvor mange penge ejeren er god for, men forretningen generelt. Her inkluderet Liverpools egne indtjeningsmulighed
Nu er det ikke en 'transfersum på 1.5 milliard, men en 10-årig kontrakt som er 1.5 milliard værd. Det er dog stadig den højeste kontraktsum i verden. Ville bare lige klargøre, at det ikke var en transfersum, men en kontraktværdi - der er trods alt en forskel
Så køber man Ronaldo for en transfersum på 700 millioner, og får han en 10-årig kontrakt på 1.45 milliard (han tjener 145 millioner årligt), så har du en anden pris..
«
Seneste Redigering: 06 Okt 2010, 22:03 af Njaourinho
»
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #5501:
06 Okt 2010, 22:09 »
Citat af: Inferno 06 Okt 2010, 21:48
Åååh Njao you beat me to it..
What Njao said og indtjeningsmulighed
er eller ej så ka den kære Sheikh indtil 2012 spytte ligeså mange penge i klubben som han vil.. Desværre og ja som det ser ud ku han med et penselstrøg 10 double citys indtjening .. Ligemeget hvordan man vender og drejer det kan INGEN konkurrere med City rent penge mæssigt .. Desværre men ja det vigtigste er at lave en sund forretning .. Generelt i amerikanske sportsgrene snakker man ik om store transfersummer men store kontrakter over en LANG periode typisk på 5-7 år i visse tilfælde de 10 som ved A-rod .. Men det er altså penge over en lang periode hvorimod man i moderne fodbold har enorme kontrakter og enorme transfersummer.. Det er lidt svært at sammenligne på den måde der
DeBuur
Manager
«
Svar #5502:
06 Okt 2010, 22:33 »
Jakob Friis Hansen scout for Liverpool har netop udtalt til tv 2 at her og nu mangler der 2-3 spillere til holdet og flere til bænken.... det giver sgu god mening... kan da nævne flere som er på holdet som jeg ikke mener bør side på bænken.
Man City kan noget som ikke mange kan nu... nemlig betale super løn..ikke bare til en men til mange... det er da pisse træls for os der ikke holder med Man City... men sådan er det.. for år siden var det Chelsea... Jeg tror ikke det er den vej Liverpool skal satse på..... manden med kassen har det med at forsvinde... også er klubber som Chelsea og Man City på røven idet de ikke har indtægter der er i nærheden af at kunne dække deres løn udgifter... selv en klub som Barcelona var på røven i år... de måtte ud og låne en milliard for at kunne betale deres gæld... Valencia skylder nu kun 3 milliarder væk... huha tør ikke tænke på hvor meget Real madrid skylder væk men fo ca. 10 år siden var de nød til at pantsætte deres tv rettigheder til CL m.m... bare for at kunne betale deres løn udgifter.
Sådan bør det ikke være...så gerne at FIFA og Uefa fik lavet regler hvor hvor forgældet en klub kan være og gerne et loft over spillerlønningerne.
...
YNWA
Goikoetxea
Gæst
«
Svar #5503:
07 Okt 2010, 10:28 »
Citat af: DeBuur 06 Okt 2010, 22:33
Jakob Friis Hansen scout for Liverpool har netop udtalt til tv 2 at her og nu mangler der 2-3 spillere til holdet og flere til bænken.... det giver sgu god mening... kan da nævne flere som er på holdet som jeg ikke mener bør side på bænken.
Man City kan noget som ikke mange kan nu... nemlig betale super løn..ikke bare til en men til mange... det er da pisse træls for os der ikke holder med Man City... men sådan er det.. for år siden var det Chelsea... Jeg tror ikke det er den vej Liverpool skal satse på..... manden med kassen har det med at forsvinde... også er klubber som Chelsea og Man City på røven idet de ikke har indtægter der er i nærheden af at kunne dække deres løn udgifter... selv en klub som Barcelona var på røven i år... de måtte ud og låne en milliard for at kunne betale deres gæld... Valencia skylder nu kun 3 milliarder væk... huha tør ikke tænke på hvor meget Real madrid skylder væk men fo ca. 10 år siden var de nød til at pantsætte deres tv rettigheder til CL m.m... bare for at kunne betale deres løn udgifter.
Sådan bør det ikke være...så gerne at FIFA og Uefa fik lavet regler hvor hvor forgældet en klub kan være og gerne et loft over spillerlønningerne.
...
Det er skam på vej, der går bare et par år endnu.
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #5504:
10 Okt 2010, 22:17 »
Ved ikke om det er vendt herinde, men er meget interesseret i jeres mening om dette:
Er Roy Hodgson helt seriøst den rigtige for Liverpool?
Kan da starte med at svare på dette. Jeg mener LANGT FRA at han er i nærheden af at være den rigtige. Han har lavet to indkøb (Poulsen og Konchesky), og begge to er vist noget kun fra det niveau, som Liverpool burde være på. Nej, efter min mening skal vi sgu have den gode gamle Dalglish på posten, ham tror jeg sgu er den rette, og det har jeg sagt lige Benitez gik ned sidste sæson, og det lader nu også til, at de engelske Liverpool fans er enige. Hvad med jer?
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
Sider:
1
...
365
366
[
367
]
368
369
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »