home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879308 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5400: 28 Aug 2010, 19:46 »

Er i Liverpool fans? Eller bare skidesure?
I lyder ihvertfald ikke som fans Shockeret

Synes fandme det er fantastisk, når man påstår folk ikke er fans pga. deres holdning.

Jeg kan godt se, det fra jeres synsvinkel. I har lige mistet en top3 def. midt, som bestemt ikke lige kan afløses af hverken CP eller Lucas. Måden han forlod jer på, var jo også fuldkommen mangel på respekt.

-LFC-
Manager

« Svar #5401: 28 Aug 2010, 19:52 »

Jeg mener hverken det ene, eller er lalleglad Wink
Jeg synes bare i er fuldstændige (af mangel for bedre ordforråd) uden for nummer.
Jo mascherano er smuttet, og måske heller ikke på den heldigste måde. Men allerede for et år siden ville manden jo væk? Der var vel bare et spørgsmål om tid. Ubeslutsom
Det jeg håber er at Liverpool for købt en venstre back, så vores central forsvar kan bestå af Agger og Skrtel. Og en ordentlig midtbane spiller, da både midtbanen og forsvaret sejlede under City kampen.
Så håber jeg bare vi kan komme i top 4, så vi kan komme ud af det her makværk Benitez startede sidste sæson. Det måske lidt skuffende at satse på en fjerdeplads når man er liverpool fan. Men jeg er bare realistisk Thumbs Up
Undskyld mig er du helt fortabt? Rullende Øjne Fordi du er uenige med os, så er vi ikke rigtige fans. Flot... Rullende Øjne

Hvis manden virkeligt ville væk sidste sommer, så havde Real, Inter eller Barca nok fundet deres ulækre pengepunge frem og købt ham for deres evindeligt mange penge. Mascherano ville forlænge med en masse år senest i maj mener jeg det var, og han har lavet en vanvittig ulækker kovending og hans nægtelse af deltagelse i kampen mod City er jo bare pynten på lagkagen. Jeg håber han får en helvedes tid, og jeg er skide ærgerlig over, at jeg så godt kunne li' ham, at jeg fik ham som tryk bag på min Liverpool-trøje fra 08/09. Har netop bestilt den nye med Hyypia 4 istedet.

Btw. er jeg yderst positivt stemt for Raúl Meireles. Manden udstråler atittude på banen, også er han en særdeles kvalificeret midtbanespiller qua. gode evner både i det opbyggende spil og når bolden skal erobres. Han ville være et rigtigt godt køb. Håber han er nogenlunde til engelsk. Vi skal ihvertfald have en stærk afløser, nu når både Mascherano og Aquilani er væk. Hader udlejningen af Aquilani, den er så ulogisk. Lucas og Poulsen er jeg meget bange ved.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2010, 19:55 af -LFC- » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #5402: 28 Aug 2010, 20:17 »

Btw. er jeg yderst positivt stemt for Raúl Meireles. Manden udstråler atittude på banen, også er han en særdeles kvalificeret midtbanespiller qua. gode evner både i det opbyggende spil og når bolden skal erobres. Han ville være et rigtigt godt køb. Håber han er nogenlunde til engelsk. Vi skal ihvertfald have en stærk afløser, nu når både Mascherano og Aquilani er væk. Hader udlejningen af Aquilani, den er så ulogisk. Lucas og Poulsen er jeg meget bange ved.

Overvejende enig ( Wink ) jeg er også positiv overfor Meireles.. Han spillede et flot VM og var stærkt medvirkende til de få mål Portugal lukkede ind.. En rigtig dygtig defensiv flækker der fylder godt, har et fint pasningsspil og som går forrest..

Og udlejningen af Aquilani giver nemlig INGEN mening.. Frem for at have to kreative spillere i Gerrard og ham og to flækkere i Masch og CP til den centrale midt, har vi nu Lucas, CP, Gerrard..

Jeg kan lige forestille mig vores spil med Lucas- CP på banen samtidigt.. Jeg er ikke sikker på at mit fodboldhjerte holder til det spil det ville medføre..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5403: 29 Aug 2010, 10:54 »

I kunne godt bruge VDV. Han vil heller ikke koste jer så meget..

verdenskrig
Manager

« Svar #5404: 29 Aug 2010, 11:13 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-bekraefter-Meireles-handel

Fantastisk Thumbs Up.. Lad den nu gå igennem, han er en fabelagtig spiller Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #5405: 29 Aug 2010, 11:30 »

Thumbs Up dejligt når LFC kan købe spillere med en vis kvalitet.... men vi har altså også brug for det.... mener stadig vi mangler en angriber mere.....

YNWA

DavidMadsen
Manager

« Svar #5406: 29 Aug 2010, 13:14 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-bekraefter-Meireles-handel
Fantastisk Thumbs Up.. Lad den nu gå igennem, han er en fabelagtig spiller Opstemt
Det er som om der er opstået er stort hul mellem United og 'pool. På oldtrafford.dk har Meireles også været oppe at vende som muligt indkøb, men det er klart de færreste der mener at vi kan bruge ham. Men for Liverpool er han en fantastisk spiller. Tunge
Men jeg kan selvfølgelig godt se hvad der menes. Når man er vant til en del - mildest talt - middelmådige indkøb fra Benitez' tid, er det selvfølgelig rart med nogle gode spillere.

Szczesny
Manager

« Svar #5407: 29 Aug 2010, 13:17 »

Folk på oldtrafford.dk er selvfølgelig fodboldguder, som har nærstuderet Meireles, og kun mener, at han kan slå Hargreaves af på en god dag!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Newton Heath
Manager

« Svar #5408: 29 Aug 2010, 13:20 »

Folk på oldtrafford.dk er selvfølgelig fodboldguder, som har nærstuderet Meireles, og kun mener, at han kan slå Hargreaves af på en god dag!

Sødt.

Anyways, tillykke med Meireles, imo en rigtig god spiller som sagtens kan komme til at gavne jeres midtbane. Jeg har ikke set voldsomt meget til ham på klubplan, men under VM var han rigtig god, og uden tvivl en af Portugals bedste i en ellers rimelig tam slutrunde fra deres side. Jeg tror der er gode forudsætninger for at han kan blive en succes for jer, og han bliver helt sikkert spændende at følge. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #5409: 29 Aug 2010, 13:20 »

og det vel at mærke mens Hargreaves sidder på kondicyklen Smiley

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #5410: 29 Aug 2010, 13:35 »

Rigtig fint køb af Meireles. Havde personligt gerne set ham i United. Han er ikke nogen verdensstjerne, men ville styrke enhver midtbane i Premier League, så ham skal I nok få glæde af. Skidt nyt for CP til gengæld.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5411: 29 Aug 2010, 13:40 »

Jeg tror mere det ser sort ud for Lucas, CP kender Roy jo faktisk temmelig godt modsat Lucas.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5412: 29 Aug 2010, 13:42 »

Hargreaves har da været et kongekøb!!!11111

Thaurat al Shabab

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5413: 29 Aug 2010, 17:28 »

Flot mål af Torres. Det godt for Liverpool, at han er kommet i gang med at score.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5414: 29 Aug 2010, 19:21 »

Godt at Torres fik scoret, rart at få ham i gang. Glædeligt med 3 point, de skulle naturligvis også sikres mod West Brom.

Skønt at Meireles nu er er på plads, vi har brug for kvalitetspillere, om det så betyder mindre spilletid til Lucas og/eller CP, så er købet godt og vi har brug for bredde i truppen. Nu må vi se om Konchesky også skifter..

Sider: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010