home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1248 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879488 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5325: 21 Aug 2010, 17:04 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-profil-kan-skifte-til-Inter

Jeg ville blive enormt tilfreds hvis Kuyt blev solgt  Smiley

Manden er 30 år, har ingen nævneværdige tekniske kvaliteter, og lever udelukkende på sin gejst og vilje.. Det havde måske været fint hvis vi skulle slås om nedrykning, men vil man op og dominere kampene som man må gå ud fra at Roy vil, så holder det ikke at have en så begrænset fodboldspiller i offensiven..

Det ville samtidigt frigive lidt penge til gælden.. Jeg synes ikke pt vi behøver købe en erstatning for ham.. Jeg ser derimod hellere at vi giver en spiller fra akademiet chancen hvis der skulle vise sig at være en kantspiller med talent ..

Derudover er det dælme vigtigt at Cole fik lavet en assist til Babel her i midtugen ( Babel scorede  Shockeret  Opstemt ) Brændt straffespark og rødt kort indenfor to kampe er godt nok en uheldig start.. Jeg er dog stadig 100 % sikker på at han bliver en gevinst på sigt.. Manden har så store tekniske kvaliteter og et så godt blik for spillet at det imo kun er skader som kan sætte en stopper for hans udvikling hos os  Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-bekraefter-Aquilani-aftale

Det her forstår jeg INGENTING af  Huh  Skuffet.. Nej Aquilani har bestemt ikke vist sig at være sin købspris værd, men jeg synes at han forbedrede sig mere og mere sidste sæson, navnlig i sidste del af foråret..
Manden viste at han godt kan spille på et fint niveau, men viste samtidigt at han stadig mangler tilvænning i forhold til tempoet i PL som er langt over Serie A.. Og så lejer man ham ud til en Serie A klub..
Det hænger jo på ingen måde sammen, og jeg nægter at tro på at det vil gøre Aquilani bedre...

I stedet for at have Gerrard og Aquilani til den kreative plads på den centrale midtbane og Masch, Poulsen til den destruktive, har vi nu i stedet to flækkere i Masch og Poulsen, en uduelig boldflytter i Lucas, og så Gerrard som den eneste der kan noget fremad banen..

Jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker hvis Gerrard bliver skadet.. Hverken Lucas- Masch, Masch-Poulsen, eller Poulsen - Lucas har det som skal til når vi har bolden og skal skabe noget.. Jeg kan lige se vores spil for mig med en af de midtbaneduoer  Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

nesloone
Lilleputspiller
*

« Svar #5326: 23 Aug 2010, 11:45 »

Gerrard er vores livsnerve, og i år mere end nogensinde...har aldrig været en fan af Poulsen og nu skal vi leve med ham som boldværk....uha det bliver en lang nervepirrende tunering !

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5327: 23 Aug 2010, 21:06 »

Værd at bemærke at Masche ikke er med i truppen! -det rygtes at han har nægtet at spille, han skal bare væk hurtigst muligt efter min mening!

Det bliver en spændende kamp, som jeg tror ender med en 2-1 sejr til os. N'Gog og Gerrard laver en kasse hver Smiley

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #5328: 23 Aug 2010, 21:10 »

Men jeres træner har udtalt at Masche ikke spiller ordi hans hoved ikke er i Liverpool. Altså at han har fokus et andet sted. Dermed ikke at han har nægtet det.

DeBuur
Manager

« Svar #5329: 23 Aug 2010, 21:24 »

Sur Huha denne kamp bliver svær at vende, Liverpools spil hænger ikke sammen og jeg har svært ved at se hvem der pt kan gå ud og vinde kampen for os.

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #5330: 23 Aug 2010, 21:26 »

Det bliver rigtig svært det her ...

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #5331: 23 Aug 2010, 21:28 »

Det er da skandaløs opførsel af Mascherano hvis det er rigtigt? Så skulle han da bare have lov til at sidde på bænken til januar næsten...

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

DeBuur
Manager

« Svar #5332: 23 Aug 2010, 21:31 »

Det er da skandaløs opførsel af Mascherano hvis det er rigtigt? Så skulle han da bare have lov til at sidde på bænken til januar næsten...

Tja... han har jo egentlig antydet det lige fra det øjeblik Rafa rejste.... men ja han skulle sgu sendes til sibirien, en sådan opførsel (hvis det er sandt) kan man kun tage afstand fra.... han er nu på vej i min sorte bog  Wink

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5333: 23 Aug 2010, 21:32 »

Tja, en sådan hævngerning ville være lose/lose for Pool. Det ville der absolut ikke komme noget godt ud af for nogen parter. Han skal vel bare sælges inden transfervinduet nu.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #5334: 23 Aug 2010, 21:33 »

Trods at vi har spillet ret skidt, synes jeg nu alligevel at Jovanovic gør det godt ude på kanten! Smiley
Vi spiller alt for meget på det usikre, næsten aldrig noget sikkert...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5335: 23 Aug 2010, 21:43 »

Trods at vi har spillet ret skidt, synes jeg nu alligevel at Jovanovic gør det godt ude på kanten! Smiley
Vi spiller alt for meget på det usikre, næsten aldrig noget sikkert...

I mine øjne virker han blot som endnu en middelmådig spiller, som man henter i ren nødløsning. Synes ikke, at han har niveauet til Liverpool. han kan ikke noget individuelt mod Richards f.eks, hvilket de i høj grad mangler..

HansenLFC
Gæst

« Svar #5336: 23 Aug 2010, 21:45 »

Hold da helt op, vi spiller elendigt!

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5337: 23 Aug 2010, 21:46 »

I mine øjne virker han blot som endnu en middelmådig spiller, som man henter i ren nødløsning. Synes ikke, at han har niveauet til Liverpool. han kan ikke noget individuelt mod Richards f.eks, hvilket de i høj grad mangler..

Hvor meget har du set med ham? 45min?

Han var banes bedste mod Arsenal, så det er da noget fis du sidder og skriver.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5338: 23 Aug 2010, 21:47 »

Hvor meget har du set med ham? 45min?

Han var banes bedste mod Arsenal, så det er da noget fis du sidder og skriver.
Haha, banens bedste mod Arsenal? Mener du det seriøst, eller er det kun fordi, du forsøger at jorde mig, hver gang jeg skriver noget? Smiley

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5339: 23 Aug 2010, 21:48 »

Haha, banens bedste mod Arsenal? Mener du det seriøst, eller er det kun fordi, du forsøger at jorde mig, hver gang jeg skriver noget? Smiley

Hvad snakker du om ?

Han var en evig trussel mod Arsenal, og han lavede et stort arbejde.

Sider: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010