home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1023 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879680 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5205: 19 Jul 2010, 18:02 »

Er Joe Cole officielt skiftet til os nu?
Hvis det er tilfældet, så er det satme et scoop for Liverpool, ikke nok med at han er en fremragende spiller, han er også englænder!!
Har virkelig store forventninger til ham, og tror at han kan være med til at læfte vores spil!

Ikke 100%, men 99,999% sikkert. Han skal lige igennem lægetjekket, ellers er alt på plads. Tjek Liverpool's hjemmeside, der er der masser af facts og nyheder om det kommende skifte.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5206: 19 Jul 2010, 18:03 »

Så godt som ja.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #5207: 19 Jul 2010, 18:29 »

VELKOMMEN TIL LIVERPOOL JOE COLE <3

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #5208: 19 Jul 2010, 19:22 »

Det er jo et stjerne "indkøb" Opstemt

Vi skal dog lige passe på med at kalde ham en gratis signing, da han jo nok hiver en gevaldig løn samt han nok har fået rimelig meget i signon-fee... Men hvor er det dejligt at se vi er konkurrencedygtige på transfermarkedet Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #5209: 20 Jul 2010, 00:09 »

Fuck jeg elsker det, en englænder mere, også er han ovenikøbet pissegod. Grin Det er sgu nogle gudeforretninger vi har lavet med Chelsea. Penge og Joe Cole for Benayoun, jamen hvem siger nej tak? Jeg gør ikke. JAAAAAAAAAAAA! Opstemt Han er dog desværre ligeså injury prone som alle vores andre klassespillere, men skaderne forsvandt med Rafa, håber jeg på! Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5210: 20 Jul 2010, 12:03 »

Tillykke med signingen, det er et scoop for ethvert hold at få Joe Cole gratis. Det kan være at tendensen med at købe middelmådige spillere forsvandt med Benitez? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #5211: 20 Jul 2010, 15:18 »

Ja, det køb er stor klasse selvom lønnen efter signende er skyhøj. Men vi har jo også fået ham gratis:-)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5212: 21 Jul 2010, 09:39 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-wilson-deal
Det ser også ud til at vi får Danny Wilson! Kæft hvor er det dejligt at se, at de forbereder sig på fremtiden med en række unge talenter! Glæder mig sindsygt til sæsonstart. Tror Roy bliver en succes Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5213: 21 Jul 2010, 19:32 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-wilson-deal
Det ser også ud til at vi får Danny Wilson! Kæft hvor er det dejligt at se, at de forbereder sig på fremtiden med en række unge talenter! Glæder mig sindsygt til sæsonstart. Tror Roy bliver en succes Opstemt
Ja det er herligt og jeg håber at Wilson kan hjælpe os i fremtiden. Jeg kender ingenting til ham, men han skulle vist være kåret som årets talent af et eller andet blad i Skotland.

Hans første interview:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/wilson-signs-first-interview

Risager3
Juniorspiller
**

« Svar #5214: 21 Jul 2010, 19:53 »

klasse køb Smiley

You'll Never Walk Alone

EFB<3

søgaard
Gæst

« Svar #5215: 21 Jul 2010, 20:02 »

Man må da håbe, at disse indkøb, som Liverpool har gjort denne sommer, er en indikation på fremtidens Liverpool. Et hold bestående af hovedsagligt britisk hold, som tør satse på talenterne og forhåbelig kan konkurrere med City og Tottenham omkring 4-5.pladsen. Top 3 er farligt at satse på, da jeg umiddelbart stadig vil sige, at Arsenal, Chelsea og Manchester er et par skridt foran jer rent mandskabsmæssigt.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5216: 21 Jul 2010, 20:31 »

Man må da håbe, at disse indkøb, som Liverpool har gjort denne sommer, er en indikation på fremtidens Liverpool. Et hold bestående af hovedsagligt britisk hold, som tør satse på talenterne og forhåbelig kan konkurrere med City og Tottenham omkring 4-5.pladsen. Top 3 er farligt at satse på, da jeg umiddelbart stadig vil sige, at Arsenal, Chelsea og Manchester er et par skridt foran jer rent mandskabsmæssigt.
Jeg er enig med dig i at vi nok får det svært mod de Arsenal, Chelsea og Man Utd. Men vi bør helt sikkert få styrket holdet så vi kan slods med City og Tottenham og forhåbentlig sikre os en plads i Chl, hvor jeg mener at vi høre hjemme. At bygge på ungdommen og sikre fremtiden med britiske talenter kan jeg rigtig godt lide, det gør også at vores lidt pressede transfer budget med årene delvis kan erstattes af i forvejen eget talenter.

Jeg glæder mig til at se hvad Roy kan få ud af dette hold og hvad der vil ske i fremtiden. Et køb eller to mere så ser det godt ud forud mod den nye sæson, om det rækker til Chl plads må vi se.

LIVERPOOL! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #5217: 21 Jul 2010, 21:04 »

Helt enig Søgaard, du rammer helt spot on.. Med disse køb er vi ikke automatisk tilbage i toppen. Det er blot et skridt på vejen, men hvis vi kan fortsætte denne stil og bygge et par klodser på i hvert vindue så ser det godt ud Smiley

Jeg er meget begejstret over at vi har hentet Wilson.. Bevares, jeg har aldrig set ham spille, men kommer man op og spille fast i en klub som Rangers som 18 årig, så besidder man et rigtig stort talent.. Jeg både tror og håber på at han vil udgøre en rigtig god figur hos os, mange år fremover Smiley

Derudover er Riera så godt som solgt til Olympiakos.. Jeg er personligt lidt splittet over det salg.. Jeg har altid haft en eller anden fidus til Riera, men må også erkende at han ikke er stabil nok.. Men en kant udstyret men god teknik, et godt hug og en god fysisk styrke synes jeg burde være brugbar..
Hans første sæson i klubben var imo rigtig god, og det ærgrer mig at der aldrig blev bygget videre på det niveau han viste dengang  Skuffet

Held og lykke til Riera i fremtiden Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5218: 21 Jul 2010, 21:14 »

Hvad synes i om Loic Remy? Skal vi hente ham? Af det jeg har læst indtil nu, skulle West Ham være foran Spurs og Liverpool i at få underskrevet med ham. Personligt har jeg aldrig set noget til ham, men har hørt meget om at han skulle være et kæmpe talent. Hans spillestil passer perfekt til Premier league, og nogen kalder ham sågar den nye Henry.
Jeg så ham gerne i klubben, men mon vi har hvad der skal til?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

søgaard
Gæst

« Svar #5219: 21 Jul 2010, 21:20 »

Nemlig VK. I bør ligesom i sidste sæson ikke satse på mesterskab og måske vil en 5.plads være en god placering, når man kigger på jeres spillermateriale i forhold til konkurrenternes. Men med jeres økonomi i baghovedet, så må man sige, at I lige nu handler klogt. Der kommer ingen verdensstjerner, men derimod store talenter, som ved hjælp af spilletid på et højt niveau kan løfte jer op over de direkte modstandere i løbet af nogle år.

Edit:
Hvis man skal vende Roy Hodgson, så ser jeg det klart, som en god ting, at I har fået en manager, som ikke er vant til storklubber og at have mange penge mellem hænderne. Derimod har Hodgson levereret gode resultater i Fulham, som vist heller ikke har vildt mange penge, at smide efter spillere. Der har han hentet spillere fra et lavere niveau og løftet dem op på et niveau, hvor de faktisk er blandt de bedre i Premier League. Lad os da håbe, at han kan gøre dette igen, så Liverpool igen kan true de andre storklubber i England og Europa Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jul 2010, 21:24 af Søgaard » Logged

Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010