home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879841 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5130: 02 Jul 2010, 20:05 »

Super lækkert han er smuttet. Nogle der ved hvad vi har fået for ham? Opstemt

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #5131: 02 Jul 2010, 20:11 »

Hvad siger I til at Benayoon er smuttet?
Der kommer mig ikke som noget chok, Bena har snakket om at han ville prøve kræfter i en anden klub, og et tilbud som det han har fået er vel svært at sige nej til. Vi har mistet en god mand og det er ærgerligt. Han kunne dække mange pladser på midtbanen og en ganske habil bredde spiller at have i truppen.

Dette slag tror jeg ikke at Roy har haft nogen indflydelse på, det har været undervejs inden han kom. Den sjat penge vi nu får ud af dette kan Roy jo så bruge (forhåbentlig) til at styrke truppen de steder han finder det bedst.

Der har været rygter om Hangeland, VDV og andre. Men nu må vi se - jeg er ikke i tvivl om at Liverpool nok skal rører på sig i dette transfer marked, det er er også nødvendigt, hvis vi skal op og sikre den Champions League plads, samt holde på de største stjerner.

Forhåbentlig er Roy Hodgson den rette mand for os og forhåbentlig får vi 2-3 nye folk ind til at styrke truppen.

Jeg tror på det! Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5132: 04 Jul 2010, 19:11 »

Super lækkert han er smuttet. Nogle der ved hvad vi har fået for ham? Opstemt
£6.5m  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5133: 05 Jul 2010, 12:34 »

Hvem tror i bliver den første, Hodgson henter? Han går jo efter at prioritere de engelske spillere.
Personligt håber jeg på Ashley Young, som den første, som vi også er sat i forbindelse med. Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5134: 05 Jul 2010, 18:04 »

Hvem tror i bliver den første, Hodgson henter? Han går jo efter at prioritere de engelske spillere.
Personligt håber jeg på Ashley Young, som den første, som vi også er sat i forbindelse med. Smiley

Jeg håber for jer i kan hente AY, dog tvivler jeg meget på at pengene er der til det.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5135: 05 Jul 2010, 19:09 »

Jeg håber for jer i kan hente AY, dog tvivler jeg meget på at pengene er der til det.

Jeg ka ik huske hvor jeg læste det, sikkert bold.dk men der stod ihvertfald at salget af Mascherano skulle finansiere købet af Young, lidt ærgerligt hvis Mascherano forsvinder, men hvis han selv vil væk vil det være fint nok at få Young for pengene

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #5136: 05 Jul 2010, 19:15 »

Jeg ka ik huske hvor jeg læste det, sikkert bold.dk men der stod ihvertfald at salget af Mascherano skulle finansiere købet af Young, lidt ærgerligt hvis Mascherano forsvinder, men hvis han selv vil væk vil det være fint nok at få Young for pengene

Nu har Rafa jo sagt han er villig til at betale for Mascherano og give os Cambiasso oveni, så ser det ikke være så slemt hvis det er sandt.. at vi kan få Cambiasso og købe Young.. ser det som en rigtig god handel for Liverpools side.

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5137: 05 Jul 2010, 20:03 »

Nu har Rafa jo sagt han er villig til at betale for Mascherano og give os Cambiasso oveni, så ser det ikke være så slemt hvis det er sandt.. at vi kan få Cambiasso og købe Young.. ser det som en rigtig god handel for Liverpools side.

Hvis det er sandt så ska Mascherano da bare afsted på første fly til Milano, jeg ville elske at se Cambiasso i LFC

verdenskrig
Manager

« Svar #5138: 05 Jul 2010, 20:58 »

Hvis det er sandt så ska Mascherano da bare afsted på første fly til Milano, jeg ville elske at se Cambiasso i LFC

Hvis det sker så har Benitez da officielt tabt sine sidste skruer.. Jeg ville hoppe jublende lykkelig rundt hvis vi fik Cambiasso frem for masch for lidt penge oveni..

Det ville være intet mindre end sæsonens bedste handel! Jeg har svært ved at se hvem der kan overgå den Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Goikoetxea
Gæst

« Svar #5139: 05 Jul 2010, 21:05 »

Jeg vil nu stadigvæk mene at Liverpool har de største problemer i angrebet, hvis Torres ikke finder sin gamle form igen har man ingen andre at sætte ind.

Ellers vil jeg gerne tilslutte mig at hvis man kan få Cambiasso er Rafa helt væk, han vil blive hængt offenligt hvis han sælger Cambiasso.

-LFC-
Manager

« Svar #5140: 05 Jul 2010, 21:21 »

Ville bestemt ikke sige nej til Cambiasso + Penge for Mascherano. Cambiasso er en klassespiller på samme niveau og ham gratis + penge oveni ville være sæsonens bedste handel, som verdenskrig så fint udtrykker det. Eneste hage er, at Cambiasso er tre år ældre og fylder 30 ca. ved sæsonstart. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #5141: 05 Jul 2010, 21:55 »

Helt  ok med et salg af Mascherano... han har jo flere gange fortalt at han har svært ved at spille under andre en Rafa.... Cambiasso er en fin spiller og kan sagtens erstatte Mascherano.... meeeen der skal forstærkning til angrebet og på venstre back og så skal der købes flere udviklings spillere således truppen kan blive styrket over de næste 3 sæsonner

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #5142: 06 Jul 2010, 10:42 »

Nu må jeg igen påpege at vi altså har hentet Jovanovic, og han gjorde et fint indtryk for Serbien selvom de dog røg ud..

Det er i hvertfald bedre end middelmådige spillere som Kuyt og N'gog

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #5143: 06 Jul 2010, 11:13 »

Vi skulle efter sigende have budt på en af Newcastles profiler, som i dette tilfælde er Steven Taylor. Altså vil Hodgson holde sit ord, med at købe engelsk.
Link: http://tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/liverpool-byder-paa-newcastle-spiller

Hvad siger i om det? Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #5144: 06 Jul 2010, 11:18 »

Lyder spændende, en forholdsvis ung englænder, men indtil videre er det jo kun et bud som ik er blevet accepteret, så lad os se hva der sker

Sider: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010