home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 964 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 340 341 [342] 343 344 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1879859 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #5115: 23 Jun 2010, 14:57 »

Det er ret lille.. Synes det er synd for hunden.

Zone 43
Manager

« Svar #5116: 23 Jun 2010, 21:50 »

Spørgsmålet er vel om Liverpool overhovedt har råd til at beholde ham. Hvis man kan købe villa for godt 300 mil så er torres sku heller ikke mere værd

Kunne forestille mig, Valencias gæld er større end Liverpools ditto, derfor den solgte pris på Villa, da Valencia nok vil have gælden væk asap. Liverpool, tror jeg, sagtens kan hente omkring 350-375, måske mere, ved et salg af Torres, hvis det skulle ske. Smiley

Btw.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-MD-Christian-Purslow-Steven-Gerrard-Javier-Mascherano-and-Fernando-Torres-won-t-be-leaving-Anfield-until-Rafa-Benitez-s-successor-appointed-article486065.html

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5117: 01 Jul 2010, 13:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-har-ansat-Hodgson Thumbs Up
Så er Roy Hodgson hentet! Hold da op hvor jeg glæder mig til at følge ham og Liverpool i næste sæson. Jeg tror faktisk at han kommer til at gøre det rigtig godt, og jeg har også ret store forventninger. Lad os nu se om han kan holde fast på Torres og Gerrard og få genopbygget truppen til hvad den var engang Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #5118: 01 Jul 2010, 13:31 »

Er også utrolig glad over den ansættelse! Ser sgu frem til næste sæson nu! Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-LFC-
Manager

« Svar #5119: 01 Jul 2010, 14:31 »

Han er jo gud i Fulham, men tror jeg vil vente med at komme med nogen bedømmelse indtil fem kampe inde i sæsonen eller deromkring. Havde lidt foretrukket Pellegrini. Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5120: 01 Jul 2010, 14:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-har-ansat-Hodgson Thumbs Up
Så er Roy Hodgson hentet! Hold da op hvor jeg glæder mig til at følge ham og Liverpool i næste sæson. Jeg tror faktisk at han kommer til at gøre det rigtig godt, og jeg har også ret store forventninger. Lad os nu se om han kan holde fast på Torres og Gerrard og få genopbygget truppen til hvad den var engang Smiley

Det kræver jo mere end bare Hodgson .. Blandt andet en klubkasse fyldt med moneter .. Og det er jo liverpools store problem - pengene !! Så længe I ikke bliver solgt til en rigmand eller flere så har I ikke så mange penge at gøre godt med ..

verdenskrig
Manager

« Svar #5121: 01 Jul 2010, 22:28 »

Men når Roy Hodgson kan komme i EL finalen, og klare sig godt med Fulham for et beløb som vel er mindre end det han får i Liverpool, hva mon han så kan hos os :=) .. Spændende bliver det..
FCK kører den dag i dag stadig kører efter den røde tråd han lagde dengang han var i klubben, og han har derudover gjort et sublimt arbejde i Fulham.. Jeg havde hellere set Pellegrini men jeg synes det er positivt at man henter en træner der er kendt for at få meget ud af lidt..

Det er det vi har mest brug for pt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5122: 01 Jul 2010, 22:39 »

"Daily mirror" som mig bekendt er ganske troværdig, skriver at Roy Hodgson får omkring 130 mio at købe for..

Det må siges at være et ganske fint beløb, som er større end jeg havde forventet.. Jeg er spændt på hva han får ud af de penge, hvis det da er sandt..

Jeg ser gerne VDV i klubben til at ligge foran Gerrard og Mascherano på den defensive midtbane.. Jeg har set Jovanovic ved VM, og må sige at vi i ham har en rigtig god erstatning for Torres, så umiddelbart er det ikke der vi mangler mest..
Hangeland så jeg også gerne til klubben så vi kan få en trussel på dødbolde og et stabilt makkerskab i forsvaret mellem ham og Agger (som forhåbentligt er ved at være over alle skaderne) .. For at finansiere det oveni de 130 mio mener jeg at vi bør sælge Lucas samt Kuyt(Juve var vidst interesseret for ikke så længe siden), og at enten Plessis eller Spearing til næste sæson får langt mere spilletid på den defensive midt..

Jeg ser fortrøstningsfuldt frem mod den nye sæson, og håber at Hangeland samt VDV hentes til klubben, da jeg mener de begge har noget vi mangler pt!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5123: 02 Jul 2010, 12:52 »

VK: Hvis ikke Mascherano bliver solgt Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #5124: 02 Jul 2010, 12:55 »

Det kan han ja, men bliver både Gerrard og Masch så ville det trekløver med VDV foran dem være blandt top 3 i pl!

Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5125: 02 Jul 2010, 13:08 »

Ja og nu når Benitez er væk kan vi, som du selv siger, forhåbentlig få skaffet os af med Lucas Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #5126: 02 Jul 2010, 13:11 »

Kunne forestille mig, Valencias gæld er større end Liverpools ditto
Det er ikke for at spørge dumt, men hvad får dig til at tro det?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #5127: 02 Jul 2010, 13:18 »

Zone 43
Manager

« Svar #5128: 02 Jul 2010, 17:27 »

Det er ikke for at spørge dumt, men hvad får dig til at tro det?

Fordi Liverpool stadig har Gerrard, Torres m.fl. i stalden, Valencia har solgt to af deres profiler, den tredje rygtes på vej væk.

Kuyt(Juve var vidst interesseret for ikke så længe siden)

Tror ikke du skal ligge så meget i det rygte mere. Tunge
« Seneste Redigering: 02 Jul 2010, 17:31 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5129: 02 Jul 2010, 19:48 »

Hvad siger I til at Benayoon er smuttet?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 340 341 [342] 343 344 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010