home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880459 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4785: 04 Aug 2009, 23:01 »

Verdenskrig @

Det skal du jo sige - og naturligvis vil du have det på samme måde som Xabi Alonso. Det vil alle mennesker. Hvis du kunne vælge at bo hjemme i dit fædreland og tjene MERE end du gør i et koldt klima som i England - så ville du ikke gøre det? Hvor er du sjov.

Enhver vil hellere fordrive tiden i sit fædreland med flere penge end i et andet land, hvor man måske ikke taler sproget flydende eller har det helt perfekt med kulturen og skikene. Hvis jeg tjente flere penge i Brøndby end i HSV ville jeg da helt sikkert forlade HSV - jeg har 20 år af mit liv til at tjene så mange penge som muligt at leve for bagefter, og dette skal naturligvis gøres....

Får du et hverv som køkkenchef et bedre sted end der du arbejder i forvejen - et sted mere omtale, og bedre kokke omkring dig, plus endnu mere i løn - så ville du ikke forlade din gamle arbejdsplads?

Hold nu op VK - selvfølgelig ville du det.

verdenskrig
Manager

« Svar #4786: 04 Aug 2009, 23:06 »

dvs. at i må ikke købe Casillias i Real, for så ville i ødelægge loyaliteten?

Det der pis med at Real ødelægger loyalitet er noget værre bræk, for at sige det mildt, for det eneste Real gør, er at forsøge at skabe et hold, som har evner til at realiserer klubbens ambitioner, ligesom Liverpool også køber folk ind for at realiserer ambitionerne.

og i sidste ende skal i bare lige huske på, at der jo altså er 3 parter i denne her sag. Og dem i elsker mest, har sådan set, den største magt i denne sag, og de mente at det var okay at sælge Alonso, så hvis i skal gå og være sure over et salg, så vær sur på Ledelsen i LFC Smiley

Forskellen er at nogle klubber køber ind med en klar strategi.. Det gør Real sådan set også ved kun at købe stjerner, men real udvikler ikke en skid på det, og samtidigt så destuere de det andre har bygget fordi de ikke selov magter ditto!..

Real er bare verdens bedste udtryk for en klub der har ambitionerne i orden, men ikke har folkene til at indfrie dem!. Så derfor skal de lige hente det bedste af det bedste i verden, og overbyde alt på transfermarkedet.. Ødelæggende!

Jeg går ind for at man henter spillere i en yngre alder, for mindre penge og sliber deres kanter af selv, så man til sidst har en fuldgod spiller..
Det er simpelthen så vammelt det real har gang i, og jeg føler mig pisset på.. Og hvad kan ledelsen gøre når real står og vifter med pengene, og lokker xabi med tomme løfter om en gloværdig fremtid som alligevel slutter den dag perez går igen.. det er ligesom set før!

Det kan du slet slet ikke tage stilling til, da du ikke har prøvet noget der bare minder en smule om det!

Hvorfor helvede spørger i så, hvis i alligevel ikke godtager svaret funny ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zulue
Manager

« Svar #4787: 04 Aug 2009, 23:08 »

Desuden har det altså noget at gøre med, at Real Madrid bare er en klub, man kun får tilbudet om at spille i, en gang i sit liv, og jeg tror ikke der er mange, der ville sige nej, nok ikke engang LFC, Verdenskrig, eller hvem nu af andre, der er helt oppe at køre for tiden over Kongeklubben.

-LFC-
Manager

« Svar #4788: 04 Aug 2009, 23:11 »

Desuden har det altså noget at gøre med, at Real Madrid bare er en klub, man kun får tilbudet om at spille i, en gang i sit liv, og jeg tror ikke der er mange, der ville sige nej, nok ikke engang LFC, Verdenskrig, eller hvem nu af andre, der er helt oppe at køre for tiden over Kongeklubben.
Selvovervurderingen lever stadig i Real Madrid...

JKJ
Gæst

« Svar #4789: 04 Aug 2009, 23:12 »

Iflg Sky sport er vi faktisk ret tæt på CP. Og de plejer altså at være en af de mere pålidelige kilder ...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_5473593,00.html

Edit: Så vil jeg også gerne lige sige at den opførsel et par stykker af de såkaldte LFC fan har opført i RM tråden er da noget af det mest dumme, idiotiske, barnlige osv jeg nogen sinde har oplevet.
Hvad fanden sker der i jeres hoveder. Men er sgu helt flov over at kalde mig LFC fan når man ser hvordan i opfører jer i den tråd.

Husk nu lige på at LFC og Benitez har gjort ALT for at holde på Alonso. Men det var altså ham selv der ville væk. Men i ville måske gerne have beholdt en spiller som faktisk ikke rigtig gad spille for vores hold og dermed ikke gad yde det maksimale??

I kan svine mig til og kalde mig hvad i vil,  den opførsel er sgu noget af det laveste jeg længe har set. Så næste gang i brokker jer over at nogen sviner os "rigtige" fan til herinde burde i nok lige holde mere end lav profil for det er sgu jeres egen skyld...!!

Føj jeg græmmes!!

verdenskrig
Manager

« Svar #4790: 04 Aug 2009, 23:13 »

Verdenskrig @

Det skal du jo sige - og naturligvis vil du have det på samme måde som Xabi Alonso. Det vil alle mennesker. Hvis du kunne vælge at bo hjemme i dit fædreland og tjene MERE end du gør i et koldt klima som i England - så ville du ikke gøre det? Hvor er du sjov.

Enhver vil hellere fordrive tiden i sit fædreland med flere penge end i et andet land, hvor man måske ikke taler sproget flydende eller har det helt perfekt med kulturen og skikene. Hvis jeg tjente flere penge i Brøndby end i HSV ville jeg da helt sikkert forlade HSV - jeg har 20 år af mit liv til at tjene så mange penge som muligt at leve for bagefter, og dette skal naturligvis gøres....

Får du et hverv som køkkenchef et bedre sted end der du arbejder i forvejen - et sted mere omtale, og bedre kokke omkring dig, plus endnu mere i løn - så ville du ikke forlade din gamle arbejdsplads?

Hold nu op VK - selvfølgelig ville du det.

Det eneste sted der ville få mig til at skifte et så godt sted ud med et andet er manglende spilletid, hvilket ville være hæmmende for min karriere..

det er jo netop derfor man skal gøre op med sig selv om man vil til en udlandsk klub og spille.. Enten træffer man valget og står ved det, eller også bliver man hjemme..

Jeg kender ikke til det der med at skride før tid! Den loyalitet og gestus ens klub så har vist ved at hente en, har man i mine øjne satme at betale tilbage!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

tturbo1
Manager

« Svar #4791: 04 Aug 2009, 23:14 »

Kan kun være enig Jesper.
Et par stykker har også fået en KRAFTIG advarsel!!!

United-styrer
Gæst

« Svar #4792: 05 Aug 2009, 11:16 »

@vk:

Som Liverpool-fan og med dine tykke røde briller kan du selvfølgelig ikke se det, men for Xabi Alonso rummer dette skifte jo kun fordele. Han får højere løn, kommer hjem til sit vante varme klima, hjem til sin familie og sine venner, hjem til den type fodbold, han er opflasket med, og han bliver en del af det, der efterhånden er den stærkeste trup, fodboldverdenen nogensinde har set. Det er det, man i England ville kalde en no-brainer.

Flotte indlæg i Real-tråden i øvrigt. Modent.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #4793: 05 Aug 2009, 11:22 »

Pinlig over at være Liverpool-fan i denne tråd? Ja.

Skuffet over Alonso? Ja.

Jeg må indrømme, at jeg havde mest af alt lyst til, at skyde samtlige spaniere der nogensinde har betrådt jord overfladen, da jeg fik det af vide. Men der er sgu langt fra, at tænke det til, at sidde og skrige som en lille pige der har flækket en negl. Skamfuldt.

Jeg håber virkelig, at Benitez har en kanin i hatten!

verdenskrig
Manager

« Svar #4794: 05 Aug 2009, 14:00 »

@vk:

Som Liverpool-fan og med dine tykke røde briller kan du selvfølgelig ikke se det, men for Xabi Alonso rummer dette skifte jo kun fordele. Han får højere løn, kommer hjem til sit vante varme klima, hjem til sin familie og sine venner, hjem til den type fodbold, han er opflasket med, og han bliver en del af det, der efterhånden er den stærkeste trup, fodboldverdenen nogensinde har set. Det er det, man i England ville kalde en no-brainer.

Flotte indlæg i Real-tråden i øvrigt. Modent.

Og du tror ikke jeg har haft disse ting i tankerne.. Det ved jeg da godt, men uanset hvordan man vender og drejer det er det illoyalt at fortælle sin arbejdsgiver at ma simpelthen ikke gider spille der mere pga større ambitioner.. Det skulle han nok have tænkt over inden han skiftede til en af verdens mest populære klubber og en klub der i forvejen er i fremdrift..

Og har du desuden overvejet at Alonso er basker, og derfor slet ikke burde have interesse i Real Madrid.. Endnu et signal der bare viser hvor falsk og uægte alonso er!.. Jeg har mistet al respekt for ham!
-----
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Liverpool-er-ingen-trussel
Dette kan jeg jo kun grine af Grin

Mest af alt fordi jeg tror det samme om United som han tror om os.. Det er muligt at vi havde en super sæson sidste år, men hvis vi fortsætter det samme spil i denne, ja så kan de andre hold kende os nok så godt, vi vil alligevel vinde oppe i mod samme antal kampe..

Jeg kan ikke helt se hvor hans reele argumenter for at vi pludselig ikke kan være med helt i top er?.. Han glemmer vidst lige at i har solgt ronaldo, og at chelsea har fået en italiensk træner der først skal indprinte sit system hos spillerne og kende ligaen som Benitez i forvejen gør!

Jeg ser fortrøstningsfuldt frem mod næste sæson Smiley

Cool

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #4795: 05 Aug 2009, 14:09 »

Jeg respektere Alonsos valg, vis altså ikke det var fordi han var basker... Han svigter skam ikke Liverpool, men han svigter alle de baskere som ser op til ham!!!, han svigter sin gamle klub, og sine barndomsvenner. Man flytter kraf**dme ikke til Real når man er basker Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #4796: 05 Aug 2009, 14:10 »

Og du tror ikke jeg har haft disse ting i tankerne.. Det ved jeg da godt, men uanset hvordan man vender og drejer det er det illoyalt at fortælle sin arbejdsgiver at ma simpelthen ikke gider spille der mere pga større ambitioner.. Det skulle han nok have tænkt over inden han skiftede til en af verdens mest populære klubber og en klub der i forvejen er i fremdrift..

Og har du desuden overvejet at Alonso er basker, og derfor slet ikke burde have interesse i Real Madrid.. Endnu et signal der bare viser hvor falsk og uægte alonso er!.. Jeg har mistet al respekt for ham!
-----
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Liverpool-er-ingen-trussel
Dette kan jeg jo kun grine af Grin

Mest af alt fordi jeg tror det samme om United som han tror om os.. Det er muligt at vi havde en super sæson sidste år, men hvis vi fortsætter det samme spil i denne, ja så kan de andre hold kende os nok så godt, vi vil alligevel vinde oppe i mod samme antal kampe..

Jeg kan ikke helt se hvor hans reele argumenter for at vi pludselig ikke kan være med helt i top er?.. Han glemmer vidst lige at i har solgt ronaldo, og at chelsea har fået en italiensk træner der først skal indprinte sit system hos spillerne og kende ligaen som Benitez i forvejen gør!

Jeg ser fortrøstningsfuldt frem mod næste sæson Smiley
Man skal slet ikke tage sig af, hvad den senile skotte udtaler. Det meste han fyrer af er bare en gang ævl, og således også denne gang. Var vi ikke en trussel sidste år? Rullende Øjne Lå vi ikke nummer 1 hele efteråret, og var tæt på at generobre den plads igen? Rullende Øjne Ferguson burde bare tage at holde sin mund lukket og koncentrere sig om sit eget hold.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 14:13 af -LFC- » Logged

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #4797: 05 Aug 2009, 14:13 »

Lå vi ikke nummer 1 hele efteråret, og var tæt på at generobre den plads igen? Rullende Øjne Ferguson burde bare tage at holde sin mund lukket og gå på pension.

Men vandt i? Kan godt være han er smådum at høre på, men han ved hvad han laver.. Også i den her sæson..

Hala Madrid!

-LFC-
Manager

« Svar #4798: 05 Aug 2009, 14:16 »

Men vandt i? Kan godt være han er smådum at høre på, men han ved hvad han laver.. Også i den her sæson..

Nej, vi vandt ikke, det gjorde United, men pointen er, at han udtaler, at vi ikke er en trussel, hvilket er yderst uintelligent eftersom jeg vil kalde det for at lægge nummer 1 hele efteråret, vinde begge indbyrdes kampe samt kun slutte fire point efter for pænt truende...

verdenskrig
Manager

« Svar #4799: 05 Aug 2009, 14:21 »

Jeg syntes bare det er sjovt, når man hører på UNited fansenes blinde tillid til ham..

Om han så havde hentet Teddy Sheringham ind som erstatning for tevez havde folk troet på ham crazy.. Mennesker fejler før eller siden, og det samme gør Fergie..

Og når han står med en KLART svækket trup, og hertil kalder første udfordrende der klaskede united i begge opgør og var med til det sidste, for  en ikke potientiel trussel, ja så er det da lige til at vende sig i graven over Grin

Håber at Benitez kommer med et modsvar!

Cool

Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010