home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2172760 gange)
tonsborg
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4260: 17 Jun 2009, 14:36 »

Det ville da være dejligt men på landsholdet kan de ikke rigtig sammen Torres og villa

verdenskrig
Manager

« Svar #4261: 17 Jun 2009, 14:38 »

Det ville da være dejligt men på landsholdet kan de ikke rigtig sammen Torres og villa
Lå du i koma under em  Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #4262: 17 Jun 2009, 14:40 »

Under EM spillede Torres under vanligt niveau, mens Villa spillede kanon. Det var en kæmpe forløsning at Torres fik lov til at afgøre finalen, for det havde da om nogen været Villas EM. (af de to!)

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #4263: 17 Jun 2009, 14:46 »

Amen nu må de kræftedeme rende mig i røven alle de lorterygter. Fuck af spanske møgklubber, er det eneste jeg vil sige til dem. Valdés skal ikke se SKYGGEN af Anfield, og Reina skal ikke se SKYGGEN af Camp Nou. Det var også Barca der selv sendte ham til Villarreal og brugte Valdés istedet for, så de kan bare holde sig væk. Valdés er slet ikke god nok til dette hold og Reina er langt bedre. Hvorfor mon Reina er andenmålmand på landsholdet, hvor Valdés ikke engang er med? Det er fordi Reina er langt bedre, laver langt mindre fejl osv.

Ganske enig...

Men det er da tankevækkende at en klub som vores med så lidt profiller og mange middelmådige spillere har flere attraktive spillere som rygtes til klubber som feks Barca og Real Madrid, ja selv Man U...

Når man tænker på hvor meget v er blevet rakket ned, fået at vide vi har overpræsteret osv osv er det da ganske godt gået af en klub med så mange dårlige spillere  Thumbs Up

Skal læses med ironi   Hævet Øjenbryn
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 14:53 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #4264: 17 Jun 2009, 14:51 »

Under EM spillede Torres under vanligt niveau, mens Villa spillede kanon. Det var en kæmpe forløsning at Torres fik lov til at afgøre finalen, for det havde da om nogen været Villas EM. (af de to!)

Nu må i holde op...

Det må da være en af de farligste angrebs duoer der findes overhovedet, hvis ikke den farligste...

Torres var måske ikke helt på toppen, men alligevel var han bestemt en af de bedre angribere under EM...

De har jo selv sagt et utal gange at de svinger utroligt godt på landshldet og når man ser hvor mange kampe Spanien ikke har tabt i efterhånden må det i særdeleshed tilskrives de 2 i front...

At de ikke svinger er da helt hen i ejret... Og EM er efterhånden lang tid siden...

patrick J
Manager

« Svar #4265: 17 Jun 2009, 15:08 »

Jeg ville ELSKE hvis Villa kom til Anfield! Ham og Torres på toppen, ja så kan jeg kun være enig med JKJ, så har vi nok den farligste angrebduo i verden Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4266: 17 Jun 2009, 15:09 »

Under EM havde Spanien altså også en Xavi i sit livs form og Iniesta, og de var i den grad udslagsgivende for Torres/Villa-succesen.

JKJ
Gæst

« Svar #4267: 17 Jun 2009, 15:20 »

Under EM havde Spanien altså også en Xavi i sit livs form og Iniesta, og de var i den grad udslagsgivende for Torres/Villa-succesen.

Selvfølgelig kunne de ikke gøre det alene, og netop de 2 du nævner var bestemt også med til at gøre dem gode...

Men at påstå de ikke kan spille sammen er da helt ude i hampen...

bøvle
Manager

« Svar #4268: 17 Jun 2009, 16:05 »

Her er dagens rygter
http://onside.dk/node/35330

Jeg kan personligt rigtig godt lide disse to linjer:

Manchester United og Chelsea er begge i spil til at hente den spanske angriber David Villa. (Daily Star)

Angiveligt ønsker David Villa dog kun at spille for Liverpool med manager Rafael Benítez, hvis han skal til England. (The Sun)

Tror ikke der er så få Chelsea og United fans, der sidder og ærger sig røde og hvide Peace

Danielsen
Manager

« Svar #4269: 17 Jun 2009, 16:08 »

Fernando Torres og David Villa i angrebet, Hmm ?!

Jeg ville give min højre Klunke for at det skulle ske. !! Opstemt
(eller måske ikke min højre klunke, nok højre hånd)

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

JKJ
Gæst

« Svar #4270: 17 Jun 2009, 16:33 »

Her er dagens rygter
http://onside.dk/node/35330

Jeg kan personligt rigtig godt lide disse to linjer:

Manchester United og Chelsea er begge i spil til at hente den spanske angriber David Villa. (Daily Star)

Angiveligt ønsker David Villa dog kun at spille for Liverpool med manager Rafael Benítez, hvis han skal til England. (The Sun)

Tror ikke der er så få Chelsea og United fans, der sidder og ærger sig røde og hvide Peace

Bare det du henviser til The S.. og tror på hvad de skriver er jo helt hen i vejret. De er simpelthen værer end  EB og S&H - tilsammen. Alt hvad de skriver skal man trække sådan ca 98% fra og så har man måske sandheden...

Desuden er der ikke en eneste Liverpool fan der tror på noget som helst af hvad de skriver alligevel og de burde faktisk også være banlyst her i tråden som de er  feks på vores egen hjemmeside...

bøvle
Manager

« Svar #4271: 17 Jun 2009, 16:38 »

Jamen hej, jeg er da også glad for at debattere med dig da - uden tvivl ...

mandal
Ynglingespiller

« Svar #4272: 17 Jun 2009, 17:22 »

Kender du ikke grunden til at hele Liverpool hader The S**?

alek9000
Manager

« Svar #4273: 17 Jun 2009, 17:27 »

Fernando Torres og David Villa i angrebet, Hmm ?!

Jeg ville give min højre Klunke for at det skulle ske. !! Opstemt
(eller måske ikke min højre klunke, nok højre hånd)
Jeg er med, vi giver Danielsen højre klunke.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4274: 17 Jun 2009, 18:09 »

Forventer I at I økopnomisk kan følge med Chelsea, Real, Barca eller Utd når det kommer til køb af Villa? Det sidste jeg så i går var £45M for ham og det virker ikke som en pris Liverpool kan matche?

Jeg tror han ender i Barcelona sådan som det ser ud nu. Som sagt tvivler jeg på Liverpool kan matche deres bud økonomisk, og da det virker til at han helst vil spille med Torres under Rafa, og i hvert fald helst ikke imod de to, så er der vel kun de to spanske giganter tilbage? Og det virker til at Real trods alt kan begrænse sig hvad angår astronomiske transfersummer, i hvert fald hvis man skal tro de seneste rygter Smiley

Sider: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010