home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173790 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4065: 29 Maj 2009, 23:40 »

FC-S@

vil lige kommentere på svaghederne..

Syntes altså du overdriver.., Vi snakker ikke dennis rommedahl bundniveau her.. De gange jeg har set tottenham syntes jeg han har gjort en god figur, det skal dog siges det er sjældent det sker... Syntes han virker som en spiller der kan eksplodere når som helst.. dertil er det altså også svært at spille stabilt når tottenham som hold aldrig har set skyggen af det ord... Hvordan skal en kant der skal sættes i scene så have det bundniveau?..

I liverpool ville han i hvertfald konstant blive sat i scene af gerrard og xabi.. Hans indlæg kan være bedre ja, men det er noget der kan trænes.. Jeg syntes du ved at beskrive hans svagheder som du gør, reelt set glemmer det faktum at han hverken kan være stabil eller noget andet nå han spiller på et hold der ikke ejer ditto.. Tingene hænger gerne sammen Wink

Samtidigt vil jeg sige at han er en af de i øjnefaldende spillere, og hvis vi i liverpool ku give ham en smule mere på indlæggene, og han ku spille på et hold omgivet af stabile spillere tro jeg det ku blive succesfuldt Smiley.. uanset om vi sku bruge ham fast eller som indskifter vil han være genial at have pga hans antrit, og flair..

Men james Milner Huh.. Det må da være din joke, den mand kan jeg slet ikke se sku forstærke os Grin?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #4066: 29 Maj 2009, 23:41 »

Vil lige komme med endnu et indspark, håber ikke dette blot ses som en joke også, men i mine øjne er MANDEN Joe Cole, bare voldsomt træls han spiller i Chelsea og de nok meget meget nødigt slipper ham :S

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4067: 29 Maj 2009, 23:46 »

FC-S@

vil lige kommentere på svaghederne..

Syntes altså du overdriver.., Vi snakker ikke dennis rommedahl bundniveau her.. De gange jeg har set tottenham syntes jeg han har gjort en god figur, det skal dog siges det er sjældent det sker... Syntes han virker som en spiller der kan eksplodere når som helst.. dertil er det altså også svært at spille stabilt når tottenham som hold aldrig har set skyggen af det ord... Hvordan skal en kant der skal sættes i scene så have det bundniveau?..

I liverpool ville han i hvertfald konstant blive sat i scene af gerrard og xabi.. Hans indlæg kan være bedre ja, men det er noget der kan trænes.. Jeg syntes du ved at beskrive hans svagheder som du gør, reelt set glemmer det faktum at han hverken kan være stabil eller noget andet nå han spiller på et hold der ikke ejer ditto.. Tingene hænger gerne sammen Wink

Samtidigt vil jeg sige at han er en af de i øjnefaldende spillere, og hvis vi i liverpool ku give ham en smule mere på indlæggene, og han ku spille på et hold omgivet af stabile spillere tro jeg det ku blive succesfuldt Smiley.. uanset om vi sku bruge ham fast eller som indskifter vil han være genial at have pga hans antrit, og flair..

Men james Milner Huh.. Det må da være din joke, den mand kan jeg slet ikke se sku forstærke os Grin?
Jeg har set utrolig mange Tottenham kampe, han falder for meget ud, eksempel (bare et ud af utallige) kampen mod Blackburn, som de taber 2-1, hvor de styrer det hele og han er slet ikke i nærheden af noget der ligner noget der er godt.
Han er utrolig overvurderet, hans bundniveau er utrolig lavt, hvilket gør at han ikke spiller i en storklub. Han vil ikke gavne Liverpool meget, deres kanter skal kunne slå indlæg og der er Lennons alt for dårlige.
Milner har fremragende indlæg, god i pasningsspillet også kan han sætte sin mand af og arbejder, som Park fra United.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #4068: 29 Maj 2009, 23:49 »

Bøvle@

Det ses i den grad som en joke fra min side Wink

Joe Cole gider jeg simpelthen ikke have.. Dels fordi han har haft sin storhedstid, og dels fordi han med garanti vil være alt alt for dyr uden rigtigt at gavne vores hold Smiley

Men kan vi få ham til en billig pris vil jeg ik afvise det, da han som backup ville være ideel Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4069: 29 Maj 2009, 23:55 »

Jeg har set utrolig mange Tottenham kampe, han falder for meget ud, eksempel (bare et ud af utallige) kampen mod Blackburn, som de taber 2-1, hvor de styrer det hele og han er slet ikke i nærheden af noget der ligner noget der er godt.
Han er utrolig overvurderet, hans bundniveau er utrolig lavt, hvilket gør at han ikke spiller i en storklub. Han vil ikke gavne Liverpool meget, deres kanter skal kunne slå indlæg og der er Lennons alt for dårlige.
Milner har fremragende indlæg, god i pasningsspillet også kan han sætte sin mand af og arbejder, som Park fra United.
Læs lige mit indlæg igen, angående der hvor han spiller og hvad den klub også mangler, og se på sammenhængen Wink

As i said.. Hans indlæg er ikke dårligt, men han har en tendens til at miste sin koncentration, og så er det saftsusme også en kunst uden lige hvis man gang på gang kan slå knivskarpe indlæg i knolden på en angriber med den fart han har...

En fart der er dødbringende Opstemt..

Ja du siger han er god i pasningsspillet og arbejder hårdt men det gør Kuyt også Rullende Øjne.. Hvis Milner var så god havde der nok været flere rygter om ham?.. Alene det at du sammenligner ham med Park gør at jeg mister al førlighed for har vi ikke en slags park i kuyt Rullende Øjne ?

Samtidigt vil jeg gerne have en type som lennon.. Jeg syntes hans hurtighed ville være optimal for os, da vi virkelig mangler den hurtighed.. Det er praktisk talt kun torres der har den..

Måske har lennon nogle ting at arbejde med, men det er jeg overbevist om at han kan udvikle hos os.. Og fra start vil han allerede være en kæmpe trussel med sin fart, og kreativitet..

Det med du siger hans indlæg er pivelendigt eller hva du nu siger, hopper jeg sku ik med på.. det ku være bedre ja, men nævn en spiller i liverpool der i forvejen kan slå et drømmeindlæg og spiller på kanten.. Dem vi har nu kommer ikke engang frem til indlæg da de er for tunge i røven..

Lennon hos os ville være kanon imo Smiley

Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4070: 30 Maj 2009, 00:16 »

Nej, I har ingen, derfor skulle i måske få en og det kan I ikke i Lennon. Hans indlæg er virkelig elendige, det er hans næststørste problem. Ja, han spiller for en klub der underpræsterer, men han løfter ikke holdet specielt. Hvad angår Milner, rygterne er ikke mange om ham, fordi han ikke er manden der trækker overskrifter og er utrolig undervurderet. Uden pis, du skulle måske se lidt mere fodbold især engelsk udover Liverpool, bare et råd makker Opstemt

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #4071: 30 Maj 2009, 00:28 »

Jamen det er jeg sku uenig i.. For jeg syntes at du fra indlæg til indlæg går ham dårligere og dårligere Grin..

Lennon er en typisk kantspilller.. Spiller med stor risiko, har stor hurtighed, har fin teknik, løber godt uden bold, og slår nogle ok indlæg som der naturligvis kan arbejdes med.. Hva stabilitet angår regner jeg faktisk med det kommer noget nær fra dag et, specielt hvis resten af holdet fortsætter det spil.. det kan ik andet end påvirke ham..

Jeg ser skam RIGELIGT med fodbold, faktisk laver jeg ikke andet når det er der.. Men jeg ser dem kun i TV når de er der, så livestream hører kun liverpool til.. Og jeg regner bare med at hvis en spiller er kanon god i sin klub, så hører man meget om ham i medierne.. Jeg erindrer endnu ikke en positiv nyhed med milner.. Lennon er i hvertfald flere gange blevet positivt omtalt, også af diverse fans...

Og drop bare den nedladende tone, for måske skulle du prøve at sætte dig ind i de forhold som en spiller spiller under en anden gang, før du fortæller andre for dårlig og ustabil han er.. En fodboldspiller spiller ikke bedre end hans hold tilladet!

Kan egentlig ikke rigtigt se hva din kommentar sku til for, medmindre du gerne vil have mudderkast, men hva du ønsker skal du få Rullende Øjne Grin..

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #4072: 30 Maj 2009, 08:48 »

Jeg vil ikke have Barry, vi har Alonso og han er mindst én klasse over. Jeg håber personligt selv på en David Silva, Aaron Lennon, en back-up til Torres og måske en back. Om det bliver højre eller venstre er ligegyldig for Arbeloa er ok, men langtfra en stjerne og Insua har et stort talent, men er meget ung.

Jeg vil da også langt hellere beholde Alonso fremfor Barry, men det ser bare ikke ud til at Benitez er enig med os...
Desuden gør det jo heller ikke noget at han en super back-up for Mascha og Alonso, vi har jo kun Lucas til det og han er bare ikke god nok. Hvis vi skal hente Man U til næste sæson skal vi have gode folk på bænken og det har vi ikke på den position lige pt, så hvis Barry kommer siger jeg ikke nej tak...

Silva?? Hvad skal vi med endnu en spanier, dem har vi rigelig af i forvejen og når man tænker på hvor "lille" han er får han jo ikke et ben til jorden når der bliver spillet hårdt, og i de kampe jeg har set med ham falder han desuden alt for nemt, så lad bare ham blive i Spanien...
Hvis vi skal have forstærkning til vores venstre side så ser jeg stadig en mand som Downing som den rette. Han spiller på det engeklske landshold plus han kender til tempoet og ligaen, det gør Silva ikke og skal vi så bruge en sæson på at få ham spillet ind?? Nej tak...

Ser bestemt heller ikke en Barry som en erstatning for Xabi Alonso, men som en suplering til vores allerede nu fantastiske midtbane. Silva er jeg desuden helt enig i. Hvad mener du/i om rygtet om en eventuel handel med Bentley? Peace

Nu bliver der snakket meget om Lennon, også fra Spurs. Og ham vil jeg da til enhver tid foretrække fram for Bentley som jo sidder og keder sig på bænken. Det vil da virkelig være skidt hvis vi skal forstærkes af en mand der sidder på bænken i en midterklub...

JKJ
Gæst

« Svar #4073: 30 Maj 2009, 09:57 »

Se den her nyhed den er spændene, hvis vi kan komme af med ham så er det lige før jeg siger at de må få ham gratis  Thumbs Up

http://onside.dk/node/34121

-LFC-
Manager

« Svar #4074: 30 Maj 2009, 13:47 »

Jeg vil da også langt hellere beholde Alonso fremfor Barry, men det ser bare ikke ud til at Benitez er enig med os...
Desuden gør det jo heller ikke noget at han en super back-up for Mascha og Alonso, vi har jo kun Lucas til det og han er bare ikke god nok. Hvis vi skal hente Man U til næste sæson skal vi have gode folk på bænken og det har vi ikke på den position lige pt, så hvis Barry kommer siger jeg ikke nej tak...

Silva?? Hvad skal vi med endnu en spanier, dem har vi rigelig af i forvejen og når man tænker på hvor "lille" han er får han jo ikke et ben til jorden når der bliver spillet hårdt, og i de kampe jeg har set med ham falder han desuden alt for nemt, så lad bare ham blive i Spanien...
Hvis vi skal have forstærkning til vores venstre side så ser jeg stadig en mand som Downing som den rette. Han spiller på det engeklske landshold plus han kender til tempoet og ligaen, det gør Silva ikke og skal vi så bruge en sæson på at få ham spillet ind?? Nej tak...

Nu bliver der snakket meget om Lennon, også fra Spurs. Og ham vil jeg da til enhver tid foretrække fram for Bentley som jo sidder og keder sig på bænken. Det vil da virkelig være skidt hvis vi skal forstærkes af en mand der sidder på bænken i en midterklub...
Men Barry gider jo næppe være back-up... Desuden så har Rafa da ikke udtalt sig om, at han gerne vil af med ham. Han har tværtimod fastslået, at Xabi ikke var til salg masser af gange.

Ja dem har vi masser af og kan ikke se, at det skulle blive noget problem. Drømmen om et mere engelsk hold synes jeg er til at smide ud, da der ikke er nok kvalitet i de engelske spillere til det. Silva er måske lille og falder måske let, men han har noget som Stewart Downing slet ikke har i samme grad. Hurtighed, kreativitet og gode driblinger. Måske skal han bruge en sæson til at falde til, men det er jo ikke en selvfølge. Torres scorede jo 33 mål i sin første sæson... har de kvaliteten som Silva har, så tror jeg han bliver god.

JKJ
Gæst

« Svar #4075: 30 Maj 2009, 14:02 »

Men Barry gider jo næppe være back-up... Desuden så har Rafa da ikke udtalt sig om, at han gerne vil af med ham. Han har tværtimod fastslået, at Xabi ikke var til salg masser af gange.

Ja dem har vi masser af og kan ikke se, at det skulle blive noget problem. Drømmen om et mere engelsk hold synes jeg er til at smide ud, da der ikke er nok kvalitet i de engelske spillere til det. Silva er måske lille og falder måske let, men han har noget som Stewart Downing slet ikke har i samme grad. Hurtighed, kreativitet og gode driblinger. Måske skal han bruge en sæson til at falde til, men det er jo ikke en selvfølge. Torres scorede jo 33 mål i sin første sæson... har de kvaliteten som Silva har, så tror jeg han bliver god.

Vi skal spille 50-60 kampe næste sæson. Alonso og Mascha kommer ikke med i dem alle, hvem vil du så smide ind istedet for dem?? Barry skal nok få 30-40 kampe for holdet og dermed få masser af chancer...

Du tænker kun på de 11 startende, husk nu lige på vi skal have en seriøs back-up på alle pladserne og med en midtbane trio bestående af Barry, Alonso og Mascha er vi særdeles dækket godt ind på den plads...'

Ja Silva falder let, er det så vores nye Ronaldo eller Drogba?? Hvis han spiller på den måde bliver han lyn hurtigt særdeles upopulær på Anfield og så får vi bare en ny fiasko...

Han kan måske begå sig i CL, men fokus er nú engang PL og der er det altså fuld power på hver gang og masser af nærkontakt så han får det mere end svært...

-LFC-
Manager

« Svar #4076: 30 Maj 2009, 14:11 »

Jeg er sikkert på, at Silva hurtigt skulle få lært, at det er formålsløst at filme. Jeg husker ganske vidst ikke ret meget fra Torres' tid i Atlético, men der filmede han vidst også en del. Det gør han ikke nu. Spillere ændrer sig jo. Peace

Og ja, han er lille og fysisk svag, men det er f.eks. en Arshavin også (Arshavin er 3 cm. højere end Silva) og han klarede sig fint den første halve sæson (Alt for fint) og har en spiller viljen, teknikken og farten, som Arshavin udviste den første halve sæson, så bliver Silva en verdensstjerne efter en lille smule tilvænning (Ikke en sæson, måske en 4-5 kampe maks). For mig er det et spørgsmål om vilje for, at Silva skal slå igennem. For hurtighed og teknik har han i langt højere grad end Downing.

Du har forresten en fremragende pointe med Barry. Det tænkte jeg slet ikke igennem, men nu må vi se om det bliver til noget... Peace
« Seneste Redigering: 30 Maj 2009, 14:13 af -LFC- » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #4077: 30 Maj 2009, 14:19 »

Jeg er sikkert på, at Silva hurtigt skulle få lært, at det er formålsløst at filme. Jeg husker ganske vidst ikke ret meget fra Torres' tid i Atlético, men der filmede han vidst også en del. Det gør han ikke nu. Spillere ændrer sig jo. Peace

Og ja, han er lille og fysisk svag, men det er f.eks. en Arshavin også (Arshavin er 3 cm. højere end Silva) og han klarede sig fint den første halve sæson (Alt for fint) og har en spiller viljen, teknikken og farten, som Arshavin udviste den første halve sæson, så bliver Silva en verdensstjerne efter en lille smule tilvænning (Ikke en sæson, måske en 4-5 kampe maks). For mig er det et spørgsmål om vilje for, at Silva skal slå igennem. For hurtighed og teknik har han i langt højere grad end Downing.

Du har forresten en fremragende pointe med Barry. Det tænkte jeg slet ikke igennem, men nu må vi se om det bliver til noget... Peace

Nu kender jeg ikke alverden til den russikse liga, men den spanske er da noget af det mest langsomme man kan se ( overdrivelse fremmer forståelsen Wink ) De går jo nærmest rundt for pludselig at eksploderer i et vildt tempo, i PL er der altså knald på i alle 90 min plus ekstratid.
Dvs vi skal bruge tid på at få ham i form også.
Uden sammeligning ellers så har en spiller som Riera jo bevist at han selv efter 2 ophold i 2 klubber i Pl i smalet 1½ sæson stadig ikke har tempoet og niveauet til at begå sig på højeste plan...
For der ikke skal skabes nogen misforståelse så ser jeg altså Silva som en noget bedre teksnisk spiller en Riera, fysisk tror jeg dog Riera er bedre men det hjælper ham jo stadig ikke det mindste...

-LFC-
Manager

« Svar #4078: 30 Maj 2009, 14:29 »

Du har ret i det med PL vs. La Liga, men Silva er næppe i så dårlig form, at han ligefrem skal bruge tid på at komme i form. Jeg tror bare lige han skal have nogle få kampe til at komme igang med lidt ligesom Torres. Forskellen på Riera er ham er som du nævner, at Riera er stærk fysisk, hvilket har reddet ham fra at fejle 100% igennem, selvom han stadig har fejlet 90% i sin første sæson hos os. Silva er noget hurtigere, noget bedre teknisk også har han talent. Det er jo ikke uden grund, at Riera ikke er tæt på en startplads hos Spanien pga. Silva. Han har bare ikke det samme talent. Peace

JKJ
Gæst

« Svar #4079: 30 Maj 2009, 14:33 »

Nu må vi jo se om vi overhovedet har råd til at købe ind... Selv om vi gik fra et minus på £ 21,7 mio til et plus på £ 10,2 mio i sidste sæson... Men vores gæld er nsæsten fordoblet fra £ 44 mio til £86 mio...
Det er godt nok noget af en gæld pludselig at slæbe rundt med, også når man tænker på den økonomiske krise bankerne befinder sig i...

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2009/05/30/liverpool-fc-in-profit-but-club-s-debts-have-doubled-100252-23748619/

Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010