home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2174736 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3900: 13 Maj 2009, 23:27 »

Det bedste ved Tevez ville være, at Mascherano ville få en god ven. Opstemt. Okay... Han kunne nok godt blive udskifter på holdet, men jeg kan ikke se hvor han skulle starte inde henne. Jeg ser nemlig Kuyt som en bedre spiller. (Han er MEGET! overset).

ManUtd83
Manager

« Svar #3901: 13 Maj 2009, 23:35 »

Det bedste ved Tevez ville være, at Mascherano ville få en god ven. Opstemt. Okay... Han kunne nok godt blive udskifter på holdet, men jeg kan ikke se hvor han skulle starte inde henne. Jeg ser nemlig Kuyt som en bedre spiller. (Han er MEGET! overset).

Muligvis er han overset, men at kalde ham bedre en Tevez er decideret dumt. Tevez er en bedre dribler, en bedre afslutter og han er stærkere fysisk. De arbejder nok lige meget, men Tevez indstilling er alligevel bedre.

Men du har ret i at der ikke er nogen grund til at skifte fra indskifter i United til indskifter i Liverpool.

-LFC-
Manager

« Svar #3902: 14 Maj 2009, 00:13 »

Muligvis er han overset, men at kalde ham bedre en Tevez er decideret dumt. Tevez er en bedre dribler, en bedre afslutter og han er stærkere fysisk. De arbejder nok lige meget, men Tevez indstilling er alligevel bedre.

Men du har ret i at der ikke er nogen grund til at skifte fra indskifter i United til indskifter i Liverpool.

Jeg er ret uenig i, at Tevez er stærkere fysisk. Vil klart sige, at Kuyt er stærkest.

verdenskrig
Manager

« Svar #3903: 14 Maj 2009, 00:15 »

Enig i dette..

Man må ikke forklejne Kuyt som den arbejdsmand og mr 100% han er... En spiller som ham mener jeg ethvert hold kan bruge, da han ikke kun tilbyder i modgang, men også har sine facetter når der skal knokles for at komme tilbage i en kamp.. Bevares hans teknik er ikke messi style, men syntes stadig Kuyt er en dygtig spiller.. Samtidig er han god når der kommer indlæg fra modsatte fløj fordi han som tidligere bomber, er god til at komme foran sin markering..

Tevez er dog lige et niveau eller mere over ham i det meste.. Syntes Faktisk ikke Tevez har andre svagheder end hans højde..

En komplet spiller der (så vidt ejg er orienteret) kan sparke godt med begge ben, fighter r*ven ud af bukserne uanset modstander, og har en fin teknik.. Læg dertil at han virker som en spiller der udbreder god og positiv ånd i et omklædningsrum..

Jeg ville bestemt byde ham velkommen hvis han vælger at fortsætte sin karriere hos os Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #3904: 14 Maj 2009, 00:17 »

Det ville mascherano også Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #3905: 14 Maj 2009, 10:59 »

Enig i dette..

Man må ikke forklejne Kuyt som den arbejdsmand og mr 100% han er... En spiller som ham mener jeg ethvert hold kan bruge, da han ikke kun tilbyder i modgang, men også har sine facetter når der skal knokles for at komme tilbage i en kamp.. Bevares hans teknik er ikke messi style, men syntes stadig Kuyt er en dygtig spiller.. Samtidig er han god når der kommer indlæg fra modsatte fløj fordi han som tidligere bomber, er god til at komme foran sin markering..

Tevez er dog lige et niveau eller mere over ham i det meste.. Syntes Faktisk ikke Tevez har andre svagheder end hans højde..

En komplet spiller der (så vidt ejg er orienteret) kan sparke godt med begge ben, fighter r*ven ud af bukserne uanset modstander, og har en fin teknik.. Læg dertil at han virker som en spiller der udbreder god og positiv ånd i et omklædningsrum..

Jeg ville bestemt byde ham velkommen hvis han vælger at fortsætte sin karriere hos os Smiley

Velkommen tilbage VK  Thumbs Up

Er ganske enig i dette...

Både Kuyt og Tevez er arbejdsmænd der knokler til det sidste, lige meget hvor håbløst det ser ud... Men hvis jeg skulle vælge mellem disse 2 bliver det altså til Tevez fordel...
Rent teknisk er han altså noget bedre end Kuyt...

Men lad os nu se hvad der sker. Sir A siger de har givet ham et tilbud, det benægter hans agent hårnakket. Og hvis vi skal til at konkurrere med City og Chelsea om prisen bliver vi nok også de lille...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3906: 14 Maj 2009, 11:26 »

Men lad os nu se hvad der sker. Sir A siger de har givet ham et tilbud, det benægter hans agent hårnakket. Og hvis vi skal til at konkurrere med City og Chelsea om prisen bliver vi nok også de lille...

Det er jo desværre nok jeres største problem pt. Finansielt kan I ikke følge med hverken Chelsea, City eller Utd. Jeg tror endda Arsenal vil kunne smide et par store beløb afsted hvis man ville, selvom der er spekulationer om, at stadionbyggeriet har kostet en del økonomi på den korte bane.

I år har I fået lukket en del af hullet til Utd og overhalet Chelsea og Arsenal. Det bliver dog spændende at se hvad der sker i sommerens transfervindue. Her forventer jeg at Chelsea er rimeligt aktive, og samtidigt får hentet en meget kompetent træner ind, der kan sætte gang i tingene. Henter man Ancelotti kan man efter mine begreber, dog godt vinke farvel til titlen. Han er ikke manden hvis ikke Scolari er.

Arsenal kan hente et par rutinerede herrer til forsvaret og midtbanen. Kan man samtidigt undgå skader til spillere som Eduardo, Gallas og Cesc, har man et hold der er rigtig spændende og som jeg godt tror kan være med et stykke hen af vejen, præcist som de var i sidste sæson.

City tror jeg ikke for alvor på til næste sæson, men de skal nok drille de store endnu mere.

Med det sagt, kommer Liverpool ikke til at være ene om at udfordre os til næste sæson, som de et eller andet sted har været i år. Derfor tror jeg også Liverpool fans skal passe på med at tro at det nu er nu, og at det næste år bliver endnu tættere kapløb mellem Utd og Liverpool. For Chelsea og Arsenal vil også være der, med mindre de er lige så uheldige som i år, og så vil Liverpool komme i klemme tror jeg... Men mon ikke det bliver den mest spændende sæson længe? Kunne være fedt hvis alle fire hold vil med i kampen om titlen indtil de sidste runder Smiley

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #3907: 14 Maj 2009, 11:46 »

I år har I fået lukket en del af hullet til Utd og overhalet Chelsea og Arsenal

Vi har altid været foran Arsenal Grin

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #3908: 14 Maj 2009, 11:48 »

Så vandt United atter til sidst, og vi må derfor betragte det som endegyldigt slut for i år. Vi kan dog også se tilbage på en sæson i Premier League, der lover godt for fremtiden, og laver vi de rigtige handler i vinduet, så er jeg helt sikker på, at vi kan komme helt op på siden af United. Har dog to håb og drømme. At vi køber Silva og Lennon samt en rutineret makker til Insua og en god reserve for Torres, hvilket ville give en opstilling ala denne.

José "Pepe" Reina
Álvaro Arbeloa - Jamie Carragher - Daniel Agger - Emiliano Insúa
Xabi Alonso - Javier Mascherano
Aaron Lennon - Steven Gerrard - David Silva
Fernando Torres

Jeg savler bare ved tanken.

Silva og Lennon på kanterne ville være fantastisk Opstemt, men tror måske at Downing er mere realistisk end silva. Personligt kan jeg bedst lide Silva, og den kan da heller ikke være helt udelukket med Valencia's store økonomiske problemer Hævet Øjenbryn

Hvad angår en makker til Torres, kunne tevez jo være en mulighed eller David Villa, der jo kunne følges med Silva til Anfield Thumbs Up
Silva, Villa og Torres... wow Peace
Jeg savler bare ved tanken.
Citat

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #3909: 14 Maj 2009, 12:09 »

Villa ville være fantastisk. Men han er nok lige en tand for dyr, til vores økonomi.

-Fugge-
Juniorspiller
**

« Svar #3910: 14 Maj 2009, 12:32 »

Synes vi har brug for et par hurtige kanter med gode driblinger og udfordringer. Aaron Lennon og Stuart Downing ville være rigtige gode køb da jeg også synes det ville være fedt med flere britiske spillere i truppen. Dog ville jeg ikke have noget imod David Silva :p

Til gengæld synes jeg også at Benayoun i de sidste mange kamoe har vist at han er rigtig dygtig!

verdenskrig
Manager

« Svar #3911: 14 Maj 2009, 12:38 »

Vi har altid været foran Arsenal Grin

Arhhh det er jeg komplet uenig i Peace

Hvis vi ser tilbage på omkring 03/04 hvor jeg mener de vandt mesterskabet uden at tabe, var vi jo lysår efter dem.. De havde vel praktisk talt bedre spillere på alle pladser, og deres hold var gennemsyret af en kvalitet man ikke lige ku se os opnå, medmindre arsenal begyndte at invitere til det..

Det har de så heldigvis gjort ved at wenger får en hjerneblødning og syntes han vil skabe holdet i PL med laveste gennemsnitsalder, frem for hvert tramsfervindue at hente STJERNEspillere så man har en 9 stykker af dem, og måske MAKS to talenter..

Jeg er virkelig dybt overrasket over at Wenger vælger en sådan strategi, for imo tilsidesætter han det at vinde noget, med at udvikle talenter.. 

I mellemtiden har vi så set lyset i større eller mindre grad, og hentet de spillere der sku til for at overhale dem..

Så pt syntes jeg vier et godt stykke foran Arsenal, men sådan har det gudhjælpemig ik altid været Peace..
Vi kan takke Wenger for meget af det Wink
« Seneste Redigering: 14 Maj 2009, 12:43 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3912: 14 Maj 2009, 14:03 »

Alonso smutter ikke... iflg hans agent i hvert fald  Thumbs Up

Og jeg mener også der er plads til både Mascha, Alonso og en evt Barry. Med et program der lyder på 50-60 kampe på en sæson skal der nok blive plads til alle...
Et hold er jo ikke bedre en dens reserver, og prøv lige at tænke et lukasus problem vi vil have hvis en af de nævnte bliver nød til at starte ud...  Thumbs Up

http://www.guardian.co.uk/football/2009/may/14/xabi-alonso-liverpool-premier-league

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3913: 14 Maj 2009, 16:25 »

Chelseas startopstilling er overvurderet og har seriøse mangler imo. Deres bredde og reserver er bedre dog.

Sammenligner man de to startopstillinger ser jeg ikke de store forskellige på Chelsea kontra Liverpool. Bosingwa er imo bedre end Arbeloa. Det samme er Ashley Cole overfor Insua eller hvem der måtte være på den plads. Centralt slår Terry Carragher pga. hurtigheden, mens Agger/Skrtel er mindst på niveau med Carvalho/Alex.

På målmandsposten står det rimeligt lige. Jeg ville, rent formmæssigt, give en lille kant til Reina, men Cech viste altså stor klasse på Camp Nou.

I angrebet er der stor forskel i spillestil på Drogba og Torres, men niveaumæssigt ligger de i samme klasse. De kan begge afgøre kampe på egen hånd, bare på hver deres måde og på hver deres måde passer de godt ind i deres holds spillestil.

På midtbanen slår Essien endnu Mascherona. Vil ikke undervurdere Mascherano, men han kan ikke afgøre kampene på samme måde som Essien kan og har indtrykket af, at hans temperament stadig kan koste ham lidt problemer ind i mellem.

Duellen mellem Lampard og Gerrard må jeg give til Gerrard. Han er mere dynamisk, og scorer lidt flere mål, mens Lampard har lavet lidt flere assists i år. Forskellen er bestemt ikke stor, og man kan da også give Lampard den kredit, at han har "vundet" duellen om pladsen på den centrale midtbane på landsholdet.

Xabi Alonso har været rigtig god i år, og her har Chelsea nok et lille problem. Ballack virker bare ikke som en spiller der slår til i de store kampe, mens Alonso måske er en anelse mere anonym, i hvert fald med sin personlighed, men til gengæld altid spiller med et højt bundniveau i de store kampe.

Fløjene er vel egentligt begge holds "problem". Liverpool bruger Kuyt på højrekanten, og han har da haft en god sæson med 11 scoringer i PL, men han er ikke en rigtig fløj. Malouda har haft en formstigning til sidst på sæsonen for Chelsea, men har ellers været skuffende. Så har Liverpool Rieri mens Chelsea har Anelka/Kalou, som heller ikke har været overbevisende i denne sæson.

Chelseas bænk må dog siges, i hvert fald på papiret, at slå Liverpools. Den tæller prominente navne som Deco, Mikel, Ivanovic, Kalou/Anelka, Alex/Carvalho, Paulo Ferreira, Quaresma, Belletti + talenter. Der tæller Liverpools Agger/Skrtel, Dossena, Insua/Aurelio, Benayoun, Lucas, Babel + talenter

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3914: 14 Maj 2009, 16:29 »

Arhhh det er jeg komplet uenig i Peace

Hvis vi ser tilbage på omkring 03/04 hvor jeg mener de vandt mesterskabet uden at tabe, var vi jo lysår efter dem.. De havde vel praktisk talt bedre spillere på alle pladser, og deres hold var gennemsyret af en kvalitet man ikke lige ku se os opnå, medmindre arsenal begyndte at invitere til det..

Det har de så heldigvis gjort ved at wenger får en hjerneblødning og syntes han vil skabe holdet i PL med laveste gennemsnitsalder, frem for hvert tramsfervindue at hente STJERNEspillere så man har en 9 stykker af dem, og måske MAKS to talenter..

Jeg er virkelig dybt overrasket over at Wenger vælger en sådan strategi, for imo tilsidesætter han det at vinde noget, med at udvikle talenter.. 

I mellemtiden har vi så set lyset i større eller mindre grad, og hentet de spillere der sku til for at overhale dem..

Så pt syntes jeg vier et godt stykke foran Arsenal, men sådan har det gudhjælpemig ik altid været Peace..
Vi kan takke Wenger for meget af det Wink

Du får det godt nok til at lyde nemt. "frem for hvert tramsfervindue at hente STJERNEspillere så man har en 9 stykker af dem, og måske MAKS to talenter"... Hvor nemt tror du selv det er? Det er ikke uden grund, at Ferguson for tiden er ud med en del udtalelser om hvor stor respekt han har for Wenger i det øarbejde han gør. Det er jo ikke sådan, at Arsenals hold består udelukkende af teenagere of uerfarne spillere. Det er for de flestes vedkommende kæmpe talenter og Wenger bygger pt. et hold op der kan holde i rigtig mange år.

Selvfølgelig skal de vinde noget for selv at blive ved med at tro på projektet, men det tror jeg nu også de gør i nsæte sæson og tror også de kommere tættere på PL-titlen i næste sæson.

Sider: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010