home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2175213 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3810: 01 Maj 2009, 19:22 »

Men jeg kan ikke blive med at tage Benitez seriøs (har jeg ikke kunne i lang tid), men nu eskelere det da. Det har han vil 2 gange inden for kort tid uden der sker noget.

DeBuur
Manager

« Svar #3811: 02 Maj 2009, 21:36 »

Agger har skrevet under på en ny aftale.... det er sgu fedt ..... troede ikke det kom til at ske... så mangler vi bare nogle ordentlige forstærkninger.... der er rygter om at LFC vil hente Lennon fra spurs ! er han god ? har ikke set Tottenham spille i år

YNWA

Zeman
Gæst

« Svar #3812: 02 Maj 2009, 21:40 »

jubiiiiiiiii Opstemt
ja han er da udemærket.

ManUtd83
Manager

« Svar #3813: 02 Maj 2009, 22:05 »

Er bange for at Agger har begået en kæmpe fejl. Håber han ved hvad han laver, for Jamie "Own-goal" Carragher skal jo spille og Benitez lader til at foretrække Skrtel til den anden plads. Dermed kan Agger måske se frem til endnu et tyndt år rent spilletidsmæssigt.

-LFC-
Manager

« Svar #3814: 02 Maj 2009, 22:16 »

Jeg håber, at det tværtimod gør, at Benitez ved han kan regne med Agger og gør ham til fast mand igen. Peace

DeBuur
Manager

« Svar #3815: 02 Maj 2009, 22:19 »

Jeg håber, at det tværtimod gør, at Benitez ved han kan regne med Agger og gør ham til fast mand igen. Peace

Jep det er jeg også sikker på... men ellers kan Real Madrid godt bruge en god forsvarsspiller  Thumbs Up

YNWA

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #3816: 03 Maj 2009, 15:31 »

Nogle der ser dagens kamp?
Vi styrer kampen fulstændig, og har fortjent også en 2-0 føring her ved pausen. Jeg syntes det er blevet helt fantastisk at se vores hold spille. Folk der siger vi spiller kedelig fodbold, tager helt fejl. Vi spiller utrolig flot bold med en masse gode pasninger, og vi ved helt klart hvordan man spiller sig ud af situationer. Vi mangler Torres, men Kuyt har gjort det rigtig godt indtil videre oppe i angrebet. Også dejligt vi har Stevie G tilbage. Bare ærgeligt vi ikkr har scoret på nogle af vores langskud, da både Alonsos, Gerrards og Aggers langskud var rigtig gode. Men jeg er helt sikker på at vi skal have nogle flere mål i 2.halvleg. Og så også dejligt at forsvaret har totalt styr på det dernede.

Altid FCK
Manager

« Svar #3817: 03 Maj 2009, 15:33 »

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JKJ
Gæst

« Svar #3818: 04 Maj 2009, 10:27 »

Nu er kontrakten jo ikke skrevet under endu, men det er vist bare et spørgsmål om tid hvis man forstår Aggers agent ret, de er i hvert fald enige og alt.

Men uden at jeg på nogen måde kan dokumentere det så tror jeg ikke Agger har villet forlænget medmindre han fik en eller anden lovning på at han får mere spilletid i fremtiden... Og hvis han ikke får det kunne jeg også godt forstille mig at han må smutte til en anden klub hvis der kommer et godt bud på ham...

At han så pludselig er med mod Newcastle efter Skrtel har spillet pladsen længe kunne jo godt indikere at det måske er ham der satsets på nu. Men det er måske bare ønsketænkning  Peace

Ud over det var det en flot kanp vi spillede mod Newcastle, og 3-0 var jo ikke et mål for meget tværtimod...

Og så må man da sige at Kuyt har fået mål i støvlerne igen, lækkert at se at vi nu har en der kan afløse for Torres når det er nødvendig  Thumbs Up

Danielsen
Manager

« Svar #3819: 04 Maj 2009, 10:30 »

Læste da igår at Dane Agger har skrevet under på Kontrakten... 22 millioner om året

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3820: 04 Maj 2009, 10:32 »

At han så pludselig er med mod Newcastle efter Skrtel har spillet pladsen længe kunne jo godt indikere at det måske er ham der satsets på nu. Men det er måske bare ønsketænkning  Peace

Eller også er det et forhandlingstaktisk træk af Benitez, til en kamp man må formode Liverpool ville have vundet uanset hvem der havde spillet ved siden af Carragher Smiley Tror der foregår en del mere af den slags en man tror Smiley

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #3821: 04 Maj 2009, 10:44 »

Nogle der ser dagens kamp?
Vi styrer kampen fulstændig, og har fortjent også en 2-0 føring her ved pausen. Jeg syntes det er blevet helt fantastisk at se vores hold spille. Folk der siger vi spiller kedelig fodbold, tager helt fejl. Vi spiller utrolig flot bold med en masse gode pasninger, og vi ved helt klart hvordan man spiller sig ud af situationer. Vi mangler Torres, men Kuyt har gjort det rigtig godt indtil videre oppe i angrebet. Også dejligt vi har Stevie G tilbage. Bare ærgeligt vi ikkr har scoret på nogle af vores langskud, da både Alonsos, Gerrards og Aggers langskud var rigtig gode. Men jeg er helt sikker på at vi skal have nogle flere mål i 2.halvleg. Og så også dejligt at forsvaret har totalt styr på det dernede.

Måske også på en uhyggelig billig baggrund mod et Newcastle hold uden nogen selvtillid.....

JKJ
Gæst

« Svar #3822: 04 Maj 2009, 11:32 »

Eller også er det et forhandlingstaktisk træk af Benitez, til en kamp man må formode Liverpool ville have vundet uanset hvem der havde spillet ved siden af Carragher Smiley Tror der foregår en del mere af den slags en man tror Smiley

Skriver jo også det bare er ønsketænkning  Peace

Men kontrakten er jo som sagt på plads iflg Per Steffensen, der mangler bare en underskrift...

Og helt enig, der foregår langt mere end vi ved, det er vel max 5% vi får at vide når det kommer til stykket...

Pepe
Gæst

« Svar #3823: 04 Maj 2009, 14:24 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-paa-jagt-efter-spansk-maalmaskine

Ved snart ikke hvad jeg skal tænke. Min første tanke er, at han ligner endnu et spansk flopkøb, men håber da, at han kan overbevise mig om det modsatte. Det virker som om Benitez er bange for at købe de store stjerner, som kan afgøre kampene ene mand. Han har dog lavet en del kasser i det spanske.

JKJ
Gæst

« Svar #3824: 04 Maj 2009, 14:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-paa-jagt-efter-spansk-maalmaskine

Ved snart ikke hvad jeg skal tænke. Min første tanke er, at han ligner endnu et spansk flopkøb, men håber da, at han kan overbevise mig om det modsatte. Det virker som om Benitez er bange for at købe de store stjerner, som kan afgøre kampene ene mand. Han har dog lavet en del kasser i det spanske.

Tjaa, kan godt følge dig... Men når vi jo kun spiller med Torres og Gerrard på toppen, så er det jo et eller andet sted tåbeligt at bruge en pokkers masse mio på en "stjerne" som kun kommer til at vikariere for disse 2... Så ser jeg hellere at vi satser alt på en højre og venstre fløj...

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010