home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177024 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #3375: 14 Mar 2009, 17:46 »

Åhhh kære fortid allez allez funny

Lige så ondt som vores fortid åbenbart gør på os(Tjaa har været liverpool fan i to og et halvt år såå ved ik hvor meget det rører mig) kan da slet ikke stå mål med den smerte det må give i jer, når i ser jeres scum klub blive knust på hjemmebane af ynkelig og kedelige liverpool.. Og så enda med 4-1.. Amen hop da i havnen funny

Et tomt Old tractor symboliserer det vel bedst.. En utrolig tom og mat følelse.. Uhhhh sikke dejlig dag det er i dag Kys...
Mange mange titler over mange år kan sagtens måle med en enkelt kamp! Forstår slet ikke din tankegang!

Håber i næste sæson kommer ned på jorden igen og ender på 4-5 pladsen, som jeres hold er til. I ramte jo top top top niveau i dag, og det sker ikke igen. FALD NU NED!

-LFC-
Manager

« Svar #3376: 14 Mar 2009, 17:47 »

Ekstremt sjovt at se bl.a. KongFjong tage nogle af mine tidligere indlæg i tråden så ilde op. Så vidt jeg ved, er det ikke ulovligt at håne i fodbold. Kan ikke se det fornedrende i mine indlæg. Jeg er sikker på at de fleste United-fans havde skrevet det samme, hvis de havde vundet 4-1 på Anfield (Hvilket de i øvrigt aldrig nogensinde gør. Ihvertfald ikke, mens vi er trænet af Benitéz). Nå, men herlig herlig herlig kamp i dag. Vi bliver presset lidt de første 5-10 minutter, men overtager spillet dog uden heeelt at kunne spille os til store chancer. I vores gode periode laver Reina dog et dumt og unødvendigt straffespark. Han er tæt på at tage Ronaldos skud, men desværre kom de så foran 1-0. Egenligt var det Reinas dårligste kamp i sæsonen. Mange dumme og usikre indgreb, men heldigvis kostede det ikke noget i den sidste ende. Torres udligner efterfølgende efter en fejl fra verdens bedste forsvarsspiller. Shockeret Faktisk en herlig kamp fra Torres i dag. Et lækkert mål og flere gode detaljer bl.a. oplægget til det straffespark som Evra efterfølgende begik mod Gerrard. Bedste kamp fra Torres i denne sæson. 2 halvleg er jeg nervøs. Vi bliver presset meget, men får redet stormen af stille og roligt. Så bliver Vidic udvist og Aurelio sparker den på fantastisk vis ind i kassen. Det sjove var dog, at Dossena scorede for 2 kamp i træk, modsat kassen mod Real var det dog en elegant kasse fra italieneren. Thumbs Up Sejt, at de 2 mål han har scoret var mod Real og United.

Alt i alt en herlig kamp. Måske ikke ligeså godt spillet som mod Real, men det var fandme klogt spillet! Thumbs Up

Jeg flyver på en lyserød sky, måske vinder vi ikke mesterskabet, men vi har fandme markeret os positivt alligevel Thumbs Up

Juller: Jeg er ligeglad. Jeg har kun været Liverpool-fan i 5 år, så fortiden betyder ikke forfærdeligt meget for mig. Og måske har United vundet flere titler end Liverpool i de 5 år, men der er tegn på fremgang i Liverpool trods intern uro. Det er det vigtige for mig. Smiley Btw. så har Liverpool trods 18-19 år uden mesterskaber stadig vundet flere end United og desuden også titler i det samlede løb. Smiley

Scum døde i dag i deres eget hul foran et fuldt stadion! Herligt! funny

-LFC-
Manager

« Svar #3377: 14 Mar 2009, 17:49 »

Mange mange titler over mange år kan sagtens måle med en enkelt kamp! Forstår slet ikke din tankegang!

Håber i næste sæson kommer ned på jorden igen og ender på 4-5 pladsen, som jeres hold er til. I ramte jo top top top niveau i dag, og det sker ikke igen. FALD NU NED!
funny funny funny

Vi ramte topniveauet taktisk i dag, topniveauet spillemæssigt blev ramt mod Real Madrid, som jeg stadig mener trods kampen i dag er den bedst spillede kamp fra et Liverpool hold i de 5 år jeg har været fan.

verdenskrig
Manager

« Svar #3378: 14 Mar 2009, 17:51 »

Sjovt nok sagde i præcis det samme efter real kampen... Ork det var bare en enlig svale man u sku nok rive og fra hinanden..

Men hov... 4-1 Shockeret... SLAK SLAK SLASK in your face Kys..

Når vi så slår villa i weekenden er det så også en enlig svale funny ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3379: 14 Mar 2009, 17:55 »

Her er vores mavre titelhøst de senere år

Liga cup: 2000/01, 2002/03.
Uefa cup: 2000/2001
CL: 2004/05
Super cuppen: 2000/01, 2004/05
World Club Championship: 04/05 ( hvad end det er Rullende Øjne )
FA cup: 2000/01, 2005/06.

Jeg tror jeg går psykisk ned over vores trofæhøst Græder.. Moaaar!!
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 17:58 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3380: 14 Mar 2009, 18:13 »

Her er vores mavre titelhøst de senere år

Liga cup: 2000/01, 2002/03.
Uefa cup: 2000/2001
CL: 2004/05
Super cuppen: 2000/01, 2004/05
World Club Championship: 04/05 ( hvad end det er Rullende Øjne )
FA cup: 2000/01, 2005/06.

Jeg tror jeg går psykisk ned over vores trofæhøst Græder.. Moaaar!!

I mine øjne taler vi sgu om et gennemført ynkeligt Liverpool hold, når det er nødvendigt at tælle World Club Championsship, Liga cuppen og Super cuppen med for at man kan fremvise en nogenlunde høst...

Derudover... at man overhovedet har deltaget i UEFA cuppen.. jaja, det kendetegner jo et storhold?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-LFC-
Manager

« Svar #3381: 14 Mar 2009, 18:17 »

Nu har vi også deltaget i CL de sidste 6 sæsoner i træk, mener jeg det er.

verdenskrig
Manager

« Svar #3382: 14 Mar 2009, 18:22 »

I mine øjne taler vi sgu om et gennemført ynkeligt Liverpool hold, når det er nødvendigt at tælle World Club Championsship, Liga cuppen og Super cuppen med for at man kan fremvise en nogenlunde høst...

Derudover... at man overhovedet har deltaget i UEFA cuppen.. jaja, det kendetegner jo et storhold?

Men en titel er en titel Smiley... Og juller siger at vi aldrig vinder en skid, og så må jeg jo liiiige mane til besindighed og vise at vi rent faktisk gør det Peace

Ja for Arsenal tabte jo ikke ditto i 00... Og det vandt ikke det engelske mesterskab et par år efter som ubesjret... Det er nok som udgangspunkt det sjoveste argument jeg har hørt herinde Grin

Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3383: 14 Mar 2009, 18:32 »

Men en titel er en titel Smiley... Og juller siger at vi aldrig vinder en skid, og så må jeg jo liiiige mane til besindighed og vise at vi rent faktisk gør det Peace

Ja for Arsenal tabte jo ikke ditto i 00... Og det vandt ikke det engelske mesterskab et par år efter som ubesjret... Det er nok som udgangspunkt det sjoveste argument jeg har hørt herinde Grin

DIT argument er det sjoveste. Hvordan kan du argumentere med, at Arsenal er et storhold, fordi de har vundet et mesterskab? Det har Herfølge også, kære verdenskrig? (At Arsenal er et storhold er der ingen tvivl om ligesom, der heller ikke er nogen tvivl om, at du har utroligt svært ved at begå dig på et debatforum).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #3384: 14 Mar 2009, 18:34 »

Ja men nu ligger landet sådan at arsenal har vundet en del fleres mesterskaber end herfølge (har de ik Rullende Øjne )

Så jeg ville bare vise at man sagtens kan være et storhold selvom man vinder uefa cuppen.. Selvom arsenal blot kom i finalen Peace..

Så dit argument holder på ingen måder, og at du ikke kan finde på noget bedre mod en der ikke kan begå sig på et debatforum må stå for egen regning Wink

Cool

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3385: 14 Mar 2009, 18:35 »

Sådan Drenge Sikke en kamp

Kæft jeg hader De tøse drenge fra scum

Zone 43
Manager

« Svar #3386: 14 Mar 2009, 18:37 »

Men en titel er en titel Smiley

Dvs. at West Hams titel, da de vandt play off for et par år tilbage, også tæller som en titel? Jeg mindes ellers du skrev noget i chatten et stykke tid tilbage Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #3387: 14 Mar 2009, 18:38 »

Tænker nu mere på cup turneringer og de bedste ligaer xD... Men ja den tæller vel som en merit for jer Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3388: 14 Mar 2009, 18:41 »

KF@

I øvrigt.. Er det faldet dig ind at man ryger i uefa cuppen hvis man ryger ud af CL i indledne (som nr 3)

Hvis dit argument skulle holde så er barca altså ikke et rigtigt storhold fordi de blev slået ud af en pulje med Man u, bayern, og brøndby i 99 Rullende Øjne.. Der endte de jo i uefaen, som de mig bekendt ikke engang vandt xD...

Håber du selv kan se at dit argument er lidt væk Grin

(eller man u der røg helt ud af cl efter gruppespillet for nogle år siden crazy )

Cool

tonsborg
Ynglingespiller

« Svar #3389: 14 Mar 2009, 18:42 »

Hvordan spillet Torres idag ??

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010